-->

رواية وعد الادهم كاملة بقلم امنية الحبيشي

رواية وعد الادهم كاملة بقلم امنية الحبيشي

    رواية وعد الادهم كاملة بقلم امنية الحبيشي




    البااارت الاول😍😍
    وعد الادهم👏👏
    يدخل بهيبته وغرورة المعتادين ولما لأ فهوو الصقر ادهم السيوفي🖤💜
    دخل مكتبة بكل غرور دخلت وراه السكرتيرة تتغنج في مشيتها
    ادهم/مواعيد انهاردة اي...
    ملك/قصت عليه جميع المواعيد
    ادهم/تمام روحي وابعتيلي مازن
    ملك/تقترب منه بدلال اي حاجة تانية ياادهم بية
    ادهم بغضب/اعمليها تان ياملك وهتبقي في الشارع ومش هتلاقي شركة تشغلك
    اومأت ملك بخوف وخرجت وقامت باستدعاء مازن دلف مازن الي ادهم
    مازن/اي يا ادهم راعب ملك كده ليه
    ادهم/ياعم دي وحدة متربتش اصلا عمالة تتلزق فيا وانا مش ناقص قرف
    مازن/انت مش هتتجوز تان ياادهم
    ادهم/قول لنفسك علي الاقل انا اتجوزت وخلفت ومراتي ماتت اما انت عازب
    مازن/كلهم كل**ياصاحبي
    كاد ادهم يتحدث لولا قطعة اتصال
    حارس/ادهم بيه شادي بيه كان بيتخانق ولسه داخل عند المعيد
    ادهم بغضب وصوت عالي/انت بتقول اي شادي السيوفي يدخل عند المعيد انا جاي ياشوية بهايم ثم اعلق الهاتف بغضب كبيير
    مازن/في اي ياادهم
    ادهم/قوم يا مازن مش وقته
    _______________________
    علي الجهة الاخري نجد ثلاث فتيات وشاب يتشاجرون
    شادي/حسبي اللة ونعم الوكيل فيكي ياوعد يابنت ام وعد
    جني/يووووه ياشادي كل مرة نفس الكلام احنا دمغنا بتوجعنا علي فكرة🤣
    شهد/انت مكبر الموضوع ليه مهياش اول مرة يعني
    وعد/كل مرة اقولك انشف كدة ياشادي
    شادي وهو يشد ملابسة كالمجنون/انشف ايه وانتو يا شيطانتين انا عارف انها مش اول مرة كل مرة ست وعد تضربلها 2 ثلاتة وانا اتاخد في الرجلين وانا واللة المرادي كنت بحوش عن الولا مش بضربه والله
    جني بضحك/اه واللة ياشيدو ده الواد ده صعب عليا موووت ده لسه بيقولها جمال الشعر الاحمر وعينك متشوف الا الضلمة🤣🤣
    شهد/والواد ياعيني محطش منطق ووعد بتضرب فين يوجعك🤣🤣
    شادي ببكاء مصطنع/اهئ اهئ اعمل اي يارب في ال3 شياطين دول انا اي الي رماني علي المر
    جني.وعد.شهد بنفس واحد/الي امر منه ياشيدو🤭🤭
    كان سيتحدث شادي لولا سماع صوت غاضب وبشدة/شاااادي
    شادي/جالك الموت ياتارك الصلاة
    شادي/اي الي جابك ياادهم واي ده مازن كمان يا مراحب
    ادهم/جاي علشان اشوف اخويا البلطجي
    شادي ببكاء مصطنع+جنون/والله ماليا دعووه البت دي هي الي كانت بتضرب وانا بحووش صدقووني😳😅😅
    نظر ادهم مكان اشارة شادي وجد كتلة من الجمال والانوثة ترتدي👇وشعرها الاحمر المموج يتعدي خصرها بقليل
    مازن/اللهم صلي علي النبي مين القمر دي
    شادي/مابلااااش احسن لك ده لسه مشلفطة واحد حالا
    جني ببلاهة وتلقائيه/واد ياشادي هو انتو كلكو قمرات كدة
    شهد مكملة/عيون ملونة جسم وعضلات قلبي الصغير لا يتحمل
    كان سيهم شادي بالرد لولا قاطعهم اتصال
    وعد/الو
    المدرسة/ايوة ياانسة وعد همس اتخنقت مع زميلها انهاردة
    وعد بفخر/تربيتي ثم اكملت ومالك؟؟
    المدرسة/ومالك السيوفي بردو كان بيضرب نفس الولد علشان همس انا كنت هتصل باستاذ شادي حالا
    وعد/لا يافندم حصل خير بس للاسف مش هعرف ادخل المدرسة ممكن تخرجو مالك وهمس وبكرة هاجي معاها
    المدرسة/تمام يا انسة وعد ياربت تيجي بكرة مع همس
    وعد/اوكي
    نظر لها جني وشهد وشادي بمعني (في ايه)
    وعد/يخربيت الفضول ثم اكملت بلا مبالاه/همس ضربت زميلها
    شادي وهو يشد شعرها بغيظ /طبعتي علي البت الكيوت همس ادعي عليكي بايه وانتي فيكي كل العبر
    ادهم/وهو عينة لم تنزل من علي وعد/اي شغل العيال ده
    نظرت له وعد نظرة خاطفة ولم تعتطيه اهتمام
    اقتربت من شادي وبدلع/شيدو مفاتيح العربية بتاعت بليز
    شادي بصوت عالي/لااااااااااا
    جني بضحك/ماكنش يومك ياشيدو اقري الفاتحة علي العربية😂😂
    شهد/كانت جميلة وموديلها حديث يااختااااي😂😂
    شادي بترجي/والنبي يا وعد لا وحياتي عندك بلاش العربية واللة لسه جديدة طب انتي خلصتي محاضراتك طب
    وعد ببرائة/موش هعمل حاجة متقلقش وااه خلصتهم كلهم
    اعطي لها شادي مفاتيح السيارة
    اخدتة وقامت بالركض ولاكن توقفت واستدارت قذفت قبلة لشادي في الهواء/موعدكش ياشيدو بااااي
    شادي/يااااالهوي اروح الحق العربية
    ادهم/شادي اي الهبل ده وازاي تسبها تكلمك كدة
    شادي/هفهمك كل حاجة بعدين بس والنبي سبني الحق العربية
    مازن/هو في ايه ومالها العريية
    ادهم/مش عارف تعالي نشوف
    ذهب ورائهم لكي يري مابها هذة الفتاة من جنون
    شادي/يابنتي عربيتك بالسواق هناك اهوووو عاوزة عربيتي ليه
    وعد/مفيش رخص معايا وهو هيحصلنا علي المدرسة
    شهد/يلا يا دودي بقااااا
    جني/يابنتي سيبك منه هو هيفضل يتكلم وفي الاخر هنعمل الي عاوزينة فيلاااااا
    ادهم ومازن يقفون مزهولون من الفتيات الثلاث فهم متحكمين باخية
    ركبت وعد وقامت بفتح سقف العربية وركب شادي بجانبها وشهد وجني بالخلف وقادت بسرعة جنونية وخطيرة
    وورائها كان ادهم ومازن بعد رفضة ان السائق هو من يقود
    كانت وعد تقود وتتفادي السيارات بمهارة وسرعة رهيبة وصلت امام مدرسة همس
    نزل شادي بعد همس ونزلو الفتاتان بعدهم
    شادي/كشفت رااسي ودعيت عليكي يااوعد العربية ماتت
    وعد/شادي انت بقيت خنيق اووووف بقااا
    ترجل ادهم من سيارتة وهو يستغرب من هذة الفتاة الغريبة
    ثواني وخرجت همس وهي ممسكة بيد مالك صرخ الاطفال/وعددد
    وعد/همووسة لووكة
    احتضنت الاطفال بحنان بالغ استغرب له ادهم ومازن فعي فتاة خليط من كل شي
    وعد/سمعت ان هموسة ضربت زميلها ليه
    مالك/بصي ياوعد همس مش غلطانة الولد هو الي غلطان فااحنا ضربناه
    شادي/انا عاوز اي من واحد ابوة ادهم السوفي وواحدة اختها وعد النويري الصبر يااارب
    مالك/بابا وقام بالركض لادهم واحتضنة بادلة ادهم الحضن وعيونة علي هذة الفتاه
    وعد/باي بقااا ياشيدو اشوفك بكرة وحاول تستنضف في العربيات ركبت وعد وهمس وجني السيارة التي وصلت للتو
    وعد قامت بتوصيل شهد وذهبت هي وجتي الي الفيلا فجني وامها تعيش مع وعد في فيلتها الخاصة بعد وفاة امها
    جني/ست الحبااايب يا بطوط انتي فين يااااحجة
    فاطمة/اي يا أخرة صبري
    جني/انا جعاااااانة
    فاطمة/وانتي يا وعد ياحبيبتي وهموسة القمر
    وعد/اناهمووت ياطمطم بردو وهمس هتطلع تغير اليونيفورم وتنزل تاكل بردو الحقينا هنموووت
    فاطنة/هههههههه حاضر ياحبيبتي بس في حد مستنيكي جوووه
    وعد/مين ده /جني:مين ده ياطمطم
    فاطمة/واللة يابنتي ما اعرف
    وعد/تمام هدخل اشوف مين تكوني عملتي الامل ياطمطم اوكي وانت يا هموسة غيري هدومك وتعالي بسرعة
    دخلت جني ووعد للضيف
    جني وووعد بنفس وااحد/انت😳😳😳
    بخ كدة البارت خلص مستنية رايكووو القمر وياتري اكمل ولا لا🤔 لينك

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .