recent
روايات مكتبة حواء

رواية عشقت طبيبتي كاملة

رواية عشقت طبيبتي كاملة 



 رواية#عشقت طبيبتي

💗🧑‍⚕️
_اللحقي ي دكتورة محدش قادر عليه وكل ما حد يدخل يضربه
_ طب فين دكتور ماجد المسؤل عنه
_من ساعت اخر بوكس اخده منه وهو مش بيجي
_طب تعالي وريني اوضته فين
_اهي ي دكتورة
_تمام امشي انت ي فتحي
_طب ما ادخل معاكي ي دكتورة دا متوحش وممكن يعمل مع حضرتك حاجة
_لا شكرا أنا مش صغيرة هدخل لوحدي متقلقش
دخلت وانا عملة نفسي استرونج اوي وانا من جواية ميتة من الرعب
_طق طق طق
_ انت مقلتش اتفضل ليه
_ اخرجاااااي مش عايز حد اطلعااااي برااااا
_بس بس اهدي اهدي يا راجل حنجرتك زمنها اتخرمت
_انتي مبتفهميش بقول اخرجااااي
_هو في حد غيرنا هنا بتعلي صوتك ليه انا سمعاك والله
_ايه الغباء دا اطلعي براااا
_يعم اقعد بقي خلينا نحكي شوية
_مششش هقعد ولا هحكي عشان اناااا مشش مجنوووون
_طب انت جزيت ليه علي كلمة مجنون علي فكرة إحنا هنا مفيش حد مجنون بس محتاجين حد نتكلم معاه
_لا والله
_اه والله
_اذا كانت المستشفي ذات نفسيها اسمها مستشفى الأمراض العقلية ييقي مش مجاااانين
_ايوا عشان كل واحد فينا عنده حاجة في مخه نفسه يصلحها بس مش معناها اننا مجانين
_طيب طلاما أنا مش مجنون ليه محبوس في الاوضة دي ليه مش بشوف الحياة ليه الاكل بيجيلي اكل عيانين
_ طيب ايه رايك ننزل تحت وتحكيلي كدة وتفاحلي قلبك والله انا ابان هبلة اه لكن من جواية ناتجة يعني
_مش هغووور في حته ومش عايز اشوف حد ولا عمري هتكلم معاكي
_ يا سيدي تمام وأنا موافقة طب ايه رايك نعكسها يعني أنا ابقي المريضة وانت دكتوري انا نفسي اوي اللاقي حد اتكلم معاه واحكيلي عن حياتي وعن مشاكلي وافراحي واحزاني وكل حياتي
_بصلي وسكت حسيت انه هدي واقتنع شكلا ما
_طيب بص مش هتكلم معاك تاني وهسيبك تهدي وترتاح بس هجيلك بكرا بدري عشان انا متشوقة احكيلك عني كتييير بااااي
خرجت من عنده وانا مبسوطة عشان حاولت اهديه غريب اوي ونفسي اعرف حكايته شكله جميل جدا بس يظهر الدنيا جت عليه
بس مش مهم أنا واثقة في ربنا انو هقدر ارجعه تاني
(انا داليدا عندي24 سنة دكتورة نفسية وبحب تخصصي جدا لان من صغري نفسي اعالج الناس من الملل واهديهم واعرفهم ان الحياة حلوة واعرف مشاكلهم وحلهملم وانا اكتر وحدة نفسي حد يعمل معاية كدة💔😂)
خلصت وروحت البيت بعد تعب كتييير
داليدا: مساااؤو
تيم: ااتهدي مفيش حد هنا
دليدا: ليه اتخطفووو
تيم: لا يختي للاسف بابا خد ماما ونزلو يتمشو علي البحر
داليدا: والله ابوك وامك دول فلة ولا شادية وعبدالحليم في زمنهم
طب والولا خالد فين
تيم:خالد لسة مرجعش من الشغل واسكتي بقي عايز اسمع
داليدا: ماشي ي فاشل خليك كدة مش بتذاكر
(تيم اخو دليدا الصغير في اولي كلية هندسة وخالد اخوها الكبير عنده 27 سنة شغال في شركة وخاطب)
دليدا: دخلت اتوضيت وصليت فرودي وبعد كدة عملت كوباية قهوة وخرجت البلكونة وحطيت الهاند فري في وداني وسرحت في المريض بتاع انهرده دا
داليدا: ايه الغباء دا ازاي معرفتش اسمه بصيت تحت بيتنا لقيت واحد ووحدة مشين وراح جبلها غزل بنات وبيأكلها
داليدا: ياااه اوعدنا ي رب
دخلت نمت وبردو عمالة أفكر في المريض
الصبح
صحيت وصليت ولبست جيبة رماضي عليها تيشرت بينك وطرحة رماضي وخرجت
دليدا: صبااحو علي الناس الريقة
الام: صباح الخير يا حببتي
الاب: ايه يدودو مشفناكيش امبارح
دليدا: ايوا ي عم منتا هتشوفني إزاي منتا صهرانين طول الليل ومش مراعين أننا سناجل
بعد كلام كتير رحت المستشفى
لبست البلطو ومشيت نحيت اوضت مالك منا عرفت اسمه من الملف
خبطت ودخلت
داليدا بصدمة: انت بتعمل اي

google-playkhamsatmostaqltradent