-->

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثاني كاملة

رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثاني كاملة

    رواية اغتصاب بالتراضي الفصل الثاني كاملة 


    كان روءف يحتضن روهان بشدة وهو يربت علي ظهره
    الي ان قال له وليد : ياعم عاوز أسلم انا كمان سبلنا فرصة دنا برده خاله
    ظلو يتبادلو السلام فقد مرت سنتان وهو خارج البلاد ..
    قال وليد بعبث : انت استرجلت اوي يا واد ..
    هو انت كنت ناقص ..ثم تابع بضحك انا بقول بلاش تقدم شرطة
    ضحك الجميع وساروا للسيارات ..
    عندما وصلوا احتضنته زوجة عمه بشدة فهي كانت تحبه كثيرا
    وتشعر بالشفقة تجاهه منذ حادث والدته ..
    هتفت منيرة بسعادة : يلا يا ماريان جهزوا الأكل بسرعة ..
    وتابعت لروهان :انا عملتلك كل الاكل اللي بتحبه ..
    ضحك روهان بشدة وقال بدعابة : انا فعلا نازل مصر اكل
    جلسوا بعد قليل علي المائدة
    فقال وليد : ها بقي ياروهان ناوي تدخل شرطة .. ولا تفكك وتمسك الشركات وتريحنا بقي ؟
    ابتسم روهان بهدوء وقال : لا طبعا شرطة دا كان هدفي من البداية وبعدين انتو عارفني مليش في جو الشركات دا ..
    لو حد غلط هناك هعلقه ..انا خلقي ضيق
    ضحك الجميع وقالت منيرة : طبعا هتعلقه ..ساعتها هنروح في داهية كلنا بقي..
    ما دول مش مجرمين ..دول ولاد ناس علي فكرة
    فقال روهان : منا بقول كده ..خلوني انا مع المجرمين والمساجين ..انا هلاقي نفسي هناك
    *****************************************
    كان روهان يتأمل بخاله وليد فهو تؤام والدته وكان روهان يعشقه بسبب ملامحه
    والتي دائما كانت تذكره بوالدته الراحلة ..
    نظر وليد بحنان لروهان وحاول فتح مواضيع حتي يتجنبوا الاحزان ..
    فلا داعي ان تفتح سيرة شقيقته الراحلة روهاندا او شقيقته الاخري ..
    ولكن سبقه روهان وهو يقول ..كان نفسي ابقي شكلك اوي يا خالو عشان ابقي شبه امي الله يرحمها ..
    ابقي خت شكلها مش حروف اسمها بس !..
    ابتلع رؤوف الطعام وقال بدعابة ليغير الاجواء : بس يا ولد منتا طالعلي برده ..
    بزمتك في كده جاذبية ..وبعدين لو كنت شبه وليد مكنتش هتنفع في السجن ..
    عمرك شفت ظابط شعره برتقالي وعنيه زرقة ..كده هتتعاكس من المساجين الرجالة والستات والدنيا هتبوظ
    ضحك الجميع وقال وليد :كفايا شكر فيا والله هتغر عليكو ولا هعرفكوا بعد كده بقول اهه
    قال رامي انا هقوم بقي يا بهوات عشان الشركة وانت فكر يا روهان وتعالي شيل معايا
    انا قربت انسي شكل مراتي من كتر الشغل
    روهان : تستاهل ياكبير حد قالك تتجوز ...
    ضحك رامي وقال: لا عندك حق فعلا المفروض اعنس ..
    اما نشوف البيه هيترهبن ولا ايه النظام ..
    ومر اليوم بسعادة عارمة برجوع روهان الدائم!
    ***************************************************
    بعد مرور خمس سنوات ...
    كانت ديالا جالسة شاردة فما حدث كالعادة
    فلاش باك .....
    ديالا : يعني ايه هنبدل ؟!
    ايليف : لازم ..سمير ناوي يبيعك لراجل كبير ..
    وانتي ملكيش علي المجهود والجواز .. انا سمعاه بوداني بيقول لو موتي في ايده ميهمهوش
    هنعمل شعرنا عند سونيا وهنقولها اننا ناوين نعمل حفلة تنكرية
    وان سمير مش هيعرفنا ولا هيعرف يفرق بنا وبتاع ..
    انا هدخلها عليها ملكيش دعوة انتي ..المهم ان لما سمير النجس يجي ياخدنا
    هيكون الراجل هناك عشان كده هو قلنا هنبدل في الاسامي لما يجي يخدنا بليل ونروح ..
    مش هيعرف حاجة وبعد ما يبعني علي ان انا انتي ..مش هيعرف الا بليل لما سونيا تيجي زي ما قلنلها تيجي ..
    وساعتها بح ..انتي مش هتتجوزي وتموتي وانا هرتاح من الرقص والتعب دا ..
    وهو مش هيقدر يشغلك في الرقص بدالي ..
    سمير كلب فلوس هيتحرق وقتها بس هيقول اهو تبقي عايشة تنضفي وتجيبي اللي بتجبيه احسن ما تموتي من كتر الرقص ..
    ديالا : بس انا مقدرش اعيش من غيرك .. انا خايفة
    ايليف : اجمدي يا ديالا مش وقته ..كده كده ناوي يبيعك بقولك يعني كده كده كنا هنبعد ..
    احنا نحمد ربنا اني سمعت قبل ما نتفاجئ ويبيعك انتي فعلا
    ديالا ببكاء : انا خايفة اوي ..هنعمل ايه .. انا بكرهه بجد
    ايليف :بتكرهيه بس انا لو اطول اقتله واقطعه حتت هعملها والله ..
    منه لله ابن الكلب ..بعدها اخرجت عقد ماسي من حقيبتها
    وقالت : بصي انا بحب العقد دا اوي وعلي فكرة دا غالي اوي .. اوعي تفرطي فيه ..
    خبيه لحد ما الاقيكي تاني ونرجع سوا .. انا هدور عليكي صدقيني!
    نظرت ديالا للعقد بانبهار فهو يلمع بشدة علي قدر رقته الا انه يبدو باهظ الثمن
    ديالا : انتي جبتي العقد دا منين ؟! دا شكله غالي اوي ..
    ايليف : جبته من فيلا من اللي كنا بنشتغل فيهم عجبني وخته وولاد الاكابر دول ولا بيحسوا لان في غيره بالهبل ..
    المهم خليه معاكي واوعي المخفي سمير ياخده ..
    ولو لقدر الله تعبتي ومداكيش فلوس للعلاج بيعيه واصرفي من تمنه علي علاجك
    فاقت من شرودها علي صوت شاهندة
    :قومي يا بت اجهزي هترقصي النهاردة علي أغنيتين ولا حاجة ربعاية بالكتير ..
    كتك الهم في قلبك اللي مش نافع ..
    نهضت ديالا لتتجهز بتلك البدلة وبعد ان انتهت اخرجت ذالك العقد الماسي ..
    فهذا ذكري من ايليف ..لكم اشتاقت لها !! تري اين هي الان !
    **********************************
    انتهت ديالا من الرقص وهي تنهج بشدة
    دخلت الغرفة مسرعة وتناولت قرص من دوائها وهي تضغط بكفها علي موضع قلبها لتوقف الالام !!
    بعدها بقليل دخلت سونيا وقالت : يلا يابت ياديالا انزلي علي طرابيزات الزباين
    وحاولي تسرقي من المريشين ويكونوا سكرانين زي ما علمتك ..
    ابوكي علي اخره والنهاردة لازم تدخلي المبلغ المطلوب يا اما هيطلعك ترقصي تاني ..
    وخلي بالك لتتمسكي تاني ..خففي ايدك المرة الجاية ممكن تبقي اطول من يومين في التخشيبة !!
    انا بقولك اهه واحنا مش هندفع رشاوي تاني ..انسي!!
    خفي ايديك انا بقول تاني اهه !
    وشافع الهجان هيموت علي ضوفرك ..اتسهوكي شوية وخليه يتقل في الشرب ولمي منه ..
    دايما بيكون شايل دولارات علي فكرة دا من اتقل زباين الصالة ..
    اه صحيح وتقلي الروج وحطي غوامق عشان شفايفك لو ازرقت متبانش ..
    هيفكروكي مقشفة يابنت الرفضي ..فضحتوني في الصالة الله يفضحكم
    أومأت ديالا برأسها وخرجت بعد ان هدأ ألم قلبها ...
    انتهي اليوم واخرجت ديالا المال من صدرها والقته امام سمير علي الطاولة ..
    فضحك وسبها لتدخل الغرفة وبدأ بعد المال !
    دخلت غرفتها وهي

    الفصل الثالث من هنا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .