أخر الاخبار

رواية اللصة التي احبتني الفصل السادس 6 كاملة

رواية اللصة التي احبتني الفصل السادس كاملة للتحميل 

------اينما كنت ستبقي في القلب عشقت وحسم الامر
-------عشقتك شئت ام ابيت
------- قلبي يصرخ بحبك اين انت

_______تشعر بالم شديد لاتعلم اذا كان في القلب ام في الجسد مشيت كثيرا وكثيرا حتي عجزت عن الوقوف علي اقدامها
______كاد إن يجن محدث نفسه عملتيها ياسلمي وهربتي كنتي بتضحكي عليا بعد ماوثقت فيكي وخرج من البيت وصفق الباب بيده وركب سيارته واتجه الي بيتها خبط علي الباب فتحت سلوي وهي متفاجاه
سلوي خير ياشريف باشا سلمي كويسه
شريف يعني هي مش عندك
سلوي لا مجتليش انا كده قلقت عليها ياشريف باشا
شريف لم يتركها تكمل كلمتها وتركها وذهب
سلوي ياشريف باشا شريف باشا استناني

_______ركب سيارته وساق بسرعة جنونيه كاد ان يصطدم باكثر من سيارة فجاه فرمل سيارته واخذ نفسا عميقا زفر بقوة غبية روحتي فين ياغبيه
وطلع بسيارته مره اخري واعد يدور عليها في كل مكان

________أوشكت الساعة علي الواحدة صباحا فذلك ينظر لها وذلك مندهش من وجودها في الشارع لوحدها
_______رات نور من بعيد حدثت نفسها بخوف ادخلي ياسلمي انتي قوية
_______دخلت الي هذا الفندق الصغير وهي خائفة
صاحب الفندق وهو ينظر لها من فوق لتحت نظرات اعجاب ورغبة اؤمري ياقمر
سلمي عايزة اوضة لحد بكرة بليل
صاحب الفندق وهو يحرك حاجبيه اوي اوي ياجميل المفتاح اهو وغمزلها
سلمي من كتر التعب لم تنتبه لنظراته الاوضة بكام في الليلة

صاحب الفندق عشانك انتي ياجميل ٣٠٠جنيه في الليلة
سلمي بس انا معيش فلوس ممكن تاخد دي دي سلسلة دهب
صاحب الفندق وماله ميضرش المفتاح اهو واوضتك جنب اوضتي لو حبتي يعني ممكن تبقي الاوضة واحدة وعض علي شفتيه وهو ينظر إليها من راسها حتي قدميها
نظرت سلمي بقرف لهذه الرجل الذي يبلغ من العمر الخمسين
نظرت إلي وجهه وثيابه الملونة وقميصة مفتوح الازرار تبان منه سلسلة دهب
سلمي انا طالعة فوق الاوضة وحنام ولو فكرت تعمل أي حركة متلومش غير نفسك من حظها أنه كان يوجد سكين يفتح به الظروف انت فاهم طبعا ها
صاحب الفندق لا وعلي ايه خدي المفتاح وهي تنظر إلي يديه المليئة بالخواتم
سلمي بقرف أيوة كده خليك حلو واحترم نفسك احسنلك وطلعت علي غرفتها
صاحب الفندق براحتك ياجميل

______دخلت سلمي علي الغرفة غرفة صغيرة جدا ذات ستائر حمراء ملاية بيضاء غير مهندمة
جلست علي السرير ورمت جاكيتها باهمال وهي تتنهد كل الرجالة زي بعض مفيش فايدة
فجأة تذكرت شريف وغيرته عليها وخوفه عليها من نادر

______في صباح اليوم التالي نزلت سلوي من بيتها اتجهت الي قسم الشرطة دخلت في الممر وجدت عسكري واقف علي الباب
سلوي انا عايزه اسال عن شريف باشا
العسكري شريف باشا واخد اجازه عايزه ايه انشاء الله بقي
سلوي ابدا ولاحاجه عن اذنك
خرجت سلوي من القسم واتجهت الي موقف الميكروباص

______بعد شوية رجعت سلوي علي البيت ياتري روحتي فين ياسلمي متقلقنيش عليكي والنبي

_____اتصال مفاجئ بسلوي من محمود ردت وقلبها يخفق
سلوي ايوه يا محمود
محمود فاجاها برده وحشتيني
سلوي اغمضت عينيها وبذات في البكاء
محمود انا اسف لو كنت يضايقك لوعايزاني اقفل حقفل بس متضايقيش كده انت كويسه
سلوي ابدا بس سلمي مختفيه ومش عارفة هي فين
محمود حكلم اخويا يدور عليها هو ضابط شرطة
سلوي لا ابدا مش عايزه ازعجك وازعجه
محمود طيب اقفلي دلوقتي
سلوي محمود محمود استني
اتصل به مرة أخري ولكنه لم يجيب

______اتصل محمود بشريف لكنه لم يجيب بعد تالت اتصال رد
شريف مش وقته دلؤتي
محمود استني بس
شريف في ايه امك وابوك كويسين
محمود كويسين ياعم في ايه مالك مستعجل ليه عايزك في واحدة مختفية من امبارح
شريف اسمها ايه
محمود سلمي اخت سلوي
شريف فرمل بسيارته وسكت فجأة وقفل الخط
محمود شريف شريف

_____نزل شريف من سيارته واتجه ناحية شاطئ البحر
زفر بقوة من مكالمة محمود وكلامه عن اختفاء سلمي
اخرج علبة سجائر من جيبه وأخذ منها واحدة وضعها علي شفاهه وقام باشعالها قلبه يحترق مثل هذه السيجارة قسم قسما إذا رآها لم يرحمها ابدا
شريف هامسا لنفسه بس هي ترجع

_______في المساء رن جرس الباب كانت المفاجأة لشريف رجعت سلمي الي بيته لاتعلم سبب مجيئها اهو الحب ام الاشتياق مايفعله المشتاق ياحبيبتي
شريف وهو يحاول ان يداري لهفته ادخلي
سلمي ممكن منتكلمش عشان انا تعبانه
شريف تركها ودخل جلس علي الكنبه وخرج سيجارة ووضعها علي شفاهه ورمي علبه السجائر بإهمال
دخلت سلمي وهي تنظر له بحيره كان ينظر لها بلهفة
اين ذهبت هذه اللهفه هل كان هذا خيال ام حلم جميل
وقفت وهي تنظر لوجهه العابس كانت تشتاق له تحبه تعترف لنفسها انها تحبه قلبها ينبض عندما تراه
عقد حاجبيه قائلا ايه حتفضلي بصالي كده كتير ايه لدرجادي بتكرهيني رجعتي ليه طالما بتكرهيني اوي كده
تكرهه ايعقل إن تكره تقسم إنه لم يفارقها ثانيه واحده

نظرت إلي الارض وبللت شفاهها بطرف لسانها قائله
انا اسفه
شريف اسفه علي ايه بظبط قام من مكانه اقترب منها بخطوات بطيئة وحاصرها بين يديه قائلا :
محدش عذبني غيرك محدش تعبني غيرك
سلمي ببكاء وضعف ووهزت رأسها بعدم فهم
شريف جايز كده تفهمي وامسكها من راسها ونزل علي شفاهها اراد ان يرتوي من شهدها كان ينتقم منها لايعلم مايفعله صح ام خطا ولكنه كان يشتاق كان يريد ان يعاقبها علي ما فعلته به تفكيره بها اشتياقه اليها ابتعد عنها فجاه وهو ياخذ نفسه اسف مش عارف عملت كده ازاي انا
سلمي وكانها مخدرة ومستسلمه وفي عالم تاني وانا كمان
فجاه اخذ مفتاح عربيته وهاتفه وتركها وذهب

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close