recent
روايات مكتبة حواء

رواية عشقت طبيبتي الفصل الثالث 3

رواية عشقت طبيبتي الفصل الثالث 3

 رواية#عشقت طبيبتي

💗🧑‍⚕️
البارت الثالث
داليدا بصدمة:ياخي منك لله
مالك ببرود:ايه في حاجة
داليدا:بابني انت اهبل ولا عبيط انزل طيب مش خايف وانت واقف كدة دنتي في الدور السابع يعني هتقع هتموت علي طول
مالك:لا مش خايف وبعدين أنا لو عايز انتحر مش هستني أنا تيجي تشوفيني أنا لسة بجهز
داليدا:🙄🙄😏
مالك:مالك في حاجة
داليدا:ابدا يلا عشان ننزل
مالك بضيق:بت بت اطلعي برة وخدي الباب في ايدك
داليدا: ولا اتلم كدة واحترم نفسك وايه بت دي انا الدكتورة بتاعتك
مالك: أنتي بتقوليلي أنا ولا
داليدا بقوة مصتنعة:اه انت
مالك:طب فكرة البوكس إللي خده ماجد امبارح عايز يسلم عليكي
داليدا:لا وعلي ايه طب يلا بقي الجو جميل تحت
مالك: انشاء الله 🙄 وبعدين مش هنزل عشان لو شفت الزفت إللي اسمه ماجد دا هقتله
داليدا:ممكن ملكش دعوة بيه خالص وهننزل ومش هيكلمك
مالك:اوووف أنتي مسكتي حالتي ليه ما كان ماسكها ماجد وكنت كل يوم بصبح عليه ببوكس
داليدا:لا بجد انت مش طبيعي
مالك:عارف مجنون
داليدا بزهق:امشي قدامي وانزل ومسمعش صوتك تمام
مالك: أنتي هتتحكمي فيا
داليدا بزعيق:بقووول يلااا انزللل
مالك:انت فكرة إني هخاف من زعقيك يعني أنا هنزل بس عشان أنا عايز انزل
داليدا في سرها:اوعي وشك دنا طلعت استرونج اوي وخاف مني 😂
نزلت انا وهو ورحنا الجنينة وقعدنا
مالك بضيق:اهه ادينا اتنيلنا نزلنا هنهبب ايه
داليدا بصوت عالي:بقلك ايه وانت بتتكلم معاية تتكلم باحترام ومتقلش الالفاظ دي تاني ساااامع
بصلي بصة أنا الصراحة خفت اوي وحاولت اللطف الجو
داليدا:ها هتحكي انت الاول ولا أنا
مالك:اظن قلتلك قبل كدة إني مش هحكي عشان أنا مش مجنون تمام لو أنتي عيزة اوك
داليدا:تمام أنا هحكي عشان أنا مجنونة هو انت متعرفش
مالك:مععرفش ايه
داليدا باستهزاء: اصل إللي بيحكي عن حاجة حياته دلوقت بيبقي مجنون
مالك: اخلصي واحكي بدل ما اطلع
داليدا: يعم ما تطلع ولا تتنيل يعني أنا ديبة في دباديبك
قام وقف
داليدا بسرعة:خلاص خلاص أنا اسفة والله كنت بهزر
داليدا:تعرف الدنيا دي صعبة اوي ووحشة ومليانة ناس زبالة بس بردو فيها ناس كويسة وكلها ملل وحاجة قرف
مالك:🙄🙄
داليدا: لااا متبصليش كدة مش اكمني دكتور نفسية بقي وكدة هفضل اضحكك وقلك اضحك وفرفش الدنيا حلو لا أنا اصلا مسميني عم ضيااء يلا كله رايح
ابتسم بس ابتسامة كبيرة حقيقي شكله قمر
ايه إللي بقولة أنا شكلي هكراش عليه 💔😂
داليدا:بص هحكيلك عن حياتي كل يوم ننزل شوية هنا ولو لقيتك بتتحسن هعملك مفاجأة إيه رايك
مالك:متتخيليش أنك تعمليلي مفجأة لان أنا ميييت
داليدا:طب عندي حل تاني
مالك:واللي هو
داليدا: إحنا هنحكي كل يوم ونعمل كل حاجة عادي اشطا
مالك: اشطا
داليدا: بشرط لو نطقتك كلمة مجنون تاني يبقي تستعد للخروجة اشطا
مالك:مش مقتنع بس اشطا احكي بقي وانجزي
داليدا: حاضر والله يعم متزقش
احم احم أنا ابقي داليدا واو..
مالك:ايه دا اسمك داليدا
داليدا:ايه دا انت مكنتش تعرف
مالك:لا الصراحة بس اسمك حلو
داليدا: إيه دا
مالك:ايه
داليدا:اول مرة تقول كلمة حلو
بس بس خلاص انت وشك دا واخد وضع القلب دا علي طول
خلاص هكمل
قعدة أنا ومالك حوالي سعتين عممالة احكيلة عن حياتي من يوم ما اتولدة حسيته ان كان مبسوط ببقي فرحانة اوي وانا قعدة معاه وشيفاه بيضحك
داليدا:بس كدة يسطا كفاية كدة انهرده
مالك:تمام بس عرفة
داليدا:ايه
مالك:الغمزتين إللي عندك دول مخلينك قمر
اتكسفت اوي ووشي بقي طمطماية لا يجماعة أنا متعودة علي دبشة لكن رومانسية لأ
طلعت انا وهو الاوضة
داليدا:بص هروح اشوف حاجة واجي تمام
مالك:ايه دا أنتي هتقعدي تاني
داليدا:لا بس هاجي عشان لو عزت حاجة
مالك:اممم ماشي
داليدا: اعترف بقي انك مش قادر تقعد من غيري اعترف
مالك:امشي يا داليدا امشي
مشيت من قدامة بسرعة يلهوي دا طلع قمر اوي
خلصت وروحت البيت وقعدة مع بابا وماما ودخلت اوضتي
بليل
داليدا: صحيت علي صوت دوشة في المطبخ قمت أشوف في ايه
داليدا بصدمة: تيم انت بتعمل ايه
تيم:

google-playkhamsatmostaqltradent