رواية تفرقة الام بين بناتها الفصل السابع كاملة
وطبعا بعد ما مريم قالت لأختها عالمصيبة اللي حصلت رد فعل ناهد....
ناهد بعصبيه: انتي بتقولي اي انتي اتجننتي لاء مستحيل😳😳
مريم بعياط: زي ما بقولك كدا هو دا اللي حصل
ناهد وهي بتندب علي حظها: يعني أمك سؤت سمعة عليتنا😱
مريم ساكته ومش عارفه ترد تقول اي
ناهد: طب وهو عمل معاكي كدا ليه
مريم: عشان لو نطقت بكلمة اكون معكوكه في الموضوع قبل منهم والمصيبه ان أمك كانت شيفاني وساكته
ناهد: ينهاااار مش فايت ماشي ي ست ماما انا هتصرف
مريم: هتعملي اي ي ناهد اوعي تتهوري
ناهد: متخافيش انا هجبلك حقك تالت ومتلت بس اهم حاجه لما يحصل حاجه اوعي تخبي عليا حاجه 😓
مريم: حاضر
طبعا ناهد راحت تكلم صحبتها ريم
ناهد: ريم انا في مصيبه
ريم: في اي اي اللي حصل ي ناهد
ناهد: انا عرفت كل حاجه من مريم مش قولتلك ان في مصيبة كبيرة وراها
ريم: اي اللي حصل
ناهد: مريم قالتلي انها في اليوم اللي انا خرجت فيه مع ابن الحاج سيد هي كانت بره ولما رجعت دورت علي امها ولاقتها في اوضتها مع الحاج سيد وطبعا الحاج سيد خاف علي سمعته واغتصبها وضيعلها شرفها عشان لو قالت حاجه تكون معكوكة قبل منهم
ريم: ينهااااار اسود ومنيل طب وانتي هتعملي اي ي ناهد
ناهد: هتصرف مع حمايا الكلب دا اما أمي انا مش عارفه اقولها اي او اعمل معاها اي بس ي ربي
ريم: اوعي تتهوري ي ناهد انتي اكيد مش قد الحاج سيد
ناهد: دا انا هطربقها فوق دمغهم وهخلي اللي ما يشتري يتفرج عليهم هما الاتنين
ريم: اهدي ي ناهد وفكري في كل حاجه قبل ما تعمليها
ناهد: طيب ي ريم سلام دلوقتي
ونروح للحاج سيد والعقربة ام ناهد
مامت ناهد: ما براحه عليا انا مش قدك 💃🏻😂
الحاج سيد: يلهوي براحه عالقمر دا مش ممكن دا انتي اجمل ست شوفتها في حياتي
وطبعا احمد رجع من مشوار كان بيعمله ودخل علي ابوه ولقي مامت ناهد موجودة وفي وضع مخل ي ترااا عمل اييي..........
ناهد بعصبيه: انتي بتقولي اي انتي اتجننتي لاء مستحيل😳😳
مريم بعياط: زي ما بقولك كدا هو دا اللي حصل
ناهد وهي بتندب علي حظها: يعني أمك سؤت سمعة عليتنا😱
مريم ساكته ومش عارفه ترد تقول اي
ناهد: طب وهو عمل معاكي كدا ليه
مريم: عشان لو نطقت بكلمة اكون معكوكه في الموضوع قبل منهم والمصيبه ان أمك كانت شيفاني وساكته
ناهد: ينهاااار مش فايت ماشي ي ست ماما انا هتصرف
مريم: هتعملي اي ي ناهد اوعي تتهوري
ناهد: متخافيش انا هجبلك حقك تالت ومتلت بس اهم حاجه لما يحصل حاجه اوعي تخبي عليا حاجه 😓
مريم: حاضر
طبعا ناهد راحت تكلم صحبتها ريم
ناهد: ريم انا في مصيبه
ريم: في اي اي اللي حصل ي ناهد
ناهد: انا عرفت كل حاجه من مريم مش قولتلك ان في مصيبة كبيرة وراها
ريم: اي اللي حصل
ناهد: مريم قالتلي انها في اليوم اللي انا خرجت فيه مع ابن الحاج سيد هي كانت بره ولما رجعت دورت علي امها ولاقتها في اوضتها مع الحاج سيد وطبعا الحاج سيد خاف علي سمعته واغتصبها وضيعلها شرفها عشان لو قالت حاجه تكون معكوكة قبل منهم
ريم: ينهااااار اسود ومنيل طب وانتي هتعملي اي ي ناهد
ناهد: هتصرف مع حمايا الكلب دا اما أمي انا مش عارفه اقولها اي او اعمل معاها اي بس ي ربي
ريم: اوعي تتهوري ي ناهد انتي اكيد مش قد الحاج سيد
ناهد: دا انا هطربقها فوق دمغهم وهخلي اللي ما يشتري يتفرج عليهم هما الاتنين
ريم: اهدي ي ناهد وفكري في كل حاجه قبل ما تعمليها
ناهد: طيب ي ريم سلام دلوقتي
ونروح للحاج سيد والعقربة ام ناهد
مامت ناهد: ما براحه عليا انا مش قدك 💃🏻😂
الحاج سيد: يلهوي براحه عالقمر دا مش ممكن دا انتي اجمل ست شوفتها في حياتي
وطبعا احمد رجع من مشوار كان بيعمله ودخل علي ابوه ولقي مامت ناهد موجودة وفي وضع مخل ي ترااا عمل اييي..........