-->

رواية اللصة التي احبتني الفصل العاشر كاملة بقلم نهله زغلول

 رواية اللصة التي احبتني الفصل العاشر كاملة بقلم نهله زغلول

    رواية اللصة التي احبتني الفصل العاشر كاملة بقلم نهله زغلول

    حضنهابقوة وكأنها ملكا له ثم نظر اليها مال علي شفتيها كأنها لم يتركها لحظه قاطعته سلمي تصبح علي خير وتركته وذهبت
    شريف وانتي من اهله اهربي علي قد ماتهربي فلاخر انتي ليا

    ________
    خرجت سلمي برة الفندق لتتمشي علي شاطئ البحر لكي تلتقط أنفاسها من قربه الزائد لها حاولت كثيرا أن تخفي حبها له ولكنها لم تستطع فعيونها تفضحها
    فجأة تعرض لها بعض الشباب وبدأوا يدوروا حولها علي شكل دائرة
    الشاب الاول اوبا ايه الجمال ده كله
    الشاب الثاني ايه ياجميل ماتيجي معانا وغمزلها
    الشاب الثالث تعالي معانا ومش حنختلف يلا بقي
    تذكرت سلمي انها ترتدي هذا الفستان اللعين ولكن مايسترها جاكيت شريف
    سلمي بترجي سبوني في حالي والنبي انا معملتلكمش حاجة


    الشاب الاول حتيجي معانا غصب عنك وأخرج سلاح من جيبه مايسمي باامطواة ووضعها علي وجهها
    سلمي بخوف انت عايز ايه
    عايزاك تنزل المطوة عشان متتعورش يلا
    سلمي شريف
    الشاب الثاني انت مين بقي ياامور
    الشاب الثالث شكلك كده حتتقطع النهاردة
    شريف شمر ساعديه وكانه استعد للمعركة
    شريف للشاب اللي ماسك مطوة هات ياحبيبي هات لاتتعور وأقترب منه وضربه عدة صفعات ولكمات علي وجهه وقع علي الارض واتجه الي الشاب الثاني وضربه لوي له ذراعه وكانه انكسر من شدة الضربة
    الشاب الثالث من كتر الخوف من شريف استسلم بسرعة من ركلاته
    سلمي ماشين من هنا انا خايفة اوي
    شريف طيب واتصل بالقسم الشرطة وصل البوكس ومعهم خالد
    خالد شريف باشا بضحك شريف باشا انت عملت معاهم الصح
    شريف حوصل سلمي واكلمك نكمل المحضر ومشي وسابوا

    خالد باستغراب سلمي
    ______
    في سيارة شريف
    شريف انتي كويسة خلاص متخافيش
    سلمي كويس انك جيت في الوقت المناسب انا حاسة اني مطمنة بوجودك
    شريف حاول تهداتها انا جنبك انا بحبك وياريت تفهمي
    سلمي ببكاء انا
    شريف بحبك ومش قادر اخبي ومش قادر استحمل بعدك عني ومال علي شفتيها باقتراب شديد وهمسات بحبك حتي استسلمت لقبلاته شعرت سلمي بتورم في شفتيها
    سلمي وهي تلتقط أنفاسها انت
    شريف انا لو مكنتش عملت كده كنت حتجن
    سلمي لوانت معملتش كده كنت أنا حتجن وحضنته بقوة

    _______
    عودة عند محمود وسلوي
    اقترب منها وهي تتظاهر بالقوة فقربه منها يوترها سلوي عايز ايه مني سائب الحفلة وجاي ورايا ليه
    محمود انا جيت بالصدفة مش اكتر وبعدين لما شفتك قولت أسلم عليكي يعني بحق الزمالة اللي كانت بنا زمان
    سلوي زمالة انت عارف كويس أن اللي بنا مكنش زمالة ولاتحب افكرك مفيش اتنين كانوابيحبوا بعض ممكن يبقوا صحاب ابدا
    محمود انتي اللي عملتي فينا كده بسبب كدبك عليا كنت عايز قاطعته بضحك وسخرية بإمارة ايه كنت عايز ايه يا محمود كنت عايز تربيني تعلمني الادب انا خلاص مش محتاجاك في حياتي
    محمود لسة بتنصببي ولالسة
    سلوي انت انت وصفعته علي وجهه بقوة
    محمود انزل وجهه في الأرض ورفع يديه ومسكها من راسها قبل شفتيها الهذا القدر كان يشتاق لها يعترف أنه يعشقها ولكن ليلين مخها السميك اولا
    سلوي صفعته علي وجهه مرة اخري محدش يقربلي ابدا من غير مسمحله
    محمود بس اللي كنت بابوسها من شوية كانت مستسلمة ليا وكأنها موافقة
    سلوي حقير وتركته وذهبت
    محمود بضحك ماشي ورجع علي الاستقبال وحجز غرفة في الفندق
    ________
    رجع شريف وسلمي علي الفندق
    سلمي انا تعبت اوي لازم انام
    شريف انا كمان تعبان
    سلمي من ايه
    شريف منك و من حبك وانك مش عايزة تثقي فيا
    سلمي يبقي لازم تستحمل عشان اثق فيك
    شريف ايه الفرق بيني وبين احمد
    سلمي ايه وكأنه فتح جرحها القديم

    _______
    شيرين ايه المفاجأة دي
    نسرين عاملة ايه ياطنط وحشاني
    شيرين الحمد لله ادخلي ياحبيبتي
    نسرين فين شريف ياطنط هو غير تليفونه ولا ايه
    شيرين شريف مش اعد معانا اصلا بيبات في الشقة بتاعته
    نسرين فين بيته ده
    شيرين بضحك لية مجنون زي ماانتي
    نسرين بحبه ياطنط
    شيرين يبقي تكسبي مش تضيعي منك
    نسرين يعني اعمل ايه ياطنط
    شيرين متعرفيش ترجعي ليكي تاني انا عارفة انك بتحبيه
    نسرين طبعا ياطنط انتي عارفة انا بحبه اد ايه
    شيرين يبقي متسيبهوش كده ممكن واحدة تاخده منك
    نسرين اي باطنط اللي بتقولي ده ده انا اقتل اللي يقربله
    شيرين ياساتر يارب ساعات بتخوفيني منك اوي
    نسرين انا جدوى عليه وحلاقي بطريقتي عن اذنك باطنط
    شيرين مع السلامة

    _______
    دخل محمود الي غرفة الحسابات وكأنه بدأ يستعد في
    تعذيبه لها
    سلوي عايز ايه
    محمود وضع جاكتة بدلته علي كتفه
    سلوي سرحت فيه كيف لهذا الرجل أن يكون بهذا القدر من الوسامة
    محمود مالك انتي كويسة
    سلوي خلينا صحاب احسن بدل مانلف وندور حوالين بعض
    محمود تمام اوي اوي يعني حتستحملي
    سلوي استحمل ايه انا استحملت بعدك عني بالشهور
    محمود بضحك انتي كنتي بتعديهم واضح انك نسيتيني


    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .