-->

رواية انا وضرتي اصحاب البارت الثالث 3

رواية انا وضرتي اصحاب البارت الثالث 3

     

    رواية انا وضرتي اصحاب البارت الثالث 3

    الجزء الثالث

    الباب اتفتح ببص

    لقيت محمد والهانم نازله معاه لابسه قميص نوم شفاف وقصير جدا 😱

    محمد $ازيك ي زينب أحمد حبيب بابا وحشني

    زينب$بخير الحمدلله😔

    سهام$ازيك ي ضورتي

    زينب........

    $مش بتردي عليه ليه 

    زينب،$مفيش بينه كلام ولو سمحتي والبس الي لبساه ده ف شقتك انا معايا ولد مينفعش يشوفك كدا😬

    سهام$😂😂😂الولد ولا أم الولد الي مفروسه

    زينب$اتفرس من ايه وع ايه انتي مش شايفه نفسك🙄 

    سهام$شايف ي محمد بتقولي ايه 

    محمد$اي اللي بتقوليه ده ي زينب م تتكلمي معاها كويس

    $اتكلم معاها كويس انت مش شايفهانازله ب ايه 

    $واي يعني هي عروسه وبتدلع+ البيت بيتي وعجبني 

    $عاجبك 😭😭😭😭 تمام

    كسرني قدامها مقدرتش استحمل انهرت ودخلت اوضتي اندب حظي الأسود💔

    عدا شهرين ع جوازهم وكل يوم مشاكل ومحمد دايما نصرها وواقف معاها لدرجه ان بقي يضربني كل يوم بنام ودوعي ع عيني وشهرين دول م بتش معايا ولا يوم مقدرتش استحمل اكتر من كدا ف يوم واقفه ف المطبخ بجهز الاكل ليا ولبني ودخل عليا محمد وماسك حجاب وورق ف ايدو ومن غير اي كلام قالي 

    بتعملي عمل ي بنت الكلب ونزل ضرب فيه وانا والله العظيم م عملت كدا اكيد هي اللي عملت كدا 💔😩وقالي دي اخر غلطه ليكي ولو عملتي حاجه تاني ساعتها مش هقول أن مراتي وام ابني وهاتردك ف الشارع🤫

    مقدرتش استحمل اهانتي استنيت بعد م طلع فوق 

    ولميت هدومي وهدوم ابني وكان معايا قرشين للزمن ولميت دهبي ومشيت 

    واحنا ف الطريق احمد$ريحين فين ي ماما احنا خلاص مش هنرجع بيتنا تاني 

    $ايوا ي ابني خلاص 

    الليل ليل عليا وانا ماشيه ف الشوارع مش عارفه اروح فين م انا مليش حد😟

    ببص قدامي لقيت مسجد مفتوح دخلت في ومن الف ع رجليا نمت انا وأحمد محسيتش😢😢

    مش عارفه نمت اد ايه صحيت ع صوت شب ف  أواخر العشرينات بيقولي 

    ي ست ي ست انتي مين وايه ال منيمك هنا 

    $انا اسفه وخرجت 

    نده عليا استني انا ابراهيم بقوم بيهم الصلاه  ومعايا مفتاح المسجد اقدر اساعدك باي حاجه

    ...مش عارفه اقولو ايه   سكت 

    $اعتبريني اخ ليكي انتي ايه اللي منيمك هنا ومين الطفل الي معاكي ده اوعي تكوني. 🤔

    $اكون ايه ده ابني 

    $ابنك طيب وايه الي مطلعك بي باليل وايه الشنط الي ف ايدك دي 

    قوليلي حكايتك يمكن اقدر اساعدك 

    $لو حضرتك عايز تسعدني بجد سيبني انام هنا للصبح وبعدين امش

    $هنا مش هينفع انتي ست والفجر شويه وهيادن والناس هتيجي تصلي انتي معندكيش حتي تنامي فيها

    $لا😔😭

    $طيب تعالي معايا

    $اجي معاك🤨😱

    $مختفيش انا راجل اخاف الله وعايش مع ولدتي مش لوحدي تعالي معايا نامي معاها وانا هنام هنا 🙂

    $لاطبعا شكرا لحضرتك

    $, انتي خايفه لاكون بكدب عليكي طب بصي انا بيتي قدام المسجد علطول اطلعي بره وانزلك ولدتي😊

    $.....

    $اتفضلي 

    طلعت بره قعد 5دقايق وببص لقيتو جاي ومعا ست كبيره فعلا😟

    الست$اتفضلي ي بنتي تعالي معايا والصباح رباح 

    $حاضر 

    اطمنت وطلعت معاها وابنها مطلعش 

    اول م دخلنا قالتلي ........


    الفصل الرابع من هنا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .