اخر الروايات

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني كاملة بقلم نهلة زغلول

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني كاملة بقلم نهلة زغلول 



لحظات انوثه 💞 الفصل الاول .الجزء 2

في مدينة الإسكندرية حيث تتمتع بسحرها كانت الشمس تحتضن السماء نظرت من نافذة غرفتها وتنهدت رات يد تحتضنها 
آدم مالك 
كارمن المنظر جميل كنت بقف لوحدي ببص علي المنظر ده بحس ان في امل طول الوقت بس مكنتش اعرف ان حيتحقق 
آدم حلمتي بأية 
كارمن بيك دائما كنت بحلم بيك 
آدم بيا انا 
كارمن ايوة من اول يوم شفتك حبيتك حاسة اني كنت ضعيفة اوي ولسة ضعيفة انا بستقوي بيك 
آدم مسك وجهها انتي اقوي ست انا شوفتها واجمل ست بس مش كارمن بتاعت زمان 
كارمن بحيرة ازاي يعني 
آدم اتغيرتي انا عايز كارمن بتاعت زمان اللي حبيتها ولسة بحبها وحفضل احبها 
كارمن انت حيرتني كنت عايزني اتغير قولت اني زي الرجالة في كل شئ غيرت من نفسي 
آدم مش لدرجادي اتغيرتي اوي من ساعة مافتحتي الأتيلية شكلك لبسك طريقتك كلك اتغيرتي حاسس انك بقيتي متجملة مش علي طبيعتك ممكن اعرف سيبتي شغلك معايا ليه
كارمن يعني عايز ايه مش فاهمه 
آدم اغمض عينيه انا بحبك وخايف اغلط 
كارمن انا واثقة فيك 
آدم بس قوليلي بقي ايه الحلاوه دي ومسكها من خصرها قربها اليه 
كارمن بلؤم مش فاهمه 
آدم افهمك ايه القميص الجامد 
كارمن بابتسامة لبسهولك 
آدم يجنن عليكي بس كده قمصاني كلهم خلصوا خلاص 
كارمن بدلع خلاص اقلعه خالص 
آدم بصدمة من جرأتها 
فتحت كارمن ازرار القميص ورمته أرضا 
آدم انتي 
كارمن هششش وخلعت قميصه عنه وضعت يدها علي صدره والتهمت شفاهه بقبلة قوية بعدها لهثت انت بتحبني وانا بثق فيك 
 حملها ادم ووضعها علي السرير بادلها القبلات 
كارمن انت 
آدم هششش وقبل شفتيها انتي جننتيني خلاص 
كارمن ضغطت علي شفتيه اكثر انا حبيتك 
ادم قبلها من نحرها ونزل علي ترقوتها وقبلها بنهم فجاه رن هاتفها  
كارمن الموبايل بيرن 
كارمن حاولت الهرب منه ولكنها نجحت 
آدم مش وقته خالص وغطا ظهرها 
مسكت الموبايل ردت ايوه يامنار طيب انا جايه وقفلت 
آدم انتي ماشيه بجد 
كارمن لازم امشي منار حتبوظ الدنيا 
آدم عندك دفيليه
كارمن ايوة حطلع من الاتيليه عليه ووقامت لبست القميص وراحت علي الحمام 
آدم اوففففف واغمض عينيه 
بعد شوية خرجت من الحمام فتحت الدولاب اختارت تايير اسود قصير وقامت بارتدائه ايه رايك ياادم 
آدم فين لبسك بتاع زمان 
كارمن ليه 
آدم كان احلي 
كارمن انت بتهزر حروح بلبس ده الاتيليه لبست الحذاء واخدت شنطتها وخرجت بعدها رجعت تاني خلي الممرضة تدي ماما الدوا ها وتخرجها في الجنينه شوية وخرجت 
ادم هز راسه 

_________

_جاسر وجميلة_
نظرت لنفسها في المراه وتنهدت علي حالها
جميلة بهدلتي نفسك اوي في البيت وضيعتي صحتك بين طلبات بنتك وبين طلباته وشك بقي شاحب وتعبان بعدها افتكرت ميعاد رجوع بنتها من المدرسه فتحت الباب 
جميلة تعالي ياملك 
ملك مالك ياماما انتي كويسه 
جميلة حبقي كويسة روحي اغسلي وشك وغيري لبس المدرسة وتعالي حتلاقيني محضرالك الغدا 
ملك حاضر ياماما 
دخلت جميلة المطبخ قامت باعداد الطعام وتجهيزه واتصلت بجاسر رد 
جميلة مش جاي ولا ايه 
جاسر حتاخر شوية عندي تصوير 
جميلة طيب متنساش النهاردة كارمن عازمانا 
جاسر حاضر ححاول اخلص بدري وقفل 
جميلة انت حتخلص بدري ضحكتني 

