-->

رواية ظلمني ابن عمي الفصل التاسع عشر 19 بقلم نور

رواية ظلمني ابن عمي الفصل التاسع عشر 19 بقلم نور

    رواية ظلمني ابن عمي الفصل التاسع عشر 19 بقلم نور

    زليخه كانت واقفه لحد ماالفرح خلاص

    زليخه من بعيد عزه عزه
    عزه زليخه واه انتي هنا
    زليخه ايوه وطي صوتك مش عاوزه حد يعرف اني هنا
    عزه طيب
    زليخه عايزاكي في حاجه ياعزه
    عزه عنيا يازليخه اطلبي ياصحبتي وصحبت عمري
    زليخه تسلمي يارب ياعزه اقولك حمدان زي ما انتي عارفه غار في ستين داهيه
    عزه ايوه يارب مايطلع من السجن واصل
    زليخه انا عايزه اروح للراجل اللي انتي بتروحيله
    عزه بس دا كلب فلوس يازليخه
    زليخه مش مهم الفلوس المهم يحققلي اللي عايزه
    عزه مفيش حاجه طلبتها منه مش عملها وحققهالي يازليخه
    زليخه ادهم روحوا في هند
    عزه بس ياخساره مش عارف يخليها تجيب واد وكل خلفتها بنات وحماتها الحربايه عايز تجوز ادهم تاني واحده تجبلوا الواد
    زليخه كريمه دي مش سهله واصل ولا هتسك ياعزه
    عزه بكره اشولها حل
    زليخه المهم قوليلي علي مكان الراجل علشان عاوزه
    عزه عنيا وقولت ل زليخه علي مكان الراجل الدجال دا
    زليخه حلو جوي بكره نشوفه
    عزه طيب انا ماشيه عاد احسن جوزي يسأل عليا
    زليخه باست عزه وحضنتها لانها صديقتها المفضله من زمان والاتنين شبه بعض
    ـــــــــــــــــــ عند عدنان
    عدنان صحي وكانت فرحه نايمه علي دراعة
    قاعد باصص عليها بكل حب
    فرحه فتحت عنيها شافت عدنان
    فرحه بكسوف صباح الخير
    عدنان ياصباح الجمال والسعاده ايه الجمال دا كله بس يافرحه
    فرحه بكسوف صوح يا عدنان انا حلوه في عينك
    عدنان بتأكيد واحلي من كل البنات كماني انا بحبك جوي يا فرحتي
    فرحة بستفهام فرحتك ؟
    عدنان ايوه فرحتي وفرحت عمري وكل حياتي كماني
    فرحه يابوي جلبي هيقف من كلامك الحلو دا
    يا عدنان
    عدنان سلامة جلبك ياحبت جلبي من جوه
    انا مش مصدق انك قاعده جنبي وفي بيتي يافرحتي
    فرحه بكسوف الحمدلله عدت علي خير وانا كماني كنت مش مصدقه اني هكون معاك يا عدنان
    عدنان ولا انا بس التوفيق من ربنا ربنا اكبر من الكل وهو بس اللي يقدر يجمع ويبعد يافرحتي
    فرحه يارب اكون فرحتك يا عدنان صوح
    عدنان انشاءآلَلَهّ فرحتي وفرحت كل البيت انتي يا وش السعد يافرحه
    فرحه يارب ياجلبي
    عدنان دا انتي اللي جلبي
    فرحه هقوم اعملك فطار
    عدنان لاه تعالي اقعدي والفطار يجي لحد عندك ياست الستات
    فرحه مش هقدر علي دا كله ياعدنان
    عدنان طب تعالي هقولك موضوع كبيير جوي
    فرحه بكسوف موضوع ايه
    عدنان سحب فرحه من ايد هقولك
    ونسبهم بقا عرسان وكده 😍☺️
    ــــــــــــــــــ عند زليخه
    زليخه سألت وعرفت مكان الراجل
    زليخه دخلت عند الراجل وقعد
    خد الفلوس الكتير دي
    الراجل بفرح واه كل دي ياست زليخه
    زليخه بشر ولسه هتاخد اكتر لما تحققلي مرادي
    الراجل وايه هو مرادك ياست زليخه
    زليخه بحقد تخرب حيات فرحه وتخلي عدنان يكهرها ويرميها زي الكلب بره الدار واللي مش قدر يعملوا حمدان تعملوا انت
    الراجل حاضر ياست بس عايز حاجه من ريحتها
    زليخه انا عامل حسابي خد اهي جلبيه
    الراجل لا انا عايز حاجه من اترها بعد الجواز علشان الشغل يبقا صح ومش تكون جلبيه(عبايه بيتي) ياست زليخه
    زليخه بتفكير امال تكون اايه
    الراجل تكون قميص نوم ياست زليخه وريحتها فيه كماني
    زليخه واه وانا هعرف اجيب طلبك دي كيف
    الراجل لو عايزه تحققي مرادك وتكرهي عدنان في فرحه وتخليهم يتفرقوا اعملي زي مابقولك
    زليخه بكره اكيد هعمل كل اللي تقولي عليه مهما كلفني الامر
    الراجل حلو
    زليخه طيب سلام
    الراجل سلام
    الراجل دا دجال وساحر واوسخ.من حمدان
    زليخه ماشيه تكلم نفسها كيف هتدخلي يازليخه تجيبي القميص اللي قالك عليه كيف
    بعدين بضحك ههههه انتي هتغلبي يعني يازليخه
    بكره اروح لفرحه أبارك ليها واطلع فوق عندها وفي اوضتها وبكره يبدأ العب معاكي يافرحه
    يابت المحروقه
    ـــــــــــــ
    كنان روح البيت
    الله يسامحك ياخلود هتخليني أنام لحالي النهارده كماني مش كفاية عليكي يومين لاه عايزه تقعد يوم تالت كماني قال عايزني اتوحشها قال اصلا انتي بتوحشني وانتي معايا اش حال لو بعدتي وقعد يفكر في خلود لحد مانام
    حنين ياجلبك ياخلود جوزك هان عليكي يمشي زعلان منك اكده
    خلود اسكتي ياحنين البعد يزود المحبه في الجلب
    حنين ياسلام
    خلود ايوه دلوك هو هيقعد يفكر فيه وكده يزيد حبوا ليا يابت
    حنين منك نتعلم يامجنونه انتي وقعدت تضحك ههههههه
    ـــــــــــــ في بيت كريمه
    كريمه الكلام لسه مش خلص يانرمين
    نرمين انا خلاص ياعمتو ماشيه وادهم عمروا ماهيكون ليا وقعدت تعيط
    كريمه اهدي ياجلب عمتك ادهم لذم يتجوزك غصب عنه ويانه يابت الكلاف دي في البيت دا
    نرمين بفرح ومسحت دموعها صح ياعمتو يعني هتخلي ادهم يطلق الست البارده دي ويجوزني
    كريمه اكيد ياجلب عمتك اصبري عليا بس يومين كده وكله يبقا تمام
    نرمين طب وبابا هنقوله ايه دا مصمم ان احنا نسافر النهارده
    كريمه ابوكي خليه يسافر لحاله وانتي خليكي جاري هنا اوعي تسافري معاه بعدين انا ليا سرفه مع ابوكي بكلمه مني بيقتنع ويسكت
    نرمين بفرح بجد ياعمتو مرسي اوي وقامت حضنت كريمه بفرح انتي احلي عمتوا في الدنيا
    كريمه وانتي حبيبت جلبي عمتك
    كريمه هروح مشوار صغير وجايه
    نرمين رايحه فين دلوقتي ياعمتوا
    رايحه مشوار هيخي ادهم يجوزك غصب عنه ورجله فوق رقبته كماني
    نرمين مشوار ايه دا ياعمتوا
    كريمه بعدين تعرفي يلاه سلام
    -------♥
    عدنان نزل وكان ماسك في ايودو فرحه
    خديجه يالف نهار ابيض نورتي بيتك ومترحك يابتي
    فرحه صباح الخير يامه وباست ادها
    خديجه يرضا عليكي يابتي ويجعل منك الذريه الصالحه
    فرحه يارب يخليكى يامه يارب
    عدنان باس ايد امو ربنا يطول بعمرك ويحفظك ياست الكل
    خديجه بحب ويرضا عليك ياجلب امك
    حنين ياعني ياست الكل واحنا
    خلود احم احم نحنوا هنا ياست الناس بناتك ولا لما شوفتي بتك الجديده وولدك حبيب الجلبي نسيتنا
    عدنان بص علي خلود انتي لسه مش روحتي لجوزك ياخلود
    خلود لاه لسه
    عدنان ليه كده روحي لجوزك الله يهديكي
    خلود لاه خليني قاعده شويه كماني
    عدنان انا عارفك بتعندي كنان ياخلود
    خلود واعند كنان ليه ياخوي
    عدنان روحي يابت ابوي الله يهديكي يلاه البسي انا هروحك
    خلود لاه هو هياجي ياخدني بكره انا اتفقت معها علي كده ثم انت عريس كيف تطلع من تاني يوم كده
    عدنان هوصل وارجع يا جلب اخوكي ملكيس صالح
    خلود هتمشي اختك علشان صاحبك ياعدنان
    حنين بفرح احسن جالك اللي يقدر عليكي
    خلود ياسلام ياحنين فرحانه فيه
    حنين بضحك ايوه هههههههههه
    عدنان انتم لسه عرسان ياخلود ملكمشي غير شهرين
    خلود تمام ياخوي انا اصلان مش هقدر عليك
    عدنان البسي
    خلود شوي والبس
    عدنان اخد خلود وراح ودها بيت جوزها
    خلود دخلت البيت سلام عليكم
    عدنان ازيك ياكنان
    كنان بفرح بص علي خلود
    جيتي ياخلود
    خلود اخوي عدنان قالي روحي وكفايه يومين بعيد عن جوزك
    كنان قرب علي عدنان تسلم ياصاحبي محدش عارف اختك قدك
    عدنان عد الجمايل ياود عمي هههههه
    كنان ماشي هعد ههههههه
    عدنان طيب انا ماشي عاد مش عايز اسيب عروستي لحالها عاد
    كنان ماشي ياعدنان روح
    كنان قرب علي خلود نورتي بيتك ياحبت جلبي
    نرمين بقرف اهلا
    كريمه اهلا ياخلود خشي يابتي
    خلود هي لسه البارده دي مش غارت من البيت
    كنان لو بس تتعلمي تخليكي في حالك ياخلود تبقي عسل
    خلود قربت علي كنان بدلع وانا عفشه كده يعني ياكنان
    كنان لاه ياجلب كنان انتي حلوه في كل حلاتك
    خلود بضحك ههههههه تسلم ياجلبي
    كنان يابووي تعالي هقولك موضوع
    خلود لاه هقعد مع مرات عمي شويه
    كنان بعبوس يعني انا مش وحشتك ياخلود
    خلود بدلال وكسوف وحشتني قوي وعايزه احكي معاك للصبح ياجلبي
    كنان خلاص يلاه بينا نقعد في اوضتنا
    خلود طيب ومرات عمي ياكنان
    كنان امي قاعده معها نرمين
    وطلعوا فوق علي السلم
    نرمين شايفه قلت الزوق ياعمتوا حتي مش قعدد معانا شويه
    كريمه واحنا مالنا بيها
    خلود من علي السلم سمعت نرمين وبدلع قالت واه ياكنان وحشتك كل دا دا هما يومين بس اللي غبتهم ياجلبي
    كنان نرمين وامي قاعدين لما نطلع اوضتنا هقولك قد ايه انا اتوحشتك ياحبت جلبي
    خلود في سرها خلي نرمين تتشل البارده دي
    خلود رجعت ونزلت من علي السلم تاني وبصوت عالي قالت
    تصدق تبقا قلت زوق صوح مني لو طلعت ومش قعدت شويه مع مرات عمي ونرمين ياكنان
    كنان لاه عادي
    خلود مسكت ايد كنان تعال نقعد مع مرات عمي شويه ياكنان
    كنان بقلت حيله طيب ورجع وقعدو جنب بعض
    خلود اتوحشتك جوي يامرات عمي
    كريمه وانتي كماني ياحبيبتي
    ازيك يانرمين
    نرمين بقرف اهلا
    خلود ليه يانرمين مش جيتي فرح اخوي كان فرح زي العسل
    نرمين انا معرفشي حد هناك اروح ليه
    خلود بصت علي كريمه وقالت
    وانتي يامرات عمي علشان نرمين مش جيتي فرح اخوي حتي مش مقولتليش مبروك
    كريمه لاه مش كده بس انا رجلي لسه وجعاني
    خلود في سرها المره الجايه انشالله هتكون رقبتك ياحربايه
    بعد شويه
    خلود في سرها خلينا نتسلا شويه مع خرابت البيوت دي شويه وبصت علي كنان
    أنت عارف ياكنان أن فرحه وعدنان أتجوزوا عن حب
    كنان ايوه عارف
    خلود عارف الجوار عن حب دا ليه طعم تاني ياحبت جلبي
    كنان كيف يعني
    خلود بتبص علي نرمين وقالت
    يعني ديمن عايز حبيبك جارك ولو غاب عنك تبقا من غيرو مش طايق الدنيا باللي فيها
    كنان واه ياخلود بتقولي شعر
    خلود امال ايه ياجوزي ياحبيبي انت
    طب عارف الناس اللي بتكون متجوزه من غير حب او الناس اللي عايزه تخطف الرجاله من حريمه
    هنا فهم كنان ان الكلام متوجه لنرمين وجه جنب ودن خلود وقال
    اوعي تكملي مش عايز امي تحطك في دمغها يابت عمي
    خلود ضحكت ههههههههه خلاص ياكنان عيب مش دلوك
    كنان بص علي خلود وبهمس قال
    هو انا قولت نكته
    خلود خليك ساكت ياكنان عشان خاطري
    كنان يابوي علي كيد الحريم دي واعر جوي
    نرمين بغيظ وبعدين ياعمتي عاجبك كده
    كريمه وبعدين ياكنان في المسخر دي خد مراتك واطلع فوق
    كنان قولتلك يلاه نطلع فوق من اول ماجتي اهي امي قلبت عليكي
    خلود واه يامرات عمي في المسخره دي محدش قاعد غريب يعني الحق عليا اللي قولت اقعد مع مرات عمي شويه قبل مطلع فوق
    وبدلع علشان تغيظ كريمه ونرمين قالت
    خلاص يلاه بينا ياكنان علشان نطلع اوضتنا نكمل كلامنا
    كنان وبعدين فيكي يابت عمي مش ناويه تجبيها البر واصل
    خلود بدلع هههههههه خلاص ياكنان هطلع بط تغمزلي عاد
    كنان في سره ملها المجنونه دي والله ماعملت حاجه
    خلود في سرها يلاه خليها تتشل هي والحربايه اللي جارها شويه ومسكت ايد كنان وطلعت وهي علي السلم غنت وقالت غايب بعيد بعيد عني والبعد طال واصل والشوق تعب تعب مني واصل يازين واصل
    كنان خلاص ياخلود كفايه عليها كده بت خالي قربت تتشل
    خلود بضحك احسن ههههههههه
    ـــــــــــــــــــ
    هند كانت نازله
    واه خلود انتي جيتي مته ياحبيبتي
    خلود ازيك ياجلبي وحشتني
    ادهم ازيك ياخلود عامل ايه
    خلود تسلم ياود عمي
    ادهم كان فرح زي العسل ياخلود
    خلود ايوه والله ياادهم اخيرا ربنا جمعهم علي خير
    ادهم الحمدلله
    نرمين شافت ادهم نازل وكانت جنبه هند
    نرمين في سرها كلها ايام وتبقا ملكي انا يالدهم
    ادهم نزل
    احمد سافر بعد اقناع من كريمه وساب نرمين قاعده مع كريمه
    ادهم صباح الخير يامه
    كريمه اسنديني يانرمين يابتي ادخل اوضتي
    ادهم واه يامه مش خلاص ليكي يومين مش بتكلمني واول ماتشوفي وشي تدخلي اوضتك
    كريمه انت بعت امك واشتريت مرتك يادهم من يوم ما عصاتني وانت مش ولدي ولا انا امك
    هند واقفه وفي سرها قولت يارب صبري
    هند سلامتك ياحماتي
    نرمين عمتوا تعبانه ومش قادره تتكلم مع حد
    كريمه دخليني يانرمين يابتي اوضتي تعبانه مش قادره اقعد ولا عايزه اشوف حد
    نرمين حاضر ومسكت ايد كريمه ودخلتها جوه
    ادهم ربنا يهديك يامه
    طيب ياهند خلي بالك من نفسك انا رايح الزرع
    هند في حفظ الله
    نرمين من جوه عمتي الحقونييييييي
    ادهم جري عليها هو وهند وكنان وخلود نزلوا من فوق في ايه ودخلو جري علي اوضت كريمه
    كريمه كانت واقعه علي الارض وعامله مغم عليها ونرمين بتتصل الو دكتور الحقنا بسرعه وقفت الخط
    ادهم جري شال كريمه وحطها علي السرير
    فوقي يامه مالك يامه
    جه الدكتور ودخل عند كريمه وبعد شويه خرج
    ادهم وكنان جريوا عليه امي ملها يادكتور
    الدكتور لزم تتحول علي المستشفى حالنا
    ادهم بخوف امي ملها يادكتور
    الدكتور امك اتعرضت لأزمه قلبيه
    ادهم برعب امه كيف دا
    الدكتور اكيد حد ديقها او حصلها ضغط نفسي
    ادهم انا السبب انا السبب سلامتك يامه
    كنان مسك ادهم هي هتكون بخير ياادهم
    ادهم انا السبب ياكنان
    خلود اقطع دارعي من هنا ان ماكان دا ملعوب منيها هي الحربايه نرمين
    انتها الفصل رائيكم يهمني تحياتي نــــــــــــور



    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .