-->

رواية ظلمني ابن عمي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نور

رواية ظلمني ابن عمي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نور

    رواية ظلمني ابن عمي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نور


    ظلمني ابن عمي
    بقلمي نــور
    تعالي يافرحه صلي معانا يابتي
    فرحه بصوت عالي لاه لاه مش عايزه اصلي وكماني طفوا صوت القران دا
    خديجه واه استغفر الله يابتي مالك في ايه حرام تقولي كده
    فرحه لاه مش حرام طفي القران دا بقولك
    خديجه لاه مش هطفي كلام ربنا في البيت
    فرحه حطت اديها علي ودنها راسي راسي وجعاني حرام عليكي يامه
    خديجه قربت علي فرحه مالك يابتي فيكي ايه ياحبت جلبي بس
    فرحه زقت خديجه بعيد بعدي عني بتك من فين انا يتيمه مليش ام
    خديجه ااه رجلي
    عدنان بصوت عالي كان لسه داخل البيت
    فرحه بتعملي ايه
    فرحه مش بعمل حاجه هي هي اللي مش بتسمع الكلام
    عدنان قرب علي فرحه انتي اجننتي ولا ايه
    فرحه فاقت زي ما يكون كانت غايبه عن الوعي وجريت علي خديجه امه مالك مالك
    خديجه انتي اللي مالك يابتي بس
    فرحه مش مش عارفه تعبانه جوي
    خديجه خدت فرحه في حضنها وقعدت تبكي
    عدنان اكيد الكلبه زليخه ليها يد في الموضوع دا وخرج جري
    خديجه رايح فين ياعدنان
    عدنان خرج جري علي المستشفي وراح ل زليخه
    ------
    نرمين نزلت الصبح
    صباح الخير عليكم
    كريمه صباح الورد
    خلود وهند اهلا
    نرمين ازيكم عاملين ايه
    خلود بخير وان شالله هند كلها شهر او اقل ونكشف نشوف نوع الجنين ايه
    نرمين بغيظ طيب
    كريمه بصت علي نرمين وقالت ان شاءلله انتي اللي هتجيبي الواد ل ادهم يا قلب عمتك يانرمين
    نرمين حبيبتي ياعمتوا
    خلود بضحك ههههههه مش لما يشوفك مرتوا الاول
    لينك الواتباد
    نرمين تقصدي ايه
    خلود معرفشي
    هند وقفت عن ازنكم انا طلعه فوق
    خلود اطلعي ياجلبي الراحه حلوه للعيل
    هند طلعت
    خلود حرام عليك يامرات عمي مش كفايه جوزتي جوزها ليه شغل الحريم اللي ملهوشي لذمه دي
    كريمه اتحشمي وانتي بتكلمني ياخلود
    خلود واتحشم ليه هو انا بقول حاجه غلط اللي بيحصل دا حرام وربنا مايرضشي بيه يامرات عمي وابقي شوفي اخرتوا ايه معاكي
    كريمه واقفت وكانت هتضرب خلود باقلم
    خلود مسكت ايد كريمه
    لاه يامرات عمي مش الطير اللي يتاكل لحمه انا خلود بت كبير البلد ومش انا اللي انضرب علشان بقول الحق وطلعت علي السلم
    كريمه طلعت ورها تعالي هنا
    خلود ولا حتي بصت علي كريمه
    كريمه كملت طلوع ورا خلود بقولك وقفي ومسكت خلود من شعرها لا انتي زوتيها قوي يابت محمد مش كفايه اني صابره علي طولت لسانك وقلت ادبك طول الوقت
    خلود انا عمري ماكنت قليلة الأدب مع حد انا بقول الحق بس كيف ماعلمني ابوي العمده
    كريمه انا بكرهك انتي وابوكي ياعياله سو
    خلود وانتي بتحبي مين انت مستكتره علي ولدك يعيش مرتاح مع مرته وبناته وعملتي فلم العيه والمرض دي مخصوص علشان خاطر تخلي ولدك يجوز بت اخوكي البارده دي غصب عنه
    نرمين انا بارده طب تعالي ومسكت خلود هي كمان علشان تضربها وتتخانق معها وكريمه في النص واقفه ومبسوطه ان نرمين بتضرب في خلود
    خلود واه كماني انتي ياحربايه عايزه تضربيني وبتضرب في نرمين
    كنان جه من بره فجأة
    وبصوت عالي خلود نرمين بتعملوا ايه
    الكل بص عليه وكريمه فجأة وقعت من علي السلم للارض
    ـــــــــــــــــــــ عند فرحه
    عدنان ساب فرحه وجري زي المجنون علي المستشفى لزليخه
    ابراهيم اول ماشف عدنان
    اهلا ياولدي فيك االخير ولسه هيكمل
    عدنان من غير سلام ولا حتي رد علي ابراهيم مسك زليخه من هدومها
    زليخه واه بتعمل ايه ياود انت
    عدنان لزم اطلع روحك في يدي
    ابراهيم عيب ياعدنان انت اتجننت ياك
    عدنان انا مش اجننت ولا. حاجه بس انت اللى مش عارف تحكم اهل بينك وتشوف مرتك بتعمل اايه من ورا ضهرك
    ابراهيم اتحشم ياعدنان واتكلم زين
    عدنان مسك زليخه من رقبتها وخنقها هموتك يازليخه انا عارف انك. انتي السبب في اللي بيحصل ل مرتي دي
    زليخه بصوت مخنوق بعد بعد عني يامجنون انا انا مليش صالح
    ابراهيم والممرضين اتلموا علشان ينقذو زليخه من ايد عدنان وعدنان ماسك في رقبت زليخه وحالف مش هيسبها غير لما تموت بصعوبه ابراهيم والممرضين بعدو ايدو عنها
    زليخه بتكح وبتاخد نفس وكأنها رجعت للحياه
    مجنون والله لابلغ عنك ياعدنان واخليهم يسجنوك
    عدنان وليكي عين تكلمي كمااني وكان رايح يخنق زليخه تاني
    ابراهيم مسك عدنان واه حصل ايه ياعدنان
    عدنان حصل كتير وأنت نايم علي ودانك ياعم إبراهيم زليخه موتت قبل كده ام فرحه والنهارده عايزه تعيد الكرا وتموت بتها فرحه كماني
    إبراهيم بذهول كيف دا
    عدنان من ساعت ما مراتك جات لفرحه البيت وفرحه اتغيرت واتبدلت بواحده تاني ااكيد زليخه وعميلها الوسخه هي السبب في دا كله
    إبراهيم مسك زليخه وبصوت عااالي من مته وانتي بتغفلي جوزك يازليخه ومته روحتي لفرحه
    عدنان دي محراك الشر من زمان
    ابراهيم لو كان كلام عدنان صوح هتشوفي هعمل فيكي ايه يازليخه
    ابراهيم بينا ياولدي نشوف فرحه
    ابراهيم جري علشان فرحه
    عدنان بص علي زليخه وقال
    جيلك تاني يازليخه وهعرفك مين هو عدنان وكيف عقلك يوزك تمسي شئ،يخص عدنان
    زليخه بحقد درب اللي يسد ما يرد وان شاءلله
    اسمع خبرك يافرحه مش تجنني بس وبعدين دخلت عند بدور
    خلاص يابتي باقي شويه واخدلك حقك من اللي خطفت عريسك زي امها المحروقه دي
    --------- عند كنان
    كنان اول ماشاف امو وقعت جري علي عليها
    امه امه
    نرمين يالهووي عمتي وبعدين بصت علي خلود كده ياخلود تعملي في عمتي كده عملتلك ايه حرام عليكي دي في مقام امك ياشيخه
    خلود بخوف والله ماعملة حاجه بطلي كدب يانرمين والله ماليا صالح هي اللي وقعت لوحدها ياكنان
    كنان بخوف بسرعه هاتوا ميه وحد يتصل علي ادهم علشان يجي يشوف امي
    هند نزلت خير ايه اللي حصل
    نرمين بمكر وبصوت عالي خلاص ياهند هانم خطتك انتي وخلود اتنفز كويس بس انا مش هسكت علي حق عمتوا خالص
