recent
روايات مكتبة حواء

رواية قصتي مع مصاص دماء الفصل الرابع 4

 رواية قصتي مع مصاص دماء الفصل الرابع 4


لحلقه الرابعه

😲😲
مخدش ايااد باله وقتها من يارا ..
قرب الحراس البنت ع اياد ..
استغلت يارا فرصه ان الكل مشغوول ..
وان اياد مش واخد باله منها
راحت نحيت البااب بهدووء
وفتحته وخرجت ..
سرعت يارا خطوتهاا وجريت ..
حاولت تخرج من الحفله .. بس ماعرفتش
الوابه لسه مقفووله .. وعليها حرااس
سمعت يارا صووت جي من وراها ..
جااسر : ع فين يا يارا .. ماهو لسه بادري
يارا : اصلي همشي بقي ..
جاسر مش بالسرعه دي .. هوا سيد ايااد سمح لك بانك تخرجي
ارتبكت يارا وقالت .. ااصل انا اصل هواا ..
وقتها جيه شااب وكلم جااسر .. ع انفرااد
استغلت يارا انشغال جااسر وجريت ع البواابه
الحراس مش بالسرعه دي
يارا : ايااد هوا الي وافق ع خرووجي
الحرااس : ايااد ميين ..!!
يارا : ايااد .. الي الي نزل من ع السلم وانتوو انحنيتووله
الحرااس : البرنس اياد .........!!
يارا : برنس .. ماعلينا ، هوا الي قال لي كده
فتح الحاارس البااب بسرعه وامر بخرووج يارا من الحفله
خرجت يارا من الحفله وجريت ع الشاارع
وهيه فرحاانه ومش مصدقه انها اخيرا خرجت
بصت يارا ع الحفله وقالت ..
ايه الحفله العجيبه دي .. محصلش اي حاجه مريبه
والبناات محصلهمش حااجه
كل حاجه زي ماهيه ..
انا ايه الي جبني هناا
سرعت يارا خطوتها وراحت ع حفله رزاان
دخلت يارا الحفله لقت رزان واقفه مع صحباتها
يار : رزاان ...!! رزااان ، يالاااااااا عشان اتاخرناا اووي
رزان : ايه .. اتاخرنا !! هيه السااعه كاام
يارا : الساعه تقريبا 12 وي ..
رزاان : ينهاار اسود .. هيه جات 12
يارا : اماال انا بقوول لك اييه ..
ياالاااااااا بسرعه
رزان : عن اذنكم يا جمااعه ..
اشوفكو ف الجامعه بقي..
خرجت يارا ومعاها رزان من الحفله ..
ومشيوو بسرعه عشان يروحو ع البيت ..
وبعد ما وصلوو ..
رزان : هشــــ ادخلي براااحه
يارا : لو ماما لسه صااحيه هتبقي وقعه سووده
دخلت رزان هيه وياارا وهما بيتسحبوو .. ع طراتيف صوابعهم ..
دخلت يارا اوضتها بسرعه كانت اوضتها اقرب من اوضت رزان
وصلت رزان لباب اوضتها .. وقبل م تدخل .. سمعت صووت وراها
الام : اتااخرتي كده لييه يا هاااااااانم .
رزان : كك كبـــــــــــــــــــسه
الام : ردي عليه ولفي وشك ..
رزان : اصل اناا .. اصل يارا
الام : ازاااي تسهري اختك لحد دلوقتي بره ..
هيه فين يارا ..
رزان : ف فففاوضتها ....
راحنت الام بسرعه ع اوضت يارا .. واول ما فتحت البااب
لقت يارا ناميه ع السريرر وف سابع نوومه
الام : اختك وصلت من بدري وناميه كماان ..
شاايفه الادب .. مش زييك
رزان : ايـــــــــــــــــــــه .. هيه مين دي الي وصلت من بدري .. دي دخلت معايا
راحت الام ع ياارا وقربت منهاا ..
الام : يااراا .. ياارا حببتي انتي لسه جيه قاال مع رزاان ..
يارا :عايزه انام يا مامااا ..
ابصت الام ل رزاان وف عنيهاا نظره غضب
ومسكت ودن رزاان وقالت : تعااااالي معايا دنا هوريكي
رزان : آآآآآآآآآآآآآآآآآآه والله يا ماما دي لسه جيه معاايا .. دي بتستعبط
خرجت الام ورزان من اوضت يارا ..
قامت يارا وقتها من ع السرير وغيرت هدومها بسرعه ..
يارا :اها هيه دي اول مره اكدب .. بس انا فرحاانه اووووي
سمعت يارا صووت رزاان بتقوول ..
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ياارا بتضحك عليييييييكي دي لسه جاايه ..
يايااارااااااااا يا حيوااااااااااااااااانه
يارا : ههههههه احسن
طلعت يارا ع السرير وهيه متطمنه ..
يارا : مكنش في اي حااجه مستدعيه القلق ده كله ..
كل حاجه طبيعيه .. حتي البنااات طبيعيين جداااا
وبعد لحظاات .. كانت يارا ف ساابع نوومه ..
*****
تاني يووم ..
صحيت يارا مفزووعه من كابووس شافته ..
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه يا مااماااااااااا
دخلت الام ع يارا وهيه مرعووبه ..
الام : في اييه يا حببتي
يارا : الوحش .. الوحشش يا ماما ..
الام : الوحش تاااني .. انتي حلمتي بالكابووس ده تااني
يارا : آآآه ده مجرد كاابوووس .. الحمد لله اني صحيت
قامت يارا ودخلت الحماام .. وبعد شوويه اعددت عشان تفطر مع مامتهاا
كانت وقتها رزاان صحيت من النووم ..
يارا : صبااح الخيير
رزاان : ماااشي ... هتتردلك قريب
الام : يالاا اعدي افطري وبطلي دوشه ..
اعدت رزاان وفطرت مع ياراا ..
الام : حببتي احنا لازم نشوف حل ف موضووع الكوابيس ده
رزان : انتي بتشووفي دم فف الكابووس
يارا : اها .. بشووف ..
رزان : يبقي الحلم فااسد .. وعمره ما يتحقق
لكن لو شفتي اي دليل ع انه واقعي .. يبقي بيوصلك معلوومه مهمه ..
واليووم الي تحلمي بيه بكابووس بس من غير ما تشووفي حاجه تفسد الكابووس ..
يبقي في حااجه هتحصل..
وقتها .. بان التوتر ع ياارا اوووي ... وخصووصا ان مكنش في دم ف الحلم ..
وانها قالت كده عشان ماتخليش مامتها تقلق ..
دخلت يارا اوضتها بعد الفطاار ..
وبصت ف المراايا .. وبدات تفتكر الكاابووس من تتااني
.....
حلمت يارا وقتها انها ف الغابه الي حلمت بيها قبل كده ..
وبنفس المكاان الي شافته ف حلمهاا ..
بس كان في تبووت كبيير ..
راحت يارا ع التبووت ..
بس متعرفش هوا اييه
كانت بتحصبه .. صندوووق مقفول
او شكل من الاشكال الاثريه ..
بس ايه الي هيجيبه ف غابه
قربت يارا ع التبووت وحطت اديها عليه .. حب استطلااع
وهيه بتحسس ع التبووت .. حست بان في حاجه شكتهاا
رفعت يارا اديها بسرعه ..
واول مره تحس بالم ..
منزلش الدم من جرحهاا ف الحلم ..
حست ياارا باحسااس غريب وقتها .. وهيه واقفه حمب التبووت
احسااس مرعب .. كان فيي حااجه مرعبه .. قريبه من المكاان
رجعت يارا لورا خطوتين وهيه مرعووبه ..
وفجئه سمعت صووت غرييب .. زي صوووت همساات بس مرعبه
رجعت يارا لورا اكتر واكتر..
وفجئهه .. بدا يتفتح التابووت .. وظهرت اييد منه
ايد منزووع منها اللحم ..
بدات تتحرك الايد ..
لحد ما فتحت التبووت كله ..
وفجئه .. بدات تظهر رااس شخص .. بس مرعبه اوووي ..
وكان منزووع من وشه اللحم .. وعبااره عن هيكل عظمي وجلد
صرخت يارا بكل قوتهاا ..
وجريت بين اشجار الغابه ..
فضلت تجري ، بس الاصواات بتزييد وبتعلي اكتر واكتر ..
وفجئه المكاان بدا يضلم .. بصت يارا قدامها .. لقت الهيكل العضمي واقف قدامهاا
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ..
وقعت يارا ع الارض من كتر الرعب والخووف الي بقت فيه
قرب عليها الهيكل العضمي وشكله مرعب ..
مخييبف ..
عينين بيضااء .. جسم من غير لحم ..
حست يارا برعشه ف جسمها كله ..
وفجئه .. سمعت صووت رزاان ..
صرخت يارا وقتها عشان تمنع رزان من انها تقرب ..
بس رزاان جاات ع الصووت
واول ما قربت رزاان ، من يارا
يارا : سبييني واجريي ..
رزان : انا مش فاهمه حاجه ..
يارا : بصي وراااكي ..
بصت رزان وقتها وراها بس مالقتش حد
مقدررتش تشووف حاجه
يارا : وااقف ورااكي .. ده بيقرب علييكي
بس رزان وقتها ماكنتش شايفه حاجه ..
جريت يارا ع الشخص وحاولت تمنعه من انه يقرب ع رزاان
مسك ايد يارا بقووه ورمااها بعيد
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ...
وقعت يارا ع الارض ..
قرب الشبح ع رزاان وفجئه ...
مسك دمااغهاا ..
بددلت رزاات تصرخ بصووت عاالي
بس اتصدمت يارا لما شاافت راس رزاان الشبح بيلفها للنحيه المعااكسه
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
لف الشبح راس رزاان 3 لفات ورا بعض ..
وفجئه ... شد رقبه رزاان ..
وقعت رزان ع الارض وهيه ميته ..
بس بردوو العجيب انه ماظهرتش ولا نقطه دم
وقتها كانت يارا صحيت من الكابووس ..
ونادت ع مامتتهااا ..
وبعد ما يارا افتكرت احدااث الحلم ..
اتصدمت من كلام رزاان .. لو محلمتيش بحااجه تفسد الحلم ..
يبقي معنااه انه هيتحقق ..
..!!!!!!!!!!!!!
كملت يارا لبسها .. والتوتر بان عليها
وبعد ما لبست ..
خرجت عشان تروح الجامعه مع رزاان زي كل يوووم
وبعد ما وصلت ..
راحت يارا ع مدرجهاا
كانت كل حاجه طبيعيه ..
معادا شيء وااحد ..
البنت الي كانت اعده جمب يارا وسرقت منها الدعوه
رجعت للجاامعه ..
والكل واقف حوليها ، بيسالو ايه سبب اختفائها
كان في ابتساامه غريبه ع وشهاا ..
ابتساامه مرعبه ..
وبصت ل يارا ...
لفت يارا وشها وهيه مرتبكه .. مش فاهمه اصدها ايه بالي قالته
سمعت يارا صووت مريم بتنادي عليها
مريم : شووفتي الي حصل
يارا : اهاا .. رجعت اهي
مريم : مش هيه لوحدها .. كل البناات الي اختفو رجعو تااني
ساره : بس انا مستغربه اسلوبها ..
مريم : اها وانا كماان .. بقت جمييله زياده ع اللزووم ..
في حااجه غريبه ف اسلووبها ... رقتهاا وطريقتها ف الكلام
كانها اتبدلت بواحده تانيه
يارا : ع فكره انا حضرت ال..
وقبل ما تكمل يارا كلامهاا .. سمعت صووت جااسر وراها
لفت يارا وشها ..
جاسر : ازيك يا يارا ..
يارا : هه !! انا كويسه
جاسر : يا ترا الحفله عجبتك ..
يارا : هه .. اهاا كانت حلوه جداا
جاسر : طيب كويس ..
اشوفك ف حفله تاانيه ..
مشي جااسر .. مع اصحابه ..
مريم : اييييييييييييييييييه .. حفلت ايييييه
يارا : اصل انااا .. اصل هواا
ساره : فهمينا ايه الي حصل
مريم : انتي روحتي الحفله .!!
يارا : اهاا رحت الحفله
مريم ، ساره : ايــــــــــــــــــــــــه !!!
يارا : اها رحت الحفله ..
ساره : وايه الي حصل فيها
مريم : وشووفتي مييين ..!! احكي الي حصل
يارا : صدقووني محصلش حااجه .. كانت حفله زي اي حفله عاديه ..
مريم : اهااا .. طيب ليه بقي ما بيعزمش غير البناات الحلووه جداااا
طالما هيه حافله
يارا : هه !!
ساره : اصلا هما مغروورين اووي .. وتلاقيها حفله ررخمه ..
مشيت يارا بهدوووء واستغلت فرصه ان مريم وسااره بيتكلموو ..
وفجئه .. خبطت يارا ف شخص ..
ووقعت ع الارض ..
ولما بصت له .. اتفجئت بالي شاافته
يترا يارا شافت ايه .. ومين الي شافته
وليه حست برعشه ف جسمها او

google-playkhamsatmostaqltradent