-->

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني كاملة بقلم نهلة زغلول

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني كاملة بقلم نهلة زغلول

    رواية لحظات انوثة الجزء الثاني كاملة بقلم نهلة زغلول 



    لحظات انوثه 💞 الفصل الاول .الجزء 2

    في مدينة الإسكندرية حيث تتمتع بسحرها كانت الشمس تحتضن السماء نظرت من نافذة غرفتها وتنهدت رات يد تحتضنها 
    آدم مالك 
    كارمن المنظر جميل كنت بقف لوحدي ببص علي المنظر ده بحس ان في امل طول الوقت بس مكنتش اعرف ان حيتحقق 
    آدم حلمتي بأية 
    كارمن بيك دائما كنت بحلم بيك 
    آدم بيا انا 
    كارمن ايوة من اول يوم شفتك حبيتك حاسة اني كنت ضعيفة اوي ولسة ضعيفة انا بستقوي بيك 
    آدم مسك وجهها انتي اقوي ست انا شوفتها واجمل ست بس مش كارمن بتاعت زمان 
    كارمن بحيرة ازاي يعني 
    آدم اتغيرتي انا عايز كارمن بتاعت زمان اللي حبيتها ولسة بحبها وحفضل احبها 
    كارمن انت حيرتني كنت عايزني اتغير قولت اني زي الرجالة في كل شئ غيرت من نفسي 
    آدم مش لدرجادي اتغيرتي اوي من ساعة مافتحتي الأتيلية شكلك لبسك طريقتك كلك اتغيرتي حاسس انك بقيتي متجملة مش علي طبيعتك ممكن اعرف سيبتي شغلك معايا ليه
    كارمن يعني عايز ايه مش فاهمه 
    آدم اغمض عينيه انا بحبك وخايف اغلط 
    كارمن انا واثقة فيك 
    آدم بس قوليلي بقي ايه الحلاوه دي ومسكها من خصرها قربها اليه 
    كارمن بلؤم مش فاهمه 
    آدم افهمك ايه القميص الجامد 
    كارمن بابتسامة لبسهولك 
    آدم يجنن عليكي بس كده قمصاني كلهم خلصوا خلاص 
    كارمن بدلع خلاص اقلعه خالص 
    آدم بصدمة من جرأتها 
    فتحت كارمن ازرار القميص ورمته أرضا 
    آدم انتي 
    كارمن هششش وخلعت قميصه عنه وضعت يدها علي صدره والتهمت شفاهه بقبلة قوية بعدها لهثت انت بتحبني وانا بثق فيك 
     حملها ادم ووضعها علي السرير بادلها القبلات 
    كارمن انت 
    آدم هششش وقبل شفتيها انتي جننتيني خلاص 
    كارمن ضغطت علي شفتيه اكثر انا حبيتك 
    ادم قبلها من نحرها ونزل علي ترقوتها وقبلها بنهم فجاه رن هاتفها  
    كارمن الموبايل بيرن 
    كارمن حاولت الهرب منه ولكنها نجحت 
    آدم مش وقته خالص وغطا ظهرها 
    مسكت الموبايل ردت ايوه يامنار طيب انا جايه وقفلت 
    آدم انتي ماشيه بجد 
    كارمن لازم امشي منار حتبوظ الدنيا 
    آدم عندك دفيليه
    كارمن ايوة حطلع من الاتيليه عليه ووقامت لبست القميص وراحت علي الحمام 
    آدم اوففففف واغمض عينيه 
    بعد شوية خرجت من الحمام فتحت الدولاب اختارت تايير اسود قصير وقامت بارتدائه ايه رايك ياادم 
    آدم فين لبسك بتاع زمان 
    كارمن ليه 
    آدم كان احلي 
    كارمن انت بتهزر حروح بلبس ده الاتيليه لبست الحذاء واخدت شنطتها وخرجت بعدها رجعت تاني خلي الممرضة تدي ماما الدوا ها وتخرجها في الجنينه شوية وخرجت 
    ادم هز راسه 

    _________

    _جاسر وجميلة_
    نظرت لنفسها في المراه وتنهدت علي حالها
    جميلة بهدلتي نفسك اوي في البيت وضيعتي صحتك بين طلبات بنتك وبين طلباته وشك بقي شاحب وتعبان بعدها افتكرت ميعاد رجوع بنتها من المدرسه فتحت الباب 
    جميلة تعالي ياملك 
    ملك مالك ياماما انتي كويسه 
    جميلة حبقي كويسة روحي اغسلي وشك وغيري لبس المدرسة وتعالي حتلاقيني محضرالك الغدا 
    ملك حاضر ياماما 
    دخلت جميلة المطبخ قامت باعداد الطعام وتجهيزه واتصلت بجاسر رد 
    جميلة مش جاي ولا ايه 
    جاسر حتاخر شوية عندي تصوير 
    جميلة طيب متنساش النهاردة كارمن عازمانا 
    جاسر حاضر ححاول اخلص بدري وقفل 
    جميلة انت حتخلص بدري ضحكتني 

    ________
    _قصي وسلمي_
    سلمي ابنك رجع اخيرا حاسه اني شايفة قصي الخولي صغير وراحتله انزل يااسر من علي الفرس 
    قصي انتي طيبه اوي خايفه علي مين ابنك كبر بقي عنده 10سنين 
    سلمي اه صح النهاردة سنويه تيته ثريا 
    قصي الله يرحمها 
    سلمي امين يارب انا حرجع عشان كارمن عاملة مفاجاه لادم النهاردة 
    قصي مفاجاه ايه 
    سلمي عيد جوازهم 
    قصي لسه مقلتلهوش بردو ان العيب منه هو 
    سلمي مينفعش تقوله حتجرحه لو عرف انه هو اللي مبيخلفش كارمن بتحبه اوي 
    قصي لو عرف مش حيسكت وحيسيبها 
    سلمي بعد كل ده يسيبها 
    قصي طيب يلا عشان نجهز نفسنا عشان السفر 
    سلمي يلا ودخلت الي مكتبه الحق مين جت 
    قصي يعني هي جايه لوحدها جوزها معاها 
    نجوان ازيك ياقصي ازيك ياسلمي 
    سلمي كويسة 
    شريف عاملة ايه يامدام سلمي 
    سلمي تمام ياشريف 
    شريف عامل ايه ياقصي 
    قصي تمام والله تعالوا اتفضلوا

    __________

    _احمد وفاتن_
    فاتن ولادك خلاص جننوني تعالي شوفي 
    احمد مزعلين ماما ليه حد قالك تخلفي تؤام 
    فاتن اخيرا فضيت كان محدش بيشتغل في الدنيا غيرك 
    احمد سمعتك علي فكرة 
    فاتن بضحك عايز ايه 
    احمد عايزك 
    فاتن مبقاش ينفع بقيت ام خلاص 
    احمد انتي حرة اه حنروح لكارمن وآدم النهاردة 
    فاتن شوية كده حاكل الولاد واجهز 
    احمد يلا يامازن يلا ياياسمين 
    فاتن افتكرت ذكرياتها 
    فلاش باك ::
    انتي حتتخطبي صحيح مبروك يافاتن 
    والدها نادي علي الامن أمسكوا 
    فاتن محدش ياذي عايز ايه يااحمد 
    احمد عايزك وعمرك ماحتبقي لغيري 
    فاتن انا خيرتك واخترت كرامتك 
    احمد انتي حتتخطبي طيب وانا حتعرفي تعيشي من غيري 
    فاتن حعيش 
    احمد انتي كدابه يافاتن اسمع يااستاذ فاتن مبتحبش غيري حتتجوزك عشان تنساني بيك 
    والدها طلعوا برة 
    العريس مين ده الكلام ده صحيح 
    فاتن اغمضت عينيها ايوة 
    العريس بص لاهله يلا نمشي عشان الهانم تتجوز حبيب القلب 
    في الجراج السيارات 
    بعد ضربه وركله ورمي خارج البيت 
    جربت فاتن علي باب البيت انت ليه عملت فيه كده حرام عليك 
    والدها عشان فاهم أنه بيحبك وعشان يتمسك بيكي اكتر 
    باك :::مجنون اتحمل كتير عشاني 

    ________

    آدم مدام كارمن حتفضي امتي عشان عايزك 
    كارمن ايوة ياحبيبي فضيت اهو خير 
    آدم انت الدفليه حيخلص امتي عشان عازمك علي العشاء 
    كارمن انت شايف انا مش بفضي ازاي شغل الدفيليه و الاتيليه كله عليا 
    منار يلا يامدام كارمن عشان العرض خلص ولازم تطلعي علي المسرح 
    كارمن انا اسفه ياحبيبي حسيبك وحطلع ها 
    آدم روحي ياكارمن روحي انت اصلا اتغيرتي في كل حاجه 
    كارمن مش وقته ياادم حرجعلك تاني ومشيت وسابته
    آدم اتغيرتي ياكارمن انا السبب وفتح الباب وخرج ركب سيارته واتجه الي البار لقي فتاة تجلس 

    ________
    _كارمن_
    خلاص كلكم جاهزين اخيرا اتجمعنا في المزرعه تنهدت قفلت النور وفتحت الباب تفاجات .........

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .