أخر الاخبار

رواية اللصة التي احبتني الفصل العاشر 10 بقلم نهله زغلول

رواية اللصة التي احبتني الفصل العاشر كاملة بقلم نهله زغلول

حضنهابقوة وكأنها ملكا له ثم نظر اليها مال علي شفتيها كأنها لم يتركها لحظه قاطعته سلمي تصبح علي خير وتركته وذهبت
شريف وانتي من اهله اهربي علي قد ماتهربي فلاخر انتي ليا

________
خرجت سلمي برة الفندق لتتمشي علي شاطئ البحر لكي تلتقط أنفاسها من قربه الزائد لها حاولت كثيرا أن تخفي حبها له ولكنها لم تستطع فعيونها تفضحها
فجأة تعرض لها بعض الشباب وبدأوا يدوروا حولها علي شكل دائرة
الشاب الاول اوبا ايه الجمال ده كله
الشاب الثاني ايه ياجميل ماتيجي معانا وغمزلها
الشاب الثالث تعالي معانا ومش حنختلف يلا بقي
تذكرت سلمي انها ترتدي هذا الفستان اللعين ولكن مايسترها جاكيت شريف
سلمي بترجي سبوني في حالي والنبي انا معملتلكمش حاجة


الشاب الاول حتيجي معانا غصب عنك وأخرج سلاح من جيبه مايسمي باامطواة ووضعها علي وجهها
سلمي بخوف انت عايز ايه
عايزاك تنزل المطوة عشان متتعورش يلا
سلمي شريف
الشاب الثاني انت مين بقي ياامور
الشاب الثالث شكلك كده حتتقطع النهاردة
شريف شمر ساعديه وكانه استعد للمعركة
شريف للشاب اللي ماسك مطوة هات ياحبيبي هات لاتتعور وأقترب منه وضربه عدة صفعات ولكمات علي وجهه وقع علي الارض واتجه الي الشاب الثاني وضربه لوي له ذراعه وكانه انكسر من شدة الضربة
الشاب الثالث من كتر الخوف من شريف استسلم بسرعة من ركلاته
سلمي ماشين من هنا انا خايفة اوي
شريف طيب واتصل بالقسم الشرطة وصل البوكس ومعهم خالد
خالد شريف باشا بضحك شريف باشا انت عملت معاهم الصح
شريف حوصل سلمي واكلمك نكمل المحضر ومشي وسابوا

خالد باستغراب سلمي
______
في سيارة شريف
شريف انتي كويسة خلاص متخافيش
سلمي كويس انك جيت في الوقت المناسب انا حاسة اني مطمنة بوجودك
شريف حاول تهداتها انا جنبك انا بحبك وياريت تفهمي
سلمي ببكاء انا
شريف بحبك ومش قادر اخبي ومش قادر استحمل بعدك عني ومال علي شفتيها باقتراب شديد وهمسات بحبك حتي استسلمت لقبلاته شعرت سلمي بتورم في شفتيها
سلمي وهي تلتقط أنفاسها انت
شريف انا لو مكنتش عملت كده كنت حتجن
سلمي لوانت معملتش كده كنت أنا حتجن وحضنته بقوة

_______
عودة عند محمود وسلوي
اقترب منها وهي تتظاهر بالقوة فقربه منها يوترها سلوي عايز ايه مني سائب الحفلة وجاي ورايا ليه
محمود انا جيت بالصدفة مش اكتر وبعدين لما شفتك قولت أسلم عليكي يعني بحق الزمالة اللي كانت بنا زمان
سلوي زمالة انت عارف كويس أن اللي بنا مكنش زمالة ولاتحب افكرك مفيش اتنين كانوابيحبوا بعض ممكن يبقوا صحاب ابدا
محمود انتي اللي عملتي فينا كده بسبب كدبك عليا كنت عايز قاطعته بضحك وسخرية بإمارة ايه كنت عايز ايه يا محمود كنت عايز تربيني تعلمني الادب انا خلاص مش محتاجاك في حياتي
محمود لسة بتنصببي ولالسة
سلوي انت انت وصفعته علي وجهه بقوة
محمود انزل وجهه في الأرض ورفع يديه ومسكها من راسها قبل شفتيها الهذا القدر كان يشتاق لها يعترف أنه يعشقها ولكن ليلين مخها السميك اولا
سلوي صفعته علي وجهه مرة اخري محدش يقربلي ابدا من غير مسمحله
محمود بس اللي كنت بابوسها من شوية كانت مستسلمة ليا وكأنها موافقة
سلوي حقير وتركته وذهبت
محمود بضحك ماشي ورجع علي الاستقبال وحجز غرفة في الفندق
________
رجع شريف وسلمي علي الفندق
سلمي انا تعبت اوي لازم انام
شريف انا كمان تعبان
سلمي من ايه
شريف منك و من حبك وانك مش عايزة تثقي فيا
سلمي يبقي لازم تستحمل عشان اثق فيك
شريف ايه الفرق بيني وبين احمد
سلمي ايه وكأنه فتح جرحها القديم

_______
شيرين ايه المفاجأة دي
نسرين عاملة ايه ياطنط وحشاني
شيرين الحمد لله ادخلي ياحبيبتي
نسرين فين شريف ياطنط هو غير تليفونه ولا ايه
شيرين شريف مش اعد معانا اصلا بيبات في الشقة بتاعته
نسرين فين بيته ده
شيرين بضحك لية مجنون زي ماانتي
نسرين بحبه ياطنط
شيرين يبقي تكسبي مش تضيعي منك
نسرين يعني اعمل ايه ياطنط
شيرين متعرفيش ترجعي ليكي تاني انا عارفة انك بتحبيه
نسرين طبعا ياطنط انتي عارفة انا بحبه اد ايه
شيرين يبقي متسيبهوش كده ممكن واحدة تاخده منك
نسرين اي باطنط اللي بتقولي ده ده انا اقتل اللي يقربله
شيرين ياساتر يارب ساعات بتخوفيني منك اوي
نسرين انا جدوى عليه وحلاقي بطريقتي عن اذنك باطنط
شيرين مع السلامة

_______
دخل محمود الي غرفة الحسابات وكأنه بدأ يستعد في
تعذيبه لها
سلوي عايز ايه
محمود وضع جاكتة بدلته علي كتفه
سلوي سرحت فيه كيف لهذا الرجل أن يكون بهذا القدر من الوسامة
محمود مالك انتي كويسة
سلوي خلينا صحاب احسن بدل مانلف وندور حوالين بعض
محمود تمام اوي اوي يعني حتستحملي
سلوي استحمل ايه انا استحملت بعدك عني بالشهور
محمود بضحك انتي كنتي بتعديهم واضح انك نسيتيني


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close