recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل السادس 6

رواية مغتصبي اللعين الفصل السادس 6

 الجزء السادس

قدر جت تنام ولقت الباب فتح كانت رسل
اسف اني دخلت بدون ما اخبط لكن مكنتش عايز حد يحس عليا اني عندك
قدر فضلت ساكته
رسل :ممكن ادخل
قدر :اتفضلي
رسل :انا من زمااان كان نفسي يكون ليا اخت وكنت دايما بزن على ابيييه زين على شان يتجوز واتصاحب انا ومراته انا معرفش انتو اتجوزتوا ازااي بس انا حبيتك اووي باين عليكي طيبه قووي
قدر :ببسمه شكرا ليكي وانتي كمان اموووره وكيووت وانا كمان معنديش اخوات بنات ليا تؤام صبي
رسل :اي ده بجد تعرفي طول عمري نفسي اشوف توائم بيشبهوا بعض
قدر :انشاء الله هتشوفيه اسمه قاادر بنشبه بعض اوووي
رسل :انا ليه شايفه الحزن بعنيكي
قدر :ولا حاااجه انسيني انا انتي بتدرسي ايه
رسل :انا نجحت بالثانويه بامتياز ورجعت هنا على شان اكمل دراسه طب اسنان باذن الله
قدر دمعت :اخويا قادر بيدرس التخصص ده
رسل :ربنا يخليكم لبعض
اللهم امييييين
رسل :اشوفك بكره عالفطار انشاء الله ومتمشيش بدوني عايزه اروح اقدم اوراقي في الجامعه وانتي هتساعديني
قدر :انشاء الله
رسل قربت عليها وباستها انتي طيبه قووي يا قدر ابيييييه محظوظ جدا ان ربنا بعتله وحده زيك
شكرا يا حبيبتي
خرجت رسل وقدر ناااامت
..........................
في الصباااح
صحي الكل وكانوا كلهم متجمعين على الفطاار
اشرف :مراتك فين يا زين منزلتش تفطر يعني
زين بغضب واضح :ملكش فيها خليك بأكلك
صباح الخير
كانت دي قدر
رامز :صباح النور يا بنتي
اشرف متكلمش بس كان بيبصلها بين الوقت والتاني
رسل تركت اكلها وراحت عليها باستها
صباح الوووورد يا احلى قدر
قدر بابتسامه :_شكرا يا حبيبتي
زين كان مستغرب علاقتهم ازاي اتحسنت امبارح قدر مكنتش طايقه حد في البيت
رسل :ابييييه انا بحسدك على قدر هي جميله قوووي من برا ومن جوا
اشرف كان باصص عليها ومش قادر ينزل عينه عنها
قدر :رسل اذا خلصتي انا هروح دلوقتي يالله
رسل :اه خلصت الحمدلله
رامز :انتي مكلتيش حاجه يا بنتي
الحمدلله يا عمي انا اصلا ما بفطرش
زين شاف اشرف منزلش عينه عن قدر
اشرف في حاجه
اشرف انتبه على نفسه
اه لا مفيش انا هروح الجامعه تعالوا اوصلكم يا بنات
قدر :لا شكرا انا هروح لوحدي يالله يا رسل
اشرف :بس انا كده كده رايح الجامعه
زين بعصبيه :اشرف ملكيش فيهم روح جامعتك انت وانا حاطط لقدر سواق مخصوص عشان تكون على راحتها
اشرف خرج بدون ما يتكلم
وقدر ما بصتش على زين اصلا وخرجت هي ورسل
رامز :انت بتكلم اخوك كده ليه هو كان حابب يساعد
زين :بابا خلي ابنك يبعد عن قدر انا حاسس انه كان عينه منها ومش قادر يستوعب فكرة انها مراتي دلوقت
رامز :_مستحيل انت بتقول ايه يا مجنون
بابا نظراته ليها واضحه جدا نظرات واحد عاشق
رامز :هشوف الموضوع ده
اوك يا بابا سلام انا اتأخرت
..........................
عند اهل قدر
فاااق قااادر وكان تعبان شويه
لبس وخرج عند مامته
صباح الخير يا امي
فريده بحزن :بخير يا بني قادر هو انت مبتشوفش قدر بالجامعه
قادر اتنهد
شفتها امبارح
فريده بلهفه وازيها يا بني
التعب كان واضح عليها انا بحس فيها
قادر محكاش لامه الي حصل بالجامعه على شان متقلقش
قادر :بابا لسى مش عايز يخرج
فريده :لا مش راضي انا ابووك صعبان عليا قوووي كان روحه بقدر
ومين سمعك يا امي دي هيا الي كانت مديا البيت حياه كانت زي الفراشه بالربيع
فريده :ربنا ينتقم من الي كان السبب
انا هخرج دلوقتي هروح الجامعه
ماشي يا حبيبي خلي بالك من روحك
باس راس امه وخرج
...........................
عند زين
خرج من القصر راح الجامعه وهو ماشي سمع بعض الطلاب بيتكلموا على وحده جميله
احد الطلاب :يخرب بيت جمالها
التاني :تخيل بقى لمى يتجمع الجمال والادب مع بعض
التاالت :دكتور زين محظوظ انها مراته هي دي الي الواحد يسيبها في البيت وهو مطمن انها هتصون اسمه
زين كان ماسك نفسه بالعافيه عنهم وكمل طريقه وهو بيفكر بكلامهم
دخل المحاظره
السلام عليكم
الطلاب :وعليكم السلام
زين بص مكان قدر ومكانتش مكانها ومجتش المحاظره اصلا ادى المحاظره وخرج
وهو في طريقه لمكتبه في الجامعه شافها هي وملك وقاعدين
راحلهم
انتي مجيتيش المحاظره ليه
قدر بصتله بقرف
لاني اسقطت الماده هأجلها
زين ببرود
ومين الي وافقلك على الاسقاط
قدر :لسى انا بعتت للدكتور وهو هيرد عليا
زين :وانا دكتور الماده دلوقت وبقولك طلبك مرفوظ ومشي من عندها
ملك :انسي يا قدر راح الكتير مبقاش الا القليل راح ترمين وباقي الترم الاخير هنقدمه ونخلص منه استحملي
قدر :مش قادره يا ملك مش قادره ابص في وشه اصلا
......................
عند قااادر كان ماشي بيدرس عند كليته
وفجاءه خبط بواحده
انت اعمى مش تفتح
قادر :متحترمي نفسك مش قاصد يعني اخبط فيكي
رسل :غلطان وبتبجح
قادر :انتي جايه مع مين يا شاطره
رسل اتغاضت جدا منه
لا فوووق انا هنا طالبه وشاطره قوووي يعني متعملش عليا ناصح
قادر :اجري العبي بعيد عني
رسل خبطت رجلها بالارض زي الاطفال ومشيت من قدامه
قادر :هوو دا الي ناقص
.ً...............................ً......
عند زين
بعد ما خلص محاظرات راح المكتب في الشركه
دخل عليه اياس
ازيك يا زين
تمام
مالك متغير كده ليه وشك باين عليه التعب
من الشغل مفيش حاجه
اياس :اي رأيك بسهره من بتوع زمااان
زين :قشطه زمااان ما سهرت بس شوفلنا حاجه نظيفه
اياس :اوك سلام اشوفك بالليل
زين خلص شغله وراح شاف اياس في المكتب
خلصت
اياس :ايووه يالله
راح زين واياس ملهى شربوا ورقصوا وعملوا من المحرمات وناسييين ان في رب للعباد بيجازي كل انسان بفعله
..........................
عند قدر
روحت القصر
ودخلت اوضتها مكنش حد في الصاله
غيرت واتوضت وصلت فرضها وكانت بتدرس واتأخرت وهي ناسيه نفسها وسط الكتب
كانت بتدرس وتفكيرها عند والدتها وحشتها قووي قررت تتصل فيها
عند فريده كانت قاعده وحزينه وكل فكرها عند بنتها
ورن موبايلها
الووووووو
قدر فضلت ساكته
فريده عرفت انها قدر
قدر يا حبيبتي ازيك يا روحي
قدر عيطت جااامد ازيك يا ماما
فريده :كسرتيني يا قدر احنا هنا مش عارفين نرجع لحياتنا روح البيت راحت منه
قدر :سامحيني يا امي سامحيني غصب عني لكن وغلاتك عندي لاخد حقي وحقكم
فريده :قوليلي ايه الي حصل بالزبط يا قدر بدون كذب
قدر :هشرحلك كل حاااجه يا ماما انا بوعدك لكن مش دلووقت لمى اخد حقي واخليكم رافعين راسكم فيا واثبت لبابا ان تربيته مرحتش عالفاضي
فريده :انتي ناويه على ايه يا بنتي
قدر بشرود
انسي يا ماما انسي طمنيني على بابا وقادر ازيهم
ابوووكي مبيخرجكش برا اوضته وقااادر دايما شارد بيفكر فيكي
قدر :انا هقفل دلوقت يا ماما هفضل اكلمك وان عوزتيني كلميني على الرقم دا
فريده :انتي متكلمنيش،ابووكي محرج عليا انا هكلمك ماشي
حااضر يا ماما
لا اله الا الله
محمد رسوول الله
قفلت قدر وفضلت تعيط
................................
زين خلص سهرته مع اياس وكل واحد راح بيته
عند زين وصل القصر وكان بيطوح من المشروب شافه رامز ابووه
وبعدين مع القرف الي بتشربه دا
زين طنشه
انا مقصرتش مع حد اضن محدش له دخل بحيااتي
رامز بعصبيه :اتكلم عدل يا ولد انت نسيت نفسك بتكلم مين
زين طنشه وطلع
عند قدر كانت بتلم كتبها هتنام
ودخل عليها زين وهو مش شايف قدامه
قدر خاافت ورجعت لورى وعرفت من منظره انه مش في وعيه وخافت ليحصلها زي ما حصل قبل كده
زين اخرج بررا
زين مش شاايف قدامه
زين ؟؟؟؟؟!!!!!
مغتصبي اللعين
بقلم
الاء الرحمن

google-playkhamsatmostaqltradent