recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين كاملة

رواية مغتصبي اللعين كاملة 



 البارت الاول

في واحد من افخم القصور المصريه يجلس ذلك الرجل الذي اخذ الشيب منه مأخذه واعطاه من الوقار والحكمه ما لم يكن لاحد انه رامز القادري والد زين القادري
ذلك الرل الذي زرع في ولده كره النساء اجمع بسبب تلك الامراءه التي احبها بجنون وهي زوجته والدة زين لكنها خانته مع عشيقها ومن ذلك الوقت وهو يرى جميع النساء فيها
زين :صباح الخير يا بابا
رامز :صباح النور يا حبيبي ازيك النهارده
زين :_تمام يا والدي هو الفطار جاهز ونده على ام محمد (وهي من الخادمات المخلصات في القصر )
صباح الخير يا بني
صباح النور الفطار جاهز
اه يبني اتفضلوا
راحوا للسفره يفطروا
رامز :ازاي الشركه والجامعه يبني
زين :تمام يا والدي اذا عوزت حاجه هقولك
رامز :ربنا يوفقك وافرح فيك قريب واشوف عيالك
زين :تاني يا بابا تاني دنتا اكتر واحد اتجرحت من الحريم وبتكرهم عايز تورطني فيهم انسى انا مرتاح كده انا الحريم بالنسبالي للانتقام والمتعه وبس
ولملم اغراضه وخرج راح جامعته هو استاذ جامعه بالاظافه انه صاحب اكبر شركات مصر
...............................
في مكان اخر
في احد احياء القاهره البسيطه
فتاه في الثاني والعشرين من عمرها تقوم بجد ونشاط بتجهيز الفطار لعائلتها البسيطه
قدر :ماما يا ماما فوقي يا حبيبتي انا جهزت الفطار
فريده والده قدر:صباح الخير يا روح الماما
قدر :صباح النور يا احلى ماما في الدنيا كلها انا هروح اصحي قادر على ما تصحي بابا
ماشي يا حبيبتي
قدر راحت لاوضة اخوها التؤام قادر وكالعاده لازم يصحى بمقلب منها
قدر بصراخ :قادر قادر قاااااادر قوم بسرعه
قادر قام مفزوع في ايه يا مجنونه
قدر بضحك هههههههه ولا حاجه الفطار جاهز
قادر مسك المخده جنبه ورماها عليها واللهي لاوريكي المره دي ولحقها وهي استخبت ورا مامتها
فريده بضحك في ايه مالكم
قادر :بنتك المهبوله لازم كل يوم تفزعني
قدر :خلاص يا دودي بهزر معاك قلبك ابيض حتى دنا عاملالك الفطار بأيديا دول
قادر :اكيد حطالي سم فيه
قدر طلعتله لسانها
كريم والد قدر :في ايه يا اولاد ايه الصوت دا
قدر ريت على باباها وحضنته ولا حاجه يا بابا بس دودي زعلان شويه
قادر :يا حج البنت دي ضيعت هيبتي مش كفايه مستحملها في البيت دي ورايا في الجامعه كمان
كريم بضحك:خلاص متندبش حضك زي النسوان كده هي سنه وهتخلص وهتبقى بنتي احلى واكبر مهندسه فيكي يا مصر
قدر حضنت والدها
انشاء الله يا بابا ارفع راسك واكون زي منتا عايز ربنا ميحرمنيش منك ابدا
قادر بمزاح :مهي السنه دي مبتخلصش يا حج 😂
كريم :اخرس يله وتعالوا نفطر
فطروا في جو اسري وراح كل واحد على دوامه ويا عالم اليوم دا مخبي ايه لكل واحد فيهم
.....................
قادر وصل اخته كليتها وراح كليته هو بيدرس في كليه طب اسنان ومن المتفوقين فيها
عند قدر
دخلت الكليه وكان في مجموعة شباب واقفين منهم واحد اسمه اشرف عينه كانت منها من بداية الجامعه
اشرف نده عليها :انسه قدر
اتفضل
اشرف :لو ممكن عايزك تفهميني مادة الدكتور زين انا مبفهمش غير لما بدرس على السلايد بتاعك
قدر :انا اسفه معنديش وقت ومشيت بدون ماتسمع رده
جه واحد من صحابه
ايه يا اشرف لسى مش مدياك ريق حلو
اشرف :لا دي واحده محترمه قوي انا هطلبها اول ما نخلص السنه دي
ربنا يجيب الي فيه الخير
ملك :عايز ايه الواد ده اروح اربيهولك
(ملك السيد اعز صديقه عند قدر وصاحبتها الوفيه شخصيتها قويه عكس قدر طويله وعيونها عسلي وجسمها منحوت )
قدر :لا يا ملك مفيش حاجه عايزني افهمه مادة الدكتور زين انسي
انتي ازيك النهارده
الحمدلله تمام
قدر :يالله نروح المحاظره قبل ما تبلش دكتور زين رخم قووي
دخلوا المحاظره وكانوا منتظرين الدكتور زين لان اليوم كان وقت توزيع العلامات
دخل الدكتور وكان بعض الطلاب كارهاه وبعضهم هيمان بشخصيته وجماله لكن هو مكنش بيعبر حد
زين :السلام عليكم
وعليكم السلام
احد الطلاب :دكتور امتى تسليم العلامات