    هند من غير ماترد علي نرمين ولا كلامها جريت علي كريمه ومسكتها مع كنان قومي ياحماتي جرالك ايه اسم الله عليكي
    نرمين ايوه مثلي مثلي وطلعيها منك ياهند هاني
    كنان لمي لسانك يانرمين مش وقتها دلوك
    نرمين الو ادهم تعالى بسرعه خلود وهند وقعوا عمتوا من علي السلم عمتوا بتموت ياادهم تعال بسرعه
    ادهم امي
    نرمين ايوه وقفلت الخط
    ــــــــــــــــــــ عند فرحه
    عدنان جه وكان جايب شيخ معاه علشان فرحه
    ابراهيم قرب علي فرحه مالك ياحبت جلبي
    خديجه ربنا معاكي يابتي
    الشيخ قرب علي فرحه وفرحه ترجع لوارا
    فرحه لاه خليك مكانك مالك بيا
    الشيخ قعد يقرأ قران علي فرحه وفرحه تسد ودنها
    فرحه بصوت عالي كفايه راسي راح تنفجر
    الشيخ بيقرأ وعرف ان دا سحر معمول لفرحه
    فرحه كفايه كفايه وبعدين قالت بصوت غشن زي صوت رجل بعد عن فرحه فرحه بتاعتي انا وانا خت الوعد وفرحه بقت بتاعتي
    الشيخ بسم آلله الذى لايضر مع إسمها شي
    انت ضعيف بين باذن الله بين البشر
    البشر هما اللي حضروني والجسم دا بقاا خلاص ملكي
    الشيخ قران
    الصوت كفايه وفرحه مسكت دمغها ووقعت علي الارض مغمي عليها
    الشيخ شيلوها
    عدنان شال فرحه وحطها علي سرير علشان تنام وترتاح
    ١عدنان خير ياشيخ مراتي فيها ايه
    الشيخ قعد مع عدنان مراتك معملها سحر واعوذ بالله دول ناس كفاره
    عدنان كنت عارف ان زليخه مستحيل تتغير
    اكيد هي السبب في اللي حصل لفرحه
    خديجه حسبى االله ونعم الوكيل فيها
    ــــــــــ عند كنان
    ادهم جه وكنان شاال كريمه بسرعه وخدوها علي المستشفى وهي غايبه عن الوعي ودمغها مجروحه ومفيش اي حركه منها خالص
    بعد شويه الدكتور خرج
    كنان وادهم جريوا علي الدكتور
    ادهم امي ملها يادكتور
    الدكتور للاسف بعد الفحوص والتحليل اللي عملنها لمدام كريمه اتضح انها الوقعه اثرت علي العمود الفقري والدماغ
    كنان بخوف يعني ايه يادكتور
    الدكتور للاسف مدام كريمه الوقعه كانت شديده عليها بالنسبة لسنها ودا خلها عاجزه تمام تخريك رجلها وكمان فقدت النطق
    ادهم مسك الدكتور من قميصه ياعني ايه الكلام دي
    الدكتور يعني للاسف امك جلها شلل نصفي ومش هتقدر تتكلم او تمشي تاني
    كنان قعد علي الارض يعني امي اتشل وهتقعد علي كرسي
    الدكتور للاسف ايوه
    كنان طب والعمل
    الدكتور ممكن بالعلاج تتحسن بس محتاجه معجزه عن ازنكم ومشي
    ادهم امي ياكنان امي
    نرمين خلود هي السبب يادهم هي اللي زقت امك من علي السلم
    حلود كداب انا هعمل كده ليه في مرات عمي ياادهم
    ادهم قرب علي خلود وكان عايز يضربها قلم.
    كنان مسك ايد ادهم اوعا تمد يدك على مراتي ياادهم اي كلمه تسمعها تصدقها يادهم مراتي مش مجرمه علشان تعمل كده في ام جوزها ومرلت عمها كماني والحمدلله اني كنت لسه داخل وشفت كل حاجه بعيني ثم احنا من مته بنمد يدنا علي حريم ياود ابوي
    ادهم انت بتبرأ مراتك ياكنان وهي غلطانه
    كنان مراتي مش عملت حاجه ياادهم

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .