رواية احببت زوجة اخي الفصل الخامس عشر 15 بقلم وفاء كامل
{ بسمﷲ اّلرحَمَن الرَحِيٌم }
روايه.. احببت زوجه اخي ..
بقلمي وفاء كامل
الفصل الخامس عشر
------------________-------------
قيل لإبراهيم ابن أدهم إن قوماً ذهبوا إلى الله ثم رجعوا ، مشوا ثم عادوا
فقال: والله ماوصلوا فمن وصل إلى الله لا يرجع عنه أبداً
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وصلنا الفصل ال فات ع حسام ونور وما قالته
محمد وحنان مصدومين من ما قالته نور
محمد بغضب.. يا واطي انا ربيتك على الحرام ازاي تعمل كده
مراتك دي امانة م اخوك انا ال جوزتهالك عشان تحافظ عليها ولما عرفت بوصيه اخوك بعد موته وانك بتحبها م زمان وحنان فتحتني ف موضوع جوازك من نور انا وافقت ع طول
واي النتيجه انك خنت الامانه دي
انت مش ممكن تكون ابني ال ربيتوا و امنتوا على مرات اخو الله يرحمه
وقف حسام في تلك الغرفه يتلقى الاهانات من الجميع
و هم ينظرون له على انه شخص شهواني و منحرف و لكنه لم يستطيع الدفاع عن نفسه لانه كان يريد حمايتهم من الم الخوف و الانتظار و الموت
اصرت نور على الذهاب الي منزل صديقتها المقربه ساره
رغم محاولات والدتها ومحمد لابقائها لكنها رفضت
وقبل ان تخرج قالت لها.. طلقني ياحسام
و ذهبت الى بيت ساره
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مر شهرين على خروج نور من المنزل و لم يحاول حسام الاتصال بها
ولم تذهب نور الي الجامعه ولا تكلم احد ولا ترد ع اي اتصالات تأتي اليها
في غرفة ساره تجلس نور امام النافذه و هي شارده
ساره.. انتي هتفضلي كده لحد امتى يا نور
حرام عليكي نفسك لا بتاكلي كويس و لا بتشربي كويس
نور و عيناها تدمع.. انا حاسه اني ف كابوس يا ساره
كل ما افتكر شكلها و هي فحضنوا بتجنن
هو فعلا ذي مقالت ال اسمها سوها دي
انه بيحبها وجالها بعد ما اتجوزنا وكل ليله مع بعض انا كدبتها وصدقت حسام لما واجهته كنت غلطاااااانه
خدعني فهمني انه رايح لواحد صاحبه بيعمل عمليه
ومع ذلك راحلها ونام معاها
بس انا مش قادره انساه والله حاسه ان سكينه اتغرزت ف قلبي
ساره بحزن.. ربنا يصبرك يا حبيبتي بس هو لسه مدافعش عن نفسه
متصدقيش يانور حاجه عنه ممكن يكون مظلوم
نور بعصبيه.. هيدافع عن نفسه ازاي بس
انا بقالي شهرين هنا
و هو مفكرش يتصل بيا
و لا يشرحلي اي حاجه عارفه ليه
عشان مفيش حاجه تتقال اصلا
هو خاني و خلاص مبقاش عايزني و انا كمان مش عايزه اشوفه تاني
ياريتني لا اتجوزتوا ولا حبيته
ساره بحزن.. استغفر الله العضيم
متقوليش كده ده رزق من ربنا
و غيرك بيتمنى الحب ال حسام بيحبهولك
انا متاكده ان ف حاجه غلط حسام مش كدا يانور
انا اكتر واحده عارفه هو بيحبك ازاي ده رفضني عشااانك
وانا ال كنت بتقرب منه
صدقيني مافيش ف عينه غيرك
نور.. استغفر الله
انا تعبت من حياتي و من كل حاجه من ساعه ما احمد مات
حتى الانسان ال افتكرته بيحبني لقيته واحد خاين
ساره.. طب ارتاحي دلوقتي و نكمل كلامنا بعدين
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اما عن حسام فتحول لشبح انسان يذهب الى العمل كل يوم ثم يعود الى المنزل و يحبس نفسه في الغرفة
لا يكلم احد الا اذا سألوه عن شئ
اصبح انسان بارد لا يناقش و لا يتكلم و لا يمزح
عائلته اصبحو يشفقوا عليه بدل ان يلوموه
اتى خالد لزيارة حسام في المكتب
خالد.. ال بتعملو ده غلط جدااا يا حسام
و انا مش قادر اسكت اكتر من كده
حسام ببرود.. مش مهم
مبقتش فارقه
خالد بعصبيه.. اي اليأس ده اصحى بقى و فوق لنفسك
انت لازم تروحلها و تكلمها على الاقل عشان تفهم ال حصل هي لحد الان متعرف ان الزباله دي ال خطت لكل حاجه تبقا ريهام صاحبتها ال بتثق فيها
لازم تحميها م البنت دي انا مش مطمن لسكوتها لحد دلوقتي مر شهرين م غير ما ترجع تتصل تاني
انا متاكد انها بدبر لحاجه وخصوصا لنور
حسام.. عادي مبقتش فارقه كده كده هي بتكرهني
و مش هتتعذب لما اسيبها واموت
خالد.. تاني سيرة الموت و اليأس دي
يا بني انت هتفهم امتى بقا ان انت عندك فرصه انك تعيش
لازم تعمل العمليه
انت بقالك شهرين موقف الجلسات الكيميائي
وعايش ع المسكن وكل مادا والحاله بتزيد عندك
حرام عليك نفسك
الورم انتشر بما ف الكفايه انت حتي المسكن مبقاش يأثر فيك
حسام.. اعيش ليه و عشان مين
نور فاكره اني خنتها
و اهلي صدقوا اني من النوع ده بكل سهوله
وماما حنان ع طول نظرتها ليا بتعاتبني ع ال عملته ف بنتها
خالد.. انت جرحتها يا خسام
حتى لو من غير قصد
و لازم تراضيها و اهلك كمان عايزهم يقولو ايه لما عرفوا انها كانت ف حضنك
لازم تعذرهم
اطلق حسام ضحكه عاليه و حزينة.. و انا محدش بيعذرني ليه
محدش بيفكر بالي بيحصلي ليه
انا ال لازم اراضيهم و اصالحهم كلهم من غير مفكر للحظه بكرامتي
و مراتي ال يا اطلقها يا اعترفلها بمرضي
انا زهقت من الدنيا و الناس و كل حاجه خلاص
انا بجد بقيت مستعد للموت و راضي كمان
خالد بحزن.. انت بتخوفني عليك يا حسام ده مش كلامك انت عمرك ما كنت كده
حسام انا من النهارده بقيت كده و مش ح
هتغير و مش هعمل اي حاجه عشان حد
و على فكره انا خارج دلوقتي عايز اروح اشم هوا زي الناس العاديه هههههه باااي
ذهب حسام من المكتب وظل خالد جالس في مكانه مندهش من ما يجري
كيف لحسام الشخص الهادئ الخلوق ان يصبح بهذه العصبيه والهمجيه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف مكان ما داخل الكافتريا
ريهام.. وبعدين هنعمل اي دي مبتجيش خالص الكليه ولا عارفه اوصلها
تفتكر تكون عرفت انه انا ال كنت معاه
الشاب.. لا معتقدش ال اعرفه م الخدامه ال ف الفيلا انها حتي مدتهوش فرصه يدافع ع نفسه او يقول ان ريهام ال كانت معاه حتي الان محاول يكلمها
ريهام بضحك.. اشطا
احنا بقا نضرب الحديد وهو سخن
الشاب.. يبقا هنفذ الخطه النهارده
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف منزل ساره
ساره.. وبعدين معاكي يانور
انتي لازم تاكلي اي حاجه انتي م الصبح ع لحم بطنك
نور بتعب.. ماليش نفس ياساره مش قادره اكل
يظهر كدا اخدت برد ف معدتي
ساره.. يابنتي انتي ع الحال ده م ساعت ما جيتي ماتيجي نروح للدكتور
نور.. لا انا شويه وهبقا كويسه
ساره.. طيب ومستقبلك وكليتك هتفضلي رافضه تروحي لحد امتي
صاحبتك كلمتك اكتر م مره
مينفعش كدا
لازم تخرجي م ال انتي فيه
نور.. يووووه ياساره حاضر هبقا اروح الاسبوع الجاي الكليه
ساره.. لا النهارده لازم تخرجي ع جو الكأبه ده وانا هتصل بصاحبتك تستناكي
نور.. ماشي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في الجامعه وصلت نور وقابلت صديقتها ريهام
ريهام بفرحه مزيفه.. نووووور وحشاني يابنت الايه
نور.. وانتي كمان ياريهام
ريهام بتصنع الحزن.. انتي عامله اي دلوقتي
انا عرفت بال حصلك
متزعليش ياقلبي
ف داهيه هو ميستهلكيش
نور.. خلاص ياريهام يلا بينا ع المحاضره
بعد يوم طويل وبعد ما اخذت نور المحاضرات السابقه لها م زمايلها ف الكليه
ذهبت م ريهام للكافتريا لتسجلهم ف دفترها
ريهام.. هروح اطلب حاجه ناكلها
نور.. ماليش نفس ياريهام
ريهام.. لا ازاي لازم ناكل مع بعض انتي وحشااااني موت
وذهبت ريهام وطلبت الاكل وهي تنتظره
جاء بجانبها هذا الشاب واعطاها شئ ما
اخذته منه وتركها وذهب قبل ان تراه نور
اخذت الاكل وذهبت به لنور
وبالفعل بدأو ف تناول الطعام ويضحكون سويا
بعد ان انتهوا بفتره م الطعام
نور احست بدوران ف راسها
كادت ان تقوم لكنها وقعت ع الارض مغمي عليها
ريهام.. مالك يانور نور
اجتمع كل م حولها ف الكافتريا م بالجامعه
حتي يفقوها
وفجأه وجدت عصام يحملها
ريهام.. دكتور عصام انا مش عارفه مالها
عصام.. متقلقيش تعالي معايا ع المشفي
وانتوا ياجماعه كل واحد يشوف وراه اي
هي هتبقي كويسه احنا هناخدها المشفي
وبالفعل ذهبوا جميعا مستغربين مما حدث لنور
توجه عصام الي سيارته وسط انظار عيون تراقبهم
وكانت معه ريهام
وبعد مرور ساعتين
استفاقت نور وهي تضع يدها ع رأسها وتتألم بشده وتحس بدوار
نور بالم.. ااااااه اي ال حصلي
واخذت تنظر حولها وتقول.. انا فين
ثم تذكرت اخر شئ وهي كانت مع ريهام ف الكليه ويأكلون سويا ويضحكون كيف تاتي الي هذا المنزل
ومنزل م هذا ومن اخضرها الي هنا
جاءت ان تقف لكن المخدر مازال يؤثر بها
دخل شخص ما واغلق الباب
فنظرت نور اليه وقالت بغضب.. هو انت
انت ال جبتني هنا
انت اتجننت ولا اي
وجبتني ازاي
انت عملت فيا اي
عصام بسخريه.. هههههههه ازيك ياجميل والله واحشتيني ف الشهرين دوووول
وجاء ليقترب منها فنظرت اليه وتحدثت بغضب..
اقسم بالله لو قربت مني خطوه ذياده
لهصوت والم عليك الناس
عصام بضحك.. عادي ولا يهمني صوتي باعلي صوت عندك شوفي مين هيسمعك
احنا ف بيت بعيد ع الناس
معزول تمام
وسط الصحرا
اقرب قريه م هنا ع بعد ٤ ساعات ماشي هههههه يعني مش هتعرفي تهربي مني ياجميل
نور بصراخ.. انت اي حيوووووان
ليه بتعمل كدا
عايز اي
عصام.. عايزك انتي ياجميل
نور.. انت قولتلي الكلام ده قبل كدا وانا قولتلك اني واحده متجوزه وبحب جوزي
عصام بضحك.. لا ما خلاص ياعسل انا عارف ال فيها
ثم نادى ع ريهام
دخلت ريهام بابتسامه نصر.. نعم ياحبيبي
عصام.. كده خلاص حسام بقا بتاعك تقدري تروحي ليه
بس عايز المره دي تخليه يرقع تحت رجلك وال محصلش المره ال فاتت يحصل المره دي
عايزو يقضي ليله ولا اجمل الليالي
ونظر لنور بضحك
اصل ياحرام المره ال فات كان متخدر ومش دريان باي حاجه
وبيني وبينك الحاجه دي بالذات حلاوتها لما تبقا فايق ههههههه
نور بصراااخ.. اخرس
عصام.. مالك ياحلوه صدمتك بالحقيقه
ما احنا كان لازم نعمل كدا عشان تفترقوا
وريهام تاخد جوزها اصلها حبته اوي ههههه
وانا اخدك انت ياجميل وتبقي ملكي
وهخليكي تحبيني
نور ببكاء.. انت حيوووووان انا اا يمكن اخليك تقرب مني ولت هطول مني حاجه
انا بحب حسااااام
ال انت متعرفش تكون ربعه اصلا
مش بس بحبه انا بموت فيه ومستعده اضيع عمري كله علشانه
مستعده افديه بروحي
مش اي حد يتحب
وحسام تعب عشاني كتير واستحملني ياااما
كفايه اني ظلمته وصدقت لعبتكم القذره دي
يارتني سمعته وصدقته
حسام يستاهل كل الحب ال بحبهوله
بس للاسف انا مستهلش حبه ليا
وانا بحذرك لو حاولت تقرب لي اقسم بالله لهتشوف مني حاجه عمرك ما شوفتها
عصام بضحك .. والله مهما تعملي ما انا سايبك يا نور
وخرج هو وريهام تركوها وسط بكائها وهي تنادي ع حسام
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف نفس الوقت حسام كان يجلس ع سريره
ولا يحلق ذقنه ابدا
عايش مثل الشبح سجين غرفته ف الليل والنهار كله ف الشركه لا يكلم احد ولا يجلس مع احد
حسام احس بنغزه ف قلبه وفورا ذكر اسم.. نور..
حاسس ان فيها حاجه
جاء ليذهب اليها عند ساره لكنه تذكر كلامها له واتهامها له بدون حتي ان تسمعه يدافع ع نفسه
رجع خطوه لورا ورمى بجسده ع الفراش وقرر الا يذهب اليها
وفجاه باب غرفته طرق
لم يعطي حسام اي اهميه للطارق
لكنه عندما سمعه يقول
حساام افتح انا خالد
ذهب وفتح له الباب
خالد.. البس وتعالى معايا فورا
حسام.. ع فين
خالد.. يابني ادم اخلص
حسام.. ف اي ياخالد
خالد.. لازم نروح لنور عند ساره اصل.....
قاطعه حسام بعصبيه.. انا قولتلك مش عايز اكلمها ولا اشوفها انا خلاص كرهتها
هي صدقت اني خنتها
وحتي رفضت تسمعني اروحلها ليه
انا بندم ع كل يوم حبيتها فيه
خالد وقد امسكه بالقوه ليخرجه م الغرفه ويذهبوا لنور
امسك حسام يده وابعده عنه بشده حتي وقع خالد ع الارض وتصدمت رأسه ف المكتب
ورأسه تنزف دماءً
حسام بصدمه.. خ... خالد
انا اسف حقك عليا واخذ يبكي ع صديقه
خالد بالم.. متقلقش عليا انا كويس المهم نلحق نور
حسام بعدم فهم.. نور... مالها
خالد.. نور مرجعتش م الكليه ياحسام وساره قدقت عليها اوي وراحت سالت عليها ف الكليه قالولها انها فقدت الوعي ف الكافتريا واخدتها صاحبتها ودكتور ف الجامعه للمشفي
انا حاسس ان ف حاجه غلط لو كلامهم صح يبقا هي فين دلوقتي
انا متاكد انه حصلها حاجه
حسام بصدمه.. نور
طيب قوم معايا نروح للمشفي نشوف الجرح ال ف دماغك الاول
خالد.. متقلقش عليا انت ناسي ان انا دكتور انا هعالج نفسي وهخيط الجرح المهم اجري انت وحاول تعرف مكانها احنا اخر الليل وهي مختفيه طول اليوم
حسام.. بس انا مش هقدر اسيبك كدا
خالد.. يلا ياحسام مافيش وقت
تركه حسام وخرج
قابلته حنان
حنان.. مالك ياحبيبي بتجري كدا ليه ورايح فين
حسام بتوتر وقلق.. ها
لا ابدا ياماما نسيت حاجه ف الشركه ورايح اجبها
حنان.. يابني مش ناوي تكلم نور بنتي وحشتني ورافضه حتي تيجي او تخليني اشوفها شهرين مش عارفه حاجه عنها لولا ساره الله يكرمها كل يوم بطمني عليها مكنتش عارفه هعيش ازاي
حسام بحزن.. حاضر ياماما هبقا اشوف الكلام ده
وتركها واسرع لساره
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف بيت ساره
حسام.. انتي متاكده م الكلام ده
ساره.. ايوه ياحسام
حسام.. اومال راحت فين بس ومين تل اخدتها دي
ساره بتفكير.. تفتكر صاحبتها ال دايما بتتصل كل يوم بيها
حسام.. اسمها اي
ساره.. ريهام
حسام بصدمه.. ريهام
اكيد هي السبب مش بعيد خطفتها ولا عملت فيها حاجه بنت الكلب
انا لازم اجبها
ساره.. هو ف اي ياحساك مالك البنت دي وليه ممكن تأذي نور
حسام.. لان ببساطه هي السبب ف ده كله
ساره.. ازاي يعني
قص لها حسام ما حصل معه
ساره.. يالهوي يعني ريهام هي ال اتصلت بيكي وفرقت بنكم وفهمت نور انك بتخونها
انا م الاول وعارفه ان ف حاجه غلط لانك مش كدا
طب والحل هنعمل اي انا قلقت اوي ع نور
حسام.. باذن الله هنلاقيها بس الاول نوصل لل اسمها ريهام دي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند نور
كانت تجلس ع الارض تبكي وتناجي ربها
ان يخرجها م هذه الازمه
ونادمه ع ما فعلته ف حسام كيف لها ان تصدق وتخدعها عيونها
بس كنت. اعمل اي يعني ما انا شوفتهم بعيوني
سامحني ياحسام
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف صباح يوم جديد
وقف حسام امام الجامعه
واخذ يسال كل م مع نور ف كليتها عنها
وظل يبحث ع ريهام ولكنه لم يجدها
فأقتربت منه احدى الفتيات
واخبرته انها تعلم م الذي اخذ نور
حسام بلهفه.. ارجوكي اتكلمي
الفتاه.. دكتور عصام شالها عشان يوديها للمشفي وريهام ركبت معاهم
حسام.. وانتي تعرفي بيت ريهام او عصام ده
الفتاه.. لا بس اكيد عناوينهم ف شؤن الكليه
حسام.. اشكرك جدا
وذهب ليبحث ع عناوينهم وبالفعل وجد عنوان ريهام و عصام
قام بالاتصال ع خال. لكي يخبره بما وصل اليه
خالد.. تمام خليك عندك وانا مسافه السكه وهكون عندك
حسام.. ماشي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد ساعه
وصل خالد واخذ حسام وتوجهوا لبيت ريهام
حسام.. استني يا خالد مش هو ده البيت ال ادتني فيه العنوان يوم الليه اياما
يمكن كانت ماجراه مخصوص لعملتها القذره
خالد.. اكيد
توجهوا لداخل العماره وظلوا يطرقون الباب لكن ليس هناك رد
فقرر حسام ان يذهب لنفس العماره ال عملت فيه فعلتها القذره وممكن يراها هناك
وبالفعل ذهب هو وخالد
وغندما وصلوا الي العماره قبل ان يزلوا م السياره
اتى ل حسام اتصال
نظر اليه بصدمه
خالد.. ف اي
حسام.. دي هي
خالد.. هي مين
حسام.. ريهام
خالد.. طب بسرعه كلمها
حسام.. الو
ريهام.. وحشتني ياعسل
اخبارك
حسام وهو يمتص غضبه.. وانتي كمان وحشاااني
ريهام بصدمه.. بجد ياحسام انا وحشتك
حسام.. ايوه
ريهام.. طب ونور
حسام.. هي صدقت اني خنتها وكدبتني
وهي اصلا متستاهلش حبي
وهي طلبت الطلاق وانا هطلقها
ريهام بسعاده.. ده عين العقل طلقها بلاقرف
وتبقى ليا ياحبيبي اوعدك مش هتندم والله انا بحبك م اول نظره وهخليك اسعد راجل ف الدنيا
حسام.. ممكن نتقابل
ريهام.. ياريت
حسام.. فينك طيب
ريهام.. ف شقتنا ياقلبي
حسام وقد فهم مقدها انها العماره التي يقف امامها هو وخالد
حسام.. ماشي انا قريب منها ربع ساعه واجيلك
ريهام بسعاده.. تمام
وقفلت الخط
خالد.. انت ناوي ع اي ياحسام
حسام.. ناوي ادفعها القديم والجديد
خالد.. بس انا خايف عليكي ياصاحبي شكلها مش سهل
حسام.. نَور ف خطر وانا لازم انقذها ياعالم هي عامله اي دلوقتي مع الحيوان ال خطفها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف شقه ريهام
ريهام.. مكنتش اعرف انك هتجيلي تاني بالسرعه دي
حسام.. عجبتني اللعبه وقولت ليه لا
ريهام.. تحب تشرب حاجه
حسام.. اي حاجه عندك
ريهام.. عيوني
وذهب لتحضر اثنين م العصير
واتت بهم
حسام.. ممكن كوبايه مايه
ريهام.. حاضر
وذهبت لكي تحضرلها لكنها لا تعلم ماذا فعل حسام عندما ذهبت
جاءت اليه بالماء وبعد ان شرب حسام اقترب منها بشده واخذ ينظر ف عيونها ويتلامس شعرها ويقول لها كلام
كله غرام وحب جعلها تصدقه وتستجيب له
ثم خطف منها قبله عنيفه
ثم ابتعد لتاخذ نفسها وقال لها اشربي العصير وتعالي اقولك ع حاجه مهمه جوا ف الاوضه
ضحكت ريهام ضحكه فاضحه.. عيووووني ياحبيبي
وشربت العصير وذهبت معه للفراش لكنها فجاه فقدت الوعي
نظر اليها حسام وبصق عليها
حسام.. اتفووووه اد اي انتي مغفله وقذره
وحملها وتوجه بها للسياره
خالد.. بسرعه قبل ما حد يشوفنا
ادخلها حسام وذهب بها ال مخزن الشركه
بعد ساعتين افاقت ريهام
ووجدت نفسها مقيده ع كرسي
اخذت تنظر حولها برعب وبكاء
انا فين واي ال جابني هنا
ودخل اليها حسام وهو يضع يده ف جيب بنطاله وقال لها.. فين نور يازباله
ريهام ببكاد.. نور... نور.... وانا اعرف منين اخر مره شوفتها لما اغمي عليها ونقلناها المسفي وسبتها ومشيت
اقترب منها حسام وصفعها بقوه حتي نزفت شفايفها
وقال بعصبيه.. انطقي
فين نور
ريهام ببكاء.. معرفش..... معرفش
اقترب منها وقطع لها ملابسها وامسك الكرباك واخذ يجلدها
وهي تصرخ بشده
حتي دخل خالد ع صرخها
وتفاجاه مما اصبح حسام عليه
اسرع اليه ومسكه واخذ منه الكرباك وقال بعصبيه.. انت غبي اي ال انت بتعمله ده من امتى وانت كنت كدا يا حسام
حسام بالم.. هي السبب ال خلتني كدا
انا لازم اخليها تعترف
خالد.. مش كدا حرام عليك البنت هتموت ف ايزك
اقترب خالد منها وحزن بشده ع اثر الضرب ع جسدها
فخلع قميصه ووضعه عليها حتي يداري جسدها
واعاطها حقنه مسكت للالم
وقال لها.. لو عايزه تعيشس وتترحمي منه قولي نور فين
انا لحد دلوقتي ماسكه بالعافيه لكن صدقيني هو ممكن يقتلك بسهوله
ريهام ببكاء والم.. انا..... انا
ه.. قو.. لك.. م
ع كل
ح.. اج.. ه
(انا هقولكم ع كل حاجه)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند نور
استيقظت م نومها ووجدت عصام امامها
فقامت بفزع وقالت له.. انت اي ال جابك هنا
عصام بضحك هستيري.. دي شقتي وادخل اي مكان وقت ما احب
نور.. ارجوك خليني امشي
عصام.. مش قبل ما اخد منك ال انا عايزه ياحلوه
نور بخوف .. انت... عااايز اي
عصام بسخريه.. عايزك يا حلوه. .. تبقي ملكي وتحت جزمتي
تراجعت نور للخلف وكانت ستقع
ولكن عصام اقترب منها واخذ يقبلها بعنف
اخذت تضرب فيه وتصرخ
نور.. ابعد عني يا حيوووووان
عصام.. كلمه كمان وهخليكي تبوسي ايدي عشان ارحمك لحد دلوقتي انا بعاملك كويس انتي لسه مشفوتيش الوش التاني ياحلوه
نظرت نور اليه برعب
اقترب عصام منها اكثر
وهي تضربه وتصرخ ليبتعد
حتي مزق ملابسها ويضربها ع وجهها
واخذ يقبلها بعنف ع شفتيها ورقبتها ويده القذره يلامس بها جسدها
وهي تصرخ وتنادي ع حسام
وتبكي بشده
عصام.. بطلي تقاوميني عشان ماذيكيش وكاد ان يقبلها مره اخري
ولكن فجأه تلقي ضربه قويه علي رأسه فنظرت نور بدموع باكيه ووجدته حسام
نظر حسام اليها
وحزن ع حالها وعلى تاخيره
فوجدها تقف خائفه تحاول
السيطره علي دموعها فأقترب منها وسحبها الي احضانه فبكت بشده وهي تحاول ان تدفن رأسها في صدره فتحدث بضيق.. اهدي ... متخافيش انا معاكي
نور وهي تشهق بالبكاء. هو..... هو....
حسام.. نور اهدي متخفيش انا معاكي
نور.. هو عمل فيا
كان عايز
حسام بغضب.. اهدي طيب المهم هَ حاول يلمسك
نور ببكاء.. مل... حق... شي
حسام تنهد براحه وقال.. الحمدالله جيت ف الوقت المناسب
نور.. انا اسفه ياحسام كان لازم اصدقك او ع الاقل اسمعك حقك عليا
حسام.. مش وقته يانور يلا بسرعه نمشي
خالد.. هنعمل اي ف البت دي
حسام بغضب.. ارميها هما ويلا بينا
ريهام ببكاء.. لا ارجوكم متسبونيش هنا معاه ده ممكن لو عرف اني قولتلكم مش بعيد يعمل فيا حاجه
نور.. انا عايزه امشي م هنا
حسام بضيق طيب اهدي ... خلاص بطلي عياط
خالد .. اهدي يا نور
وفجاه استفاق عصام ووجه السلاحه اليها ليصيبها
ورأه حسام وقال بصراخ.. نوووووووووووووور
خلص فصلنا الخامس عشر
اي خدمه فصل طويل اهو
اشوفكم ف الفصل القادم
توقعاتكم