________
_قصي وسلمي_
سلمي ابنك رجع اخيرا حاسه اني شايفة قصي الخولي صغير وراحتله انزل يااسر من علي الفرس 
قصي انتي طيبه اوي خايفه علي مين ابنك كبر بقي عنده 10سنين 
سلمي اه صح النهاردة سنويه تيته ثريا 
قصي الله يرحمها 
سلمي امين يارب انا حرجع عشان كارمن عاملة مفاجاه لادم النهاردة 
قصي مفاجاه ايه 
سلمي عيد جوازهم 
قصي لسه مقلتلهوش بردو ان العيب منه هو 
سلمي مينفعش تقوله حتجرحه لو عرف انه هو اللي مبيخلفش كارمن بتحبه اوي 
قصي لو عرف مش حيسكت وحيسيبها 
سلمي بعد كل ده يسيبها 
قصي طيب يلا عشان نجهز نفسنا عشان السفر 
سلمي يلا ودخلت الي مكتبه الحق مين جت 
قصي يعني هي جايه لوحدها جوزها معاها 
نجوان ازيك ياقصي ازيك ياسلمي 
سلمي كويسة 
شريف عاملة ايه يامدام سلمي 
سلمي تمام ياشريف 
شريف عامل ايه ياقصي 
قصي تمام والله تعالوا اتفضلوا

__________

_احمد وفاتن_
فاتن ولادك خلاص جننوني تعالي شوفي 
احمد مزعلين ماما ليه حد قالك تخلفي تؤام 
فاتن اخيرا فضيت كان محدش بيشتغل في الدنيا غيرك 
احمد سمعتك علي فكرة 
فاتن بضحك عايز ايه 
احمد عايزك 
فاتن مبقاش ينفع بقيت ام خلاص 
احمد انتي حرة اه حنروح لكارمن وآدم النهاردة 
فاتن شوية كده حاكل الولاد واجهز 
احمد يلا يامازن يلا ياياسمين 
فاتن افتكرت ذكرياتها 
فلاش باك ::
انتي حتتخطبي صحيح مبروك يافاتن 
والدها نادي علي الامن أمسكوا 
فاتن محدش ياذي عايز ايه يااحمد 
احمد عايزك وعمرك ماحتبقي لغيري 
فاتن انا خيرتك واخترت كرامتك 
احمد انتي حتتخطبي طيب وانا حتعرفي تعيشي من غيري 
فاتن حعيش 
احمد انتي كدابه يافاتن اسمع يااستاذ فاتن مبتحبش غيري حتتجوزك عشان تنساني بيك 
والدها طلعوا برة 
العريس مين ده الكلام ده صحيح 
فاتن اغمضت عينيها ايوة 
العريس بص لاهله يلا نمشي عشان الهانم تتجوز حبيب القلب 
في الجراج السيارات 
بعد ضربه وركله ورمي خارج البيت 
جربت فاتن علي باب البيت انت ليه عملت فيه كده حرام عليك 
والدها عشان فاهم أنه بيحبك وعشان يتمسك بيكي اكتر 
باك :::مجنون اتحمل كتير عشاني 

________

آدم مدام كارمن حتفضي امتي عشان عايزك 
كارمن ايوة ياحبيبي فضيت اهو خير 
آدم انت الدفليه حيخلص امتي عشان عازمك علي العشاء 
كارمن انت شايف انا مش بفضي ازاي شغل الدفيليه و الاتيليه كله عليا 
منار يلا يامدام كارمن عشان العرض خلص ولازم تطلعي علي المسرح 
كارمن انا اسفه ياحبيبي حسيبك وحطلع ها 
آدم روحي ياكارمن روحي انت اصلا اتغيرتي في كل حاجه 
كارمن مش وقته ياادم حرجعلك تاني ومشيت وسابته
آدم اتغيرتي ياكارمن انا السبب وفتح الباب وخرج ركب سيارته واتجه الي البار لقي فتاة تجلس 

________
_كارمن_
خلاص كلكم جاهزين اخيرا اتجمعنا في المزرعه تنهدت قفلت النور وفتحت الباب تفاجات .........

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close