اخر الروايات

رواية تزوجني جني الفصل العاشر 10

رواية تزوجني جني الفصل العاشر 10

 الفصل العاشر

وبعد ما ام فادي قالت انها لازم تنتقم من الانسيه راحت عند ابنها في الحبس
ام فادى.. تمتلك قوه خاصه انها ممكن تتخطى الجين من غير ما يشوفوها وفادي وارث جزء من هذه القوه و لكن مش بنفس المقدره بتاعت مامته
ام فادي دخلت عند فادي في الحبس طبعا فادي حاسس بان حد موجود
فادي... امي باحبها وما اقدرش استغنى عنها خليني امشي من هنا
مامت فادي... دي انسيه ما كانش ينفع من الاول انك تتجوزها وكمان بقت حامل منك ما فكرتش الولد ده هيعيش ازاي
فادي.. انا عارف انك عايزه تعاقبها بس صدقيني هي ما لهاش ذنب
انا حتى اتجوزتها وهي فاكراني ان انا زيها ولما عملت العهود بتاعتنا كان في الحلم
وكانت كل ماتحاول تفتكر او شيء كنت بسقيها من مياه النسيان
مامت فادي...يعني انت عاجبك وضعك اللي بقيت فيه انت كنت هتبقى وريث المملكه وكانت هتبقى المملكه بتاعتنا مملكه عمك دلوقتي انت مطارد وحتى لو ابوك عاف عنك عمك مش هيسكت لان بنت عمك ماتت
ام فادي... انا هاسيبك تمشي و هاديك القوه بتاعتي بس مش عايزه اسمع ان حد مسكك فهمني فادي
وعلى فكره الحق انسيه لان الحمل هيموتها
وفادي اتفك ومامته اديته جزء كبير من قوتها علشان يقدر يتخفى
نسيبه ونروح عند ياسمين
وياسمين لسه بتشرب الميه اللي الشيخ قايل لها عليها ياسمين داخله في الاوضه بتاعتها وبتبص للمرايه وبتحسس على بطنها المفاجاه انها بتشوف فادي في المرايه بيجري وبيحاول يستخبى من مجموعه من الجن اللي بيحاولوا يمسكوه ثاني كل ده هي شايفاه في المرايا وهي مستغربه ازاي هي شايفاه
ياسمين معقول البيبي يكون عنده القدره دي شالت ايديها من على بطنها ما شفتش حاجه حاطه ايديها على بطنها رجعت ثاني تشوف فيديو في المرايه ياسمين فعلا البيبي هو السبب و قعدت تضحك
ودخلت نامت ونسيبها هنروح عند مامت ياسمين
مامت ياسمين نائمه وبتحلم
ياسمين... ماما انا لا يمكن اسيب ابني او اسيبه يموت
مامت ياسمين يا بنتي ده مسخه مش هيبقى انسان طبيعي ياسمين انا لا يمكن يا ماما اكون السبب في ان يموت ابني وهنا مامت ياسمين شافت ياسمين وهي بتولد و الجنين بيكون سبب في موت ياسمين و قامت من النوم مخضوضه بسم الله الرحمن الرحيم اعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم
بابا ياسمين
في ايه صل على النبي كده
الام ما فيش حاجه بس انا هاروح اطمن على ياسمين ودخلت ام ياسمين الاوضه والمفاجاه انها لقيت ياسمين مش نائمه على السرير نائمه في الهواء
مامت ياسمين فضلت قران لحد ما ياسمين نزلت حبه حبه على السرير برده وهي نائمه ونسيبها ونروح عند ياسمين في الحلم
ياسمين فادي انا خايفه ازاي هاولد الطفل ده كل يوم بيكبر عن الطبيعي يعني كل اللي بيشوف بطني بيفتكرني في السابع في الثامن وانا لسه كل حكايه في شهرين
فادي.. ما تخافيش يا حبيبتي قبل ميعاد الولاده هتتحل كل حاجه انا لقيت مكان ولدوا في الحالات اللي زي حالتك دي انا لو اقدر اخذك دلوقتي معي كونت اخذت بس انا مطارد كل يوم في مكان انا يا دوبك هعرف اجي لك في الحلم
ياسمين.. طب خليني ولدت في يوم ما انت ما عرفتيش توصلي الطفل ممكن يموت او انا اموت انا عارفه ان انا غلطانه من الاول اني دخلت في المواقع دي وبحثت عن القصص والعالم الجن والعفاريت ما كانش حصل لكل ده
فادي... ما تخافيش يا ياسمين انا كلها يومين بالضبط هتصرف ما تقلقيش انت عندك في امان
وكل ده والام بتحاول تفوق ياسمين من النوم ولما يئست راحت اتوضيت وقعدت تصلي في الاوضه بتاعت ياسمين وتدعي ان ربنا يزيح عنهم الغمه دي
وثاني يوم الام اتصلت للشيخ محمد وحكيت له عن الحلم اللي هي شافته وعن وضع ياسمين لما كانت نائمه في الهواء ا
الشيخ محمد الطفل ده شكله هيبقى ليه قوي خاصه هي كانت نائمه في الهواء بفعل الجنين اللي في بطنها انا النهارده هاجي اعمل الجلسه الرابعه بس يا ريت بلاش تقولي لها علشان اي حاجه هي هتسمعها الطفل هيوصلها للجن
مامت ياسمين ....يا شيخ يعني خليها مفاجاه
الشيخ محمد.. يفضل انها تكون مفاجاه فعلا
وفعلا ام ياسمين ما قلتلهاش اي حاجه عن الموضوع لحد ما الشيخ محمد وصل
الشيخ محمد ...روحي اندهيلي ياسمين وانا هاحضر للجلسه هنا وفعلا بدا الشيخ محمد يحضر لجلسه القران ولكن المفاجاه ان ياسمين ما كانتش في الاوضه
مامت ياسمين.. الحقني يا شيخ ياسمين مش في الاوضه
الشيخ محمد.. طيب هتكون راحت فين
وفجاه الباب خبط وياسمين دخلت عليهم
مامت ياسمين... كنت فين يا ياسمين
ياسمين.. ماما انا تعبانه وعايزه انام لو سمحت
مامت ياسمين... يا بنتي الشيخ اللي جاي ده وقاعد مستنيك
ياسمين... خليها في يوم ثاني يا ماما انا تعبانه
وياسمين دخلت نامت في الاوضه بتاعتها
مامت ياسمين ربنا يا بنتي يهدي الحال ودخلت عند الشيخ وقالت له على اللي حصل
الشيخ. لازم نلحقها قبل ما تنام لو نامتش يبقى راحت في العالم بتاعه وخلاص
مامت ياسمين دخلت تجري هي والشيخ على الاوضه بتاعه ياسمين بس كان الوقت فات وياسمين راحت في النوم
الشيخ محمد... اطلب الاسعاف بسرعه علشان يلحقوا يشوفوها قبل ما تموت
وفعلا الاسعاف جاءت اخذت ياسمين على المستشفى وحطوها تحت الاجهزه لان القلب كان هيقف

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close