recent
روايات مكتبة حواء

رواية ظلمني ابن عمي الفصل التاسع 9 بقلم نور

رواية ظلمني ابن عمي الفصل التاسع 9 بقلم نور


 ظلمنى ابن عمي

بقلمي نور
صباح الخير يامرات عمي
كريمه صباح النور ياحنين
حنين اختي فين
كريمه اختك فوق اطلعيلها
حنين وكنان فين
كريمه والنبي يابتي ماعرف حتي ماجشي صبح عليا النهارده
حنين طيب انا طلعه لخلود فوق عايزه حاجه يامرات عمي مني
كريمه لاه اطلعي
حنين طلعت خبطط علي الباب
خلود مفيش رد
حنين خبطت تاني وبعدين فتحت الباب
خلود قامت من علي الارض وجريت علي حنين
خلود حنين اختي وحضنتها
حنين مالك ياحبت جلبي إيه اللي حصل انتي كونت نايمه علي الارض ياك
خلود بدموع كنان زعل مني وخرج ومن امبارح قاعد بره ومش جه البيت واصل من ساعة ماخرج
حنين واه انتي عملتي ايه ياحزينه في جوزك
خلود انا كسرت قلب كنان ياحنين بغبائي وكنان لا يمكن بعد اكده يسامحني
حنين واه انتي عملتي ايه ياحزينه كنان بيحبك ياخلود وانتي عارفه وميستهلشي منك كده واصل
خلود انا كونت خايفه جوي ياحنين امو كريمه الحربيه هي السبب شككت كنان في شرفي
حنين واه وليه يشك في شرفك ياخيه هو من ساعت مااجوزتم معرفشي انك شريفه ولا لاه دا جوزك
خلود بكسوف وحطت وشها في الارض وقالت لاه ياحنين انا وكنان متجوزين علي الورق بس
حنين حطت ضربت اديها علي صدرها واه ليه كده
خلود انا اللي رفضت ان كنان يلمسني انا كونت خايفه جوي وهو فهم كده وسابني براحتي
حنين كنان دي راجل زين بس انتي ومش كملت
حنين المهم حصل ايه خلا كنان زعل وطلع بره البت من امبارح كده
خلود بدموع حكت كل حاجه لاختها حنين
حنين ضربت علي سدرها تاني واه كريمه دي حربيه صوح بس انتي غلطانه في حق جوزك كماني ياخلود
خلود هو طلع بعد كلامه امه بس جه بليل زي المجنون وانا خفت منه واللي طلع من خشمي(بقي) كلام عفش جوي ياحنين لعدنان
خلود بدموع انا بحب كنان ياحنين مش عايزه كنان يبعد بعيد عني واصل
حنين اهدي دلوك كنان بيحبك وقلبه حنين ويسامحك بعدين
خلود تفتكري
حنين ايوه هو متعود علي بلويكي من وانتي صغيره
خلود يارب يسامحني يا حنين يارب
ــــــــــــــــــ تحت
كريمه بت ياهند ياهند
هند نعم ياحماتي
كريمه حمه ترعشك قريب روحي نضفي الطير علشان الغدا
هند انا حبله وعلي وش ولاده وعايزه ارتاح شويه
كريمه ياسلام
هند ايوه عندك الخدم كتير قوليهم او قومي انت اعملي اللي يعجبك في الدار
كريمه مسكت هند من شعرها واه واه وكماني بتردي عليا يابت الكلاف يابت انا ماردشي اشغلك خدامه عندي
هند بدموع انا من ساعت متجوزة ولدك وانتي بتعاملني زي الخدامه خلود ملهاش اسبوعين عندين وشوفي بتعمليها كيف
كريمه ضربت هند وأنتي عايزه تقارني نفسك ببت اسيادك دي كماني
هند محدش سيد حد كلنا واحد
كريمه زقت هند بعيد عنها وقلتلها غوري من وشي دلوك داهيه تاخدك وتاخد امك
هند وقعت على الارض وقعدت تصرخ اه بطني اااااااه
خلود سامعه ياحنين
حنين أيوه صوت حد بيصرخ بصوت عالي
خلود استر يارب ومتكونشي كريمه الحربيه دي عملت حاجه في الغلبانه هند
حنين يارب
حنين وخلود نزلوا يجرو علي صوت هند وكريمه في البيت تحت
خلود هند واه مالك ياهند
هند علي الارض وكلها دم
كريمه حطت يدها علي بقها وبتقول انا معملتش حاجه معملتش حاجة هي اللي وقعت لوحدها
سمر بنت هند عندها ست سنين
موتي امي ياجده امي ماتت ياخاله حنين امي ماتت يامرات عمي خلود
كريمه واه ياسمر انا موت امك
سمر بدموع ايوه انتي اللي اتعركتي(اتخنقتي) معها اول مانزلت من فوق ياجده وانا كونت معها كماني
كريمه غوري يابت وبطلي كدب زي امك
خلود امها بتموت يامرات عمي هند بتموت بت ياسمر اجري اندهي ابوكي بسرعه من الغيط (الزرع) يجي يلحق أمك
سمر حاضر يامرات عمي
حنين سمر أوعي تقولي لابوكي جدتي هي اللي ضربت امك ياسمر
سمر بدموع حاضر ياخاله وطلعت تجري بره علشان تجيب ادهم
خلود قومي ياهند
هند مش قادره ياخلود
خلود بصت علي كريمه حرام عليكي ربنا هيحاسبك علي اعمالك الشيانه دي(وحشه)
كريمه بخوف انا انا مش عملتلها حاجه احنا كنا بحكي وهي اللي داخت من الحمل وقعت علي الأرض لوحدها
هند كدابه انتي اللي ضربتني
خلود بصت علي كريمه وقالت حسبى الله ونعم الوكيل
كريمه كدابه
هند انا هموت اهو علشان ترتاحي مني واغمي عليها
خلود هند هند فوقي ياهند قومي علشان بناتك ياهند ملهمشي حد غيرك
ـــــــــــــــــــ
ظلمني ابن عمي بقلمي نور
واه يافرحه انا بسببك يضيع كل تعبي الايام اللي فاتت دي كلها وتضيع كماني فلوس وكله يروح في الهوا كده
فرحه بخوف انا عملت ايه
زليخه مسكت فرحه من هدومها وقالت
انتي تروحي تقولي ل عدنان علي شغلي مع حمدان يافرحه
فرحه ماقولتلش حاجه يامرات ابوي
لاه قولتي اوعاكي تكدبي يابت براهيم انتي فاهمه
بت يابدور
بدور نعم يامه
زليخه هاتي الحبل يابت بسرعه
فرحه بخوف هتعملي إيه يامرات ابوي هتمديني علي رجلي ياك انا مش صغيره للكلام دي
زليخه واه واه كبرتى ياك وضربت فرحه قلم تاني خلا بقها جاب دم وبعدين مسكتها من شعرها وقعدتها علي الكرسي
الحبل يابت يابدور بسرعه
بدور خدي يامه الحبل اهو
فرحه هتعملي ايه يامرات ابوي
زليخه هتشوفي اصبري بس
فرحه انا اختك يابدور هتسيبي أمك تعمل فيا كده قدام عينك
بدور امي وبتربي اختي انا مالي
فرحه واه يابت ابوي انتي اختي كيف قلبك أسود كده عليا طب هي مرات ابوي لكن انتي اختي وبت ابوي حتي لو الام مش واحده
بدور امي أدار انا مليش صالح
فرحه بصت تاني علي زليخه حرام عليكي يامرات ابوي هتعملي فيا ايه
زليخه اول شيء هحرقك بالنار في جسمك بعدين راح احلقلك شعرك واخليكي قرعه عدنان راح يقرف منك ويكره شكلك كماني من غير عملات ولا سحر ولا اي تعب مني
فرحه بصوت عالي لاااااااه حرام عليكي يامرات ابو حرام
زليخه لاه مش حرام
زليخه جابت مقص وبتقص في شعر فرحه بغل
فرحه بصوت عالي لاااااااه شعري شعري
زليخه اخرسي خالص بت يابدور
بدور نعم يامه
زليخه حمي السكينه كماني
فرحه لاه يابدور انا اختك
بدور حاضر يامه ودخلت المطبخ تعمل زي ماامها قالت ليها
فرحه بدموع شعري شعري
زليخه انت لسه شوفتي حاجه مش بقولك هخلي عدنان يكرهك من غير عمل ولا سحر بس اصبري عليا يافرحه
بدور جات من المطبخ اهي السكينه يامه
فرحه بتصرخ لاه يابدور لاه
زليخه هاتي
وراحت تلسع بيها فرحه في وشها علشان يتشوه
ايد مسكت ايد زليخه ورمت منها السكينه بعيد
زليخه واه مين عدنان
عدنان ايه السواد اللي في قلبك دي مش كفاية اللي عملته في امها زمان خربتي حياتها جايه تكرري نفس اعملك السوده كماني مع بتها
دلوك
زليخه عدنان انت ايه اللي جابك هنا
عدنان ربنا جابني علشان اشوف عملك الاسود في مراتي
زليخه مرات مين
عدنان فرحه تبقى مراتي من يوم ماتكلمت عليها وطلبتها وهي مراتي قدام ربنا
زليخه لما تكتب عليها الاول تبقي مرتك ياعدنان
عدنان انا كلمتي لوحدها سيف
زليخه احنا معندناش بنات لجوز
عدنان احكمي علي بتك بس ياعجربه انتي
عدنان مسك فرحه من ايدها بعد ما فكه من الحبل قومي قومي يافرحه
فرحه بدموع بداري في شعرها المتبهدل علشان عدنان مش يشوفه
فرحه اروح فين
عدنان هتروحي بيتناا يافرحه
فرحه ابوي يقتلني ياعدنان لو روحت معاك
عدنان ملكيش صالح
زليخه ملهاش صالح كيف وابوها
عدنان انتي تسكتي خالص وملكيش صالح يازليخه
ابراهيم دخل وعدنان ماسك ايد فرحه وكان خارج بيها
ابراهيم واه يا عدنان واخد البت واريح فين
زليخه رايح يكمل عملوا الوسخ مع بتك
ابراهيم كيف يعني
زليخه بكدب عدنان طلع ماشي مع بتك في السر ومن ورانا وانا عرفت وكونت بعاقب فرحه علشان خلت دمغنا وشرفنا في الطين هو جه وخدها عيني عينك اكده يابراهيم محدش مالي عين واد العمد
ابراهيم واه هي حصلت لكده ياعدنان وطلع سلاح من جيبه واه يا عدنان وكماني جاي بيتي تعفش في بتي ومش خايف علشان انت واد كبير البلد
فرحه لاه يابوي مراتك كدبه انا اشرف من الشرف يابوي وعمري توابي(هدومي) ماتعكر يابوي
ابراهيم اخرسي انتي يافاجر حسابك بعدين
عدنان زليخه كدبه ياعمي والله
ابراهيم وكماني بتحلف كدب جاي تلوث شرفي وواخد البت كده قدام الناس ومش خايف وتقول علي مراتي كدابه
زليخه بدموع هو علشان انت واد كبير البلد تطيح كده في خلق الله وتمشي مع بنتها غصب
عدنان كدبه ياعمي والله
ابراهيم اتشهاد علي روحك يا عدنان
عدنان لاه ياعمي
فرحه لاه يابوي مراتك كدبه
ابراهيم ضرب نار علي عدنان
عدنان لاااه
زليخه بغل قولتلك يافرحه عدنان لو مش لبتي يبقا الموت اولا بيه
لينك الراويه ظلمني ابن عمي " بقلمي نور
على واتباد https://my.w.tt/MyLDf4tuHbb
تفوق فرحه من النوم مفزوعه
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم ايه دا حلم وحش جوي يارب استر وما يحقق الست السو دي تعنل ايه حاجه دي مجنونه هو عدنان اتأخر ليه كده والله خايفه الحلم يتحقق وتيجي زليخه المجنونه دي وتعمل فيا حاجه وانتي يابدور اخت بالاسم وقلبك زي قلب امك واكتر حتي في الحلم
انا اخرج احسن شي واروح عند خلود صحبتي واختي مليش غيرها بعد ربنا افضفض ليها واقولها انا خايفه وتعبانه جوي
ــــــــــــــــــــ في بيت محمد
خديجه مش عارفه مالي يامحمد قلبي مقبوض من امبارح ليه
محمد ربنا يستر خير يابت الناس خير
خديجه يارب يكون خير هو عدنان وشاهين فين
عدنان انا اهو يامه صباح الخير ياست الكل
خديجه الله لا يغيبك ياجلب امك
----------
ادهم جه يجري من الزرع هند هند
ملها هند يامه
كريمه بخوف مش عارفه
خلود مش وقت سؤالك دي عاد ياادهم
ادهم ايوه صوح وبسرعه جاب عربيه وخد هند علي المستشفي
حنين استر يارب
خلود وحنين راحو معها
وكريمه قعدت في البيت خايفه ومرعوبه
ـــــــــــــ عند فرحه
فرحه لبست وقالت اخرج شويه يمكن الحلم العفش دا يروح من بالي
بدور رايحه فين دلوقتي يافرحه
فرحه بصت علي بدور وافتكرتكالحلم
فرحه في سرها واه يابدور طلعتي قلبك اسود في الحلم كيف امك تمام يابت ابوي
زليخه جايه تكلم نفسها في الطريق اعمل ايه واسوي ايه انا دلوك عدنان اكيد عمل كده بطلب من فرحه اكيد هي اللي قالت ليه يعمل كده في حمدان مش هسيبك يافرحه
فتحت الباب لقت فرحه في وشها كانت خارجه
زليخه واه واه رايحه فين كده يافرحه
فرحه بخضه مرات ابوي انا انا كنت
رايحه اشوف خلود بس خلاص مش خارجه
زليخه ومن مته بتخرجي بدون ازن حد كبير يافرحه
فرحه بخوف هي ساعه وكنت راجعه يامرات ابوي
بدور ايوه كانت خارجه يامه من غير ماتقول لحد وانتي وابوي محدش فيكم قاعد في البيت
زليخه ادخلي جوه يافرحه
فرحه افتكرت الحلم وقالت اكيد زليخه جايه تعمل فيا زي الحلم وبسرعه جرت علي اوضتها وردت الباب بسرعه
زليخه زي الديب من ورا الباب افتحي يافرحه
فرحه بخوف لاه مش فاتحه
زليخه مش هسيبك يافرحه النهارده
فرحه ليه انا عملتلك ايه يامرات ابوي
زليخه انتي فاكره اني مش عارفه انك انتي اللي قولتي لعدنان علي حمدان ياك
فرحه بخوف بتكلم نفسها يامرك يافرحه هتقص شعرك الحلو وتلسعك بالنار كيف ماشوفتي بالحلم وقعدت تبكي
زليخه افتحي بقولك
فرحه لاه مش فاتحه
زليخه بت يابدور هاتي حاجه اكسر الباب دي بسرعه
بدور حاضر يامه
فرحه بتحط حاجات كتيره ورا الباب علشان تحمي نفسها من زليخه لحد ما اي حد يجي وينقزها من زليخه المجنونه دي
ابراهيم جه
بدور ابوي يامه
ابراهيم بتعملي اية يازليخه واي الخبط والكسير دا
زليخه بتوتر ولا حاجه عايزه اربي بتك
ابراهيم ليه بتي مالها
زليخه قولي لابوي يابدور
بدور ايوه يابوي تستاهل كانت خارجه بره الدار من ماتاخد ازن حد
فرحه بخوف فتحت الباب وجريت علي حضن ابوها بخوف الحقني يابوي عايزه تموتي وتقصلي شعري بابوي الحقني حوش عني يابوي
ابراهيم واه اوعي تخافي اكده منيها
زليخه دي كدابه يا ابراهيم
فرحه كانت بتترعش في حضن ابوها وبعدين اغم عليها
ابراهيم بخوف فرحه فرحه مالك يابتي فوقي
عملت ايه في البت يازليخه
زليخه بتوتر مش عملت حاجه فيها
وفي سرها بس لسه هعمل فيها واربيها من اول وجديد
--------- عند حمدان
حمدان قعد تحت حيط بعيد عن اهل البلد وقعد يفكر من اللي عمل فيه كده وافتكرك
فلاش باك
زليخه فين حمدان
البنت جوه استني يخلص ويجي دورك
زليخه ليه حمدان صبح دكتور باك غوري من وشي ودخلت عند حمدان
حمدان ست زليخه اقعدي
زليخه لا اقعد ولا زفت
حمدان ليه بس ياست الستات انتي نفزتي كل طلبات الاسياد
زليخه وياريت طلع فايده ياكداب
حمدان ليه بس
زليخه ايوه كداب وبعدين مسحت حمدان ليقت هدومه انا هعرف كيف اربيك واخد حقي منك ياحمدان الكلب
حمدان انا بنفر كل كلامك يايت زليخه
زليخه انت لو مش نفزت طلبي انا هولع فيك وامحيك من البلد كلها ياحمدام انت فاهم
حمدان فاهم فاهم ياست الكل
وبعدين سابت حمدان وخرجت
انتها الفلاش باك
ايوه بعدها حصل اللي حصل
حمدان يبقى انتي يازليخه انتي السبب خربتي بيتي يابت الكلب يامجنونه مره سو صح ولذم اخلص الناس من شرك دي وكده ابقا اخد حقي
منك يازليخه هقتل يازليخه هقتلك

google-playkhamsatmostaqltradent