recent
روايات مكتبة حواء

رواية عصابة الشيطان كاملة بقلم رنا احمد

 رواية عصابة الشيطان كاملة بقلم رنا احمد



البارت الاول من عصابه الشيطان

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
(اولا تعريف العصابه فرد فرد 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬
في قسم المعادي :٠٠٠٠
سمير باندهاش:مالك ي ادم اول مره تبقي قلقانه كده من مهمه.
ادم بقلق:لا طبعا ي سمير كل مره ببقي قلقان والمره دي الوزير الي هقوم بحراسته مش عادي ده وزير مهدد بمائه محاوله اغتيال ربنا يستر..
سمير بابتسامه :وعلشان كده كلفوك انت بالمهمه دي ي صاحبي لانهم عارفين قدراتك كويس ي وحش الداخليه.
ادم بقلق:ربنا يستر...
(المقدم ادم راجي زهران ظابط حراسات خاصه ؤرث من والده راجي كل شي من قوه وذكاء شخصيه عنيفه لكنها ايضا حنونه)
*******************************************
في المستشفي البيطري :٠٠٠٠٠
خالد بصراخ :ي خلف انت ي خلف.
التمرجي خلف :ايوه ي دكتور خالد.
خالد : عشيت الحمار والقطه والكلب.
خلف :ايوه سعادتك وعطتهم الحقن الي حضردتك قولت عليها.
خالد وهو يعدل نضارته الطبيه :تمام خود بالك بكره هياجي فوج من الخرفان والماعيز..
خلف بصدمه:خرفان وماعيز.
خالد:ايوه واحد صعيدي بيقول ان المرض تفشا فيهم وطبعا هيجبهم علشان اعلجهم جهز نفسك انت بس.
خلف :حاضر ي دكتور.
(خالد امجد مندور طبيب بيطري يعشق الحيوانات عشقا ابدايا يرا انهم في بعض الاحيان يكونوا اوفا من البشر شخصيه مرحه وحنونه) ٠٠٠٠٠٠
*********************************************
في النادي :٠٠
من داخل ملعب كره القدم :٠٠٠٠
احمد بغيظ:حازم والنبي ارحمنا من الخطه الفاشله بتاعتك دي.
حازم بغرور: خطتتي مش ممكن تكون فاشله انتوا الي مش عارفين تلعبوا ولا فاهمين حاجه.
ايمن بغيظ:اه علشان كده كل مره بنتغلب مش كده ي سي حازم.
حازم بغرور:بالظبط هو ده اصح.
احمد بغيظ:لا والله هو في خطه في الدنيا 145 دي ايه الخطه دي.
حازم بغرور:اغبياء هي دي الخطه الي تشل المهاجم وتوقفه المهم جهزوا نفسكم للي جاي تارنا لازم ناخده. 😂😂😂😂😂😂😂
(حازم نديم الخياط ميسي العرب شخصيه مرحه وزي السكر دائما شايف نفسه المفروض يلعب في برشلونه بيتسبب دائما في خساره الفريق) ٠٠٠٠٠
*********************************************
في المعمل :٠٠٠٠٠٠
شريف بخوف :عمر انت هتعمل ايه.
عمر بغبائه المعتاد: هحط ثاني اكسيد الكربون علي النار علشان يتفاعل.
شريف برعب :انت بتقول ايه ي عمر ده كده الدنيا هتولع..
عمر :وهو ده المطلوب. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
(عمر حمزه مندور الشهير ب (اينشتاين) طبعا انتوا عرفتوا هو ابن مين هو ماشي علي غرار والده العالم العبقري عبقرينو شخصيه حنونه جدا وجميله جدا.....
*******************************************
في كليه الطب :٠٠٠٠٠
ميار بدلع :ايه ي فارس كل ده مشوفكش.
فارس بخبث :ايه وحشتك.
ميار بدلع :الا وحشتني ده انا كنت هموت عليك.
فارس بغمزه :ده والله انا الي هموت عليكي وعلي كل حته فيكي ي ملبن انتي.
ميار بدلع :طب ايه مش هتجيلي الشقه نذاكر شويه.
فارس بمكر:طبعا اجيلك ي قلبي اموت انا في المذاكره والاجتهاد.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
(فارس اسلام مندور عربجي كليه الطب للسفاله عنوان مناصر حقوق المرأه يري ان المراه اهم حاجه في المجتمع شخصيه جميله وحنونه ٠٠٠٠
*********************************************
في كليه الاداب :٠٠٠٠٠٠
ريم بغمزه :الحقي ي سمر دكتور عادل منزلش عينه من عليكي ي جميل.
سمر بزهق :ي اختي سيبك ده دكتور عره منفوخ علي الفاضي.
ريم باعجاب:لا ي سمر متقوليش ده قمر.
سمر بغيظ:قمر بالستر ي اختي ده ميدخلش زمتي بتعريفه.
ريم :طب بقولك طبعا هنروح باليل حنه راندا صح.
سمر بحماس:الا هنروح ده وسطي صدا ي اختي من قله الرقص اروح اهزوه شويه.
ريم بابتسامه :قشطا ي معلم. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سمر امجد مندور راقصه شارع الهرم الاولي تحسوها فيفي عبده كده في نفسها شخصيه مجنونه لكن مرحه وجميله..
********************************************
في المدرسه الابتدائيه :٠٠٠٠
امير بخوف:والله مبقاش معايا فلوس ي انس خالص.
انس ببلطجه:ي عني ايه يلا اما انت مش معاك فلوس بتلعب ليه.
امير بخوف:معلش ي انس بكره هيكونوا عندك.
