اخر الروايات

رواية تفرقة الام بين بناتها الفصل الاخير كاملة

رواية تفرقة الام بين بناتها الفصل الاخير كاملة

طبعا لما احمد ابن الحاج سيد دخل عليهم لقاهم في وضع مخل جدا بس عجبه وراح داخل وخلع ملابسه كامله عشان يكمل علي مامت ناهد

مامت ناهد بضحكه: اهلا وسهلا ي حبيبي انت جاي تكمل عليا😂

احمد: وماله ما انتي هتكوني مرات ابويا ان شاء الله ودي مرة يعني😂

والحاج سيد كان بيساعد ابنه مع انه من المفروض بغيير عليها بس لقاها سهله فمش همه وعملوا علاقه هما التلاته😉

اما عن ناهد فهي قاعدة بتغل من جواها وتشوف هتتصرف ازاي مع الكلب اللي اسمه سيد وامها الذي ليس لها مثيل وهي مستنيه امها عشان تواجها

وبعد ما خلصت العلاقه مع احمد ابن الحاج سيد عحبها الموضوع مع احمد اكتر من الحاج سيد

مامت ناهد بضحكة هستيريه: العلاقه معاااك احسن من ابوك ميت مرة عجبتي ي ولا

الحاج سيد بغضب بسيط: ماشي ي سحر حسابك معايا بعدين

احمد بضحكه: اي ي والدي بتغيير ولا اي مكنتش مرة يعني 😂

الحاج سيد: بس ي ولا اسكت ودي اول واخر مرة 😡

ومامت ناهد لبست ونزلت وراحت بيتها وناهد بنتها مستنياها تفتح الباب بس ولما فتحت الباب

ناهد: اهلا وسهلا بالأم اللي ملهاش مثيل في الدنيا

مامت ناهد: في اي ي بت ما تتكلمي عدل انتي نسيتي نفسك ولا اي ي روح امك

ناهد: لا ي ماما منستش نفسي وانا عرفت كل حاجه ومش هسكتلك لا انتي ولا الكلب اللي اسمه سيد دا

مامت ناهد: ما تحترمي نفسك وانتي ازاي اصلا تتكلمي علي حماكي كدا

ناهد: حمايا العزيز اللي ضيع شرف بنتك اللي لسه مشفتش دنيا وانتي شيفاه وهو بيعمل عملتها السودا دي وواقفه ساكته بسم الله ماشاءالله عالأمهات ونعم الأمهات

مامت ناهد بتضربها علي وشها جامد بالقلم بعد اللي قالته

مامت ناهد: بت انتي انا مش عايزا اسمع صوتك والا قسما عظما ما هرحمك انتي سامعه

ناهد: لا ي ماما مش هسكت وهخلي الناس الكلها تعرف حقيقتكوا المنيله دي وهخلي اللي ما يشتريي يتفرج عليكوا

مامت ناهد: اخرسي وعالله تنطقي بكلمه واحدة من دي انتي سامعه

ناهد دخلت اوضتها وكلمت ريم وحكتلها كل شئ

ريم: وانتي ناويه تعملي اي دلوقتي ي ناهد

ناهد: مش عارفه ربنا يحلها من عندو

ويوم جديد وصبح جديد واول ما أم ناهد صحيت من النوم دخلت الأوضه علي ناهد وشدتها من شعرها وهي نايمه

مامت ناهد: قومي انتي لسه نايمه عندك شغل كتييير قومي اتنيلي علي عينك

ناهد: سيبيني في حالي وملكيش دعوة بيا

مامت ناهد: اومال مين ان شاء الله اللي هيروق وينضف ويطبخ

ناهد: بعلو صوتها وانا مالي هو بيتي ولا بيتك انا اللي جعانه ولا انتي

مامت ناهد بصوت عالي: هتروقي غصب عنك انتي سامعه

وطبعا وهما بيتخانقو مع بعض كانوا بيتخانقو بصوت عالي مريم سمعاهم بس مش عايزا تحتك بأمها لكن الجيران سمعت الصوت العالي ونزلت وفتحو باب الشقه وناهد بتقول

ناهد: انا هشوه سمعتك قدام الناس دي بالحق مش بالكدب انا هوريكي

مامت ناهد اخرسي وعالله تنطقي بكلمه انتي سامعه

ي تراااا ناهد عملت ايي........ يتبع😱😱

😱تفرقة الأم بين بناتها وحمايا اختلي ب أمي خلوة غير شرعية 😱

البارت التاسع والأخيير 😍♥

وطبعا بعد ما ناهد ومامتها اتخانقو بصوت عالي لدرجة ان الجيران سمعوا صوتهم ونزلوا وفتحوا الباب والجيران سمعو ناهد وهي بتقول انا هشوه سمعتك قدام الناس دي بالحق مش بالكدب انا هوريكي

ناهد: الست دي ي ناااس اللي هي الأم المثاليه عملت اختلت بالحاج سيد خلوة غير شرعية دا غير ان لما بنتها مريم قفشتهم في اوضة النوم الحاج سيد اغتصبها وضيعلها شرفها وهي في السن دا  وكل يوم عمالة تضربني وبتهني ومش سيباني في حالي

وطبعا الناس لما بتصدق تسمع كلمة عشان تنشرها في جميع انحاء العالم

مامت ناهد بربكة: البت دي كدابة محدش يصدقها

ناهد: انا كدابة طب انا هجبلكوا الدليل علي كلامي

ناهد دخلت علي مريم وقالتلها تعالي ي مريم احكي للناس اللي برا كل اللي حصل وانا زي ما وعدتك هحبلك حقك تالت ومتلت

ولما مريم طلعتلهم ناهد قالتلها احكيلهم اللي حصل ي مريم مش الحاج سيد اغتصبك وضيعلك شرفك

مريم:  ايوا ي جماعة كل اللي ناهد قالتوا كله صح انا شرفي ضاع من الكلب اللي اسمه سيد عشان خاف علي سمعته وعمل كدا عشان يخليني اتعك في الموضوع قبل منهم

مامت ناهد وهي بتسمع الكلام دا وقعت من طولها طبعا مهما حصل دول ولادها واكيد مش هيسبوها كدا ودوها المستشفي ودخلت العناية المركزة

ناهد: طمني ي دكتور اي اللي حصل لأمي

الدكتور: والله الحاله حرجه جدا هي حاليا في غيبوبة وهتفوق بعد ساعتين

مريم: ي رب استرها

ناهد: ابقي طمني والنبي ي دكتور

الدكتور: ان شاء الله خير

وناهد ومريم قاعدين بيعيطو عدي ساعه وريم اتصلت ب ناهد

ريم: في اي ي ناهد اي الكلام اللي سمعته من الجيران دا

ناهد:ماما في المستشفى ي ريم تعالي والنبي

ريم: حاضر ي حبيبتي

والساعتين عدو وناهد وقفا مع ريم وقاعدة تعيط

ريم: اهدي ي ناهد ربنا هيسترها

الدكتور: مامت حضرتك فاقت تقدري تشوفيها دلوقتي بس مش هخبي عليكي الحاله لسه مش مستقرة تماما ومش عايز اي انفعال عليها

ناهد:حاضر ي دكتور

ناهد دخلت لأمها وبتطمن عليها

ناهد:ماما قومي والنبي متزعليش

مامت ناهد: انتي اللي متزعليش مني ي ناهد بس قبل ما أموت عايزا اقولك ان انتي مش بنتي ولا مريم اختك انتي بنت المهندس محمود اخو محمد  هو مات من زمان وانتي مكنش ليكي حد غيرنا ومحمد ابو مريم كان بيحبك جدا وكان بيأمنلك مستقبلك وحطلك رصيد في البنك بأسمك 10000ج وكتبلك شقة المهندسين بأسمك وانا ومريم استكترناهم عليكي وكنا عايزين ناخدهم منك بالعافيه وانا اسفه علي كل حاجه ي بنتي سامحيني وقولي لأختك تسامحني انا مش عايزا اشيل ذنب اكتر من اللي عليا

ناهد بتبكي بشدة: طب ليه خبيتو عليا انا مكنتش عايزا حاجه من دول انا كنت عايزا اعيش عيشة مستقرة حتي لو هاكل عيش حااف

مامت ناهد: انتي اصيلة اوي ي ناهد عموما سامحيني وروحي للمحامي اسمه شهاب نصر الدين وهو هيرجعلك حقك المنطقة كلها عرفاه اسألي عليه وهتلاقي كتييير بيدلوكي

ناهد: مسمحاكي المهم انتي تقومي بالسلامه

مامت ناهد:انا خلاص نهايتي هنا متتعبيش نفسك

ناهد: متقوليش كدا ربنا قادر انو يشفيكي🥺

وبعد ما ناهد خلصت الجمله الجهاز صفر والأوضه اتملت دكاترة وطلعوني برا والدكتور طلع قالي

الدكتور: شدي حيلك البقاءلله وحده

ناهد ومريم لاء ي ربي مكنتش اتمني ان دا يكون عقاب امي

ومشيو وروحو عالبيت وعرفوا بعدها بيومين ان الحاج سيد وابنه بيتاجروا في المخدرات واتسجنوا وخدو مؤبد

وانا ومريم كبرنا ودخلنا الجامعه واتخرجنا وقاعدين مع بعض اخوات وبنحب بعض اوي

مريم: ناهد سامحيني ي بنت عمي عاللي عملتوا معاكي زمان

ناهد: انا خلاص نسيت ي مريم انا في دلوقتي ي احلي اخت

مريم: ربنا يخليكي ليا ي رب

ناهد اتقدملها زميل لها في الجامعه شاب وسيم وعلي خلق اسمه نادر ووافقت بس محبتش تبدأ حياتها علي غش وشرحتلوا كل اللي حصل معاها ومع اختها واتجوزو بعد الخطوبة بشهرين

اما عن مريم هي كمان اتقدملها عريس اسمه يس شاب مهذب وراحت قالت لأختها وقالتلها انا مش عارفه اقوله عالموضوع بتاع زمان

ناهد: حدديلي معاه معاد النهاردة الساعة 8 بليل

مريم:حاضر ي اختي

وجه العريس اللي متقدم لمريم واتكلموا شويه بعدين ناهد قالتلوا عيزاك في كلمتين علي انفراد يا يس

ناهد: مريم سبينا لوحدنا شوية

يس: في لي ي مدام ناهد

وناهد حكتلواا علي كل حاجه حصلت بين مريم والحاج سيد

يس: انا مبسوط اوي انك صارحتني بالحاجه دي وانك مخلتناش نبدأ حياتنا علي غش وانتو فعلا بنات علي خلق عليا اما بالنسبالي انا فأنا هكمل الجوازة وهعتبر ان مريم صاغ سليم

ناهد اتبسطت وزرغدت

ناهد: تعالي ي مريم اقعدي اتكلمي مع خطيبك

مريم بخجل: حاضر🥰

واتكلموا وبعدين بعد 6 شهور اتجوزو  وبعدها بشهر حملت وعدت التسع شهور علي خير وجابوا بنت وسموها ناااهد

النهاااايه🥰😍
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close