-->

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم نهلة زغلول

رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم نهلة زغلول

    رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل الثاني بقلم نهلة زغلول 


     لحظات انوثة⁦❤️⁩الفصل الثاني . الجزء 2
                 
    _كارمن_
    خلاص كلكم جاهزين اخيرا اتجمعنا في المزرعه تنهدت قفلت النور وفتحت الباب الغرفة تفاجات بادم في السرير مع واحدة 
    كارمن من الصدمة وقعت علي الارض ولم تنطق افتكرت فؤاد وهو بيخون حياة 
    آدم للفتاة اطلعي برة قام من مكانه لبس هدومه مسح علي وجهه وجلس بجانبها 
    مسك ايديها 
    جاسر انت ايه حيوان 
    قصي مش حتبطل ابدا القرف دا
    احمد انتي كويسه ياكارمن 
    آدم انا اسف ياكارمن 
    جميلة وسلمي حضنوها 
    فاتن اخدت الاولاد وطلعت برة 
    كارمن اغمضت عينيها وكانها في كابوس
     اسف علي ايه 
    آدم عارف انك مش حتسامحيني بس انتي اللي اضطرتيني لكده 
    كارمن انا قصرت معاك في ايه حقوقك بتاخدها بالكامل انت مقرف اوي اوي وقامت اتجهت الي خارج المزرعة فتحت باب السيارة وانطلقت باقصي سرعة ذهبت الي البيت نزلت من السيارة دخلت البيت 
    فتح آدم باب السيارة ذهب وراءها 
    آدم ممكن تهدي وحعملك إللي انتي عايزاه من حقك تسبيني وكمان حقك تطلقي 
    كارمن انا مش حنفصل عنك انا حاخد نصف ثروتك كانت الصدمه الاولي 
    كارمن مش حتلمسني الصدمه الثانية 
    كارمن حاجي علي النوم وبس الصدمة الثالثه 
    كارمن حشوفك بتنهار ادامي الصدمة الرابعه 
    كارمن حتاخد هدومك وتبات في الاوضة التانيه لاني دي حتبقي اوضتي 
    الصدمة الخامسه 
    كارمن انت مكنتش بتخلف انا كنت مخبيه عليك الصدمة السادسه وتركته وذهبت الي غرفتها 
    آدم رمش بعينه عدة مرات أعد علي الكرسي حتي يستوعب الأمر بعدها قام طلع علي الدرج وتنهد علي حاله خبط علي كارمن فتحت ايه اللي يثبتلي ان انا اللي مكنتش بخلف 
    كارمن ذهبت الي الدولاب فتحت علبة مجوهرات الخاصة بها اتفضل دي الحاجات اللي تخصك مبقتش تخصني خلاص دي مكتوب فيها اني بخلف ودي فيها انك مبتخلفش إظن كده انا مقصرتش معاك
     يااستاذ آدم استحملت 10سنين عمري مافضحتك عمري ماخنتك عمري مبطلت 
    آدم عمرك مبطلتي تحبيني ياكارمن 
    كارمن الكلام ده كان زمان انا خلاص 
    حنساك وحبدا من جديد وانت حتبقي 
    ماضي اليم حخجل حتي اني فتكره
    آدم كارمن متسبنيش انا ممكن اضيع من غيرك  كارمن عارفة انك بتحبني وده عقابك الوحيد حتشوفني كل يوم ادام عينيك بس من غير ماتلمسني عن اذنك وقفلت الباب 
    ذهب آدم الي خارج البيت ركب سيارته 
    __________
    _جاسر وجميلة_
    جاسر مفيش فايدة في حيفضل طول عمره مقرف 
    جميلة هي مقصرتش معاه في حاجة 
    جاسر آدم مش بتاع جواز انا اسف اني اقنعتها بيه وخلتها توافق علي الجوازة دي 

    __________
    _احمد و فاتن_
    احمد الحيوان خانها ادامنا كلنا في المزرعه استغل فرصة غيابها مقصرتش معاه في حاجة اتغيرت عشانه في كل حاجه 
    فاتن ان نفسي مستغربه من تصرفه 
    __________
    سلمي صاحبك اتجنن خلاص وجنن كارمن معاه
    قصي آدم بيحبها وميقدرش يستغني عنها 
    سلمي واضح انه بيحبها عشان كده خانها 
    قصي آدم لازم يتربي واللي حتربي اختك 
    سلمي كارمن بتحبه اوي خايفه تضعف ادامه وهو ميستاهلش 
    __________

    رجع آدم الي البيت بعد ان نال من السكر
    كارمن نزلت سندته تعالي حتبقي كويس ودخلته غرفته نيمته علي السرير 
    آدم انا بحبك متسبنيش 
    كارمن اغمضت عينيها عارفه عارفة انك بتحبني واقتربت منه وحشتني اوي 
    آدم اغمي عليه من كتر الشرب 
    كارمن وضعت راسها علي صدره وبدات
    في البكاء ليه عملت كده فيا انا بحبك 
    نظرت لشفاهه واقتربت منها قبلته بعشق وكانها تستمتع تعمقت اكثر في قبلاتها 
    وهي تلهث انا بحبك وعمري ماكرهتك
    ضربته علي صدره ليه عملت كده انت اللي اخترت تبعد عني وفتحت الباب وخرجت 
    _________

    _في صباح اليوم التالي_
     فكرت كثيرا كيف ستنتقم من ذلك الأحمق فتحت الدولاب اختارت بنطلون جينز ازرق مع بلوفر أحمر 
    وكوتشي أبيض وعملت شعرها علي هيئة 
    ديل الفرس ووضعت القليل من احمر 
    الشفاه هي تعلم انه يعشقها بذلك المظهر 
    ادم رايحة فين ياهانم بالشكل ده 
    كارمن عندي ميعاد 
    ادم ميعاد مع مين 
    كارمن مع فريد الجوهري عن اذنك 
    آدم استني 
    كارمن اشاحت وجهها عنه 
    آدم يطلع مين فريد الجوهري ده 
    كارمن شئ ميخصكش ابدا 
    آدم ميخصنيش انتي اتجننتي ولا ايه
     ومسكها من ذراعها 
    كارمن ابعد عني انا بكرهك وبقرف منك انت خونتني لايمكن حسامحك 
    آدم بس حعرف انتي بتفكري في ايه 

    _________
    _جاسر وجميلة_
    جميلة عندك تصوير النهاردة 
    جاسر أيوة عندي تصوير 
    جميلة مش واخد بالك من حاجة 
    جاسر هو في حاجة في جديده اشترتيها
    جميلة ولا حاجة ياجاسر ولاحاجة روح شغلك 
    جاسر يلا سلام سلام ياملك معلش ححاول ارجع بدري انا عارف ان النهاردة اجازة المدرسه 
    ملك احنا رايحين النادي كمان شويه 
    جاسر تمام انا حبقي اروحلكم هناك سلام 
    ملك سلام 
    ________

    _قصي وسلمي_
    قصي يلا يااسر اغسل ايدك وتعالي عشان تاكل 
    سلمي رجعت اخيرا 
    قصي الماسورة ضربت كان لازم حد يصلحها
    سلمي مخلتش حد من العمال يصلحها ليه 
    قصي فشلوا وبعدين انتي ناسية ان ده تخصصي وخلع قميصه عنه 
    سلمي عضت علي شفتيها من مظهره 
    قصي وكانه فهمها وابتسم حاخد دش ثانية تكوني جاهزة 
    سلمي بابتسامة رفعت حاجبيها عاليا وراحت تجهز نفسها  
    ________
    _احمد و فاتن_
    فاتن هو مفيش غيرك حد بيشتغل في الشركة 
    أحمد ابوكي الله يرحمه مات وأمني عليها مامتك عاملة ايه متخليها تيجي تقعد معاكي
    فاتن والله فكره حلوة علي الاقل تساعدني شوية يلا ياياسمين يلا يامازن نتصل بتيتة 

    _________
    _جاسر وجميلة_
    ذهبت جميلة الي النادي مع ابنتها ملك 
    الكابتن مدام جميلة انتي زائدة خمسة كيلو 
    جميلة بكسفة بس انا فعلا حاولت وفشلت 
    الكابتن انا حساعدك تنزليهم 
    جميلة بفرحة بجد
     ________
    _قصي وسلمي_
    بعد الانتهاء من اخذ الدش خرج قصي بالمنشفة حول خصره 
    سلمي البس عشان متبردش
    قصي متاكدة 
    سلمي متاكدة 
    قصي تمام انا حلبس وخارج 
    سلمي بغيظ منه اخرج براحتك انت اصلا مش فارق معايا او ممكن اكون كبرت ولا حاجة مبقتش اعجبك 
    قصي هشششش والتهم شفتيها 

    ____________
    في المساء 
    دخلت كارمن غرفة آدم أغمضت عينيها نامت علي السرير وتنهدت علي حالها فجاة سمع صوته 
    قامت كارمن من مكانها المحاولة للهروب حتي لاينكشف امرها 
    آدم رايحة فين واقترب منها ......

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .