رواية لحظات انوثة الجزء الثاني الفصل الثاني بقلم نهلة زغلول
لحظات انوثة❤️الفصل الثاني . الجزء 2
_كارمن_
خلاص كلكم جاهزين اخيرا اتجمعنا في المزرعه تنهدت قفلت النور وفتحت الباب الغرفة تفاجات بادم في السرير مع واحدة
كارمن من الصدمة وقعت علي الارض ولم تنطق افتكرت فؤاد وهو بيخون حياة
آدم للفتاة اطلعي برة قام من مكانه لبس هدومه مسح علي وجهه وجلس بجانبها
مسك ايديها
جاسر انت ايه حيوان
قصي مش حتبطل ابدا القرف دا
احمد انتي كويسه ياكارمن
آدم انا اسف ياكارمن
جميلة وسلمي حضنوها
فاتن اخدت الاولاد وطلعت برة
كارمن اغمضت عينيها وكانها في كابوس
اسف علي ايه
آدم عارف انك مش حتسامحيني بس انتي اللي اضطرتيني لكده
كارمن انا قصرت معاك في ايه حقوقك بتاخدها بالكامل انت مقرف اوي اوي وقامت اتجهت الي خارج المزرعة فتحت باب السيارة وانطلقت باقصي سرعة ذهبت الي البيت نزلت من السيارة دخلت البيت
فتح آدم باب السيارة ذهب وراءها
آدم ممكن تهدي وحعملك إللي انتي عايزاه من حقك تسبيني وكمان حقك تطلقي
كارمن انا مش حنفصل عنك انا حاخد نصف ثروتك كانت الصدمه الاولي
كارمن مش حتلمسني الصدمه الثانية
كارمن حاجي علي النوم وبس الصدمة الثالثه
كارمن حشوفك بتنهار ادامي الصدمة الرابعه
كارمن حتاخد هدومك وتبات في الاوضة التانيه لاني دي حتبقي اوضتي
الصدمة الخامسه
كارمن انت مكنتش بتخلف انا كنت مخبيه عليك الصدمة السادسه وتركته وذهبت الي غرفتها
آدم رمش بعينه عدة مرات أعد علي الكرسي حتي يستوعب الأمر بعدها قام طلع علي الدرج وتنهد علي حاله خبط علي كارمن فتحت ايه اللي يثبتلي ان انا اللي مكنتش بخلف
كارمن ذهبت الي الدولاب فتحت علبة مجوهرات الخاصة بها اتفضل دي الحاجات اللي تخصك مبقتش تخصني خلاص دي مكتوب فيها اني بخلف ودي فيها انك مبتخلفش إظن كده انا مقصرتش معاك
يااستاذ آدم استحملت 10سنين عمري مافضحتك عمري ماخنتك عمري مبطلت
آدم عمرك مبطلتي تحبيني ياكارمن
كارمن الكلام ده كان زمان انا خلاص
حنساك وحبدا من جديد وانت حتبقي
ماضي اليم حخجل حتي اني فتكره
آدم كارمن متسبنيش انا ممكن اضيع من غيرك كارمن عارفة انك بتحبني وده عقابك الوحيد حتشوفني كل يوم ادام عينيك بس من غير ماتلمسني عن اذنك وقفلت الباب
ذهب آدم الي خارج البيت ركب سيارته
__________
_جاسر وجميلة_
جاسر مفيش فايدة في حيفضل طول عمره مقرف
جميلة هي مقصرتش معاه في حاجة
جاسر آدم مش بتاع جواز انا اسف اني اقنعتها بيه وخلتها توافق علي الجوازة دي
__________
_احمد و فاتن_
احمد الحيوان خانها ادامنا كلنا في المزرعه استغل فرصة غيابها مقصرتش معاه في حاجة اتغيرت عشانه في كل حاجه
فاتن ان نفسي مستغربه من تصرفه
__________
سلمي صاحبك اتجنن خلاص وجنن كارمن معاه
قصي آدم بيحبها وميقدرش يستغني عنها
سلمي واضح انه بيحبها عشان كده خانها
قصي آدم لازم يتربي واللي حتربي اختك
سلمي كارمن بتحبه اوي خايفه تضعف ادامه وهو ميستاهلش
__________
رجع آدم الي البيت بعد ان نال من السكر
كارمن نزلت سندته تعالي حتبقي كويس ودخلته غرفته نيمته علي السرير
آدم انا بحبك متسبنيش
كارمن اغمضت عينيها عارفه عارفة انك بتحبني واقتربت منه وحشتني اوي
آدم اغمي عليه من كتر الشرب
كارمن وضعت راسها علي صدره وبدات
في البكاء ليه عملت كده فيا انا بحبك
نظرت لشفاهه واقتربت منها قبلته بعشق وكانها تستمتع تعمقت اكثر في قبلاتها
وهي تلهث انا بحبك وعمري ماكرهتك
ضربته علي صدره ليه عملت كده انت اللي اخترت تبعد عني وفتحت الباب وخرجت
_________
_في صباح اليوم التالي_
فكرت كثيرا كيف ستنتقم من ذلك الأحمق فتحت الدولاب اختارت بنطلون جينز ازرق مع بلوفر أحمر
وكوتشي أبيض وعملت شعرها علي هيئة
ديل الفرس ووضعت القليل من احمر
الشفاه هي تعلم انه يعشقها بذلك المظهر
ادم رايحة فين ياهانم بالشكل ده
كارمن عندي ميعاد
ادم ميعاد مع مين
كارمن مع فريد الجوهري عن اذنك
آدم استني
كارمن اشاحت وجهها عنه
آدم يطلع مين فريد الجوهري ده
كارمن شئ ميخصكش ابدا
آدم ميخصنيش انتي اتجننتي ولا ايه
ومسكها من ذراعها
كارمن ابعد عني انا بكرهك وبقرف منك انت خونتني لايمكن حسامحك
آدم بس حعرف انتي بتفكري في ايه
_________
_جاسر وجميلة_
جميلة عندك تصوير النهاردة
جاسر أيوة عندي تصوير
جميلة مش واخد بالك من حاجة
جاسر هو في حاجة في جديده اشترتيها
جميلة ولا حاجة ياجاسر ولاحاجة روح شغلك
جاسر يلا سلام سلام ياملك معلش ححاول ارجع بدري انا عارف ان النهاردة اجازة المدرسه
ملك احنا رايحين النادي كمان شويه
جاسر تمام انا حبقي اروحلكم هناك سلام
ملك سلام
________
_قصي وسلمي_
قصي يلا يااسر اغسل ايدك وتعالي عشان تاكل
سلمي رجعت اخيرا
قصي الماسورة ضربت كان لازم حد يصلحها
سلمي مخلتش حد من العمال يصلحها ليه
قصي فشلوا وبعدين انتي ناسية ان ده تخصصي وخلع قميصه عنه
سلمي عضت علي شفتيها من مظهره
قصي وكانه فهمها وابتسم حاخد دش ثانية تكوني جاهزة
سلمي بابتسامة رفعت حاجبيها عاليا وراحت تجهز نفسها
________
_احمد و فاتن_
فاتن هو مفيش غيرك حد بيشتغل في الشركة
أحمد ابوكي الله يرحمه مات وأمني عليها مامتك عاملة ايه متخليها تيجي تقعد معاكي
فاتن والله فكره حلوة علي الاقل تساعدني شوية يلا ياياسمين يلا يامازن نتصل بتيتة
_________
_جاسر وجميلة_
ذهبت جميلة الي النادي مع ابنتها ملك
الكابتن مدام جميلة انتي زائدة خمسة كيلو
جميلة بكسفة بس انا فعلا حاولت وفشلت
الكابتن انا حساعدك تنزليهم
جميلة بفرحة بجد
________
_قصي وسلمي_
بعد الانتهاء من اخذ الدش خرج قصي بالمنشفة حول خصره
سلمي البس عشان متبردش
قصي متاكدة
سلمي متاكدة
قصي تمام انا حلبس وخارج
سلمي بغيظ منه اخرج براحتك انت اصلا مش فارق معايا او ممكن اكون كبرت ولا حاجة مبقتش اعجبك
قصي هشششش والتهم شفتيها
____________
في المساء
دخلت كارمن غرفة آدم أغمضت عينيها نامت علي السرير وتنهدت علي حالها فجاة سمع صوته
قامت كارمن من مكانها المحاولة للهروب حتي لاينكشف امرها
آدم رايحة فين واقترب منها ......