recent
روايات مكتبة حواء

رواية لقد احببت زوجتي الفصل الثالث 3 بقلم تسبيح

رواية لقد احببت زوجتي الفصل الثالث 3 بقلم تسبيح

 هنا بقا داخلة ب كوستبانة الشاي بقا و لابسة هوت شورت ازرق و تيشرت كحلي و عليه نقشات و عاملة شعرها ويفي و كانت حاطة سكارف ك شكل بقا عشان هو ديما كان بيخبي السكارف ده عشان بيحب ريحتة

و هوبا هنا تودي شعرها كده و كده و هو مستغرب هي بتعمل اي و بتتسند عل باب ال يعني كده هتغريه بس هو مش مهتم و اول ما شرب الشاي افتكر الطعم ده
و بعد شوية بتروح تلبس الجامب سوت شورت و بنص كم و كان شكلها كيوت اوي و برضو مش بيفتكر اي حاجة من اللبس
كريم بعد ما شاف هبل هنا و هو حاطط ايدو علي خادو و عمال يقول في سرو انا مستحيل اكون وقعت في حبك ابدا،ده انتي مش من تفكيري خالص
كريم:طب و بعدين العرض خلص
هنا:اوووووف عمرك ما هتفتكر حاجة طب والله هروح و افتكر لو افتكرت انا مش هساعد حد انو يفتكرني في حياته
كريم:مع الف سلامة
هنا:اووووف
كريم:ماتاافافيش
هنا:اوف اوف اوووووف هاه اي رايك
كريم:وربنا انا متجوز طفلة اي البلوة الي اتبليت بيها دي ياربي
هنا:انا بلوة هاا انا بلووووه طب يا كريم تبقا تف ف وشي و قول اني معانديش كرامة لو نمت معاك في نفس السرير النهاردة
كريم:انا كده كده مش ها....
~هنا مشيت قبل ما يكمل كلامة
عند جنة الي عايشة قريب من ابوها و امها في المعادي
جنة:يخربيتك يا شيخ اصحي بقا
امير: يا ستي سبيني ساعة ابوس ايدك
جنة:طب لو قلتلك اني حامل 🤫😱
امير:احلفي،هاهاووو هبقا اب يا بشر هبقا اب احنا لازم نكلم ماما و بابا و ناهد و كل الناس....ثواني مين ناهد احنا مانعرفش حد اسمه ناهد اساسا
جنة:هههههههه بهزر يلا قوم يلاااااا بطْل كسل يا كسول
امير:طب اي رايك مش هقوم
جنة:طب ماشي انا كمان مش هعمل اكل ولا هطلب دليفري
امير:لا ابوس ايدك كله الا الاكل وحياتي عندك
جنة:لو قمت هجيب دليفري لاني مكسلة اطبخ
امير:حاضر اهو قمت
جنة:ههههه
عند ابو هنا (عماد) ام هنا (سمر)
عماد:سمر ابوس ايدك سيبي المنظفات ونبي
سمر:لا مش هسيب عشان الست الحربوها الي جنبنا بتقول اني مش نظيفة تخيل انا مش نظيفة
عماد:ياستي انا الي معفن ونبي سبيهم
سمر:قلتلك مش هسيب
عماد:يا الله يا والي الصابرين،انا طالع الاوضة
سمر:احسن
عماد:لا اله الا الله الست اتجننت هتبقا صاحبة احفاد و لسة بتدقق في التفاصيل دي
~الساعة بقت 6 المغرب و كريم مكانش في حد غيرة في الشركة لان كان بيتعلم الحاجات من الاول و جديد ف اتاخر ساعتين و مشي الساعة 6 المغرب و خلاه الامن يقفل كل حاجة
كريم بعد رجوعة البيت و هو بيفتح باب الفيلا
كريم:اي ده صوت عياط لحسن تكون هنا
هنا:اهي اهي اهي ااااااه
كريم جري عليها بخوف ~
كريم:بااااس اهدي مالك
هنا:اهي اهي اهي الحق
كريم:مالك المسكرة و الايلاينر نازل من العياط و اي السولوبيت دي
هنا:مالكش دعوة دي سولوبيت النوم بتاعتي
كريم:طيب ياستي لي بقا بطعيتي
هنا:البطلة، البطلة يا كريم،البطلة ماتت يا كريم اهي اهي ااااه
كريم:كل ده عشان البطلة
هنا:اه مش شايف حبيبها خايف ازاي عليها ده انا لو مت و انت فاقد الزاكرة مش هتخاف عليا ولا ههتم حتي
هنا:انا هقوم اشرب مايه اوف
كريم:طيب
هنا:اه يا راسي
كريم:اي الي حصل
~و فاجا كريم بيسمع صوت كسر حاجة ازاز من المطبخ
كريم:هنا هنا افتحي عينك هنا هنا ارجوكي قومي هنا هنا
~كريم بيطر انو يشيلها و يوديها القوضة
كريم:اوووه الحمد الله عندها نبض خوفتيني يا شيخة انا هروح ارن علي اي دكتور بس يارب كون معاية نمرة اي حد فيهم
هنا في سرها:كده الخطة تمام التماااام هاهاهاهه استني عليا يا كيمو يا حبيبي ده انا هوريك ايام سودة ابقا انا طفلة 😈😈
كريم لقة نمرة دكتور و كلم الدكتور ده و قالو اي الي حصل ف الدكتور جيه عل بيت
لما الدكتور جيه فتحت عنيها و غمزت للدكتور انو يطلع كريم و هو افتكر انها استغاسة انو مدايقها او حاجة
الد/استاذ كريم ممكن طتلع برا عشان اكشف عل مريضة
كريم:طب ماتكشف قدامي انا جوزها عادي يعني اي الي فيها
هنا في سرها:حبيبي حبيبي تشكر طلع بيغير عليا ربنا يسترك يا رب 🤣🤣
الد/لازم عشان ما اتورترش طتلع
كريم:طيب طيب
~بعد خروج كريم
هنا بتقوم و بتربع رجليها و بتقول للدكتور
هنا:بص يا دوكتور جوزي فاقد الذاكرة و انا عايزاه يخاف شوية انت اعمل بالخطة دي و ماتخافش سرك في بير مش هفضحك و انت كمان استر عليا يا عمو ده انت اد بابا يا عمو
الد/طيب يا بنتي علي العموم انا ارتحتلك و هعمل الخطة انتي بقا قولي
هنا:بس يا عمو الخطة كا الاتي....
و الدكتور خرج من الاوضة لقي كريم قاعد علي كنبة تحت و قلقان و خايف و مرا يقعد و مرا يقوم
الد/استاذ كريم
كريم:ها اي الي حصل مالها فيها اي
الد/ماتخافش هي و الصغنن بخير
كريم:صغنن اي
الد/الصغنن يا استاذ كريم هاه 😉😉
كريم:ممكن افهم انا مش فاهم حاجة
الد/مبروك يا استاذ كريم هتبقا اب،المدام هنا حامل 😁
كريم:هاه🤨
الد/خلاص بقا اطلعلها هي فاقت
كريم:طيب اوصلك للباب و بعديها هطلع
الد/اوكي
~كريم و هو طالع السلم و مستغرب و سمع صوت هنا و هو عالي و بتقول....
هنا:بص بقا يا صغنوني انت لازم تكبر اكتر ماتخافش ماما حبيبتك هتاكلك كل الي نفسك فيه
كريم ب زعيق: ممكن افهم في اي
هنا:اي الي فيه اي
كريم:انك حامل ازاي انا كنت في غيبوبة 3 شهور
هنا:لا ما البيبيشكو طلع عندو 4 شهور مفاجا مش كده😁💙
كريم:يا الله يابنتي بطلي تقولي كلام طفولي بقا
هنا:الدكتور قلي انك خوفت عليا بس مش باين خالص شكلك بتكره ابنك صح😭😭
كريم بهدوء و هو بيقعد جنب هنا في السرير
و بيمسك كتفها
كريم:هو طبعا يعني مافيش حد بيكره ابنو بس يعني انا نسيت اني بحبك اعزريني
هنا:تظ فيك انت و حبك سبني انا و بيبيشكو نفكر في اسم ليه انا هقوم اكل عشان جعت
كريم:لا لا انا الي هقوم لحسن يغم عليكي تاني و قلاقي حامل في عيل تاني
هنا:بطل استظراف
بعد مدة
كريم:اهو ياستي الاكل عصير برتقان و خيار و جزر و جبنة و بيض
هنا:طيب مع اني مش بحب الاكل الصحي اوي يعني بس بحب الخيار و الجزر
كريم:من هنا و رايح انتي هتاكلي الاكل الصحي مافيش شبسي مافيش بيتزا مافيش شاورما مافيش برجر مافيش اي حاجة من دول اه صح انتي ممنوعة من الكافيين يعني ولا شاي ولا قهوة ولا ايس كوفي ولا قهوة فرنسي ولا قهوة تركي
هنا:اطلللعععع برااااااااااااااااااااااااا
كريم:طيب
كريم قعد يقرا الرواية الي هنا كانت كاتباها و فيها نصليح للحياه رغم انها كانت كاتبة فيها قصة حياتها


الرابع من هنا
google-playkhamsatmostaqltradent