زين :بتهكم مستعجلين على ايه دي علامات دي النهارده العلامات لكن علاماتكم زي الزفت كاني بشرح للحيطان
الطلاب اتأففوا من اسلوبه
زين طال الورق :فين قدر كريم وملك السيد
ملك وقدر رفعوا ايديهم :احنا يا دكتور
زين :برافوا عليكم انتوا الوحيدين بالقاعه جايبيين فل مارك
ملك وقدر :_فرحوا اوووي شكرا يا دكتور
زين للطلاب
من هنا ورايح انا هرسب كل واحد مبيجبش علامه محترمه انا مش بقعد ساعات اشرح واتكلم مع نفسي سامعين
زين :مفيش محاظره النهارده هوزع العلامات الي تشرح القلب واخرج
خلصوا البنات محاظراتهم وضربت قدر على اخوها وكان مبيردش فروحت مع ملك وكان الوقت اتأخر وهي بتستنى بقادر
...............
عند زين
خلص محاظراته وراح الشركه
في المكتب
دخل اياس وهو صاحب زين المقرب شبهه في كل حاجه الا انه بيحب المزح والمرح عكس زين ماخد الحياه جد
اياس :ازيك يا عم فين الغيبه دي
زين بدون ما يبصله
ولا حاجه رحت الجامعه واديني قدامك
اياس :متفكك من الشغل خلينا نهيص
زين بصله ورفع حاجبه
الشغل حاجه والي بنعمله بعدين حاجه تانيه خالص سامع
اياس :ايه يا عم بهزر واخدها جد كده ليه بس
زين :روح مكتبك وشوف هنسهر فين النهارده عايز تغييير
اياس :قشطه يا عم العموم
خلصوا في الشركه والمسا راحوا ملهى ليلي بيسهروا فيه دايما
زين :انا قرفت من هنا عايز تغييير
سوزي :_جت لزين وبدلع وحطت ايدها على كتفه اي يا بيبي وحشتني
زين بصلها من فوق لتحت وهو قرفان منها
شيلي ايدك الوسخه دي مليش مزاج ليكي النهارده عايز حاجه انظف
سوزي اتغاضت منه قوووي وراحت
اياس بضحك يخرب بيتك احرجتها
زين :بلا قرف
فضلوا يشربوا لحد مبقوش يشوفوا حاجه قدامهم
اياس :ايه همفضل كده
زين :بثمل تعال نخرج يمكن نشوف حاجه انظف
ومشيوا وركبوا عربياتهم وهما مش قادرين يصلبوا طولهم اصلا شاف زين بنتين ماشيات في الشارع لوحدهم وهو مش عارف بيعمل ايه وقف العربيه قدامهم
واياس لمى شافوا وقف وقف وراه
وبداوا يحاصروا البنات وهما بيجروا منهم
قدر :_ارجوك ابعد عنا
زين وهو مش شايف قدامه قدامي عالعربيه خليه بمزاجك احسن من غصب عنك
اياس حاول يمسكهم معاه
ملك كانت ماسكه بايد قدر لكن زين مسك قدر ودخلها العربيه وخدرها
ملك حاولت تنقذ صاحبتها لكن عيون اياس كانت عليها وباسرع ما عندها جريت منه
زين خد قدر شقته واغتصبها بكل وحشيه وهي كل دا مش واعيه على حاجه مغيبه
عند ملك جريت منهم بكل ما عندها من طاقه وضربت على قادر مره واتنين وتلات ومبيردش
راحتلهم البيت
وخبطت جامد قووي
ام قدر كانت خايفه عليها قووي لانها اتأخرت
مييين
انا يا خالتوا افتحي بسرعه
في ايه يا بنتي مالك وفين قدر متش معاكي ليه
خالتوا قدر في واحد خدها واحنا جاييين وقالت لها كل حاجه بالتفصيل
ام قدر وقعت من طولها مع دخلت كريم
فريده في ايه مالك
حكتله ملك كل حاجه حصلت
كريم حاول يتمالك اعصابه ومتعرفيهوش مين دا
ملك :الدنيا كانت عتمه لكن انا شبهته للدكتور الي بيدرسلنا هندسه
والكلب قادر فين عنكم
كلمته قدر كتير ومكنش بيرد
فريده :انا عايزه بنتي جيبولي بنتي
قادر خبط ودخل :راح عليه باباه وضربه بالالم
قادر انصدم
في ايه يا بابا
اختك فين يله
انا قلت اكيد وصلت البيت انا نسيت تلفوني النهارده ورحت كليتها كانت روحت
كريم :اختك اتخطفت يا محترم يا راجل يلي موصيك تاخد بالك منها
قادر :_انتو بتقولوا ايه اي الي حصل حكتله ملك كل حاجه حصلت
قادر خرج يدور عليها
عند اياس روح شقته وفضل يضرب على زين ما بيردش عايز ينبهه على الي عمله وهو مش في وعيه
..........
عند زين كان نايم وهو مش واعي هو عمل ايه ةلا انه خد شرف بنت ملهاش ذنب الا انها وقعت في طريق حيوان زيه
فاقت قدر وجسمها كله مكسر ومورم وكانت عريانه ولمى شافت نفسها كده فضلت تصرررخ
صحي زين على صوتها وشاف الدم في كل مكان وانه خد شرف وحده بالغصب
(زين عمره ما خد وحده بالغصب الا برضاها وكلهم اصلا مش بنات )
زين قام لبس شورت اهدي اهدي لو سمحتي انا معرفش ازاي دا حصل
وهنا خبط الباب ؟؟؟؟؟؟

google-playkhamsatmostaqltradent