-->

رواية علاقات خاصة كاملة بقلم نهلة زغلول

 رواية علاقات خاصة كاملة بقلم نهلة زغلول

     رواية علاقات خاصة كاملة بقلم نهلة زغلول 



    علاقات خاصة الفصل الاول
    تعريف بالشخصيات
    نادين تعمل في حانة عازفة
    مالك ظابط شرطة
    اميرة اخت مالك وتعمل ضابطة شرطة
    شريف نصاب محترف اخو نادين
    سليم يعمل طبيب
    كارما تعمل طبيبة ومخطوبة لسليم
    الفصل الاول
    *رن هاتف مالك رد نائما الو انا في الطريق خلاص ثم اغلق الهاتف؛ دخلت اميرة ياكداب ياكسلان رد ضاحكا مأنتي لوكنتي في قسم الاداب زي بس الهانم في قسم الجرائم يعني تمسكيلك نصاب حرامي انما انا كل يوم بشوف بلاوي ردت عليه ساخرة نجوزك بقي
    كفاية كده مش دلؤتي لما اطمن عليكي الاول ولواني شايف ان محدش حيبصلك باللي انتي عملاه في نفسك ده ردت حزينة كده يامالك ماشي عملتي ايه مع النصاب اياه لسة مدوخك قوليلي وانا اعمل الواجب
    *كارما كارما استني؛ في ايه ياسليم خضتني النهاردة عيد الحب وانا جبتلك هدية ردت بكسوف انت طيب اوي ياسليم شكرا انا عندي اشراف اشوفك بعدين
    *بقولك ايه يانادين في حفلة خاصة النهاردة عيد الحب نادين خاصة ازاي سعيد خاصة يعني عادية ياروحي ومعروف عن سعيد انه لئيم ؛نادين طيب؛ حضري نفسك بقي عايزك قمر الليلة
    *ذهب كلا من مالك واميرة علي عملهم
    وصلت اميرة علي مكتبها بقولك ايه ياندي هو انا وحشة اوي كده؛ ليه مين قالك كده اصل مالك بيقولي كده قاطعتها مالك مقلكيش حاجة عني حيقول ايه ولا ذكرك خالص
    جهزوا نفسكم في ماموريةاحنا نازلين نقبض علي النصاب اللي حكتكلم عنه قالها بصوت عالي اللواء ؛ حاضر يافندم
    نزل كلا من اميرة باقي الفريق في مهمة
    * في المساء جاء اللواء انتو عندكم مامورية مهمة في شبكة اداب بينظمها واحد اسمه سعيد بس سعيد ده يعتبر مش الراس الكبيرة في واحد تاني احنا عايزين نوصله بس عايزين نجند حد يبقي عين لينا
    مالك بقرف هامسا يارب توب عليا من الشغلاني دي
    *بعد نصف ساعة رن سليم علي هاتف كارما ردي بقي فتحت الخط اخير
    ايوة ياسليم كنت عندي اشراف زي ماقولتلك ومكنتش فاضية ؛انتي علي طول مش فاضية
    انا خطيبك وحنتجوز خلاص هو انتي لسة بتحبيه ؛كارما هو مين ده؛ مالك اجابته كاذبة لا طبعا لو كنت مكنتش اتخطبتلك
    *بعد عدة ساعات نادين لسعيد انا جهزت
    سعيد قمر ده انتي حتهبليهم اعدي بقي زي الملكة كده واعزفلنا حاجة بقي علي البيانو
    بعد دقائق من العزف غمز سعيد للزبون اي رايك ؛جاوبه مفيش احلي من كده
    بقولك ايه استنيني جوة في الاوضة يانادين عايزك في حاجة؛ ماشي
    دخل الرجل واغلق الباب نادين انت ايه اللي دخلك هنا وهي خائفة سعيد ياحلوة هو اللي دخلني
    دخل مالك والقوة وهاجمواعلي المكان
    سعيد بقولك ايه ياباشا انت مش حتقدر تقبض عليا وهو ينظر للغرفة ومسكه من ملابسه انا مش حقدر علي واحد زيك انت ده انت اقولك شغلنتك ولا بلاش مش حوسخ لساني خدوه علي البوكس
    هجم مالك علي الغرفة راي الرجل يحاول يتهجم علي نادين
    *نادين لوقربتلي حقتلك وكسرت الزجاجة وضربته علي راسه
    نادين انا مكنش قصدي انا كنت بحمي نفسي ده كان عايز يعتدي عليا ؛مالك: قدامي حتعمل ايه حعمل اللي لازم يتعمل يعني ايه حتقبض عليا ؛حط يابني في ايديها الكلبشات
    *في المستشفي
    سليم :كارما بقولك ايه انا عازمك علي العشاء ايه رايك انا حجزت في مطعم حلو اوي ؛معلش ياسليم انا تعبانة وحروح
    سليم :ماشي براحتك
    *دخلت كلا من اميرة وندي الي احد المطاعم الفاخرة في نفس الوقت كان يجلس سليم
    ندي :شايفة القمر اللي اعد ده شكلة كانه في حد دالق عليه جردل مية ساقعة
    اميرةوهي تضحك اسكتي احسن لاحظ
    *اتصلت كارمابسليم استني ياسليم انا جاية انا اسفة متزعلش مني
    سليم: انا مستنيكي
    *نادين :ياباشا ابوس ايديك انا مكنش قصدي اضربه هو اﻷي كان عايز يعتدي عليا
    *مالك اخرسي يابت اهومستقبلك حيضيع مبسوط كده رايحة تشتغلي مع قواد اديكي اتمسكتي اهو امضي علي المحضر ؛؛انا ممكن اخليكي تطلعي من هنا وكمان حقطع المحضر قصدك ايه ؛نشتغل مع بعض اجابته وهي تبكي موافقة
    *في احدي الفنادق الضخمة كانت نائمة فتاة جميلة رن هاتفها الو شريف حبيبي انا صحيت كنت نايمة؛ شريف: بقولك ايه ابقي خدي بالك من مجوهراتك وشكرا اوي علي الليلة الجميلة دي صرخت عاليا شريف لكنه اغلق الهاتف ورمي الخط
    *نادين فك الكلبشات انا تعبت اوي؛ لا و غمز لها بطرف عينه
    طيب خلاص خليني اروح انا اتبهدلت اوي انتي كتيرة الكلام كده ليه لومسكتيش؛ حنزلك الحجز
    *مكالمة لاميرة من اللواء انتي وندي انتوا حتنزلوا مع باقي الفريق عشان لقينا الواد النصاب اياه؛
    ماشي ياباشا احنا جاين في الطريق
    اللواء جاتلنا اخبارية عن مكانة من غير ضرب نار اظن انتو فاهمين قصدي كويس
    دخلت اميرة ومعروفة عنها انا تشبه الرجال ولاتخاف شئ ومتسرعة
    اميرة سلم نفسك يالا احسنلك
    شريف ولومسلمتش حتعملي ايه اضربي ماتضربي مش عيب لما تبقي واحدة قمر زيك تعمل كده في نفسها وقام بضربها
    اميرة انت بتضربني وقامت بصفعة علي وجهه
    سمع الجميع صوت طلق ناري
    *كارما انا اسفة ياسليم بس انا مش حقدر اجي في حالةطارئة عندنا
    في مكتب مالك
    مالك انا حفك الكلبشات بس انا عايز منك خدمة
    نادين خير اامرني اسمها أأمرني ياباشا
    اامرني ياباشا احنا حنركب دلؤتي عربيتي وححكيلك علي كل حاجة

    الفصل الثاني من هنا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .