-->

رواية تفرقة الام بين بناتها البارت الثالث كاملة

 رواية تفرقة الام بين بناتها البارت الثالث كاملة

    رواية تفرقة الام بين بناتها البارت الثالث كاملة

    😱تفرقة الأم بين بناتها وحمايا اختلي ب أمي خلوة غير شرعيه😱

    البارت الثالث😍

    بعد ما نزلت ناهد طلب الحاج سيد من مامت ناهد تلبس ملابس اخري قصيرة

    الحاج سيد: بقولك اي ي سحورة

    مامت ناهد: اي ي سيد الرجاله

    الحاج سيد: ما تقومي تلبسي قميص احمر حلو زيك 😉

    مامت ناهد: حاضر ي سيد الرجاله عن اذنك

    الحاج سيد: اذنك معاكي ي سحورتي😉

    نروح لناهد وأحمد اللي قاعدين في النادي

    احمد:  مالك ي ناهد ساكته ليه

    ناهد:  لو سمحت ملكش دعوة بيا خالص انا خرجت عشان امي غصبت عليا الله يسامحها

    احمد: افهم من كدا انك مش عيزاني؟؟!

    ناهد: ايوا مش عيزاك ومش هتجوزك انت سامع

    احمد بعصبيه: لاء هتتجوزيني ي ناهد وغصب عنك كمان

    ناهد ببكاء: حرام عليكوا بقي انتو كلكوا عليا وكل حاجه بتغصبوها عليا ليه ليه 😭😭

    احمد: هو كدا واعلي ما في خيلك اركبيه ي ناهد

    نروح بقي لمامت ناهد والحاج سيد

    مامت ناهد طلعت من الأوضه وهي لابسه قميص النوم الأحمر القصير قبل الركبه وعامله عملية اغراء كبيرة

    الحاج سيد بأنبهار: بسم الله ماشاءالله اي دا كلوا اي الحلاوة والجمال داا

    علي فكرة الحاج سيد مطلق مراتو من خمس سنين

    مامت ناهد: الله ي حاج سيد بتكسف

    الحاج سيد وهو يقترب منها: تتكسفي من اي دا انتي طلعتي صاروخ ارض جو وانا معرفش

    مامت ناهد بضحكة: انت هتعمل اي ي راجل

    الحاج سيد: هعمل كل حاجة حلوة ليكي ي قمر

    وخدها ودخلوا الأوضه

    بعدين بعد شويه ومريم بنتها رجعت من عند صاحبتها اللي كانت عندها من الصبح بدري

    مريم دخلت اوضة مامتها ولاقتها في حضن الحاج سيد

    مريم بأنبهار: انتي بتعملي اي ي ماما انتي والراجل دااا

    مامت ناهد مترددة مش عارفه ترد ومفيش اي اعذار تقولها

    الحاج سيد قام من عالسرير وخد مريم وخلع لها كل ملابسها غصب عنها

    مريم: انت بتعمل اي ي مجنون

    الحاج سيد: بغتصبك وبضيعلك شرفك عشان لو نطقتي بكلمه هتكوني معكوكة قبل مننا انتي سامعه

    مامت ناهد: سيب البت ي سيد متعملش فيها حاجه البت لسه صغيرة

    الحاج سيد: ولا اكنه سمع اي حاجه واغتصبها وضيعلها شرفها

    وبعدين الحاج سيد روح قبل ما ناهد تيجي ومريم بعياط

    مريم: انتي السبب ي ماما حرام عليكي انتي ضيعتيلي اغلي حاجه عندي في حياتي

    مامت ناهد: سامحيني ي بنتي انا اسفه

    مريم: انتي ازاي طلعتي كدا انا مش قادرة افهم انا مستحيل اسامحك بعد اللي عملتيه فيا مستحيييل

    ومريم دخلت اوضتها وهي تبكي بشدة

    وبعدين ناهد رجعت وهي اصلا مبتسألش علي مريم لأنها بتكرها بسبب امها

    مامت ناهد: بت ي ناهد روحي روقي الشقة واغسلي المواعين واعملي الأكل يلاا

    ناهد: ي ماما انا تعبانه ومش قادرة

    مامت ناهد: انشالله تموتي وبردو هتنفذي كل اللي بقولك عليه انتي سامعه

    ناهد بحزن: حاضر

    ناهد بعد ما خلصت كل حاجة راحت اوضتها وكلمت ريم

    ناهد: الو ي ريم وحشتبني اوي

    ريم: وانتي كمان وحشاني اوي ناهد قوليلي اي اللي حصل امبارح

    ناهد: ماما بهدلتني امبارح بسبب مكالمة مامتك ليها وخلت الحاج سيد وابنه يجو وخلتني اخرج معاه النهاردة ولما رجعت بردو شغلتني زي كل يوم

    ريم: ربنا هياخدلك حقك ان شاء الله ي ناهد ادعي انتي بس وهي هتتحل

    ناهد: يارب ي ريم بس في حاجه غريبه ملحظاها

    ريم: حاجة اي؟

    ناهد: مريم لما جيت عرفت انها في الأوضه وكمان مقعدتش مع ماما النهاردة زي كل يوم وحاسه ان في حاجه مش طبيعيه ي ريم

    ريم: خلاص حاولي تراقبيهم وتعرفي اذا كان في حاجه

    ناهد: انا قولت كدا بردو

    بعد ما ناهد خلصت مكالمة ريم طلعت تشوف مامتها بتعمل اي ولما خرجت لقتها بتكلم............

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .