رواية ظلمني ابن عمي الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور
لفصل الحادي عشر
بقلمي نور
خلود قعدت رايحه جايه في الاوضه تكلم نفسها
واه ياكنان عايز تتجوز علي والله والله لا امشي واسبلك البيت
بعدين وقفت امشي امشي ليه ماهو دا اللي عايزه الاستاذ كنان علشان يخلاله الجو مع الصنيوره بعدين فتحت الدولاب البس ايه البس ايه علشان اكيد كنان ايوه البس دي تعالي
خلود لبس عبايه مواف مطرزه علي السدر وسرحت شعرها وسابت شعرها مفرود ونزلت تحت
كريمه ماشاءالله تبارك الله ايه الجمال دي
خلود تسلمي يامرات عمي
كنان كان جاي من بره فجأة شاف خلود كده قعد واقف شويه وبعدين مسك خلود من ايدها وطلعها فوق
خلود سيب يدي ياكنان في ايه
كنان اطلعي وانتي ساكته
خلود اه يدي وجعتني
كنان لما نطلع
خلود اهو وصلنا في ايه عاد
كنان في راجل في البيت غيري ياخلود وحرام تلبسي كده وتقعدي بشعرك قدامه
خلود واه تقصد ادهم ادهم زي اخوي وواد عمي
كنان واد عمك بس مش اخوكي وحرام تقعد كده قدامه انا اتسأل عليكي علشان بقيتي مراتي
خلود انت بتغير عليا من اخوك
كنان انا بغير عليكي من نفسي
خلود بتقول ايه
كنان اقصد بغير علي كرامتي عيب مراتي تلبس كده وتقعد بشعرها في الدار للي رايح وجاي
خلود وانا لبسه ايه يعني دي عبايه عادي
كنان لا مش عادي البسي واحدها غيره دي مفتوحه قوي علي الصدر
خلود بكسوف والله ماخت بالي انها مفتوحه كده
كنان ان شالله مراتي الجديد تاخد بالها وتحافظ علي مشاعر جوزها وتراعي اني هتحاسب قدام ربنا عليها
خلود جاك ضرب انشالله تموت ياكنان قبل ماتجوز عليا
كنان قرب علي خلود وانتي هماك ايه اجوز ولا لاه كلها تلات شهور ونطلق وتتجوزي اللي يعجبك يابت عمي واحنا زي مااحنا هنبقا عيال عم واحسن من الاخوات كماني
خلود بغيظ اطلع بره ياكنان عايزه البس
كنان ببرود ماانتي زي اختي اقعد عادي
خلود انا مش اختك ويلاه غور ياكنان من الاوضه عايزه البس
كنان لسانك دي عايز القص قريب
خلود بطلع لسانها اممم
كنان مجنونه وخرج بره الاوضه
ــــــــــــــــ
زليخه صحيت من النوم بت يافرحه انتي يابت
فرحه نعم يامرات ابوي
زليخه انا رايحه عند عزه صحبتي بيقولوا بتها عيانه اوعي تخرجي من البيت
فرحه حاضر
زليخه خرجت وراحت عند عزه
فرحه هروح اشوف عدنان بسرعه قبل ماالعقربه زليخه تاجي
فرحه فتحت الباب وخرج علي مكان كانت تتقبل في مع عدنان ديمن
عدنان فرحه وحشتيني جوي
فرحه بكسوف وانت كماني
عدنان ليه مش بتخرجي
فرحه من ساعت ما انت عرفت بعمايل زليخه وروحت ولعت في بيت حمدان وزليخه لو لحقتني هتقطعني يا عدنان انا مش بخرج من اوضتى غير لما يكون ابوي قاعد ياعدنان خايفه تعمل في حاجه
عدنان والله في سما لو مدت يدها عليكي لاقطعها قطع يافرحه وما في حد راح يحوشني عنها
فرحه فرح واه تعمل كده علشاني ياعدنان
عدنان واكتر ياجلب عدنان
بتحبني ياعدنان
بموت فيكي يافرحه
فرحه بكسوف امشي انا دلوك علشان مرات ابوي قربت تاجي
عدنان تمام خلي بالك من نفسك
فرحه انا عايزك انت اللي تخلي بالك مني ياعدنان
عدنان كيف يافرحه
فرحه معرفشي قلبي مقبوض وحلمت حلم عفش جوي ياعدنان وحاسه زليخه هتعمل فيا حاجه بس مستنيه الوقت المناسب
عدنان ربنا يستر منيها المره السو دي
فرحه سابت بسرعه عدنان وروحت علي البيت ودخلت اوضتها
زليخه جات من بره بت يافرحه يابت
امه
نعم يابدور
فرحه
مالها زفته
فرحه خرجت النهارده بعد ماانتي روحتي عند خالتي عزه
زليخه واه صوح الكلام دي
بدور ايوه يامه والله صوح
زليخه بكره يعني نفزت اللي في مخها وخرجت
طيب يافرحه وبعدين مشيت علي اوضت فرحه
زليخه بكره فتحت الباب
فرحه بخضه مرارررت ابري خير
زليخه مسكت فرحه من شعرها يعني خرجتي يافرحه خرجتي بدون ازني
فرحه انا انا مش اتأخرت يامرات ابوي جيت بسرعه عارفه يافرحه عايزه اعمل ايه فيكي
فرحه بخوف انا انا
زليخه عايزه امسكك من شعرك وانتفك كيف الفروجه (اقطع شعرك زي الفراخ)
فرحه بخوف ليه يامرات ابوي انا انا عملت ايه بس
زليخه كل دا وعملتي ايه
ورمت فرحه علي الارضه وخرجت وردت الباب
بعد شويه زليخه كانت شايله صنية اكل
بدور واه الاكل دا لمين يامه شكله حلو قوي هاتي حته
زليخه بخوف لاه لاه اوعي تحطي يدك او تاكلي منه دا للمزغود فرحه
بدور واه واه يامه من مته الحنيه دي
زليخه بحقد خليها تاكل علشان تغور من وشي
بدور ليه يامه الوكل في ايه
زليخه ملكيشي صالح خدي حطي الاكل لفرحه واياكي تلمسي حتي لقمه انتي فاهمه
بدور بحيره حاضر بس ابوي يامه
زليخه يابت غوري ودي الاكل قبل ماابوكي يجي اللي بقا حنين علي كبر ده
بدور حاضر ودخلت الاكل لفرحه
فرحه من الصبح محبوسه ومش اكلت حاجه
فرحه بفرح واستغراب واه جايبه وكل يابدور
بدور بكدب دا واكل من وار امي كلي بسرعه قبل ماتيجي وطين عيشتي
بدور حطت الاكل وخرجت وردت الباب
لينك على واتباد https://my.w.tt/MyLDf4tuHbb
انت خلاص بقيت بتكرهني ياكنان صوح
كنان في سره حد يكره روحوا ياربي ايه البت البقره دي بس
خلود وكماني مش عايز ترد عليا ياكنان
كنان لاه واكرهك ليه انتي مهما عملتي بت عمي وهنبقا طول العمر عيال عم واحسن اخوات
خلود بغضب بس احنا مش خوات ياكنان انا مراتك وبت عمك مش اختك
كنان بيضحك في سره تسلمي ياحنين يارب محدش قدر يفهم خلود ويغير مخها الجزمه دي غيرك انتي بس يابت عمي
----
فرحه بغباء تسلمي ياخيه والله دا انا جعانه جوي واخدت الاكل منها ودا غباء منها انها تأمن ل بدور لان بدور حتي لو كانت اختها بس تبقا بنت زليخه وطبيعي تكون اتربت علي الكره والحقد زي امها
فرحه يابوي دا انا جعانه جوي
فرحه لان جسمها ضعيف اول ماكلت بعد دقيق معدوده قعد تصرخ من الالم
فرحه ااااه بطني اااه الحقيني يامه اااه بطني
زليخه من بره انشالله تلحقي امك ونخلص
بدور بخوف ليه يامه انتي حاطه ايه في الوكل
زليخه حطلها سم فران يكشي يجيب مفعول وتموت ونخلص منها واصل
بدور لاه لاه دي ماهما كان اختي يامه نتعرك اضربها تضربني بس اختي يامه
زليخه اختي بأمرت ايه دي خدت عريسك وقلبت الدنيا علي امك
بدور بدموع انتي عارفه وانا عارفه ان عدنان بيحب فرحه من وهما صغار يامه
زليخه ادخلي هاتي الوكل خليني اغسل النواعين قبل ماحد يجي
بدور لاه لاه مقدرشي اشوفها وهي بتموت يامه
زليخه طيب ياختي ادخل انا ودخلت زليخه
فرحه مسكت زليخه الحقيني يامرات ابوي مصريني بتتقطع عليا هموت
زليخه موتي محدش ضيع تعبي طول السنين دي غير يافرحه
فرحه بتعب ليه الكره دا كله انا عمري ماازتك ولا عملت فيكي حاجه عفشه
زليخه بحقد كافيه انك بت اللي خدت حبيبي مني
فرحه بتعب وكلها عرق اااه هموت
ابراهيم جه سلام عليكم
زليخه جات ترجي وعليكم السلام ياحاج احضرلك العشا
ابراهيم فرحه فين
زليخه فرحه اتعشت ونامت
ابراهيم واه بدري كده ليه انا رايح اشوفها
زليخه ليه تقلقها بس ياود الناس سيبهاا نايمه
إبراهيم طيب حضري العشا
زليخه من عني
فرحه بصوت عالى الحقني يابوووي هموت
ابراهيم واه دا صوت فرحه
وفي نفس الوقت الباب بيخبط وعدنان اللي موجود وكانت معاه امو خديجه
خديجه ليه محدش بيرد علينا ياولدي
عدنان بقلك والله خايف علي فرحه يامه تكون زليخه العجربه عملت فيها حاجه
خديجه ليه بتقول كده ياولدي بس
عدنان اسكتي يامه انتي غلبانه ومش تعرفي حاجه وخبط علي الباب تاني
صوت ابراهيم من جوه بتي فرحه مالك
فرحه.......
عدنان هجن بره وعايز يدخل يشوف في ايه جوه وفرحه فيها ايه
عدنان افتح ياعمي ابراهيم افتحي يا بدور فرحه فيها ايه
بدور فتحت الباب بخوف وطلعت تجري علي جوه
عدنان بسرعه دخل فين فرحه فرحه فين يابدور حد يرد عليا
زليخه بتصرخ بصوت عالي واه يافرحه موتي نفسك ليه يابتي بس تموتي كافره كان قولتي مش عاوزه واد العمده وخلاص يابوووي علي بتي بتي ماتت
عدنان بخوف فرحه ملها ودخل يجري علي اوضتها
عدنان مسك فرحه واخدها في حضنه قومي يافرحه مالك
فرحه كانت عرقانه وعندها صعوبه في النفس ومفيش منها أي حركه
زليخه سيبها ياعدنان فرحه انتحرت وقالت مش عايزة اتجوز واد العمده
عدنان كدبه وساب فرحه ومسك زليخه الله في سما لو فرحه جرلها حاجه مش، هيكفيني روحك هقتلك يازليخه انتي فاهمه هقتل
ابراهيم واه عيب الكلام اللي انت بتقوله دا ياعدنان
عدنان اسكت انت ياعمي انت ماتعرفش مكر الحربيه اللي معاك
خديجه بتكب مياه علي وش فرحه فوقي يابتي
بسرعه ياعدنان هات ملح كتير ومياه بسرعه ياولدي
عدنان بصوت عالي فين الملح يابدور
بدور جريت علي المطبخ بسرعه اهو الملح
عدنان بسرعه حط ملح كتير ومياه في كبايه خدي اهو يامه
خديجه امسكها ياولدي لذم تشرب علشان ترجع اللي كلتوا
عدنان اشربي يافرحه اشربي ياحبت قلبي
فرحه بتشرب بصعوبه دقيقة وقعدت ترجع
عدنان اتصل على كنان الحقني ياواد عمي
كنان بخضه خير في ايه ياعدنان
خلود كانت جنبه اخوي ماله
كنان فى ايه ياعدنان
عدنان الحقني فرحه بتموت ياواد عمي هات العربيه وتعال بسرعه
كنان قام بسرعه ولبس وراح عند بيت فرحه والمكان قريب وصل بسرعه واخد فرحه علي المستشفى
عدنان يارب تقوم بخير
زليخه واقفه يارب تموت خلينا نخلص
بدور بدموع ربنا يشفيكي ياخيه مش عارفه كيف تبعت امي وعملت كده في اختي