recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل العاشر 10

رواية مغتصبي اللعين الفصل العاشر 10

 الجزء العاشر

ملك بتفكير
انا هقولك تعملي ايه
قدر بتركيز قووولي
ملك :انتي هتعامليه ببرود بس بنفس الوقت اسلووب يستفزه
قدر :ازاي يعني
ملك :
يعني هتعملي الاشياء الي مبيحبهاش ببرود ولا كأنه موجود
الا قوليلي انتي بتلبسي ايه قدااامه
قدر :غالبا بفضل بالحجاب وشافني تقريبا مرتين بدونه
ملك :لا انتي هتتبعي نظام شوووق ولا ادوووق
يعني هتلبسي لبس محترم في البيت لكن بنفس الوقت يغري اي راجل فاهماني
قدر :وليه كل ده انا كده بفيده مش باذيه وبخليه يتمادى معايا زياده
ملك :قدر ركزي معايا الي زي زين ده البنات كلها بتترمى عند رجليه على شان كده ما بالك لمى وحده تعانده ومتتقبلوووش اكيييد هيكوون عايزها
قدر :طيب وبعدين انا استفدت ايه من كل ده
ملك بتأفف :استفدتي انه بكده هيحبك ولمى الراجل يحب مبيشوفش قداامه وبكده انتي هتسبيه ودا اكتر حاجه ممكن تجرحه وكده انتي تكوني خدتي حقك وبرضوا اطلقتي منه
قدر :وبعد ما اطلق هروح فين زين لمى عمل فيا كده واتجوزني كان متأكد ان ماليش حد وبابا مستحيل يسامحني
ملك :من هنا لحد ما يحبك انا اوعدك اني هخلي ابووكي يسامحك
قدر :مش عااارفه انا حاسه اني بكده هغرق نفسي
ملك :انتي عبيطه انتي هتسوويه على نار هاديه وبكل بروود وبتلقاييه فاااهمه يعني اوعي يبان عليكي حااااجه
قدر :هشوووف انشاء الله
........................
عند ايااااس
كان في الشركه وقاابل الوفد بدل زين
روسان :بس الشرط الجزائي كبير اووووي
اياس ببرود
هو دا الي عندنا
راكان :لكن يا استاذ اياس كده ميصحش احنا برضوا تعاملنا مع بعض مش من النهارده ولا من البارحه
اياس شبك ايديه على المكتب
هو دا الي موجود الشرط الجزائي اترفع ودا من صاحب الشركه مش مننا
روسان لمم الاوراق
يبقى كده نشوف شركه تانيه نتعاقد معاها
اياس :اوك ربنا معاااكم
راكان :صلوا على النبي واقعد يا روسان خلينا نتفاااهم وانت يا استاذ اياس اشرط عالي قوووي محدش يقبل بكده
اياااس :انتو لمى جيتوا تتعاقدوا مع شركتنا كنتوا عارفين انها غير اي شركه في مصر والا مكنتوش جيتو عليها من البدايه
راكان :طيب احنا عايزين نتقابل مع زين باشا ينفع
ايااس :ومالوا بس مش هيزيد على قلته ليكم وضرب على سلمى
سلمى تعاليلي
دخلت السكرتيره سلمى
سلمى حددي مقابله للوفد مع زين باشا
حااضر يا اياس بيه وبصت للوفد هبعتلكم موعد المقابله على الميل
روسان عجبته سلمى
اياس حس بنظراته ليها
روسان :واحنا بالانتظار
اياس :تقدري تتفضلي يا سلمى
(سلمى سكرتيره زين بنت جميله ومحجبه وملامحها ناعمه بتدرس وبتشتغل على شان تصرف على دراستها )
اوك يا فندم
روساان فضلت عينه عليها لحد ما خررجت
راكان :طيب احنا نستأذن دلووقت
قاموا يخرجوا
روسان قرب على ايااس
هشوفكم بالليل والا ايه
اياااس :هشوف زين واقووولك وغمزه
روسان لحق راكان وكان عامد يتأخر لحد ما يسبقه
روسان خرج كانت سلمى بتراجع ملفات
القمر مركز في ايه اول مره اشووفك بالشركه هنا
سلمى :لو سمحت احترم نفسك وكمل طريقك
روسان :ايه مالك زعلتي كده ليه دنا برضووو بقدر الجماال
سلمى :طنشته وكملت شغلها
روساان :ومااله التقل صنعه برضوو وحط نظراته وخرج
راكان :مالك اتأخرت كده ليه
وضحك ااااه ولا رحت للي عينك طلعت عليها
روسااان ببرود
كمل طريقك
..........................
عند اياس
بعد ما خرجوا فضل يضرب على زين ومبيردش وهو مكنش عنده حاجه قرر يروحله الجامعه
نزل وركب عربيته وكان لابس بدله رسمي
(اياس،صديق زين من الطفووله عايش مع ماامته وباباه واخته ومن ملهى لملهى مع زين )
وصل اياااس الجاامعه وركن عربيته ونزل
وهو رايح لزين المكتب لمح ملك صااحبة قدر فحب يغلس عليها
الجميل سرحان في ايه
ملك :اجري من وشي يله
اياااس،:اموووت في القطط الي بتخربش
ملك :انت عاايز تتربى بقى
اياااس قرب عليها
لو فضلتي في يومها كان زماانك مراتي زي صحبتك ما بقت مرات زين وغمزها
ملك بغضب
اخرس يا حيووان وديني لاربيك
اياااس بضحك
اموووت واتربى على ايدك
ملك فجاءه صرخت
الحقوووووووني ياااا امن
اياس :يخرب بيتك هتفضحينا
جه الامن
في ايه يا انسه
ملك بخووف مصطنع
الكلب دا بيتحرش فيا
الامن مسكوووه ودووه للعماده
اياس
انتو مش عاررفين انا مييين
الامن :مين ما كنت تكوون دول بنات محترمات وميصحش الي بتعمله دا اعتبرهم اخواتك
قدر كانت متابعه من بعيد
وجت على ملك فطسانه من الضحك يخرب بيتك عملتي ايه
ملك
ههههههه يستاهل خليه يتربى على شان يحرم يقرب مني
ايااااس راح مع الامن ودخلوا على عميد الجامعه
الامن :الواد دا كان بيتحرش بواحده من الطالبات
العميد :ايه الي حصل وانت في سنه كام ومن اي كليه
ايااااس :حيلك حيلك انا مش طالب هنا والبنت دي كذابه
العميد :امااال جاي الجامعه ليه
اياااس :كنت جي لواحد صاااحبي
العميد :حجة كل عينتك
اياااس بغضب
انت عارف،بتكلم مين انا اياس الرافعي
العميد ببرود
اهلا بقى انت شريك زين القادري
اياااس :عليك نووور
وهنا دخل زين
في ايه ايه الي حصل
الامن حكلوه الي حصل
زين بضحك مكتووم
زين للعميد
خلاص انا هحل الموضوع اعتبره انتها
العميد :اوك يا دكتور لكن الجامعه دي محترمه فهم صحبك الكلام دا
زين لاياس
قدااامي يا حيلتها
زين خد اياس للمكتب
خش يا خويا جي تتهامل هنا
اياااس بغيظ،
اتهامل ايه انت التاني دي صاحبت مراتك
زين بتركيز مين
ملك صاحبت قدر
زين
طيب وايه الي حصل
ايااس حكاله كل حاااجه حصلت
زين بضحك
طيب واللهي اخت رجااال انت الي قليل الادب
زين :بص يا اياس البنات دول مش زي القرف الي بنشوفه تحسهم جاييين من كوكب تااني
زين :دي بتصلي 😂
اياس :مين
زين :قدر بتصلي وضحك انا اول مره اشووف حد بيركعها بالقصر لا وكل ما اكلمها تقووولي تجيني بالدين
اياس :ايييه يله اوعى تكووون طبيت
زين :حط ايده ورا راسه
طبييت ايه انت التاني لكن مستغررب من العيله دي
ايااس :ازااي
زين :عندهم دين وبيثقوا في بعض وبيحبوا بعض يعني حاجه مش موجوده الايام دي
عارف لمى جيت اتجوزها وقولت لابوها اننا بنحب بعض كلامه ليها مبيروحش من بااالي لسى قالها
انا عارف انك متخونيش ثقتي فيكي وتربايتي انا واثق فيها وعارف انك انك انجبرتي على الجواز منه بس يا ريت متندميش
ايااس :ايه دا بجد
زين :اه شفت ثقه زي دي قبل كده
اياااس :عااايز الحق هما دوول الي الواحد ياااخدهم ويكووون سايبهم في بيته وهو مرتااح انهم مش هيخونوا
زين لملم مفاتيحه
انا هرووح وجه يخرج لقي قدر كانت هتخبط على الباب
قدر اتوترت وكانت معاها ملك
زين :فيكي حاااجه عايزه حاجه يا قدر
قدر :لا يا دكتور لكن انت قولت الي عايز السلايد بتاعك يجي ياخده منك
زين اها
طيب ادخلوا
ملك :لا يا ريت تدينا اياه هنا
اياااس من بعيد وظهرلهم فجاءه
متخافيش مبناكلش بني ادميييين
ملك :بقووه مبخااافش على فكره وما عاش ولا كان الي هيخوفني
زين :ايه ايه اانتي وهو انا هخش اجيب لكم الورق
زين ادااهم الورق
جت البتات تروح
زين :انتو رايحين فين
قدر :هروح
زين :وانا مروح يالله هاخدك معايا
قدر :لكن هنا قربت عليها ملك روحي وامشي عالنظام
وقبل ما ترد زين مسك ايدها يالله وبص على ملك انسه ملك تعالي نوصلك في طريقنا
ملك بقرف
لا شكرا بعرف اروح لوحدي
زين مشي هو وقدر
وفضلت ملك جت تمشي اياااس مسك ايدها
متيجي اوصلك
وفجاءه كفها كان معلم على خده
مره تانيه اذا كررت الي عملته اقرا على نفسك الفاتحه
اياس كان كاتم غضبه
مصيييرك توقعي
ملك سابته ومشيت
...........................
عند زين بعد ما مسك ايد قدر
سحبت ايدها منه بقووه
بعرف امشي لوحدي على فكره
زين بعد عنها
هه اتفضلي محسساني همووت وامسك ايدها
قدر سمعته
واللهي لاوريك يا زين الزفت وببالها ملك معاها حق مفيش غير الطريقه دي
زين ركب وشغل العربيه وقدر ركبت جنبه جه يمشي جه اشرف
زين فتحله قزاز العربيه
اشرف :استنى هركب معاك
زين :ليه عربيتك فين
اشرف :وقفت النهارده وانا جي وبعتتها للتصليح
زين :طيب اركب
جت قدر تنزل عشان يركب اشرف جنب زين
لكن زين مسك دراعها خليكي زي منتي
اشرف ركب ورا
وفي الطريق
اشرف :قدر بعد اذنك عايز الكشكووول بتاعك انقل منه
قدر :اوك عدي عليا النهارده وهديهولك بس متلعبش في زي المره الي فاتت
اشرف ضحك
انا اسف واللهي القهوة ادلقت عليه بالغلط
قدر :حصل خير
اشرف :دايما تاعبينك معانا
قدر شددت على كلامها:كنت اساعدك زمان وانا معرفكش ازااي لمى تكون اخ جووزي وضحكت
هنا زين ادا العربيه برييييك ووقف
بغضب
في ايه فتحتوها قهوووه
اشرف :في ايه يا زين مالك بنتكلم
قدر :سيبه يا اشرف هو دايما كدا وبصت على الشارع
زين اتعصب جدا ازاي تكلم اخووه وازاي تكلمه كدا وشغل العربيه وكمل طريقه بسرعه
وصل اشرف القصر وجت قدر تنزل مسك ايدها
انتي خليكي ولف العربيه
قدر :بخوووف هنروح فين
زين :من شويه كنتي مش خايفه وبتضحكي وبتهرجي هي تجي لعندي وتوقف انا عايز ادووق من الشهد شويا ومشي بالعربيه بسرعه ؟؟؟؟؟؟
ايه الي هيحصل بين قدر وزين
ارايكم بالكومنت
وزيدوا التفاعل
مغتصبي اللعين
بقلم
الاء الرحمن

google-playkhamsatmostaqltradent