رواية نبض وادم الجزء الثامن كاملة بقلم جنا عيد

رواية نبض وادم الجزء الثامن كاملة بقلم جنا عيد

    رواية نبض وادم الجزء الثامن كاملة بقلم جنا عيد 






    بض ببكاء :آ،، آدم حصله إيه آدم يا أريج حصله إيه
    نادين بحقد :زي ما قلت يا أختي حرام عليكي إبتي هيموت بسببك
    نبض ببكاء وتعلثم :لا،، لا،،، مش ممكن آدم آدم
    وشدت إبرة المحلول من إيديها ومش إهتمت بإيديها ال البتنزف وحاولت تقوم
    و وهيا بتقوم داخت وكانت هتقع بس يوسف لحقها ومسكها من إيديها وسندها
    يوسف بخوف :حرام عليكي يا نبض إيه ال بتعمليه ده
    عبدالرحمن بخوف :يا نبض آدم كويس يا حبيبتي
    نادين بشر ومش إهتمت بنبض ال هتموت من الخوف :لا مش كويس إبني دخل غيبوبه وبيموت بسببك يا نبض
    عبدالرحمن خلاص جاب أخره وقام ماسك إيد ناجين وشدها لبره الغرفه
    يوسف قعد نبض علي السرير :إستني هنادي الممرضه تيحي تركبلك المحلول تاني
    نبض ببكاء :لا لأ أنا عاوزه آدم آدم والنبي يا يوسف عاوزه أشوفه عاوزه آدم
    يوسف :طيب هوديكي ليه لس الأول سيبيني أعالج إيديك حتي
    إنتي مش حسه بيها
    نبض :لا لأ لا مش حسه أنا عاوزه آدم بس ودوني لآدم
    أريج : حاضر يا نبض هتروحي لآدم بس خلي يوسف يعالح ليكي إيديك الأول يا نبض إنتي مش حسه بالوجع
    (لا تسأل عاشقه عن جروح جسدها فأنت لم تعرف بعد ما معني العشق فالعاشقه روحها وقلبها موجوع علي معشوقها وهذا أكبر وجع لها فليذهب كل الشيئ إلا الجحيم ولكن لا تري معشوقها موجوع 🖤)
    نبض بصراخ وعصبيه :لا مش حسه مش حسه
    وتقول بعصبيه شديده :آدم ودوني لآدم آآآآآآآآآدم
    آددددم
    أريج نادت الدكتور
    والدكتور إدي لنبض حقنه مهدئه وفيها نسبة منوم عشان تنام
    نبض : إنتوا بتعملوا إيه إبعدوا عني آدم آدم
    لتنام من آثر المهدئ
    حسناً لمتي ستنام ستفيق حتما لتري مالك قلبها ومعشوقها
    الدكتور :هيا هتنام شويه وهتفوق
    أريج :طب لما تفوق هنعمل إيه
    يوسف :لما تفوق إنا هوديها ليوسف هيا مش هتهدي غير لما تشوفه
    أريج :تمام
    وتخرج أريج مع الدكتور بس هيا كانت خارجه بتهرب من يوسف عشان ميشوفش دموعها
    وراحت للكافتريا الخاصه بالمستشفي
    بقلم جنا عيد
    ! __________________!
    بره في مكان في المستشفي
    عبدالرحمن :ممكن أعرف إيه ال إنتي عملتيه ده
    نادين بشر :عملت إيه قولت ال حصل
    عبدالرحمن : حرام عليكي البنت مصعبتش عليكي وهيا بتحاول تقوم عشان تروح لآدم
    نادين بحقد :لا مصعبتش عليا ديه واحده حربايه بتتشكل علي ميت لون
    عبدالرحمن ضربها بالقلم لأول مره
    نادين بصدمه :إنت بتضربني يا عبدالرحمن
    عبدالرحمن :ومن هنا وجاي لو غلطتي في بنت أخويا مش هتشوفي غيره كده أنا سكتلك كتير أوي والظاهر إن كل ما بسكتلك كل ما بتزيدي فيها بس أنا هعرف أقضي علي الحقد ال جواكي ده إزاي
    ويمشي ويسيبها
    نادين بشر وبغل :أنا هوريكي يا نبض و هعرفك يا عبدالرحمن إزاي تمد إيدك عليا والحقد ده هيحرقكم كلكم
    (لا عزيزتي فمن يكون بقلبه حقد لا يحرق أحد سوي حامله 🖤)
    *بقلم جنا عيد *
    ! ___________________!
    في الكافتريا
    أريج قاعده بتعيط في صمت بتعيط علي سوء قدرها إن ال بتحبه يكون بيحب حد تاني
    بس كان فيه شاب جاي ناحيتها
    الشاب :مش معقول أريج عبدالرحمن إزيك عامله ايه
    أريج وهيا بتمسح دموعها : أنا أسفه بس مين حضرتك
    الشاب :أنا حسن يا بنتي حسن الراشد زميلك إنتي ونبض ال سافرت من خمس سنين
    أريج :إيه ده حسن إذيك،،،، بتعمل إيه هنا
    حسن :هههههههه انتي لسه زي ما إنتي بتقولي الكلام وخلاص بس قولي لي الأول كنت بتعيطي ليه
    أريج :مش بعيط
    حسن مد إيده علي وشها ومسح دمعه عنه
    حسن :إمال إيه ديه
    و يتبع

    *بقلم جنا عيد *


    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .