recent
روايات مكتبة حواء

رواية دموعها ملاذي الفصل الخامس عشر 15 بقلم مريم حسني

رواية دموعها ملاذي الفصل الخامس عشر 15 بقلم مريم حسني

رنا قاعدة في الجنينة بتلعب مع الكلب بتاع عدي الو

احمد الو ازيك يا رنا
رنا الحمد لله مين
احمد انا احمد اخو نرمين
رنا اه ازيك يا احمد عامل ايه
احمد الحمد لله حمد الله عل سلامتك
رنا الله يسلمك مرسي
احمد انتي كويسه حد عملك حاجه
رنا لا الحمد لله محدش عملي حاجة خالص
احمد طيب انا مبسوط اني اطمت عليكي
رنا مرسي
احمد انا هبقي اكلمك تاني ماشي
رنا ماشي سلام وقفلت وراحت لعدي مكتبه
رنا انت مشغول
عدي لا تعالي رنا راحت وقفت جنبه
رنا بص انا عاوزه اطلب منك حاجه بس مش تتعصب عليا ماشي
عدي امممم عاوزه ايه
رنا ممكن تكلم ابيه امير عشان اطمن عليه
عدي اووووف يا رنا اطلعي من دماغي بقي
رنا قعد عل رجله عشان خاطري انا عاوزه اكلمه ومش رضيت اكلمه الا لما اقولك
عدي اتنهد ماشي يا رنا كلمه
رنا ابتسمت وانت تصلحه
عدي لا مش هتسوقي فيها
رنا باسته من خده عشان خاطري عشان خاطري
عدي احم وبعدين بقي معاكي طيب
عدي كلم امير
عدي الو
امير يانعم
عدي اتكلم عدل عامل ايه
امير حلو
عدي بقولك متظتش فيها انا بكلمك عشان رنا فامتتفردش اوي كده
امير متشكرين حاجه تاني
عدي باتفف رنا عاوزه تكلمك
رنا الو يا ابيه انت كويس
امير ايوه يا حبيبتي كويس متقلقيش
رنا طيب متزعلش ماشي
امير ضحك لا مش زعلان يا رونه
رنا طيب تبقي تيجي ماشي
امير ماشي حاضر
رنا ماشي انا هقفل بقي ماشي
امير ماشي يا حبيبتي سلام
رنا سلام وبصت لعدي شكرا
عدي العفو
رنا انا عاوزه انام عشان حسه ان جسمي وجعني اوي
عدي بحنان حاضر يا حبيبتي وشالها وطلع بيها الاوضه وفضل جنبها لحد منامت
بعد مرور شهرين ورنا ابتدت دراسه وهي وعدي بقت علاقتهم كويسه جدا وعدي بقي يحاول يتحكم في عصبيه عشانها وامير كان بيروح لنرمين باي حجه
واحمد بيكلم رنا في التليفون كل فتره وامير بداء يلاحظ ان عدي بداء يحب رنا ورنا كمان بداءت تحبه وكان مبسوط عشانهم جدا وعدي بقي ياخد باله من كل تفصيل رنا
في يوم عدي رجع لقي رنا قاعده في الجنينة وبتعيط عدي راح قعد جنبها وحضنها
عدي بقلق رنا حبيبتي مالك بتعيطي ليه في حاجه تعباكي
رنا بعياط لا
عدي امال مالك يا روحي
رنا ابيه امير مش كلمني ونسي ان بكره عيد ميلادي
عدي ابتسم وعشان كده بتعياطي طب مهو ممكن ميبقاش نسي وهيكلمك
رنا بدموع مهو كل سنه هو اللي بيعملي الحفله بتعتي وهو مش عمل حاجة السنه دي انا عارفه
عدي طب بس خلاص متزعليش وانا يستي عاملك الحفله بتعتك
رنا ابتسمت ودفنت وشها في رقبته مرسي يا عدي
عدي طب يلا تعالي عشان تقيسي الفستان اللي جبتهولك
رنا باسته من خدها وبفرحه ماشي يلا وطلعت قاست الفستان لونه اسود طويل سق بكم وبفتحه صدر صغيره وجزمه وشنطه سوده كان شكلها جميل ورقيق اوي شكلها انسه كبيره
رنا بتلف حولين نفسها ها شكلي حلو
عدي حوط وسطها بدراعه شكلك قمر
رنا عضت عل شفتها مرسي
عدي حط ايده تحت دقنها ورفعها وباسها
رنا ابتسمت بخجل انا هروح اغير ودخلت الحمام تغير هدمها وعدي نزل كلم امير
امير ايوه يا عدي
عدي امير انت نسيت تكلم رنا عشان عيد ميلادها وهي قعدت تعيط
امير ياخبر ده انا نسيت خالص طيب يا عدي انا هكلمها وقفل معه وزعل من نفسه جدا انو نسي عيد ميلادها كلمها في التليفون وصلحها وتاني يوم بليل قبل الحفله ما تبدا بحبه
عدي لبس بدله سوده وقميص اسود من غير كرفت ورنا لبست الفستان
عدي اخدها عند شجر الفاكهة وهي بصلت لقت مرجيحه كبيره اوي عندها وشكلها حلو اوي
عدي كل سنة وانتي طيبة
رنا حضنته وانت طيب دي حلوه اوي دي عشاني
عدي طبعا عشانك بس من دي هديتك كلها شويه كده لما الحفله تبدا اقدمهالك يلا بقي الناس ابتدت تيجي
امير جيه رنا جريت حضنته امير شالها ولف بيها كل سنه وانتي طيبه يا رونه
رنا وانت طيب يا ابيه
عدي بيتحكم في نفسه رنا تعالي هنا رنا رحتله
عدي انا مش قولت متحضنيش حد غيري
رنا اسفه نسيت متزعلش
عدي طيب خلاص
امير براحه ياخويا هتكل البت
عدي بس يالا
امير يالا ماشي الله يسمحك ايه ده الحق كارما جيت
عدي باهتمام لا يا رجل بجد جت لوحدها
امير هاو لوحدها مين يا عم مراد لزقلها اهو
رنا بغيره مين بقي كارما دي
امير دي القمر ام عيون لبني
رنا لا والله ماشي انا راحه اسلم عل نرمين واحمد واصحابي كمان جم
عدي رنا احنا اتفقنا متتحركيش من جنبي
رنا خليك مع كارما ام عيون لبني بقي
عدي وامير ضحكوا
عدي يا حبيبتي دي جايه مع جوزها وبعدين انا مالي امير هو اللي قال انا فتحت بقي دلوقتي
امير ضحك هاؤ شوفتك مذلول يا باشا
عدي بس يابني بقي وبس انتوا الاتنين عشان نروح نسلم عليهم يلا يا رنا وبعدين عيب كده دول اللي ودوكي المستشفى عل فكره لما كنتي مخطوفه يلا بقي
مراد بيجز يادي الليله البيضه الجدعين دول انا مبحبهومش يا كارما
كارما بتضحك معلش يا حبيبي عدي عزمنا مينفعش
مراد عدي وزفت بقي انا الجدع ده بذات مش نزلي من زور وسمعته زفت عل دماغوا
كارما ضحكت خلاص معلش
مراد بصي قبل ما يجوا اهو اياكي بس تضحكي ولا تبعدي عني ثانيه فاهمه
كارما اممممم
مراد ايه اممممم دي
كارما ماشي فاهمه بس بقي عشان جين علينا
عدي اهلا يا مراد بيه ازيك ومد ايده يسلم عليه
مراد سلم عليه الحمد لله كويس
عدي بابتسامة اهلا يا مدام كارما ومد ايده يسلم عليها مد مسك ايده
مراد معلش مدام كارما مبتسلمش
عدي مفيش مشكله
كارما احم رنا صح ازيك وسلمت عليها انا كارما كل سنة وانتي طيبة اتفضلي وادتها هديتها
رنا سلمت عليها وبصتلها بغيره gratce
كارما بتلقائيه prago
رنا ايه ده بتعرفي تتكلمي ايطالي
كارما اه انا خريجه السن ايطالي
رنا اممممم طيب عدي انا هروح اشوف نرمين
عدي بيجز عل سنانه روحي يا رنا
مراد وششوش كارما لا ده كلهم عيله رخمه بقي
كارما كتمت ضحكتها
رنا راحت لنرمين واحمد
رنا سلمت عل نرمين وحضنتها
نرمين كل سنه وانتي طيبه يا رونه وادتها هديتها
رنا وانتي طيبه مرسي
احد كل سنة وانتي طيبة يا رنا وادها هديتها
رنا وانا طيب يا احمد مرسي اوي
امير جيه من وراهم اهلا يا دكتور ازيك يا احمد
احمد تمام الحمد لله
نرمين بجخل ازيك يا استاذ امير
امير بابتسامة كويس الحمد لله
رنا الله الاغنيه دي انا بحبها اوي تعالي يا ابيه ارقص معايا عليها
امير مين ده انا لا ياماما مش مستغني عن نفسي سوري
رنا كده يابيه ارقص مع مين دلوقتي
احمد ممكن ترقصي معايا
رنا بجد ماشي
امير رنا بلاش عشان هولاكو هيزعلك
رنا بصت عل عدي لقته لسه واقف مع كارما ومراد
رنا بصت لامير وقلته هولاكو مش فاضيلي اصلا وراحت رقصت مع احمد عدي بيبص عليها لقها برقص مع احمد اتجنن وراح عندها وشدها من دراعها من وسط الناس ووخدها وداخل الفيلا
امير بيحاول يوفقه عدي الناس بلاش جنان
عدي بهدوء مخيف امير اعتزر للناس والغي الحفله وامشي ومش هعيد اللي انا قولته تاني واخد رنا ودخل بيها الفيلا
امير اعتزر اللناس ومشاهم
عدي اخد رنا وطلع بيها الاوضه وسط عياطها وصوتها بس مهموش
عدي انتي بقي اللي بتجبيه لنفسك
رنا بخوف في ايه هتعمل ايه
عدي قلع الحزم بتاعه وفضل يضرب فيها لحد ما شبه اغمي عليها وسابها وخرج نزل لقي امير تحت
امير عدي عملت ايه في رنا
عدي ولا حاجه هي نامت انا خارج وانت كمان يلا امشي
امير لسه هيتكلم
عدي امير امشي امير بصله بغضب ومشي وعدي خرج سهر بره وقعد يشرب ورجع الفيلا سكران طلع الاوضه لقي رنا قاعده بتعيط دخل عندها وهي خافت منه راح وقف عندها وزخدها في حضته وملسه عل شفايفها تعرفي انك حلو اوي يا رنا
رنا بصتله بستغراب عدي في ايه اوعي
عدي باسها وايدها بتمر عل جسمها بجرأة وبيحاول يفتح الفستان بتعها رنا حولت تزقه ولما معرفتش ضربته بالقلم وبغضب ابعد انت مجنون فكارني زي الزبالة اللي انت بعرفهم زي اللي اسمها هايدي دي
عدي شياطينه حضرت وبقاش حاسس بنفسه ضربها بالقلم وقطعلها الفستان بتعها ابتدا يعتدي عليها ومهموش توسلها وعياط وصويتها اللي ملا الفيلا

google-playkhamsatmostaqltradent