اخر الروايات

رواية احببت اعمي الفصل الثالث 3 بقلم هنا عبدالغني

رواية احببت اعمي الفصل الثالث 3 بقلم هنا عبدالغني 

احببت اعمي

البارت الثالث
في بيت حور
عمرو: اي يا حور اتاخرتي كدا ليه يا بنتي وبعدين اي الي منزلك الجامعه
حور: انا متاخرتش ولا حاجة انا بعد الجامعه خدت ايه وندي واشتريت شوية حاجات عشان الفرح هي مش انا العروسه ولا اي
عمرو بقلق: والله كلامك ده قلقني جدا ناوية علي اي يا حور
حور ببراءة: انا لا ابدا ده انا حته تربيتك
عمرو: ما عشان انتي تربيتي قلقان منك
حور: لا متقلقشي سلام بقا عشان ناوية اقعد الاسبوعين دول عشان اجهز حاجاتي وكمان هاخد البنات يشتروا معايا
عمرو: سلام يا حور روحي شوفي هتعملي اي
حور باسته من خده : احلي بوسه لاحلي بابا في الدنيا
علي الجانب الاخر في ببت عمر والد ياسين
عمر: اي يا ياسين منزلتش ليه تشتري لبس والحاجة الي نقصاك يا ابني
ياسين: حاضر يا بابا هنزل بكرا معا اسر نشتري الحاجات كلها عشان الاسبوع الجاي هقعده كله هنا في البيت
عمر: ياسين انا حجزلك اسبوعين في شرم عشان شهر العسل
ياسين برفض: لاه يا بابا متحجزشي عشان انا مش هروح في حطه كفاية اني هعيش معها في نفس الفيلا
عمر بياس: براحتك يا ياسين
ياسين: وياترا العروسه عايزة فرح كمان
عمر: لا يا ابني هي قالت انها هتهيص معا اصحابها في البيت قل كتب الكتاب وبعد كدا هتمشي معاك
ياسين: اه تتلاقيها هتموت عشان تشوف العز الي هتعيش فيه بس انا هوريها لو مكنشي يبقا جحيم عليها
عمر بخوف : ناوية علي اي يا ياسين بلاش تعمل حاحة في البت ديه طيبه جدا
ياسين: انا مش هعمل حاجة خالص وبعدين بلاش تحسسني انا شياطن واقف قدامك سلام يا بابا هطلع انام شوية
تاني يوم في المول
اسر: يا ياسين انت سحبني من الصبح كدا ليه متقول هتشتري اي بقا
ياسين: يا عم اصبر بقا
اسر: حاضر بس............ قاطع اسر صوت حاجة خبطت في ياسين ووقعت علي الارض
حور: انت يا استاذ انت متخلف واقف في نص المول كدا ليه
ياسين: انتي الي متخلفه كل اما تشوفيني تخبطي فيا مش انا
حور: تتصدق ياد انت عديم الدم ويلا غور بقا من قدامي جت القرف
ياسين: قرف مين يا معفنه انتي ده انتي حطت حشره افعسها برجلي
حور: حوش ياد الجمدان الي بيخر من منك ده انت حطه......................... قاطعهم صوت ايه واسر
ايه واسر في صوت واحد: بس بقا حرام عليكم انتم الاتنين
اسر: خلاص يا ياسين اهدي بقا
ايه: خلاص يا حور بقا اهدي
حور وياسين في صوت واحد: ليه شيفاني مجنونه _ ليه شيفتي مجنون
ايه واسر بصوا لبغض واقعدوا يتضحكوا
ياسين: اي يا اخ منك ليه بطلوا ضحك انا اه اعمي بس بحس
اسر: خلاص يا ياسين اهو وقفت يلا بقا
ياسين: لا خليك هنا هخش المحل ده وجيلك
ايه: حور وقفت اهو يلا بينا
حور: لا انتي هتوقفي هنا وانا هاخد ندي ونشتري حاجة من المحل ده
ايه: طب تمام
اسر: انا اسف يا انسه علي الي عمله صاحبي معا صحبتك
ايه: عادي ولا يهمك هي بس مضايقه عشان عندها مشكلة
اسر: وياسين بردو عنده مشكلة عشان كدا مضايق
ايه: عادي انشاء الله هتتحل
اسر: بس سيبك منهم انتي قمر اوي
ايه بخجل: شكرا
( ومعا الاخ اسر عايز يشقط البت)
اسر: طب ممكن رقمك عشان اطمن عليكي لما تروحي
ايه بخجل: اه طبعا اتفضل................ 01
اسر: سجلته صحبتك خرجت
ايه بخجل : طب سلام بقا عشان هروح
بعد اما ايه مشيت
اسر لنفسه: شكلي وقعت ولا اي يخربيتك جمال امك
( اسر بيشقط وصاحبه بيولع خليكم يا شوية سناجل علي جنب احنا ملناش دعوة بالناس دي)
ياسين: اي يا عم الهيمن سارح في مين
اسر: هه لا مش سارح في حد يلا بينا
حور: اي يا بت محمرة كدا ليه
ايه: انا لا ابدا يلا بينا
حور: يلا يا ختي
في بيت اول مره نروحه وهو بيت بسيط جدا وده بيت ايه
اسر: الو انتي وصلتي ولا لسه
ايه: لا وصلت من شوية وكنت راحة عشان انام
اسر: طب يلا روحي نامي
ايه: تصبح علي خير
اسر: وانتي من اهلي
ايه: انت قولت اي
اسر بارتباك: بقولك وانتي من اهله يعني الي هتبقي من نصيبه
ايه بحزن: اه طب سلام وقفلت السكة
ايه معا نفسها: كنتي فكراه حبك لا ده عمره فوفي لنفسك انتي فقيره وهو غني جدا
علي الجانب الاخر
اسر لنفسه: لا دن شكلي بجد حبتها لازم اجوازها فعلا مهما حصل
وفضل الحال علي كدا لحد يوم كتب الكتاب
يوم كتب الكتاب
ايه وندي بيخبطوا علي الباب: ياطنط انتم يا ناس يلي هنا افتحوا الباب
سناء: حاضر جايه يا دوشة منك ليها
ايه: ازيك يالولو اومال فين بنتك عايزين نرقص ونهيص
ندي: ايوا طبعا
سناء: نايمة لسه خشوا صحهوا
ندي بشر: بس كدا من عنيا
سناء بضحك: ربنا يهديكم وافرح بيكم
ندي: بعد الشر يا لولو
ايه بخجل: انشاء الله
سناء: شكلك في حاجة بس لينا قاعدة بعد فرح حور
في اوضه حور
ندي: اومي يا حور الحقي البيت بيوقع
حور بخضة: يخربيتك في مره هتموتيني من الخضه
ندي وايه بضحك: عادي في داهيه
حور وهي بتجري وراهم: والله لضربكم
وفضلوا يهزروا لحد اما جت الميكب ارتست وخلصوا واعقدوا يرقصوا علي اغنيه دلع البنت وهربانين من العباسية
اه اه ابطل الجموهري عدوا حدود العالميه عاملين فكره جهنميه
وبعد كدا شغلوا اغنيه انتي بسكوتيه مقرمشه
حور: الله سيبوا علي دي
انتي بسكوتيه مقرمشه انتي قطة مقرمشه وفجاه خبط الباب ودخل والد حور وقالها تعالي امضي وبعد اما مضت خرجت
حور بصدمة: .................
ايه وندي: ادا مش معقول
يتبع......
بقلمي هنا عبدالغني 🌹🌹🌹
ياترا اي الي هيحص

علشان تشوف الرابع لازم تسيب تعليق
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close