-->

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم نهلة زغلول

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم نهلة زغلول

    رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم نهلة زغلول 


    لحظات انوثه⁦
    ❤️
    ⁩ الفصل السابع.الجزء2
    قصي بعت رساله لادم
    آدم تمام
    جاسر وأحمد بصوا لبعض ربنا يستر
    آدم فاضل كام شارع توصل
    ________
    _في سيارة قصي_
    كارمن البيت مش من هنا ياقصي انت نسيت ولا ايه
    جميلة ده مكان مختصر
    سلمي انا جيت من هنا مع قصي كذا مره
    كارمن تمام ولم تهتم
    ________
    _عند آدم_
    يلا انتو امشوا
    احمد يلا ياجاسر وانت ياادم ربنا يستر انا عارفها دماغها ناشفة
    جاسر احنا نستني في العربية لحد ماتتصل بينا سلام
    ________
    _في السياره عند قصي_
    رات احدي الاعلانات المعلقه المنوره بالالوان
    ❤️
    ⁩انا اسف⁦
    ❤️
    ❤️
    ⁩ بحبك ⁦
    ❤️
    ❤️
    ⁩ تتجوزيني ⁦
    ❤️
    ❤️
    ⁩ حبيبك آدم ⁦
    ❤️
    كارمن.. بتاثر و بدموع اغمضت عينيها كمل ياقصي الطريق حنتاخر علي الفرح
    جميلة وسلمي.. كارمن
    كارمن ..كمل ياقصي
    قصي.. حاضر بعد عدة خطوات راي كوخ صغير وصل عنده العربية مش بتدور
    سلمي حاول تاني
    جميلة بلؤم احنا كده حنتاخر علي الفرح فستانك كده حيتبهدل ياكارمن ادخلي ااعدي جوة في بيت اهو واغسلي وشك لان الميكب باظ
    سلمي احنا حنقف مع قصي وانتي ادخلي فستانك حيتبهدل
    كارمن تمام واتجهت الي الكوخ فتحت الباب ودخلت
    كارمن عندك حق ونزلت من السيارة
    قصي اختك دخلت وغمزلهم
    جلست كارمن علي المقعد وزفرت بقوة افتكرت الاعلان وتمسك ادم ببها اغمضت عينيها رات الباب قفل وسيارة قصي انطلقت باقصي سرعة ابتسمت انه قدرها لامفر اقترب منها جثي علي ركبتيه ومسك يديها وقبل باطن يديها انا اسف
    اغمضت عينيها واسقطت بعض الدموع
    آدم عارف انك مش حتنسي وعارف اني جرحتك اطلبي مني اي حاجه الا اني اسيبك
    كارمن بدموع انا فرحي النهاردة مش حينفع مروحش فريد حيتفضح ماذنيش في حاجة
    ادم طبعا فريد ميتجرحش و ميتفضحش لكن آدم خلاص يتجرح يموت ؛؛!كملي كملي من غيري وانا خلاص حبعد عنك خالص وقام من مكانه فتح باب الكوخ تعالي حوصلك
    قامت كارمن من مكانها وقفت عند الباب بصعوبة
    آدم يلا عشان متتاخريش على العريس ومسح وجهه بيديه
    كارمن بدموع اقتربت منه مسكت وجهه حتوحشني
    آدم ملكيش دعوة بيا روحي انتي ؛؛؛تعالي حوصلك
    كارمن اغمضت عينيها انا و بللت شفاهها بطرف لسانها انا مش حروح الفرح
    آدم ليه
    كارمن فريد ممكن يكمل من غيري لكن آدم حيكمل ازاي
    حضنها آدم بقوة انا آسف جرحتك كتير اوي
    كارمن عمري مزعلت منك طول عمري بحبك
    آدم عاملك مفاجاه
    كارمن مفاجاه ايه
    آدم اتصل بجاسر رد تعالي أنا مستنيك وقفل
    كارمن في ايه
    آدم انتي لا بسة الفستان ومعملناش
    فرح اول مرة بس المرة دي حنعمل موافقة
    كارمن بدموع موافقة
    _______
    _فريد وفارس_
    فريد مش في البيت اتاخرت اوي
    فارس اتصل تاني
    فريد موبايلها مقفول
    فارس خلاص انت قاهر نفسك ليه زيها زي غيرها متفوق يافريد في ايه
    فريد انا عايزة مطولتهاش عينا فيها
    فارس هات اي بنت قضي معاها ليلة
    فريد كارمن غيرهم كلهم
    فارس ده حب بقي
    فريد باستغراب حب حب ايه بس
    فارس انت كنت بتعاند نفسك ان مفيش واحدة حتقدر عليك والتحدي زاد لما ظهرت كارمن التحدي قلب حب
    فريد غير الموضوع فين البنت اللي قولت عليها
    فارس حجيبهالك بس حتنسي
    كارمن بالشكل ده وخرج وسابه
    فريد اغمض عينيه وتنهد اوعي تكون
    حبيتها بجد يافريد
    ________
    بعد انتهاء جراءات الزواج :::
    آدم بقيتي مدام آدم الجارحي
    كارمن بابتسامة كله منك ياقصي
    قصي انا نفذت التعليمات مش اكتر اسالي الدماغ المدمرة جاسر صاحب فكرة الاعلان واحمد صاحب فكرة الكوخ
    جميلة مبروك ياادم مبروك ياكارمن عن اذنكم
    سلمي استني ياجميلة رايحة فين وبصت لجاسر
    جاسر اشار لها انا رايح وراها
    جميلة اشارت لاحد السيارات
    جاسر تعالي اركبي مفيش عربيات هنا كلهم عربيات نقل
    جميلة مردتش عليه
    جاسر راحلها وشالها وركبها بالعافيه وركب في مقعده
    جميلة عايز مني ايه وضربته علي صدره
    جاسر طلع بالسيارة بعد شويةوصل علي البيت نزل من السيارة انزلي
    جميلة مش حنزل
    جاسر فتح باب سيارته واتجه اليها فتح الباب انتي اللي اللي عايزة كده وشالها وفتح الباب ودخل البيت في ايه بقي عايزة
    تجننيني ونزلها
    جميلة انت مجنون لوحدك
    جاسر مجنون بيكي
    جميلة انت اناني ابعد عني
    جاسر مش حبعد عنك عمري ماحسيبك
    انا قدرك واقترب منها
    جميلة ابعد عني ابعد بقولك
    جاسر متاكده انك عايزاني ابعد
    جميلة بضعف ايوة ابعد
    جاسر متاكده والتهم شفتيها
    جميلة بضعف بتحبني
    جاسر عمري ما حبيت غيرك
    جميلة كداب فاكر حستسلم زي المرة
    اللي فاتت
    جاسر اعمل ايه عشان اثبتلك
    جميلة حنبعد عن بعض فترة حسيبك حتتحرق زي ماكنت بتحرقني ببعدك عني
    جاسر ويحاول بلع ريقه بصعوبة ماشي
    جميلة انا حمشي وفتحت الباب وخرجت
    جاسر ضرب بيديه على الحائط غبي
    جميلة بحزن ببكاء لسة حتشوف اكتر من كده
    _________
    _فاتن وأحمد_
    أحمد حبايب بابا وحشتوني اوي
    فاتن اتفضل واقف ليه علي الباب
    احمد تنهد ودخل أعد على الكرسي عاملة ايه
    فاتن الحمد لله شغلي بقي كويس احسن
    احمد انا مسالتش على الشغل انا اسالت عليكي
    فاتن انا تمام كويس انك جيت انا حنزل عشان اشرف مستنيني
    أحمد اشرف مين ياسمين مازن أدخلوا جوة
    فاتن المحاسب الجديد اه المحامي حيجيلك النهاردة عشان تجيب المأذون عشان إجراءات الطلاق انا اشوف حالي وأنت تشوف حالك
    احمد تشوفي حالك يعني ايه تتجوزي يعني
    فاتن وانت مالك شئ ميخصكش
    أحمد لا يخصني هو أنا مش جوزك ولا ايه
    فاتن بلاش نفس الاسطوانه البايخة هي هي
    أحمد متجننيش طلاق مش حيحصل
    فاتن لا حيحصل وحطلق غصب عنك
    احمد غصب عني طيب غصب بغصب تعالي معايا واتجه الي غرفتهم وقفل الباب
    فاتن انت حتعمل ايه
    احمد ايه خايفه حاخد حقي الشرعي اللي انتي حرماني منه بقالك سنين
    فاتن انت بتهزر صح حصوت
    احمد الخدامين حيقوله ايه جوزها وفي اوضة نومها ومنعاه من حقه الشرعي بقالي سنين مستني
    فاتن أحمد اعقل يااحمد
    احمد انا اتجننت خلاص بسببك وخلع
    قميصه ورماه
    فاتن بضعف انت عايز ايه
    احمد عايزك عايز حقي اللي بقالي سنين بستناه
    فاتن انا كبرت خلاص
    احمد هششش مين دي اللي كبرت انتي اللي كبرتي نفسك
    فاتن انت خونتني
    أحمد اسف مش حتتكرر تاني والتهم شفاهها بشفتيه حتعوضيني عن كل حاجة تفكيري فيكي ....وحب ليكي ....وبعدك عني
    _________
    _قصي وسلمي_
    سلمي بابتسامة وحشتني أوي عملت
    ايه مع نوارة
    قصي بابتسامة لسة بتغيري عليا
    سلمي حتفضل في عيني اوسم راجل مغيركش بس غير الشعر الابيض ده
    انا لسة بحبك وحفضل احبك
    قصي وانا كمان اقفلي النور عشان حنام
    سلمي نام نام ده اللي انت فالح فيه
    قصي عدي يوم علي خير ياسلمي احسنلك كفاية اللي عملوا فيا النهاردة
    سلمي نام نام احسنلك واحسنلي
    قصي انتي عايزة ايه دلؤتي ياسلمي
    البني ادم طاقة
    سلمي هو انا طلبت منك حاجة اناعايزاك تقعد معايا نتفرج علي فيلم نتكلم شويه
    قصي الصبح نتكلم ونتفرح طفي النور بقي
    سلمي طيب وطفت النور وخرجت برة الغرفة اتجهت الي المكتب الخاص بقصي
    سلمي مسكت صورهم وتنهدت علي حالها بعدها خرجت فتحت التليفزيون شعرت
    بالملل الشديد رات يد تحتضنها
    قصي فيلم ايه ده
    سلمي انت منمتش
    قصي لا منمتش واعد جنبها خدها في حضنه
    سلمي احلي حضن في الدنيا مكنتش مفكره اني ححبك ولا اتجوزك كنت بكرهك
    قصي عارف من اول يوم شوفتيني فيه حسيتي بايه
    سلمي كنت عايزة اكلمك اكتر مكنش نفسي الحوار يخلص كده وانت حسيت بايه
    قصي حبيتك وقولت لازم اعذبك زي مابتعذب
    سلمي نفس التفكير فكرت كده بردو
    قصي حبتيني ده انا كنت بعاملك وحش اوي
    سلمي عمري ماحبيت راجل غيرك
    قصي وضع جبهته علي جبهتها انا حبيتك انا كاني مدمنك
    سلمي اغمضت عينيها من كلماته الفيلم ابتدأ
    قصي فيلم ايه ده
    سلمي فيلم اجنبي قديم رومانسي
    قصي شوفتي قبل كده
    سلمي بحبه اوي البطل كان بيكره البطلة
    وهي كمان كانت بتكره كانوا عندين اوي مع بعض فاجأة حبوا بعض واتجوزوا
    قصي مش بتفكر بحد القصة دي وقام يولع الدفاية الخشب وشغل موسيقى
    سلمي كانهم بيتكلموا عننا
    قصي تعالي ومسك ايديها بضحك اول مرة رقصنا علي الموسيقى دي حسيتي بايه
    سلمي مكنتش حاسة كنت طايرة وأنت كنت حاسس بايه
    قصي كنت عايز اخطفك واخفيكي
    جوة ضلوعي واقترب منها
    سلمي اسر حيشوفنا
    قصي يبقي ندخل اوضتنا
    ________
    _آدم وكارمن_
    آدم رايحة فين
    كارمن رايحة الحمام اه علي فكرة انا كنت حتجوز فريد فى أيام مينفعش يلمسني فيها
    آدم بابتسامة مش سهله انتي بردو
    كارمن بلؤم تتعوض
    آدم خدها في حضنه انتي عندي اهم من اي حاجه علاقتي بيكي مش في السرير علاقتي بيكي علاقة مودة ورحمة وحب
    كارمن بحبك اوي
    __________
    _بعد شهر_ عند جميلة_
    دخلت الحمام للتقئ وافتكرت ضعفها مع جاسر اغمضت عينيها
    بعدها بصت لنفسها في المرايا غبية غبية
    لازم تنزلي

    الفصل الثامن من هنا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .