اخر الروايات

رواية احببت دكتوري الرزل الفصل الرابع 4

رواية احببت دكتوري الرزل الفصل الرابع 4

رواية#احببت دكتوري الرزل

❤️🙃😅
البارت الرابع
يوسف بغيرة:ومين اذن لحضرتك انك تدي للحج الحقنة ي دكتورة
فيروز استغربت كلام يوسف جدا واضايقت انو بيزعق فيها
فيروز:وانت مال حضرتك ي دكتور عمو كان لازم ياخد الحقنة ودكتور تامر إللي متابع حالته مش موجود
العجوز:خلاص يا ابني أنا آسف والله أنا مش عايز اكون السبب في خلاف بينك انت ومراتك
الاتنين سمعو الكلمة وضربات قلبهم بتزيد يوسف ابتسم لا اراديا بس رجع تاني اضايق
يوسف بزعيق:والله ولو بردو يعني المستشفي كلها مفيهاش حد يدي حقنة يسلام
فيروز بصوت اعلي:في ايه ي دكتور يوسف دا شغلي وحضرتك متدخلش فيه أنا اشوف شغلي زي منا عايزة تمام وياريت حضرتك متدخلش تاني
فيروز مدتهوش فرصة يرد وطلعت مكتبها
يوسف اضايق جدا من طريقتها وانها هزقته جامد وطلع مكتبه
عند يوسف
هشام:خلاص يسطا هدي نفسك
يوسف:منا متنيل هادي اهو شيفني اتجننت
هشام كي يغيظ يوسف:بس ليك عليا فيروز هزقتك إنما ايه
يوسف بنرفزة:هشام اتنيل اخرج عشان مصورش قتيل هنا
عند فيروز
جميلة (صحبتها):خلاص بقي
فيروز بنرفزة:يا بنتي هو مال اهله هو هو واصي عليا قال مين اذنلك تدي للحج الحقنة قال ينعل ابو شكلك دكتور رزل
جميلة بغمزة 😉:رزل مين بس أما دا عينه منك ي جميل
فيروز:بس بس بلاش هبل
جميلة:هبل مين بس آمال هو ليه غيران لما اديتي راجل الحقنة وبردو لما سمعك بتتخنقي انتي والراجل الصبح جري وقف جمبك وكل ما يغمي عليكي يطير وراكي
فيروز بتوهان في كلام جميلة:ها
بت خلاص روحي علي شغلك بدل ما يجب يقلي ايه إللي مقعدك مع ستات💔😂
جميلة:ماشي ماشي كمان شوية هتبقي حرم الدكتور يوسف فريد
فيروز بغيظ:امشي ي جزمة بدل ما اقملك امشي
جميلة مشيت وفيروز قررت تروح احسن ما تحصل حاجة تاني في اليوم الغريب دا راحت ليوسف عشان تستأذن
خبطت ودخلت
فيروز بضيق:لو سمحت عيزة امشي
يوسف بزعل:تمام مع السلامة
فيروز مشيت وحست بانه زعلان وهي اول مرة تزعل حد منها قررت أنها هتصالحه بكرة
في بيت فيروز
فيروز:ساااموو علييكووو
ايه دا ي ستار ي رب يا بني انت كل يوم عندنا كدة
دينا:ملكيش دعوة خطشيبي وقاعد معاية ي غيارة
فيروز بسخرية:هيهيهي اغير اه لازم اغير مشيفة قدامي قردين
عدي الوقت وجه الليل
عند فيروز
فيروز صهرانة صلت الفجر وبعدين عملت قهوة وحطت الهاند فري في ودانها وشغلت اغنية أنا لحبيبي وحبيبي الي لفيروز وخرجت البلكونة قعدة تفكر في يوسف وازاي تصلحة
فيروز بمرح:اوووبس خلاص لقتهااا
عند يوسف
يوسف قاعد عمال يفكر في فيروز وانها هزقته جامد وقرر انو مش هيكلمها تاني ولا يهزر معاها
الصبح
فيروز صحيت وراحت المستشفي وكانت لبسة فستان نببيتي عليه طرحة سودة كانت قمر جدا وراحت عند يوسف
فيروز بمرح:صباااح الخييير
يوسف بضيق:اهلا وطي صوتك شوية
فيروز:ماشي يعم خلاص بقي
يوسف:نعم جيه ليه
فيروز:خلاص بقي متبقاش قموصة
يوسف:قموصة اطلعي برة ي دكتورة
فيروز: حسه إني بطرد سيكا طب بص خلاص بجد أنا آسفة علي إللي حصل امبارح قليت منك جامد بس انت كمان زعقتلي
يوسف فرح جدا أنها جاية تصلحو ونسي خالص كلامها امبارح
يوسف:هو ايه إللي راكي دا
فيروز:فضولي اوي انت بص أنا قررت اصالحك بس غمض عينك
يوسف بخوف:اوعي تكون كنبلة
فيروز:لالا متقلقش هي حاجة بتشرب غمض عينك وانا هزقيك
يوسف غمض عنيه وفيروز حطت الشليمو في بقه
بعد شوية
يوسف:اااااه منك لله ي فيروز منك لله
فيروز بخوف:مالك يبني في ايه دا عصير منجا
فيروز بتبص لقية يوسف وشه احمر جدااا
يوسف:منك لللله عندي حساسيه من المنجااااا
يتبع...😂

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close