رواية انا العروسة المتاجرة الفصل الرابع 4 بقلم امل المهندس
جاسم بعد تفكير: مستعده تسمعي
نارين : اه ياريت علي الاقل افهم ليه كل شويه بتأجرني اكون خطيبتك المزيفه قدام الناس
جاسم : طب تعالي
راح موديها مطعم
جاسم : جبتك المطعم اهو اختاري عايزه تاكلي ايه لايغمي عليكي تاني ههههههه
طلبوا الاكل
نارين : ها يا سيدي
جاسم: بصي بقي يا ستي نريمان ديه بنت خالتي كنا مرتبطين سوا لحد الاسبوع اللي فات انفصلنا
نارين : ليه ايه اللي حصل
جاسم : هكملك , كنت مخطط افاجئها اني اتقدملها ورحت اشتريت الخاتم وحضرت الحفله عشانها وكنت بكلم اياس صديق عمري
نارين : اه اللي كان في الحفله دا
جاسم : اه هو
ناين : حلو صاحبك
جاسم : كان صاحبي, قبل ميغدر بيا , وبعدين انتي ايه اللي عاجبك فيه
نارين : عينه زرقاء
جاسم : مانتي عينك خضرا وملونه اهي
نارين : كان نفسي تبقي زرقاء
جاسم : يا تافهتك
نارين وهي بتشرب العصير: thanks
جاسم :any time
نارين : المهم كمل
جاسم : كلمته عشان يجي يساعدني قلي انو في شغله في الجيم
نارين : رياضي كمان واوو
جاسم بنرفزه : مش هكمل
نارين : خلاص خلاص والله مانت كمان رياضي اهو وعندك عضلات حلوة اوي
جاسم : اه خدتي بالك منهم تعبت عشان يوصلو لكدا
نارين بضحكه خفيفه : بس حلوين
جاسم: thanks , بالمناسبه انا صاحب جيم برضو
نارين بضحكه : واو حلو اوي انتو شركه بقي في الجيم
جاسم : لا هو عند جيم خاص بيه وانا برضو
نارين : اوووو , اه وبعدين
جاسم : بس يا ستي روحت البيت عشان اجيب نريمان عشان المفاجأه وروحت خبطت لقيت اياس هو اللي فاتحلي
باك*
(جاسم : ايه دا انت هنا ازاي انت مش قلتلي انو انت في الجيم وبعدين انت بتعمل ايه عند نريمان
نريمان : مين يا ايسو
اياس في زهول وجاسم دخل لقاها والمنظر مش لطيف وعينه دمعت وخد بعضه وجري بسرعه بالعربيه )
جاسم : بس يا ستي , وبعدين لقيتك قدامي لما وقعتي قدام عربيتي لما اتخانقنا, وفي الخطوبه بتاعة اخويا ايوان من اختك جم هم الاتنين وكانو عادي جدا كأن محصلش حاجه عارفه عدوا حدود البجاحه بجد مكنتش مستوعب هم ازاي كدا وبوراك بقي هو اللي حط في دماغي فكره اني اخطب بنت حلوة عشان اغظهم وكنت خايف من فكره اني اخطب ويحصل معايا تاني اللي حصل دا فبوراك قلي خليها سكيتي قدامهم بس وعشان اراضي كبريائي عملت كدا وانتي كنتي احلي واحده في الخطوبه ولما طلبت اوحتي فمكنش قدامي طريقه تانيه غير اني اأجرك
نارين : اقلك حاجه بس متزعلش , مش عارفه ازاي اصلا انت كنت بتحب نريمان ديه ديه لا تطاق يابني
جاسم بألم : كنت مخدوع
نارين بتحاول تخليه ينسي الماضي : بس اقلك , انت بوظتلها الparty بتاعها بشكل
جاسم : احسن تعيش وتاخد غيرها
روحت البيت لقيت ماما وتاليا بياكلو
نارين : هاي مامي ,,,هاي honey
ماما : الحمدلله شكلك مبسوط
نارين : اه الحمدلله , تعالو اما احكلكو على اللي حصل في ال party هتموتو ضحك
وجاسم طول الليل بيفكر في نارين وانو ازاي فتحلها قلبو وحكلها اللي حصل معاه ونام وصحي تاني يوم بيفتح الفون ولقي صورتها وقعد يتأمل فيها وفي ملامحها وقام رايح علي اوضه ايوان
جاسم : ايوااان , ايواان اصحي
ايوان : ايه يا عم مالك سيبني انام يا بارد انت
جاسم : بقلك ايه معاك رقم نارين
ايوان وهو نايم : نااارين
جاسم : ايوا اخت تاليا
ايوان : تاليااا
جاسم : ايه انت فقدت الذاكره ولا ايه
ايوان : اه اه معايا
جاسم : طب عايزه
ايوان : خده يا عم بس حل عن دماغي سبني انام
جاسم : اخويا حبيبي , كاتبها نارين صح
ايوان : ايوا
جاسم : نارين نارين ناااارين ........نارين, يلا share بقي كدا تمام , thanks bro
ايوان : ممممم
جاسم رن علي نارين نارين بتبص لقت رقم غريب
نارين : الو
جاسم : الحلوة (بيشد وهو بيقلها )
نارين : مين معايا
جاسم : نصيبك
نارين : مش فايقالك قول مين
جاسم : بصي من الشباك
نارين وهي بتبص من الشباك : ايه دا انت , انت بتعمل ايه تحت
جاسم : عايزك في موضوع كدا
نارين : مش فاضيه عندي شغل , الشغل الشغل اقفل اقفل اتاخرت علي الشغل
جاسم : ألبسي ومستنيكي تحت
نارين : سلام سلام
نارين نزلت
نارين : عايز ايه بسرعه وقول وانا ماشيه في السكه هتأخر
جاسم سحب ايدها وركبها العربيه
نارين : انت بتعمل ايه هتأخر علي الشغل بقلك
وداها كافيه
جاسم : تشربي ايه
نارين: يا برودك ياخي هتاخر علي الشغل
جاسم : يغور الشغل عايزك في حاجه اهم
نارين :نعم
جاسم : انتي بتشتغلي في الترجمه صح
نارين : ايوا
جاسم : مرتبك كام
نارين بخجل : وانت مالك
جاسم :كام
نارين: 3000
جاسم : واللي يوصلهملك ل5000 وممكن ازيد
نارين : ازاي يعني ,,,,انت هتاجرني تاني
جاسم : اسمعي الاول
نارين : ابهرنا
جاسم : هفتح company للترجمه والدبلجه وكدا وعايزك تساعديني الاقي الناس اللي هتشتغل فيها وكدا وانتي هتمسكي الاداره ايه رايك
نارين: هو عرض مغري الصراحه وميترفضش , بس الصراحه مش مطمنالك ليه كل دا عشاني
جاسم : عندك حق طبعا اكيد محتاج منك طلب
نارين : منا قلت برضو عارف لو فيهاا تأجير
جاسم: اااحم