recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثاني والعشرين 22

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثاني والعشرين 22

ملك دخلت واتصدمت

كان اياااس
اول ما شااافها غمزها وكتم ضحكته
ام ايااس :بسم الله ما شاااء الله يا بنتي ربنا يحميكي انتي جميله قوووي
ابو ايااس :يا زين ما اخترت يا بني
ملك كانت متعصبه جدا
ابو ملك :دا العريس يا ملك هو بيقوول انه شاافك بالجامعه وان صاحبه دكتوورك
ملك حااولت تكتم غضبها على شان خااطر باباها
اياااس :بعد اذنك يا عمي انا عايز اقعد مع العروسه شويه
ملك فتحت عنيها من بجاحته
ابو ملك :طبعا يا بني حقك انت وهي
ملك خدي عريسك وتفااهموا بالصااله
ملك امتثلت لاوامر باباها وراحت قداامه
اياااس :ازيييك يا قطه
ملك بغضب واضح :انت ازاااي تسمح لنفسك تضحك على بابا وتفهمه انك انسان محترم وازاي اصلا تجيلك الجراءه تيجي وتطلب ايدي
اياس :طنش كلامها ادخلي عريني بكيفك احسن ما يكوون غصب عنك انا بنصحك بس
ملك :ايه البجاحه الي انت فيها دي انت ما بتحسش ما بتعرفش ربنا وكمان الاحساس عندك مفقوود
انت لو اخر راجل في الدنيا مستحيل اسمي يرتبط باسمك
اياس :قرب عليها
لسااانك طوول قووي ودا ضد طبيعتي صرااحه اني سااكتلك منصحكيش تجربي غضبي
ملك اتعصبت جدا وصووتها علي مع دخلت ابووها وايااس كان من جهة الباب وشايف انه جي
ليه يا انسه ملك اعتراضك عليا على ايه
ملك بغصب
انت حيووان ان كان انت ولا صااحبك انا لا يمكن ارتبط فيك
ملك بصراخ
كان الصوت خارج من ابووها
ابو ملك :صووتك عالي كده ليه وازاي تغلطي وتسبي راجل محترم داخل بيتك
ملك :بابا انت متعرفش مين دا دا واحد ميفرقش عن الحيوانات بحااجه
هنا ابوها ضربها بالالم
اخرسي ومسكها من دراعها صحيح اني معرفتش اربيكي
اياس ببراءه :مش كده يا عمي براااحه شويه هي اكيد سامعه عني حاجه وحشه
وبص على ملك
انسه مللك اذا كان واصلك عني حااجه فانا برجوكي تتأكدي انا راجل محترم وبعرف ربنا
ملك مصدومه من وقاحته
ابو ملك :بص على ملك بغضب
انا سألت عنه الي بتتكلمي عليه ومن البيت لشغله للجامع ونادر ما تلاقي شب بالمواصفات دي
ملك بعصبيه :مين الي من البيت للجامع دا الكاس ما بيفارقش ايده بابا انت اكيد سألت عن تاني غيره
ابوووها وهو بيجز على سنانه
اخررسي ووطي صووتك في ناس برا
تعالوا ورايا
لمى خرج ابووها
اياس وهو خااارج قرب عليها
ههههه دنا جااامد
ابو ملك خرج برا عند اهل اياس ولمى تجمعوا
ابو اياااس :ردكم ايه يا ابو ملك احنا طالبين بنتكم على سنة ربنا ورسووله
ابو ملك :انا موافق ولو سمحتوا انا ما بحبش الخطووبه كتب الكتاب والفرح بعد اسبووع
ايااس بص على ملك وغمزها
ملك دمعت وبصت على باباها ومش،عايزه تحرجه
ايااس :طب بالمناسبه دي اي راييكم نكتب الكتاب دلووقت واروح اجيب المأذون لهنا
ابو اياس :طب واللهي فكره اي راييك يا ابو ملك خير البر عاجله
ملك بغضب :طبعا لا انا مش جااهزه ولسى عايزه افكر
ابو ملك انحرج :متأخدوهاش لكن هي مصدوومه شوويه
انا موافق يا ابو ايااس روح يا بني جيب الماذون
ملك جريت على اوضتها تعيط
................................
عند زين
رجعوا من الجاامعه وطلع زين الاوضه كانت قدر بدلت اواعيها ولابسه بجااامه بشيال وكانت هتلبس الجاكيت بتااعه مع دخلت زين
زين حااول يضبط نفسه
وما احتكش فيها دخل الحمام خد شااور وخرج وهو لابس منشفه على نصه التحت وصدره مكشووف
خرج وكان بيسرح شعره
قدر كانت مكسووفه اووي قدر حاولت تلهي نفسها باي حاااجه قرب عليها زين
مكسووفه كده ليه انا زي جووزك برضوا
قدر بخجل
ابعد عني والبس هدوومك لو سمحت
زين قرب منها
ولو ملبستش
هنا ضرب موبايلها كان انقاذ ليها بعدت عنه
الوووووو
ملك بعيااط الحقيني يا قدر انا بمصيبه
قدر بخضه مالك بتعيطي ليه
زين كان مركز معااها
الكلب صاااحب جوزك ضحك على بابا وفهمه انه محترم وبابا مصر انه يجوزني ليه
قدر باهتمام
صاحب جوزي مين انتي بتتكلمي جد
ملك بعياط
ايوووه الزفت اياس
قدر :وماله اياس
قدر مالك ركزي طلبني وعايز يتجووزني وبابا موافق وعايز يكتب كتابنا دلووقت
قدر :طب اهدي اهدي انا معرفووش مش يمكن كووويس وغير الي بتتكلمي عليه
ملك بعياط
قدر دا كان هيغتصبني بالوقت الي خدك زين فيه ازااي محترم دا حيوان انا مش عايزه اتجوزه وبابا مش مقتنع بدا
قدر دمعت على صاحبتها
انا مش عارف اقوولك ايه يا ملك
باباكي دماغه ناشفه اوووي
زين من بعيد
في ايه
قدر :اهدي يا ملك واستخخيري دا الي اقدر اقوله ليكي متعرفيش الخير فين
ملك بدموع مش عارفه دا حيوان ضحك على بابا
قدر :استخيري وخدي بالك من نفسك وارضي بلي ربنا كاتبه
ملك بدموع :انشاء الله
سلام يا حبيبتي
زين قاام وراحلها :في ايه ماله اياااس
قدر بصتله بوجع ودمووع على صاحبتها
انتو ليه بتأذوا اي حد يقرب منكم كأنكم نار وشاعله بتحرق كل الي حواليها
زين بغضب
ايه الكلام دا مالك احترمي نفسك
قدر :صاااحبك الحيووان راح يطلب ايد ملك
زين بصدمه
مين صااحبي
قدر :ايااس
زين حااول يبين البرود
وراح وهو بيلبس
وايه يعني هو ضربها دا طلبها بالحلال
قدر بغضب :حلال ايه الي يجي بالكذب هو ضحك على باباها وفهمه انه محترم وبيصلي وبيعرف ربنا
زين قرب عليها ولسى صدره مكشوف
وبغضب مسك دراعها
متحترمي نفسك وصوووتك ما يعلاش فاااهمه مش وحده زيك هتربيني
قدر بدموع بتوجعني
منظرها شده وقرب عليها مسكها من وسطها وشدها لعنده وقرب باااسها بلهفه وعنف
وهي بتحاول تبعد ودموعها بينزلوا ما بعدش عنها الا لمى حس انه فقد النفس
وشدها لعنده ومقدرش يضبط نفسه شاالها وحطها على السرير وبص في عنيها
بحبك
وبدأ يلثم برقبتها وهو بيتغزل فيها وبجمالها وهي دمووعها بتنزل بصمت وهو مش شايف حااجه دلووقت الا انه عايزها ورغبته فيها
وكمل الي بداوا
نسيبهم مع بعض
....................
عند ملك
فضلت تعيط جوا الاوضه
دخلت عليها مامتها
يا بنتي خلاص ارحمي نفسك الراجل شكله كووويس
يا ماما دا حيووان انتي متعرفيش حااجه دا هو نفسه الي
وكانت هتكمل دخل باباها وقلها ان الماذوون جه
ملك مكملتس كلامها كانت هتقولهم هو نفيه الي كان هيغتصبها لكن مدوهاش فرصه
ملك :ارجوك يا بابا اسمعني
ابو ملك :امسحي دمووعك واطلعي لعريسك وانتي تضحكي لا اغضب عليكي يا ملك
ملك قربت عليه بدمووع
لا يا بابا انا تحت امرك كله الا غضبك
ومسحت دمووعها وخرجت وهي زي الصنم
تمت كل حاجه وملك مغيبه
ابو ملك :قرب على بنته
مبااارك يا حبيبتي جوازت الهنا والدهر كله
ملك فضلت سااكته وبصااله بدموع متحجره
باباها قلبه وجعه عليها بس كان فاكر ان دا لمصلحتها
ابو اياس وام اياس قربوا عليهم وباركلهم
ام ملك قربت عليهم مبروووك يا ولاد الله يهنيكم يا رب
وبلشت الزغاريت من مامت ملك ومامت اياس
اياس قرب عليها وحط ايده على كتفه
قد كلامي ولا ايه يا قطه قولتلك سبع ايام هتكووني على ذمتي وقبل ما اوفي يومين كنتي على ذمتي دنا جامد قوووي وغمزها
ملك بصتله بوووجع لكن جوااها حلفت لتنتقم منه
اياااس :لو سمحت يا عمي بعد اذنك واذن باابا عايز اتكلم مع مررراااااتي وشدد على كلامه
حقك يا بني اتفضل
خدي جوووزك يا ملك واقعدوا مع بعض
ملك قااامت وزي الصنم كان ماشيه
اياس دخل الاوضه وسكر الباب وراه
ملك جواها خاافت
هي فضلت تبعد وهو يقرب لحد ما اتحشرت في الحيطه وبدون ساابق انذار قرب عليها وبااسها بعنف
ملك حااولت تبعده عنها مقدرتش
ولمى بعد عنها ضربته بالالم
دا رد للي عملته
ملك دمعت وجت تخرررج مسك دراعها
واللهي لاعيد تربيتك واديكي بدل الكف عشره اصبري بس
.............................
عند قااادر
صحيت رسل ولسى كانت مش مقرره هتعمل ايه
مش قادره تبعد عن قادر وبنفس الوقت مجرووحه منه وقررت تربيه بالبطي
رسل قامت وعملت فطاار
صحي قاادر كانت مش جنبه قااام وهو خااايف عليها
جري يدور عليها كانت بترتب السفره وعامله فطار
حضنها من ضهرها
ايه الهنا الي انا فيه دلوووقت دا
رسل شاالت ايده عنها
وبملامح بارده تعال افطر
قاادر فهم احساسها طيب هروح اصلي واجي
لكن قبل ما يرووح خبط البااب ؟؟؟؟؟
ارايكم في الكومنت
مغتصبي اللعين
بقلم
الاء الرحمن

google-playkhamsatmostaqltradent