recent
روايات مكتبة حواء

رواية صغيرتي الفصل الخامس 5 بقلم عزة العربي

رواية صغيرتي الفصل الخامس 5 بقلم عزة العربي

( روايه صغيرتي)

البارت الخامس⁦❤️
مريم بتعيط
خمس دقائق وسمعت الباب خبط راحت تجري تشوف علي لقيت الاوضه فاضيه وعلي مشي💔
مريم هتتجنن فضلت تعيط جريت عالفون رنت عليه 😔عمل بلوووووك😭
مريم انهارت يا ربي 😭
انا غلطانه
انا غصب عني قلتله كده اعمل ايه يا ربي
النوم لم يلمح عيونها طوال الليل
علي نزل كلام مريم انها احسن منه بيقتله
في اوضه في فيلا الالفي بالقاهره
انا لازم اندمك يا مريم
انا اه نفسي تكوني احسن مني
بس هندمك علي كلامك معايا
انا مش محتاج اكمل تعليمي
انا عندي اكبر شركات في الصعيد والحمد لله
دلوقتي بفتتح مجموعة شركات الالفي بالقاهره بس انا هكمل تعليمي كمان💪
شخص: الووووو بنوم
علي؛ ايوه يا استاذ محمد اني علي الالفي
بفزع ايوه يا فندم تحت امر حضرتك
محتاجك في حاجه مهمه
تحت امر معاليك يا فندم
___________
جاء الصباح علي ابطالنا
احمد ومني صحوا فطروا
قومي صحي علي يفطر يمكن عنده شغل وعاوز ينزل
مني: حاضر قامت فتحت اوضه علي ملقتهوش
علي مشي يا احمد
كلامك معاه مستحملوش يا حبيبي يا بني
انا مقلتش حاجه غلط انا عملت الصح وعموما هتصل بيه
مريم سامعه كلامهم ومش قادره تقوم تحكي الكلام اللي قالته
علي: ايوه يا عمي صباح الخير
صباح النور يا بني انت فين ومشيت انتي
مشيت الصبح يا عمي عندي شغل مهم وكان لازم اروح
ماشي يا بني ربنا يعينك اتمني انك متكونش زعلان مني انت عارف معزتك عندي
طبعا يا عمي انت ابويا مش جوز عمتي ابدا
سلام
مريم اتصلت بعلي لقيته عامل بلوك برضوا
احمد نزل ومريم طلعت وشها وارم وعينها منفوخه وحمرا زي الدم
مني: ايه دا في ايه يا زفته محصلش حاجه للي انتي عملاه دا
مريم اترمت في حضنها وعيطت وحكيت كل اللي حصل
انتي غلطانه يا مريم ميصحش الكلام اللي قولتيه
علي بكلمه واحده منك تاخدي عينه
العند مش بيجي معاه ابدا كان ممكن تقنعيه انك تكملي تعليمك لكن ازاي لازم الدبش بتاعك اللي هيخليه يطفش من وشك
لا يا ماما
لا متقوليش كده
علي ميقدرش يبعد عني أنا بنته صغيرته زي ما بيقوللي ميقدرش يا ماما يبعد عني ولا يبص لواحده غيري ابدا⁦❤️
ههه اتمني
علي صعيدي دماغه ناشفه زي الحجر والعند هيقابله بعند
ماما اتصلي بيه كلميه كده
ايه دا ايه دا ايه داااااا🙈🤣 دا عاملي بلووووووك🤣🤣
مريم بابتسامه وانا كمان 🤣🤣
خلاص يا مريم قومي يلا البسي وخدي بودا وفاطمه صحبتك وانزلي فكوا شويه
مليش نفس
لا قومي كلمي فاطمه
انا رايحه اقول لبودا ينزل معاكم واتاسفله علي حصل فيه امبارح🤣
عبد الرحمن: بس انا خايف يا ماما ليطلعلي من اي حته يضربني تاني
مني بضحك: ههههه عيب عليك متقولش كده انت راجل ولا ايه 😉
انا راجل غصب عن اي حد انا مرضتش اضربه عشان كان في بيتك بس
ههه انا عارفه انا عارفه🤣🤣
فاطمه اجيت ومني وبودا نزلولها
مريم حكيت لهم اللي حصل
انتي غلطانه يا مريم كلنا عارفين قصه حبكم انتي بكلامك دا كسرتيه كنتي اصبري لما نخلص ثانوي يحلها ربنا عموما فكي بقي اللي حصل حصل
فاطمه يلا نروح ناكل بقي
لا انا عاوزه ايس كريم
اوك👏
جابوا وماشين يضحكوا في الشارع
علي ماشي بعربيته لمح مريم وهي بتضحك ومتشيه تاكل في الشارع وكمان معاها جارها اللي ضربه امبارح👊
اتعصب وغضب جامد
ماشي يا مريم يعني حتي مندمتيش علي كلامك ليا والله لازم اندمك لازم ابكيكي عليا يا مريم
عدي ٦ شهور
_________
مريم من المدرسه للدروس نادرا لما بتخرج وشها بيضحك بس قلبها مكسور يوميا بتتصل بعلي بس لا حياه لمن تنادي
كل شهر رقم يتصل بيها
مريم : الووووو
مين
طب رد انا عاوزه اسمع صوتك اوووي ابوس ايدك رد لو حتي هتشتمني بس رد
يقفل الفون ويعملها بلوك
٦شهور ب٦ مكالمات
قلبها: اكيد علي
عقلها لا استحاله لو هو هيتكلم من فوزه
قلبها لا كبرياءه ميسمحلوش انا عارفه
عقلها اللي بيحب بيسامح كان سامحني
اووووووف خلاص بقي هو ولا مش هو براحته انا نسيته خلاص خلاص خلاص ✋
تليفون مني بيرن
مريم شوفي مين
ماما دي مرات خالي محمد تعالي بسرعه شوفيها
مني: الوو كيفك يا خيتي
حياه : بخير يا حبيبتي عامله ايه وود عمي الدكتور أحمد ومريم عاملين ايه
كلنا كويسين الحمد لله
حياه : عندنا فرح ولازم تشرفينا ٠٠٠
مريم حطت أيدها علي قلبها علي هيتجوز🙄
مني غمزت لها وسكانها
مليون مبروك يا خيتي مين عندكم هيتجوز
بنتي سحر هتتجوز الاسبوع الجاي لازم تشرفينا وكمان بت اختك مايسه كمان اسبوعين
بجد والله مليون مبروك
مريم بتخبط امها اسالي علي علي
مني : ماشي يا حبيبتي هنيجي أن شاء الله
حبايبك عاملين ايه وعلي عامل ايه معدش بيسأل يعني
معلش يا خيتي الله يعينه وراه شغل كتير اوي انتي عارفه هو مكان ايوه الله يرحمه
اه الف رحمه ونور عليه خلاص أن شاء الله هنحضر نفسنا ونيجي
حياه : بجولك ايه علي في القاهره نازل بكره متيجوا معاه هخليه يعدي عليكم الصبح
مريم بفرحه قوليلها ماشي مستنينه بسرعه بسرعه بسرعه 🤣
ماشي يا حبيبتي هكلم ود عمك وارد عليكي بالليل
مريم: ماماااااا هاتي فلوووووس كتييييييير
كتييييير
ليه يا قلب امك هتهاجري ولا ايه 🤣
ههههههههههه لاهنزل اجيب شويه هدوم،😍
نعمممممممم
ماما هعيط اهييييييء اهيييييؤؤ
خلاص يا رغايه خدي اللي انتي عوزاه
اجي احمد حكيتله عاللي حصل
بس انا مش هقدر اسافر خالص انا جايلي شغل في الصيدليه بكره ومش هعرف اسافر
قولي لها مش هينفع ولا اقولك روحي معاهم انتي عشان تشوفي امك ومريم خليها معايا
مريم لا طبعا أنا أعرف امشي من غيرها لا معلش انا هاخدها تحضر الفرح وتفرح مع قرايبها
مريم جابت لبس كتير مغري الوان فاتحه وجميله جدا
ام مريم: انتي كده هتعملي مشاكل كتير وعلي ممكن يقتل حد لو شافك باللبس دا
مريم: ماهو لو غار عليا هيزعقلي وانا اعيط وهو يصالحتي💏
لا خطه جهنميه يا ختي اطمني هو كده كده هيزعق لك مش عشان اللبس بس لا عشان اي سبب يا فلاحه
يا ريييييييت انا وحشني زعيقه اووي
هييييييح⁦❤️😍
صبرني يا رب ايه البنات اللي بتحب تتهزق دي وضحكوا
الساعه ٧
بيب بيب بيب
يلا يا ماما ابوس ايدك،😭
حاضر جايه اهووه
عربيه علي واقفه تحت يلا يا مامااااااااااااا
بس اخرسي يلا
مريم فرحانه ونزله تجري عالسلم والشنط في اديها وقفت عند اخر سلمه لا اهدي كده لازم تكوني واثقه من نفسك لازم متدلقيش اهدي اهدي اهدي نزلت ام مريم ومريم وراها
قربوا من العربيه من غير ماتبص عليه بثقه في نفسها
الله ريحته طالعه برا العربيه يخرب بيت ام برفانم اللي مجنني
مريم لسه هتقعد
بصوت عالي جدااااااا: ايه دا ايه دا ايه الهبل دا ؟!🙄
يا تري في ايه ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

السادس من هنا
google-playkhamsatmostaqltradent