انس بشر:بكره لو مكانتش الفلوس موجوده هعمل علي وشك الجميل ده حفله.. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
(انس سليم الخياط المدمر الصغير بلطجي المدرسه دائما يستخدموه العصابه لمعرفه كل شى فهمو يجلس وسط الحديث كالملاك البرئ ولكن عندما يعلم اي شي تكون العصابه علي علم به)
*******************************************
في كليه العلوم :٠٠٠٠٠
فاطمه باعجاب: شكلك حلو اوفي النقاب ي سالي.
سالي :الحمد لله ربنا كريم.
فاطمه باعجاب: الحمد لله ي حبيبتي ربنا يثبتك.
سالي بتمني:امين ي يارب.
(سالي راجي زهران طالبه في كليه العلوم متددينه وجميله لكنها دائما حزينه لسبب هنعرفه بعدين ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
(دول هما العصابه (عصابه الشيطان) في منهم الي منضم للعصابه من زمان وفيه الي لسه هينضم لما الظروف تتضره لكده....
ندخل بقي في الروايه ٠٠٠٠
في فيلا زهران :٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
في غرفه اجتماعات العصابه ٠٠٠٠٠٠😂😂😂😂😂😂😂😂😂
كان يقف حمزه وهو ينشر لهم بشر...
حمزه بحده : الشغل مبقاش عجبني العصابه مبقتش قد كده اليومين دول.
سمر بمرح وهي تمضغ العلكه :ليه كده ي كبير ماحنا فل الفل اهو.
حازم بمرح : ده انا مبسبش ماتش الا لما نلعب علي فلوس.
فارس : وانا تقريبا مبسبش دكتور في كليه الطب عارف يدي محضره واحده ولا مزه الا لما بمشي معاها.
اينشتاين :وانا ي بابا بنفذ كل اخترعاتك انت عارف دي لوحدها بلوه.
انس المدمر الصغير :وانا مبسبش عيل في المدرسه الا لما بعلم عليه.
سمر بمرح :مانت عارف ي كبير ان محدش بيطلع عن قوانين العصابه غير ادم وخالدو سالي عيشيلي دور الشرف.
حمزه بخبث:سيبوهم دول هجيب رجليهم يعني هحيبها بس المهم دلوقتي فيه مصلحه.
حازم :خير ي عمي ٠
حمزه باستغراب :ايه الصوت ده.
انس :ده الدجال.
حمزه بصدمه:دجال.
فارس بغمزه :اشطا دجال في فيلتنا شكلنا كده هنشتغل ٠٠٠
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
في الخارج :٠٠٠
الدجال مددددداد مدددداد ي عريان مدددداد.
سماح بقلق:المهم ي سيدنا انت متاكد ان الأسياد هتعرف تعمل الاحجابه دي.
رحاب :انتي بتقولي ايه ي سماح ده الشيخ خلف اكبر شيوخ الصعيد..
الدجال بطمع :المهم الطلبات طلبات الأسياد الاسياد مش طمعين وباي حاجه راضيين وعلي السعاده رايحين حي.
ساره :وهي ايه طلبلاتهم ي سيدنا الشيخ.
الدجال بطمع : عايزين من كل جوز منكم فانلتين بحملات وفانلتين بنص كوم حى حي مداد ي عريان مداد.
فارس باستغراب :فانلات.
حمزه بسخريه :مش عريان اكيد هيبقي عايز غيارت.
حازم بتريقه:ومش طلبين بوكسرات كمان.
اينشتاين بسخريه:ومحدودش من البطل ولا الامبراطور.
الدجال بطمع : مداد مداد ي عريان مداد دي كلها طلبات الاسياد.
فارس بغمزه : اه شوف المزه الي معاه دي وتكه بصحيح.
حمزه بحده:هو احنا فيه ولا فيه ي زفت.
ندي بلهفه : وايه كمان ي سيدنا قول.
الدجال بنصب :مداددد مدددداد ي عريان مددداد الاسياد طالبين عشره كيلو لحمه حي.
حمزه بسخريه: ومحدودش من الضلعه ولا الفاخذه.
سمر بمرح :وحمره ولا سمينه.
فارس بتريقه : ومشويه ولا مسلوقه.
صباح : كده فاضل انكم تجيبوا صور اجوازكم علشان كل حاجه تبقي تمام.
لتاخد صباح الصور لتتصنم من وسامتهم الطاغيه.
صباح بخفوت : ي لهههوي ايه المززز دي دول مش عايزين احجبه دول عايزين يتحبسوا ومحدش يشوفهم دول متجوزين نسوان كسر لما تعلم ان قد سمعاها حمزه..
حمزه بغمزه ل فارس ليفهم فارس سريعا ماذا يريد..
فارس بصراخ : ي شيخه حرام عليكي دول قمرات اهم وزي الفل.
سماح باستغراب :فيه ايه ي واد ي فارس.
حازم بخبث : البت دي ي عمتي اول مشافت الصور قالت انهم مززززز.
حمزه بمكر:وانكم نسوان كسر وعواجيز.
سمر بخبث :وانهم يستاهلوا يتجوزوز مزززززز وانكم خلاص راحت عليكم..
لينقظوا عليهم كالوحوش تحت ضحاكاتهم لنجاح مخططهم..
جميعهم بمرح وضحك:مددددداد مدددداد ي عريان مداد هههههههه.
سمر بمرح :للللللللللللوي.
حمزه بخبث :ربنا ميحرمنا ي ولاد من فعل الخير..
جميعهم :امين. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
*********************************************
😂😂😂😂😂😂😂معلش والله لان عنيه ادمرت ده اول بارت من عصابه الشيطان بارت خفيف كده بس علشان تتعرفوا عليهم انشاء الله بارت بكره هيبقي طويل دمتم في رعايه الله وحفظه.
عصابه الشيطان :٠
بقلمي رنا احمد :٠

