اخر الروايات

رواية حب ابتدائي الفصل الثاني 2 بقلم محمود احمد

رواية حب ابتدائي الفصل الثاني 2 بقلم محمود احمد


 رواية حب ابتدائي

😍😉❤💋
البارت الثاني
لوجي : كنت عاوزة اقلك اننا مش هينفع نكمل بعض تاني😢
محمود : لا اكيد انتي بتهزري
لوجي : لا مش بهزر بس احنا لازم منكملش مع بعض
محمود ☆: طيب ليه
لوجي : كدة وخلاص
محمود : لا اكيد في سبب انا زعلتك في حاجة ولا انتي زعلتي من في حاجة
لوجي : لا ولله خاالص بس انا هسيب اسكندرية مه اهلي ومش هقعد وبعدين احنا خلاص داخلين على مرحلة جديدة
محمود : طيب ممكن تعطيني رقمك
لوجي : اممم مش هينفع
محمود : طيب انتي هتسافري فين
لوجي : انا هسافر اسبانيا
محمود : اسبانيا .!!!
لوجي : اه اسبانيا
محمود : طيب هو انتي نسيتي الوعد اللي كان بينا
لوجي : لا منسيتش ومش هنساه
محمود : اومال ايه الكلام اللي بتقوليه ده
لوجي : بس اني اسافر ده امر مش بأيدي
محمود : طيب حتى سيبيلي رقمك
لوجي : حاضر
محمود : تمام يلا
لوجي : 012157088
محمود : هبقى ارن عليكي في إسبانيا
لوجي : تمام
محمود : لوجي اوعي تنسيني
لوجي : اكيد مش هنساك ❤❤💖
محمود : ولا انا عمري ما هنساكي يا قلبي 😢💔
ننتقل إلى الاخ مازن والذي واقف يسمع الحوار مبسوط ويقول لنفسه الحمد لله ولم ادخل انا في الموضوع
مازن : ااا اسف اني دخلت معاكم في الموضوع
لوجي : عادي
محمود : عادي هو احنا بنقول حاجة غلط😏😏
مازن : طيب يا لوجي والدك منتظرك برة
لوجي : والدي انا غريبة اول مرة يعملها
محمود : روحي شوفيه يمكن عاوزك في حاجة النهاردة
مازن : يلا عشان هو منتظرك من بدري وسلام انا ماشي
لوجي : حاضر انا طالعالو سلام يا محمود النهاردة هيكون اخر يوم نقابل فيه بعض
محمود : مع السلامة يا لوجي بس قبل ما تمشي لازم تعرفي اني انا بحبك وهفضل طول عمري بحبك
لوجي : وانا كمان بحبك وبموت فيك ومش هنساك طول حياتي سلام طيب
محمود : سلام
وهي ولوجي إلى طريق الباب
مازن : لوجي كنت عاوزة اقلك حاجة
لوجي : اتفضل بس بسرعة عشان بابا تلقاه بيدور عليا
مازن : لا مفيش بابا والدك دي كدبة انا قلتها عشان اكلمك
لوجي : اه ! قول كدة
مازن : انا عاوز اقلك كلمة واحدة بس
لوجي : اتفضل 😏😒
مازن : انا كنت عاوز اقلك اني انا بحبك
لوجي : وبعدين ؟!
مازن : وبعدين ايه انا بقلك بحبك 😢
لوجي : طيب تمام وانا مش بحبك اعمل ايه دلوقتي
مازن : اه عرفت انتي بتحبي اللي اسمه محمود ده 😡
لوجي : اه بحبه هو ومش بحبك انت 😑
مازن : ليه هو ينقص عني ايه هو مش احلى مني ولا اشطر مني ولا فيه حاجة تنقص عني
لوجي : لا هو فيه قلبه الطيب واخلاقه الحلوة
مازن : طيب يا لوجي بس هترجعي وتندمي بعدين
لوجي : إن شاء الله لما يجي بعدين ابقى نشوف وبعدين انتهى الكلام معاك
مازن : ماشي انا همشي
لوجي : لا متمشيش انا اللي ماشية وسلام
وبعد انتهاء حديث مازن ولوجي ننتقل إلى محمود
محمود : ياه لو ترجع لوجي مرة تانية ومتسافرش بس برده هي هتفضل في قلبي
ذهبت لوجي إلى البيت والتقت بأهلها وهم يحضرون الشنط وذاهبون إلى اسبانيا
وبعد مرور نصف ساعة من الزمن وإذا بمحمود يرن على لوجي
لوجي : ايه ده ايه الرقم الغريب اللي بيرن ده لم أفتح واشوف مين
لوجي : الو
محمود : الو السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لوجي : وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته + هو حضرتك مين
محمود : انتي معرفتيش انا مين انا محمود
لوجي : اه محمود اخبارك
محمود : تمام كنت عاوز اقلك هتوصلو امتى الطائرة
لوجي : هنوصلو بعد ساعة ونص الطائرة
محمود : طيب على بركة الله انتي ومين رايح معاكي
لوجي : انا وجنى ومصطفى وبابا وماما
محمود : تمام سلام توصلو بالسلامة إن شاء الله
لوجي : إن شاء الله سلام
وذهب لوجي وعائلتها إلى المطار وركبو الطائرة ولكن حدثت مفاجأة في الطائرة

الثالث من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close