-->

رواية اللصة التي احبتني الفصل الثالث والعشرون 23 والاخير

 رواية اللصة التي احبتني الفصل الثالث والعشرون 23 والاخير

     رواية اللصة التي احبتني الفصل الثالث والعشرون 23 والاخير

    ❤️

    ⁩ الفصل الثالث والعشرين والاخير
    بنظرات كالصقر يتبعها فالثياب التي ترتديها كارثة لوحدها تثيره فاجاها بان وضع يده علي ظهرها اممم بتعملي ايه
    إجابته بطبخ
    رد عليها ايه اللي انتي لابساه ده
    اممم سلوي جابتلي هدومي وكان من ضمنهم لقيت هدوم اللي كنت شايلاها عشان الجواز من ضمنهم الشورت ده
    شريف اممم طيب حلو اوي عليكي ونظراتها نظرات فاحصه
    سلمي بضحك انت عايز ايه
    شريف عايزك
    سلمي خليني اطبخ بقي
    شريف حملها وضعها علي الرخامه اممم مفيش طبيخ
    سلمي بضحك انت مجنون ياشريف
    شريف بيكي تعالي بقي وريني بقيت الحاجات اللي كنتي شايلاهم في جهازك وذهب الي غرفة نومهم وسلمي اعدت تضحك
    ______
    بعد اسبوع عند شريف ذهب محمود وسلوي لزيارة شريف وسلمي
    شريف ابوك طلع متجوز ومخلف عنده بنت عندها ٥سنين
    محمود امم بصراحه تتعاشرش ابوك استحمل كتير اوي انك متسلطة ومتعبه اوي
    سلمي مش ناويه ترحمي الراجل بقي
    سلوي لا مش هينفع خلاص احنا انتهينا
    سلمي بصي اتجوزي وخلفي انتي فايت كتير اوي مش انتي اتعالجتي خلاص
    سلوي اتعالجت وخفيت كمان عندي استشاره النهارده حتقولي إذا كنت لسه تعبانه ولا لا
    سلمي طيب لازم تدخلوا فرصه يلا عشان نطلعلهم
    سلوي عامله ايه مع شريف
    شريف كويسه
    سلوي انتي اتكسفتي ولا ايه
    سلمي نصيحه مني اوعي تضيعي عمرك بعيده عنه هو بيحبك اوي
    محمود احنا حنمشي بقي
    سلوي عن اذنكم
    شريف مع السلامه
    سلمي مع السلامه
    _______
    عوده لسلمي و شريف
    سلمي بضحك بتبصلي كده ليه
    شريف بتعرفي ترقصي
    سلمي بضحك امممم عايزني ارقص بايه بقي
    شريف بده واختار قميص من اللون الاحمر عاري من الصدر والظهر يظهر اكتر مايخفي
    سلمي بضحك تمام وقامت تلبسه شغل حاجه عشان ارقص عليها
    شريف بعين تراقبها كالصقر علي فريسته
    سلمي بتحدي واثاره كانت تتمايل يمينا ويسارا بخفه ودلع وكانها هي من كسبت التحدي
    شريف لايستطيع مقاومتها اكثر من ذلك فقام من مكانه واقترب منها ومسكها من خصرها قربها إليه
    سلمي بضحك خلاص ياشريف انت اللي كسبت انا سلمت خلاص
    شريف ولكن لاحياه لمن تنادي
    ______
    عوده لسلوي ومحمود
    محمود تعالي حوصلك
    سلوي لا انا حمشي رايحه مشوار قريب من هنا وركبت تاكسي
    محمود طلع ورا التاكسي بعربيته
    نزلت سلوي من التاكسي واتجه الي داخل عماره
    محمود طلع وراها العمارة لقاها دخلت عياده لطب النفسي
    سلوي شكرا يا دكتوره تفاجات بمحمود
    نزل محمود وسلمي من العياده
    محمود ليه مقولتليش انك بتتعالجي
    سلوي ويفيد بايه
    محمود لا هيفيد في انك بقيتي انسانه طبيعية
    بصي ياسلوي الجوار مش كله علاقتنا مع بعض في عشره ومحبه وتفاهم في حب فهمتيني
    محمود انا مسافر علي لندن
    سلوي مش راجع تاني
    محمود لا حستقر هناك
    سلوي ببكاء ماشي
    _____
    عند شريف وسلمي
    شريف انا واخد اجازه تيجي نسافر
    سلمي بجد ياريت بس سلوي وبعدين محمود سافر النهارده الصبح
    شريف خلاص ناخذها معانا
    سلمي بفرحه ياريت تشرب قهوه
    شريف ياريت
    سلمي اجمل حاجه تشرب قهوه وتسمع فيروز
    شريف بضحك وايه كمان
    سلمي طبعا تسمع اغاني رومانسيه
    شريف زي مين مثلا
    سلمي ام كلثوم بعيد عنك حياتي عذاب اسمع كده واعدت تدندن معاها
    شريف بضحك واعد يتفرج عليها
    ________
    ذهب شريف وسلمي عند سلوي
    شريف احنا حنسافر
    سلوي كلكم حتسافروا وتسوبوني
    شريف مانتي حتيجي معانالايمكن اسيبك هنا لوحدك
    سلوي بجد ياشريف وحضنته
    سلمي بضحك علي طفولتها
    _________
    عند محمود
    محمود شريف حمدالله علي السلامه
    سلمي عامل ايه يا محمود
    شريف معانا سلوي بس اتكسفت تطلع
    محمود طيب ادخلوا ونزلها
    محمود احنا متخاصمين ولا ايه
    سلوي لا ابدا
    محمود امال مش عايزه تطلعي ليه
    سلوي انا مستنياهم يسلموا وقالوا حننرل
    محمود طيب تعالي
    سلوي طيب
    ______
    بعد شويه
    شريف طيب احنا حنمشي بقي يامحمود
    محمود ليه انتوا لحقتوا
    شريف عشان سلمي عايزه ترتاح
    محمود طيب خليكي انتي ياسلوي
    سلوي اصل
    شريف حيفرجك علي البلد عشان انتي متعرفيش حاجه هنا خلي بالك منها وغمزله
    محمود تمام يلا عشان افسحك
    محمود في هنا اماكن العرب كتير اوي تعالي اعرفك نانسي بنت مصريه عائشه هنا وشغالة هنا
    نانسي عامل ايه يامحمود
    محمود تمام
    سلوي بغيره انا عايزه اروح
    محمود استني انتي متعرفيش حاجه هنا
    سلوي انا حروح لوحدي
    محمود استني حوصلك
    شريف في ايه رجعتوا ليه
    سلوي ابدا اممم تعبت وزهقت
    سلمي طيب اتفضلوا ادخلوا
    محمود افففف ودخل وبعدي سلوي
    شريف طيب انا خارج
    سلمي تمام دي الطلبات اللي انت حتجيبها اممم متنساش البن
    شريف بضحك طيب
    في كافيه ما لجمع العرب في لندن
    دخل شريف القي التحيه السلام عليكم
    صاحب الكافيه وعليكم السلام
    الجرسون اتفضل باستاذ
    شريف ااممم عاير نوع بن حلو شبه اللي بنشربه في مصر
    صاحب المحل انت مصري مش كده زي تعالي اعد شكلك تعبان
    شريف ايوه انا مصري انا بس تعبان شوية عشان وفقد الوعي
    صاحب الكافيه سياره اسعاف بسرعه الراجل شكله تعبان اوي
    بعد انتقاله الي المستشفي
    اتصل صاحب الكافيه بتليفون لقاه مش مكلم غير اتنين سلمي ومحمود ضغط علي رقم محمود
    محمود ايوه ياشريف
    الراجل انا مش شريف شريف في المستشفي واحنا لحقناه
    محمود طيب انا جاي قولي عنوان المستشفي ايه أالراجل بعتله العنوان
    كلم سلمي تعالي شريف في المستشفي
    سلمي ايه حصله ايه قولي المستشفي دي فين
    محمود تعالي وححكيلك كل حاجة
    سلمي شريف ماله
    محمود شريف عنده ورم في المخ بقاله داخل في سنه
    سلمي ببكاء انت كداب
    محمود والله دي الحقيقه حاول يخبئ عليكي كتير بس كان لازم تعرفي
    سلمي كان عارف من امتي
    محمود يوم الفرح
    سلوي يعني لما سابني كان عارف
    محمود محدش حيقف جنبه غيرك
    سلمي اعدت علي الارض وبدات في البكاء
    ________
    بعد شويه
    دخلت سلمي الي غرفة شريف في المستشفي
    سلمي وصدرها يعالو ويهبط انت ليه خببت عليا
    شريف سلمي بتعملي ايه هنا جيتي ليه
    سلمي جيت عشانك بس ليه خببت عليا كل حاجة
    شريف بلل شفاهه بطرف لسانه انتي عرفتي
    سلمي تصور عرفت طلعت اخر من يعلم
    شريف بإحراج انا
    سلمي انت ايه كنت مستني ايه لما تموت عشان تقولي
    شريف من فضلك اطلعي برة
    سلمي مش عايزني اشوفك وانت كده مش عايزني اقف جنبك ليه
    شريف احنا خلاص انتهينا قصتنا خلصت خلاص
    سلمي اخرس مش بمزاجك انا حقف جنبك غصب عنك
    شريف خلاص كفاية متحسسنيش اني ضعيف
    سلمي انا اللي ضعيفة من غيرك وممكن اموت من غيرك
    شريف انتي لسة قدامك مستقبل تقدري تعيشي
    سلمي وتفتكر بعد كده حيبقي ليا مستقبل لما تسبني مع بعض حتبقي احسن وحتتعالج
    شريف حضنها بكل قوته
    سلمي وحشتني
    _________
    بعد الانتهاء من العملية
    سلمي حتبقي كويس حتبقي كويس
    شريف انا تعبان اوي
    سلمي عشان بس لسه عامل العملية متستهونش دي عمليه كبيرة واعدت تعيط
    محمود خلاص تعالي اطلعي ياسلمي خليه يرتاح
    سلمي لا خليني معاه
    ________
    فتح الباب بعصبية شديدة حتي كاد ان ينخلع في يده بسبب البعد والغيره
    اندهش من مجيئها وراءه
    تلعثمت بلكلمات قائلة انا بس معرفش البلد هنا وبللت شفاهها بطرف لسانها من التوتر
    محمود هشششش انا فاهم انتي جايه ليه
    سلوي محمود انا اسفه علي كل حاجه
    محمود لا ابدا انا مش زعلان منك انتي
    سلوي انا بحبك
    محمود اممم بتحبيني باماره ايه بقي
    سلوي من الاحراج من الموقف انا لازم امشي
    محمود اقترب منها حتي التصق بها انتي جيتي برجليكي وحتعوضيني عن كل حاجه حب ليكي وتفكيري فيكي وبعدك عني وبدا في تقبيلها لم ترفض لم تخاف
    سلوي التقطت انفاسها احنا لازم نتجوز
    محمود نرجع مصر وننجوز
    _______
    في صباح اليوم التالي
    محمود ها جاهزة عشان عشان خلاص حنسافر
    سلوي جاهزه طبعا
    محمود تمام ⁦حروح احضر شنطتي
    سلوي طيب
    __________
    شريف بترسمي مين
    سلمي برسم واحد بحبه
    شريف مين ده
    سلمي بضحك مش حقولك
    شريف انتي بتعرفي ترسمي
    سلمي انا كنت اصلا نفسي ادخل فنون جميله
    شريف وريني بترسمي مين
    سلمي سكتت
    شريف بضحك لقي الاسكتش الرسم كله شريف
    شريف انا حروح مشوار سريع واجي
    بعد شويه رجع شريف ومعاه صندوق كبير ولفه علي شكل هديه
    سلمي ايه ده
    شريف افتحيها
    سلمي فتحتها لقت فيها بوكس كبير في كل انواع الالوان المستخدمه للرسم واسكتش كبير
    شريف ها عجبك
    سلمي انت بتهزر طبعا عاجبني طبعا
    شريف يلا عشان نلحق الطيارة فاضل ساعة
    __________
    بعد انتهاء حفل زفاف
    محمود انتي خايفه مني
    سلوي لا ابد انا مبسوطه اوي اننا رجعنا لبعض
    محمود تمام انا بس بسال
    ____________
    بعد شهر عند شريف وسلمي
    دخلت الحمام لكي تتقيا
    سلمي انا تعبانه اوي ياشريف
    شريف في ايه مالك
    سلمي حروح لدكتوره النهارده
    شريف امممم تكونيش حامل
    سلمي حامل ايه بس ياعم روح
    شريف انتي بتشكي في قدراتي
    سلمي بضحك والله انت رايق
    __________
    ذهبت سلمي وشريف علي الدكتورة
    الدكتورة اتفضلي يا مدام سلمي بتشتكي من ايه
    سلمي مغص وترجيع ومليش نفس لحاجة حتي الراجل ده مش طايأيقاه
    شريف احترمي نفسك ياسلمي لو كنتي في البيت كنت روقتك
    الدكتورة اعدت تضحك عليهم
    الدكتورة طيب حنعمل سونار
    سلمي تمام
    الدكتورة بصي يامدام سلمي ده الجنين وده النبض بتاعه مبروك يا مدام سلمي انتي حامل في الشهر الثاني
    شريف بضحك يعني انا حبقي اب
    بعد عدة ايام
    سلمي انت بتكتب ايه
    شريف بكتب حاجه
    سلمي بتكتب ايه قول
    شريف ايام ماكنت عيان كتبت في النوته دي كتير اوي عنك
    سلمي عني انا
    شريف بكسفه اه
    سلمي ممكن اشوفها
    شريف لا
    سلمي عايزه اشوف كاتب ايه عني
    شريف خديها اقريها
    سلمي ده انت مخلصها كلها وفتحتها ووقعت عينيها علي جمله
    هذه هي اللصة التي احبتني
    سلمي انا لصه ماشي ياشريف
    شريف بضحك طبعا
    سلمي ليه كنت سرقت منك ايه انشاء الله
    شريف سرقتي قلبي غيرتيلي حياتي لونتيها كلها انا بحبك اوي
    سلمي وانا كمان بحبك اوي وافتكرت ذكرياتهم مع بعض في البيت
    سلمي لو حكينا حكايتنا لحد عمره ماحيستوعبها ولا حيصدقها ابدا
    شريف حيصدقوا حاجه واحده بس اننا بنحب بعض

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .