-->

رواية حبي للابد مازن ومليكة البارت الرابع 4 بقلم سحورة

رواية حبي للابد مازن ومليكة البارت الرابع 4 بقلم سحورة

    رواية حبي للابد مازن ومليكة البارت الرابع 4 بقلم سحورة 



    حبي للابد

    مازن : مليكه يلا هنتاخر
    مليكه : خلاص اهو جهزت
    مازن : ايه ال انتي لابساها ده
    مليكه : حلو مش كد
    مازن : انتي مستحيل تخرجي كد
    مليكه : هو مالو يامازن
    مازن : لا ولا حاجه بنطلون حينز معرفش ازاي لبستيه وبلوزه اطفالي
    مليكه : مازن ده لبسي
    مازن : لا طبعا انا عمري مشوفتك لابسه كد
    مليكه : انت ملكش دعوه بيا
    مازن : بصوت عالي مليكه احترمي نفسك ولاحظي انك بتكلمي جوزك
    مليكه : انا مش هغيرو وهنزل كد انت مش هتغصبني ع حاجه
    مازن اتمالك اعصابو ورجع شعر راسو لورء واخد نفس طويل
    طيب بصي تعالي اقعدي نتكلم
    احنا رايحين بيت عائله يعني فيه شباب كتير هناك وع فكره هناك كلهم محجبين مينفعش انا ادخل بمراتي بالمنظر ده
    مليكه : اه انت خايف ع منظرك قدام اهلك
    مازن : لا انا مش بخاف غير من ال خلقني انا بس مش عايز حد يبصلك بصه كد ولا كد وانا راجل دمي حامي مش هسيب حد يبصلك واقف ساكت
    وبعدين انتي هتبقي مبسوطه لما ربنا يعاقبك ع كد
    مليكه : هيعاقبني ازاي يعني انا بصلي
    مازن : هههههههه كل واحد هيبصلك هتاخدي ذنوب عليه لاني لبسك ضيق وبعدين انا محبتش اغصب عليكي واقولك اتحجبي لاني عايزك تقتنعي وانا متاكد انك اول متشوفيهم وتقعدي معاهم من نفسك هتتحجبي
    مليكه اقتنعت انا اسفه
    مازن : هههههه بتتاسفي ع ايه انا هنا عشان اصلحلك غلطك مش مشكله اغلطي براحتك هتلقيني جمبك بعرفك الصح اتفقنا يامليكتي
    مليكه : مليكتك
    مازن : ايوه مش عجبك ولا ايه
    مليكه بسرعه : لالالا حلو هقوم اغيرو بس انا معنديش هدوم غير كد
    مازن : تعالي طيب نشوفلك حاجه تليق بمرات الكينج
    مليكه باستغراب
    مازن قطع كلامها يلا بس وهتفهمي بعدين
    واخترلها فستان زهري فيه فصوص صغير وطويل وبربع كم ورقيق خالص
    مليكه : انا مش فكره اني اشتريت فستان قبل كد
    مازن : انا اشتريتو
    مليكه : امتا
    مازن : قبل منتجوز كنت معدي من قدام محل وعجبني وحسيتو هيقا حلو عليكي عشان كد اشتريتو
    مليكه : طيب هروح البسو
    مازن فضل قاعد مستنياها وكل شويه يامليكه هنتااااااخر بسببك
    مليكه : بفرحه ايه رايك
    مازن وقف مصدوم من جمالها
    مش عارف الفستان حلو ولا انتي ال محليها❤
    مليكه : عجبك
    مازن : يجنن
    بصراحه انا من راي بلاش نروح النهارده خايف حد يحسدك مني او يبصلك ربنا يستر
    يلا ننزل
    وراحو ع المكان وكان عباره عن فيلا كبيره من بره ومليان ورد وزهور ده غير الحراس ال فيه
    مليكه باندهاش ايه الجمال ده
    مازن : ههههههه شكلك حلو اوي وانتي كد
    مليكه : بصتلو بخنقه
    مازن : خلاص خلاص
    يلا وصلنا
    هاتي ايدك
    مليكه : ليه
    مازن : مليكه انتي هنا مراتي قولا وفعلا فحاولي تمثلي لغايه لما نخلص اليوم ده
    مليكه : حاضر حاضر
    ودخلو جوه وكانت احلي بكتير من الخيال حتي
    وهناك شافتهم كلهم متجمعين ناس كتير هي متعرفش ولا حد فيهم
    مازن قرب منها متخفيش مش بيعوضو
    مليكه : ههههههه
    مازن : بهزار وطي صوتك هضربك ع وشك
    مليكه بتحاول تتمالك نفسها
    نتعرف بقا ع افراد عائله مازن
    عمو : خليل 40 سنه
    نجلاء مراتو : 35 سنه
    رعد : 27 سنه
    كرم : 25 سنه
    يارا : 20 سنه
    الخال : جمال : 37 سنه
    سوسن : 30 سنه
    بسمه : 22 سنه
    عز : 24 سنه دكتور عيون
    اروي : 20 سنه
    عمتو :خديجه : 40 سنه
    توفيق : 46 سنه
    ندي : :19 سنه طالبه في ثانوي عام
    جاسر :28 سنه ظابط شرطه
    عوده للواقع
    كرم : الكينج وصل
    مازن : اهلا يااستاذ
    كلهم وقفو يسلمو
    ومليكه كانت واقفه مصدومه كانو كل البنات محجبين وفرحنين بوجود مازن
    سلمو ع الكل ومازن عرفهم ع مليكه هما مشفوهاش غير في الفرح بس
    رعد : قرب لمازن عرفت تختار ياكينج
    مازن : من غير نفس اه عرفت اختار عقبالك
    رعد : اوعدنا يارب بس تكون مزه زي مراتك
    كد
    مازن : احترم نفسك ولاحظ انها مراتي ونزل عينك احسنلك
    رعد : ههههههه مالك قفشت كد ليه كنت بهزر بس
    ندي : انتي بقا مرات مازن
    مليكه : اه انا ايه وحشه
    ندي: لا والله مش قصدي بالعكس انتي قموره اوي انا بس اول مره اشوفك معرفتش اجي فرحك عشان المذاكره والامتحانات
    مليكه : ربنا معاكي ياحبيبتي
    خديجه : ولد يامازن
    مازن : نعم ياعمتو
    خديجه : مراتك احلي منك ياولد
    مازن : ههههههههه اهم حاجه انها عجبتك
    خديجه : بس هي بتعرف تطبخ
    مازن : احلي اكل اكلتو في حياتي
    خديجه بغضب
    احلي من اكلي يعني
    مازن : لا طبعا انتي الاساس
    جاسر : بتقولو ايه مش سامع
    مازن : ايه ياحضره الظابط علمولك تتجسس ع الناس ولا ايه
    جاسر بتكبر : انا افهم الحاجه وهي طايره يابني
    مازن : انت قاعد معانا ليه متغور ع شغلك
    جاسر : للاسف اجازه عشانك للاسف بقا
    مازن : هههههه حبيبي
    عز جه من بره وشاف مليكه اول واحده بصوت عالي : ايه ده عندنا تيوف
    مازن وقف وباصصلو بس عز مركز مع مليكه ال قاعده مع البنات
    مازن : احم احم
    عز بيتكلم وعينو عليها برضو
    كرم قرب منو
    كرم : عز
    عز : استنا ياكرم الله يخليك
    كرم : هقولك حاجه طيب
    عز : استنا بس نشوف الضيفه الجديده ديه بقولك هي تبع صاحبه مين من البنات ال قاعدين
    كرم : مانا هقولك اهو تبع مين
    عز : لالالا سبني انا اتعرف
    كرم : يابني هتندم
    عز : انا فعلا هندم لو مكلمتهاش دلوقتي
    كل ده ومازن واقف والغضب مالي عنيها
    مازن قرب منو وحط ايديه ع كتفو
    عارف ال نفسك تكلمها ديه تبقا تبع مين
    عز : عرفني انت ياكبير
    مازن ببتسامه مراتي
    عز بعد مكان مبتسم بدا الخوف يظهر عليه مم مم مم ايه
    مازن : انت هتتكلم زي الحيوانات
    عز : والله مكنت اعرف انا اول مره اشوفها
    مازن بيرفع كم القميص عشان يضربو
    لا ولا يهمك محصلش حاجه وبدا عز يجرب منو في الفيلا ومازن وراه
    وحيات امك مهسيبك النهارده بتعاكس واحنا موجودين طيب اعمل احترام للناس ال معاك
    عز : والله مقصدي
    مازن : اقف والا قسم بالله اموتك النهارده.
    عز : مانت في الحالتين هموت سامحني ياكينج غلطه وندمانه عليها
    جاسر : اوع تسامحو يامازن ده مجننا في البيت
    كل ده والكل عمال يضحك ع منظهرهم
    توفيق : مهمها كبرو بيفضلو اطفال برضو
    مليكه شافت انهم ناس حلوه اوي في حوليهم جوه اسري
    وخفه دم منهم كلهم بس مرتحتش لراندا ولا رعد
    مازن مسك عز وفضل يضرب فيه لغايه لما كرم بعدهم عن بعض
    مازن : سبتك المرادي بمزاجي
    عز : بياخد نفسو بالعافيه كتر خيرك بصراحه
    محمود : صوتكم عالي ليه ياشباب
    مازن : ازيك ياحج
    محمود : حضنو البيت وحش من غيرك
    مازن : وجودك كفايه
    حازم رجع من بره هو وعادل
    حازم : انا بحس ان مازن ابن البطه البيضه واحنا عيال البطه السوده
    مازن : هههههههه بتغيري ياسكر
    حازم : هه هه خفيف
    ناديه : مسكتو من ودنو بقا انا بطه ياض
    حازم : احلي بطه شوفتها في حياتي
    مازن حضن مامتو كنتي فين ياقلبي بدور عليكي
    ناديه : كنت بصلي
    مازن : حرمنا
    ناديه : جمعا ياحبيبي ان شاء الله
    فين مراتك
    مازن : مليكه تعالي سلمي
    مليكه : ازي حضرتك
    ناديه : مشاء الله انا بخير يابنتي
    حازم : اهلا بيكي في عائله محمود
    مازن : ده اخويا يامليكه
    مليكه : مدت ايديها ازيك
    حازم بص لمازن لانو شاف ال حصل في عز
    حازم : اسلم
    مازن : ههههههه ياعالم خوافه
    وسلم هو في ايد مليكه محبش يكسفها قدمهم
    وقعدو كلهم يتكلمو ومليكه كانت بتسمعهم بس كل شويه بسمه تفتح معاها موضوع وتخليها تتكلم معاهم

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .