اخر الروايات

رواية حب بعد خيانة الفصل الثالث 3

رواية حب بعد خيانة الفصل الثالث 3

 روايه حب بعد خيانه البارت 3

_ممكن اطلب خدمه منك وتساعديني
= قول خضتني...
_ احم ممكن تيجي معايا اجتماع نتعشى بره
= "بفرحه " بجد بجد هنخرج
_ "ببتسامه" اه اجهزي يلا
" بحب الخورجات بحب الخورجات جدا جدا وكمان عشى لاء فرحت بجد اممم هلبس دريس ابيض هادي تحت الركبه بشويه وبنطلون اسود وجاكت اسود وطرحه كشميري وكوتشي كشميري حسا اني هكون قمر سيكا "
= احم اي رئ..."ينهار ملبس علي دماغك في اي يلا اي الجمال ده نهارك اسوح حسبي الله ونعمه الوكيل في جمال امك كفايه قله ادب بقي ..." احم شكلك حلو بالابيض
_ امم وانتي هتيجي كده ول اي
= اه مش حلو
_ بقلك اجتماع ومطعم وخروجه ده تلبسي لما تروحي تشوفي امك يختي روحي غيري اجري
= والله يا خفه لو كنت اعرف انها فيها بدل بيضه وحركات كنت ظبطك اصل انا اعجبك بردو
_"بغمزه" ماشي يا عم التظبيط ممكن نخلص عشان اتاخرنا
" ده غمزلي وربنا غمزلي نسيت اوصفهولكو بس هو الجمال عدا الكلام مش هزار ابيض وعليه غمازه قماار عيونه عسليه وابتسامته توقعك زي سبت الغسيل كده انا شكلي ضربت حشيش تاني متركزوش"
_وقفه متنحه كده لي روووحي غيري هنتاااخر
=حاضر حاضر
" لبست فستان اسود هادي مظبوط من فوق ونازل بوسع من تحت ولبست طرحه نبيتي وكوتشي نبيتي وحطيت ميكب خفيف "
="بحزن"يلا
_امم بالتكشيره دي
=يلا بس "مقليش كلمه حلوه حتي ده جبله اقسم بالله "
_ اميره
= اممم
_ شكلك حلو اوي "ثم ينزل قبلها "
="احلي ادهم ده ول اي يا جودعان ده حتي اسمي قمر منك "
امام المطعم ...
="تقوم بشد حزام الامان "هنزل
_ لاء استني "يقوم بنزول ويفتح لها الباب ويمسك يدها "
= ادهم انت كويس تعبان او حاجه
_ ششش بصي احنا جايين نقابل شريك في الشركه عندنا اسمه "وليام نيكو " هو ومراته وطلب مني اجيبك فاحنا نمثل قدامه اننا بنحب بعض وكده
= يسلام يعني هنضحك علي الرجل
_ في منافسه بيني وبين بابا علي الراجل الي هيجي ده الي يقنعو يوقع الورق هيخدو رحله هو ومراته لايطاليا وهو قابل بابا وحماتك يختي ولسه احنا ويقرر مين الي هيفوز وانا عايز افوز بزمتك
=قولت رحله لفين !!
_ ايطاليا
=اعتبر الرحله دي لينا ...
_ هبله مفيش كلام
في المطعم ......
ادهم : caio professor William "اهلا استاذ وليام"
اميره :نعم يا خويا
ادهم :ششش "بهمس " بكلم ايطالي
اميره :ادهم احنا اخسرنا
ادهم : ممكن تفصلي انا هتكلم
وليام : caio adhamiya,noti vedo da molto tempo "اهلا ادهم لم اراك منذ زمن "
اميره: بيقول اي هاها
ادهم : بيقول اخرسي هفتح دماغك بالكبايه دي
اميره:انت عنيف اوي علفكره بس مراته فورتيكا
ادهم : يا لهووي عليه بتعاكسي مراته
وليام :"يبتسم في صمت " tua moglie è molto bella "زوجتك تكون جميله "
اميره : وحيات امك تقولي بقول اي
ادهم : بيقول انك جميله
اميره : والله عيونه هي الي جميله تسلم
ادهم :"يضحك " مش قادر همووت
اميره : هي مراته ساكته لي كده ول التلج الي حطاه في وشها ده مجمد شفيفها ول هي كده هو في حد ممكن يكون بنور كده
زوجت وليام :"تقوم بضحك " حقا لا استطيع كم احببتها هههههه
اميره وادهم "ينظرون لبعضهم بصدمه "
وليام : نحن نتقن العربي جيدا وحقا ان المصريين لديهم حث فكاهي جيد ليس كذبه فحقا الامر مضحك كثيرا
اميره : "بهمس" اتحرق دلوقتي صح
ادهم : "بهمس "دا انتي تتبخري اهون والله
زوجت وليام: لا تقلقي انتي رائعه أحببتك حقا ... هل ناكل الان عزيزي
وليام : حسنا عزيزتي
" تقوم بشد علي يدوه بقلق "
ادهم : متقلقيش انا موجود
" كان نفسي اقلو اني من ساعه ما مسك ايدي قدام المطعم وانا قويه بيه كنت بهزر عشان اشوف ضحكتو دي حلو اوي احلي من غروب الشمس لما الدنيا تقرب علي الليل احلي من ريحه المطر الشديده في عز الشتا احلي من حياتي شخصيا ...اااه بينك وقعتي ول اي "
بعد الغداء
وليام : حقا استمتعت بهذا العشاء كثيرا فانتم ثنائي رائع حقا
ادهم : اتشرفت جدا اني تعرفت عليك انت وزوجتك وفرصه سعيده جدا
*تقوم اغنيه بالتشغيل *
وليام : هيا نرقص
زوجت وليام : لا ارقص بدونهم
ادهم : لاء انا ...
وليام : اجل انها فكره رائعه هيا بنا
ادهم :"يمد يده لها " يلا
اميره : ......
ادهم : متقلقيش هتكون رقصه حلوه ثقي فيا
" مديت ايدي من غير ما افكر كان نفسي افهمه اني بحب الرقص جدا وبذات الكلاسيكي كان نفسي اتجوز ويتعملي فرح عشان ارقصه مع حبيبي الي هعلمه ازاي يرقصها بس اكتشفت اني تجوزت خبره "
_علفكره مصدوووم فيكي بجد بتعرفي ترقصي حلو اوي
=طول عمري بحب نوع الرقص ده وبحب ارقصه جداا
_ كل ما اقرب منك بكتشف حاجه جديده بتشدني ليكي اكتر ..
= "بضحك " يبقي حاسب بقي تتشد اكتر لتحبني
_ هو ده الي خايف منه
"يقومون بالنظر لبعضهم البعض لفتره " .... وتتوقف الاغاني ويصقف الجميع علي رقصهم
وليام : احم احم عزرا علي المقاطعه لكن الاغاني توقفت
ادهم : "باحراج " ها اه خصلت ...تعالو نرجع مكانه تاني
في خارج المطعم ...يقف وليام وادهم خارجا بمفردهم لتحدث في الصفقه
وليام : الان رئيتك ورايت والدك سنري من سياخد الرحلة
ادهم : عادي اي حد متفرقش المهم من العيله
وليام : هههه ذاك الشبل من ذاك الاسد فلقد قال هذا ايضا
ادهم : ههه
وليام : زوجتك رائعه علمت ما حدث لكن اعتقد انه كان من الافضل حدوث ذالك اعطي نفسك فرصه اخري فهي حقا تستحق ذلك
ادهم : " ينظر لها من بعيد بحب "تفتكر ممكن نكون زوج وزجه زي باقي ناس عادي
وليام : إطلع علي قلبك ستجدها تسكنه انت حقا تحبها لا تخدع نفسك فيكفي هذه النظر لي لاعلم تحبها ام لا
ادهم : شكرا استاذ وليام بجد وعلي العشا الجميل ده والخدعه الجباره دي امتي تعلمت عربي وكمان فاهم بقول اي
وليام : منذ 5 سنوات تعلمتها انا وزوجتي وحقا رائعه ولقد استمتعنا كثيرا بخداعكم هههه
ادهم : ماشي ماشي مردوده
_____________________________________بعد رحيل وليام وزوجته
_ تيجيى نتمشي شويه مش قادر اسوق
= ماشي عادي
_يلا .....
= ادهم استني استني هنا ....هروح اجيب حاجه وجيه
_طيب بسرعه
= جيت خد بقي
_ اي دي
= شوكلاته ...وعدتك اني هجبهالك
_ طيب هعين دي واكلها بليل وناكل الي في ايدك سوي
= ومين قال اني هديك دي بتعتي
_ وانا بحب شوكلاته بابلي كمان
= مش شغلي كانت اخر وحده في المحل وبتعتي
_ هاخد بردو
= لاء مش هديك
_ هاخد
= ادهم ادهم متزهرش " تقوم بالجري ويقوم بالجري ورائها ويضحكون "
_ اميييره حسسسبي "يقوم بشدها اليه قبل ان تخبطها السياره " انتي كويسه اميره
="تقوم بحضنه والبكاء" انت كويس
_ انا بخير اهدي تعالي اقعدي في اي بتعيطي لي اهدي "يقومو بالجلوس علي كرسي بجانب الطريق"
= خوفت خوفت مشفكش تاني
_ انا موجود زي القرد اهو متقلقيش انا كويس
= متقلقش هو بكون تراكمات عندي بدني شيله جوايه كتير لعند ما أنهار من اقل حاجه علطول انطوائيه مبحبش اتصاحب علي حد كنت بكره الوحده بس كنت بكره وشوش البشر الكدابه اكتر انت الشخص الوحيد الي بثق فيه وجمبي دلوقتي خايفه اخسرك كمان .. "تقوم بمسح دموعها " هه عرفه اني اوفر شويه ...
_ انتي مش اوفر يا اميره انتي طيبه اوي شوفتي كتير وتاذيتي من البشر فقررتي تبعدي عنهم وصدقيني عمري ما هسيبك ابدا
= ممكن اطلب طلب
_ اي حاجة ساعتيني كتير انهرده فاطلبي الي انتي عيزاه
= ممكن نكون صحاب
_"ابتسم " ممكن
________________________
= الجاكت الاحمر ول الازرق
_ الاحمر
= تمام
_ البنطلون الاسود فين
= فرداه علي المكتب متبصليش كده عشان ينشف
_ ول اننا متاخرين كنت مسحت بيكي البلاط
= احلف
--------------
= بتضحك علي اي يالي تتشل في بطنك
_ والله الفيلم جميل
= بنسمع رعب 2 بليل وكمان 3d انت مش متخيل الي احنا بنهببه ده
_طب والله جميل ههههه
= ادهم ادهم جي علينا جي علينا يلهوووي
_ ههههه هموت
= مستفز
_ خوااافه
-----------------
= ادهم متنمش بجد
_ يا بنتي ارحميني الساعه 5 عيني بتقولي الحقووونييي
= حد قلك تسمعتي رعب البس بقي
_ طيب متيجي تنامي جنمبي
="بتوتر" مهو بص يعني ...
_"يقوم بخبطها علي جبينها " انا جوزك يا هبله مش شقطك من العتبه يلا
= الفظك دي بتشنجني
_ قومي هفطس وربنا ده عذاب
= ادهم انت نمت .... شكلك قمر وانت نايم وشعرك حلو وطويل هو انت جميل لي
_ اامم امي كانت ببتوحم علي عسل باين
="ينهار اسود " لفيت وشي انحيه التانيه بسرعه وغطيت وشي من كسفتي والجزمه بيضحك ماشي
" عدا اسبوع فرحت اوي بيه اتعوت عليه علي هزارنا بروده ورخمته وبهدلته الي هو الاب في حته الجاكت في حته الجزمه في حته بلف زي النحله طول النهار اصل انا الخدامه الي جيبهالو امه بس علي قلبي زي العسل والله هه"
_ عندي خبر هيعجبك
=اي قول بسرعه
_جاهزه
= جاهزه
_ خدنا الرحله ...احنا الي فوزنا
= هييييي بجد ههههه "تقوم باحتضانه " فرحت اوي
_ وانا كمان
= تقوم بالتحرك بسرعه ...طب انا هروح احطلك الغدا
_ اميره انا بحبك
= ....
_ والله العظيم بحبك ... انا اكتشفت اني كنت اهبل لما فكرت احب اختك كان كل همها الفلوس والناس وبس وعمرها ما قدرت تفهمني زيك كده... بضحكه عفويه .... وقعتنيني فيكي ودي احلي وقعه في حياتي مش عايز نكون صحاب ول اخوات عايز اكون حبيبك وجوزك
= انت بجد فجاتني انا ...
_"يقوم بداخلها في حضنه " فكري برحتك جويا هنا يا شبر ونص
= اهو رزالتك دي الي خطفتني يا عم ادهم
_ بحبك
= "تقوم بتشديد في حضنه " وانا كمان بحبك اوي
___________________ترن ترن
_ اميره افتحي الباب
= انا مشغوله وريا روايه عيزا اخلصها افتح انت
_ قومي يا بت بدل ما احدفك بدوسيه ده
= هديك نص الشوكلاته الي جوه
_ خلصانه .... وهو يقوم بالفتح بس علفكره دي بفلوسي ....تيسير !!
تيسير: وحشتني اوي يا ادهم "تقوم باحتضانه ".......
=ادهم مين ......

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close