recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث عشر 13

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث عشر 13

الجزء الثالث عشر

شرط ايه ده
سبني هنا لوحدي اسبوووع بس اهيئ نفسيتي اني هفضل معاك في اوضه وحده وبعدين هنقل لعندك وبالاسبوع ده مش عايزك تحتك فيا خالص
زين :وانا موافق
لكن بعد الاسبوع دا يوم واحد مش هديكي
قدر :انشاء الله
زين سابها وخرج لاوضته
قدر قعدت وفضلت تعيط ايه الورطه الي حطت نفسها فيها وازاي هتتقبله بعد اسبوع هي نفسه وشكله وكل حاجه فيه بتقرف منها
.................
عند زين
انا مالي مش قااادر على بعادها كده ليه انا حاسس حالي عمري ما لمست ست
زين فضل يفكر فيها لحد ما نام
في الصباح
صحي وراح الجامعه
دخل المحاظره
صباح الخير
الطلاب :صباح النور
زين :مين عمل البحث الي قولت عليه
مكنش كتير عامل البحث وهو عباره عن تصميم لمكتب في شركه
كان من ظمن العاملين قدر وملك
كله يجيب الوورق يسلمني اياه
كله جاب الورق وعند قدر
جابت الورقه وهتحطها وقرب عليها زين
دا الي افتكرتيه امبارح قبل ما تنامي
قدر طنشت وقعدت مكانها
زين بدا محاظرته وعينه عليها
خلص المحاظره وخرج
احدى الطالبات :مراته محظوظه جدا يا ريته جووزي هييييييح
طالبه اخرى :هو ما بيجبش سيرتها شكله مبيحبهاش
قدر كانت سمعاهم
اه لو تاخدوه وتريحووني من شكله
ملك بضحك :يخرب بيتك كانو هيسمعوكي
قدر :ميسمعو ولا يتفلقو
ملك :قووليلي ايه الي حصل معاكي
قدر قالتلها هي عملت ايه
براافو عليكي يا قدر انتي كده ابتديتي تفهميني
قدر : انا خايفه بعد الاسبوع ما يخلص هعمل ايه
ملك :بطريقتك اتفلتي منه كل مره بحجه شكل
قدر :انا بخااف مش منه دلوقت انا خايفه من عقاب ربنا ليا ربنا امر بطاعة الزوج حتى لو غلط وهو دايما عارف نقطة ضعفي وبيجي على الناحيه دي
ملك سكتت :_
انا عارفه انتي معاكي حق دي فيها لعنه يا قدر
هنا قدر عيطت جاامد
مش هقدر يا ملك انا بكرهه بكره ريحة نفسه بكره كل حاجه فيه
ملك فضلت ساكته
وبنفسها انا لو محلك هولع فيه ربنا يكون في عوونك
.......................
عند رسل
كانت عينها عالبوابه امتى قادر هيدخل
واول ما دخل من الباب راحتله رسل
اتاخرت ليه
قاادر وهو ماااشي رفع حاجبه وانتي ماالك
رسل انتبهت لنفسها هي قالت ايه
انا بس كنت بطمن عليك
قادر بص في عيونها وهو انا اهمك قووي كده
رسل بصت للارض بخجل
قاادر رفع راسها بايده جاوبيني يا رسل
رسل :قاادر انا بحبك مش عارف امته لكن انت خدت قلبي
قادر ضحك
رسل :بتضحك ليه
قادر : لاني ببادلك نفس المشاعر
رسل حضنته ايه دا بجد انا فرحانه قووي وبعدين خجلت من نفسها هي عملت ايه
قااادر :بغمووض ايه بعدتي ليه
رسل جريت من خجلها
قاادر :هههه حلوووو اوووي كده
وهنا سمع حد بينده عليه
قاادر :_كانت دي قدر
قادر جه يمشي
قدر مسكت ايده وبدمووع
قاادر ارجوك
اتنهد عايزه ايه يا قدر
عايزه اخويا عايزه نصي التاني
انتي الي اخترتي يا قدر اخترتي تكوني الجااني على نفسك بدل ما تكووني المجني عليه انتي الي ظلمتي نفسك وبعدتي لو كنت وثقتي فيا وفي بابا كان زماانه الكلب الي اسمه جوزك متختخ في السجن
قدر :بدمووع انا واثقه فيكم لكن زين واصل وهيبهدلكم وانا مقدرش على كده انا كنت عاارفه الكلام الي انت قولته كويس لكن زين مكنش هيسبنا في حالنا سامحووني وخلي بابا يسامحني انا مقدرش على بعدكم ارجووك يا قاادر
قادر صعبت عليه قدر وخدها في حضنه
اهدي يا قدر اهدي وحياتك عندي وغلات بابا وماما لاخلي الكلب جوزك يجي راكع ليا ويقوول سامحوني
قدر :انت ناااوي على ايه
ولا حاااجه انسي
قدر :بابا وحشني قوووي قوله يسامحني هو بيحبك وهيسمع كلامك ارجوووك يا قاادر
زين :خلصتو فقرة الاخوة دي
قاادر بعد عنها وبص على زين بمسخره هشوفك بعدين يا حبيبتي ومشي من عندهم
زين لقدر
ايه الميه رجعت لمجاريها اخووكي سامحك
قدر طنشته ومشيت برضه من قدامه
زين وهو بيدخن
مصيري الاقيلك سكه تيجي فيها دا انا قدررك
ولبس نظارته وروح القصر
عند قدر بعد ما مشيت شافت ملك
ملك :ايه راييك نطلع نتغدا برا
قدر :انا قرفاانه ومش حابه اروح برضه تعاالي
راحو اتغدوا واتكلموا وبعدين كل وحده راحت بيتها
...............
عند ملك
روحت البيت
ازيييك يا ماما
بخير يا بنتي اتاخرتي كده ليه
ولا حاجه رحت انا وقدر اتغدينا بره
جه ابوها من وراها انا كام مره قولتلك تبعدي عن البنت دي هتجبلك الكلام متفهمي بقى
ملك بهدوء
بابا انا كنت مع قدر لمى حصلت معاها الحادثه يعني كان ممكن اكون مكانها يا بابا لازم اوقف معاها مش اكون ضدها
مش عارف اقولك ايه ربنا يهدي سرها
يا رب يا بابا يا رب
.......................
عند زين
روح البيت وكانت قدر لسى ما جتش وبعد وصوله بساعتين تلاته جت
اول ما شافها من شاشة القصر انها جت سبقها على اوضتها عشان ما يبينش لحد الي بينهم
قدر دخلت وسلمت وطلعت الاوضه
ام محمد :مش هتاكلي يا بنتي
لا شكرا كلت برا
دخلت قدر الاوضه وكان زين بقمة غضبه واول ما دخلت راحلها قدر خاافت
في ايه مالك
زين :كنتي فين
قدر :في الجامعه وبعدين روحت انا وملك اتغدينا برا
زين بصراخ
ومقولتليش ليه مفيش هنا راجل متجوزاه ليه كلمه عليكي ولا ايه يا شيخه
قدر
انا اسفه المره الجايه
زين بغضب
انا مستحملك اه ومستحمل الي بتعمليه لكن لكل حااجه نهايه انا مش هقوول مغلطش معااكي لكن انا صلحت غلطي فاتعدلي يا بنت الناس بلاش اعدلك بطريقتي والاسبووع اهو قرب يخلص على فكره يا مراتي وسابها وخبط الباب جااامد وراه وخرج
قدر اتنهدت وصلت فرضها ونامت
..................
مر الاسبوع
على ابطالنا
اياااس بيجي يدايق ملك الجامعه وبحجة انو جي لزين
وقاادر ورسل عايشين قصة حب جميله
وقدر وزين تقريبا الاسبوع كله ما احتكووش في بعض
وفريده نفسها تشوف قدر وتاخدها في حضنها
..............
عند زين كان بينتظر الاسبوع يخلص بفاارغ الصبر
لكن قدر كانت بتحس الايااام سريعه ومكنتش عايزه الاسبووع ييخلص
يااااا رب ساااعدني كانت قدر بتصلي لمى دخل زين
حرما يا شيخه
قدر مردتش عليه
زين كان جي وجايب الخدم معاه
خدو حاجة المدام الاوضه ورتبوها كويس
زين كان عايز رد فعل معين من قدر لكن قدر طوت سجادة الصلاة وفضلت سااكته
زين قرب منها
من النهارده انتي مش هتنامي غير في اوضتي واضن لازم تلتزمي بالاتفاق زي منا التزمت ولا ربنا يا شيخه قدر هيلعنك
قدر بصتله بقههر وسكتت
وبصوت مبحووح حااضر
قدر لبست وراحت الجامعه ونفسها اليوم ميخلصش على شان متتجمعش معاه في اوضه
ملك :في ايه مالك يا قدر
قدر :سرحانه امبارح كان اخر يووم في الاسبوع الي اديته لزين
ملك افتكرت ايه ده بسررعه كده
ايوووه مش عارفه هعمل ايه انا مش طايقاه
ملك :مش عارفه اقوولك ايه يا قدر لكن ربنا امرنا بكده لكن انتي حاااولي ميقربش منك باي طريقه
قدر سابتها وروحت
زين مرحش الجامعه في اليوم دا وراح الشركه
اياس :سلمى لو سمحتي فهمي روسان بيه ايه الي مطلووب منه
اياس غمز روسان
زين :ايه خلاص اتفقنا نمضي العقوود
راكان :طبعا طبعا يا فندم
سلمى بلشت تفهم روسان ايه الي مطلوب ونوعية الشحنات
روساان كان مبلم فيها ومش ساامع حاجه
زين :روسان يا حبيبي في حاجه
روسان :اااه لا ولا حاجه سرحت شويه
سلمى :امضي هنا لو سمحت
روسان مضى بدون ما يفهم حاجه
خلص زين الاجتماع وقرب على روسان
نظراتك فضحااك متجمد يله
روسان
انا انا في حالي
زين اهاااا طيب انا هروح
اياس :ايه مش هنسهر النهارده دي النسوان للركب
لا انا عندي سهره تانيه
وسابهم وخرج
وصل القصر وسلم على الي موجودين كانت قدر معاهم
رامز :اطلع يبني غير على ام محمد متحظر الاكل
طلع زين بدل هدومه بشورت سبوور وبدي ابيض بين عظلاته
وقعد ياكلوا في صمت
خلصوا اكل وبالعاده قدر اول ما تخلص اكل بتطلع اوضتها لكن فضلت قااعده
زين كان عارف انها مش هتطلع
زين :انا تعبان وهنااام تصبحوا على خير
رامز :تلاقي الخير يا بني
زين بص على قدر
الحقيني يا قدر عايزك في حاجه
وقبل ما يطلع السلم خبط الباب
فتحت الشغاله باب القصر وكانت صدمه للكل ؟؟؟؟
يا ترى مين الي كان على الباب
توقعاتكم في الكومنت
مغتصبي اللعين
بقلم

google-playkhamsatmostaqltradent