The Antichrist is set aside: the amount of money is the amount of the amount of the lords, asking for ten kilos of live meat. Hamza sarcastically: There is no one from the leg or the thigh. Samar merrily: It's red, not fat. Fares spelled: grilled and not boiled. Sabah: It is better for you to answer the copies of your passports, so that everything remains complete. To take pictures of the morning to be taken from their overbearing handsome. Morning in the sluggishness: Oh, what a sad one. These countries don’t want to hide them. Countries want to be locked up, and no one can see them. He gave him a wink to Faris, so Faris would quickly understand what he wanted. Fares shouting: Oh, his sheikh, it is forbidden for you to have the most important parts of the country, and the uniform of the people. Samah, with amazement: what is it?The Antichrist is set aside: the amount of money is the amount of the amount of the lords, asking for ten kilos of live meat. Hamza sarcastically: There is no one from the leg or the thigh. Samar merrily: It's red, not fat. Fares spelled: grilled and not boiled. Sabah: It is better for you to answer the copies of your passports, so that everything remains complete. To take pictures of the morning to be taken from their overbearing handsome. Morning in the sluggishness: Oh, what a sad one. These countries don’t want to hide them. Countries want to be locked up, and no one can see them. He gave him a wink to Faris, so Faris would quickly understand what he wanted. Fares shouting: Oh, his sheikh, it is forbidden for you to have the most important parts of the country, and the uniform of the people. Samah, with amazement: what is it?The Antichrist is set aside: the amount of money is the amount of the amount of the lords, asking for ten kilos of live meat. Hamza sarcastically: There is no one from the leg or the thigh. Samar merrily: It's red, not fat. Fares spelled: grilled and not boiled. Sabah: It is better for you to answer the copies of your passports, so that everything remains complete. To take pictures of the morning to be taken from their overbearing handsome. Morning in the sluggishness: Oh, what a sad one. These countries don’t want to hide them. Countries want to be locked up, and no one can see them. He gave him a wink to Faris, so Faris would quickly understand what he wanted. Fares shouting: Oh, his sheikh, it is forbidden for you to have the most important parts of the country, and the uniform of the people. Samah, with amazement: what is it?

علشان يوصلك الفصل الثاني ضيف تعليق
google-playkhamsatmostaqltradent