أخر الاخبار

رواية لقد احببت زوجتي كاملة بقلم تسبيح

رواية لقد احببت زوجتي كاملة بقلم تسبيح



هنا:يعني اقدر ادخل له يا دكتور

د:طبعا طبعا
اعرفكم بنفسي انا اسمي هنا عندي 24 سنة انا خريجة كلية تجارة بس حبيت اكون كاتبة عندي اخت اسمها جنه هي عندها 29 سنة ربنا ماردش انها تخلف هي لسا متجوزة من سنتين هي متجوزة من ابن عم كريم اسمو امير اتجوزت كريم من 5 شهور كنا حابين نطلع اجازة علي يخت يعني نعمل جولة حول العالم و دي مش هجرة ولا زياره احنا مكناش هننزل من اليخت غير لو عشان اكل او ميه او حاجة زي دي بس احنا مكناش هنتفسح في البلد احنا بنتفسح في البحر بس مع الاسف حصلت حاجة بشعة،كريم كان بيقولي كلام رومانسي جدا قبل ما نمشي و عل طريق بالعربية عشان نوصل لليخت و لما ركبنا العربيه و هو ماشي و هو بيسوق لقينه عرابية،.....
Flash back 💃
كريم:ها يا قلبي خلصتي 🙃
هنا:اه اه اطمنت ان كل حاجة في الفيلا تمام و مقفولة😊
كريم:ياروحي انتي مش بتوثقي فيها🥺
هنا:بوثق فيك اكيد بس احنا لما جينا نسافر شهر العسل تخيل نسينا البوتجاز والع الحمد لله ان البواب شم ريحة وحشة 😞
كريم: الحمدلله يلا نركب ولا انتي مش متحمسة🌝😁
هنا:اي متحمسة دي انا اكتر بكتير من الحماس
~وركبنا العرابية و ياريتنا ماركبناها~
لقينا عرابية نقل خباطتنا
و كريم هو الي اخد الخابطة الاجمد
و ياريت انا الي اخدت
الخابطة دي مش هو
صحيت لقيت نفسي في مستشفي بابا و ماما و اختي الكبيرة ،ماما دموعها مش مفارقة عنيها و جنة اختي حاطة اديها علي خدها و بابا باصص ~للارض و بيلوم نفسو انو سمحلنا اننا نسافر~
هنا:اه يا دماغي انا فين🤕
و من هنا افتكرت كل حاجة حصل في الحادثة دي ،في الحادثة دي لقيت الباب مفتوح و انا صحيت و قدرت اقوم من العرابية و شفت الناس الي حوالية و انا كنت بعيط مش عارفة لي عيط اوي اوي و بصيت شفت كريم بقو بينزل دم و العرابية مطبقا من السقف اول ما شفت كريم وقعت علي الارض محاستش بالدنيا
جنه:هنا صحيت الحمد لله 😌
ام هنا:اي اخبارك يا هنا🥺😞
ابو هنا:انا اسف يابنتي ماقدرتش احميكو 🥺😭
هنا افتكرت كل حاجة و جالها انهيار عصبي
هنا:كريم كريم هو فين كريم ها ودوني ل كريم اهي اهي اهي ااااه 😭😭😭😭
جنه:اهدي اهدي خلاص ماااااماااا نادي الممرضة يا ماما
هنا:ودوني ل كريم ارجوكو طب بصو عشان ميزعلش مني عشان هو بيحب ديما لما اكلمو مع حد اقول عليه كيمو حبيبي او جوزي
ودوني ل كيمو ونبي ارجوكو
الممرضة:لازم نشيل الانسيال ده من اديها يا مدام دي بتجرح نفسها من كتر ضغطها عليه
جنه:هاتي الانسيال ياحبيبتي هاتي متقلقيش ده معاية و هحميهولك
هنا:لا لااااا ده انسيال كريم قلي مقلعهوش الانسيال ده هو الي جابه هدية انتي عافة يا جنه هو بيحبني اوي و انا بحبو اوي يا جنه وديني ليه😫😩😭😭
جنة:ماما هنا وصلت ل حالة انها مش هنقدر نواقفها ب مهدء،لازم نوديها ل كريم تشوفو😐
ام هنا:يابنتي ازاي هتشوفو و ابوه و حبيبة ابوه و اصحابو و موظفين الشركة الي عارفين هنا و كريم تشوفه 🤔🤨🧐
جنة:معرفش بس الي اظنة انها هتهدي لما تشوف كريم😬
و فعلا ودو هنا ل كريم هنا كانت ماسكة الانسيال بحرقة و بتخبط علي ازاز العناية المركزة و هو الاجهزة محاوطة كريم من كل مكان
هنا بدموع:كريم.....اصحي...هههه😅 انا عارفة انك بتلعب معايا الالعاب السخيفة دي عشان عيد ميلادي كان امبارح🥺
~و فاجا اغم علي هنا من الحرقة الي هي مش متخيلاها لان هي بتحب كريم....لا بحبو اي دي بتعشقو من الثانوي و الي فراقهم عن بعض الجماعات لان هو كان مهندس كانت بتحاول ماتبينش حبها ليه بس هي كانت واقعة و اكتشفت اهو هو كمان بيحبها لما كانت قررت تسافر في ايطاليا عشان تنساه بس اتفاجات انو قبل ما طتلع الطيارة راح و واجها و طلب اديها من ابوها
عدا يجي 3 شهور و هنا حالتها ادمرت و فاجا صحي من الغيبوبة و رجع تاني ابوه و امو الي ابوه اطلق منها من سنة بسبب مشاكل انها طماعة في شركتو ،كريم افتكر امو و افتكر كل الناس بس..😞
هنا:يعني اقدر ادخل له يا دكتور☺️
د:طبعا طبعا😅🙃
هنا:شكرا
و دخلت هنا و كريم بيبص ليها باستغراب
ابو كريم:حمد الله علي سلامة يا عم كيمو خوفتنا عليك يا راجل😅😅
كريم:الله يسلمك يا بابا
ام كريم:كريم انت بحد كويس ولا موجوع☹️
كريم:انا تمام يا ماما
الباب بيخبط*"
الكل:ادخل
هنا السلام عليكو عاملين اي
الكل معادا كريم :كوييسين الحمد لله
هنا:اي يا كيمو مش هترد عليا،انت بتبص ب استغراب كده ليه ماتخافش انا قدامك الحادثة مرت و انتهت
كريم:انتي مين

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close