أخر الاخبار

رواية جبروت انثي الفصل التاسع كاملة بقلم دودا حودا

رواية جبروت انثي الفصل التاسع كاملة بقلم دودا حودا








الدكتور :لازم تدخل عنايه مركزه دلوقتي
محمود :تمام ماشي يا دكتور موافقين
الدكتور :انت عارف اليوم هنا بكام
محمود :بكام
الدكتور :5000جنيه ولازم تدفع اسبوع مقدم
محمود :وانا هجيب منين دلوقتي
ابراهيم :اتفضل معايا يا دكتور انا هدفع بس دخلوا البنت
الدكتور :روح الحسابات حاسب
ابراهيم :حاضر خليك هنا يا محسن
سميره :ذنب دعاء اللي رميتها في الشارع
محمود :, اخرسي
سميره :مش هخرس لو بنتي حصل ليها حاجه هقتلك يا محمود
محمود :مش عايز اسمع صوتك خالص
سميره :لا هتسمع لازم اتكلم البت كان وشها حلو علينا وكانت عايشه معانا لولا تربيتنا ل دعاء فيروز مكنتش جت ربنا اختبارنا اختبار واحنا مكناش قدوا وهياخد مننا فيروز طلقني يا محمود
محمود :هو ده وقته
سميره :اه وقته طلقني مش عايزه اعيش معاك انت ملكش امان
محمود :انتي طالق يا سميره
محسن :انت رميت البنت وبتساومني عليها
سميره :بنت مين
محسن :دعاء تبقي بنتي اللي هي اصلا اسمها مكه
سميره :بنتك ازاي انت اللي رميتها عندنا
محسن :الموضوع كبير بس بحق ما لتدعيم ام ربنا يشفي بنتك رميتي البنت فين
سميره :انا مش فاهمه حاجه
محسن :انا هقف جمبك وجنب بنتك بس ياريت تقولي البت فين يمكن نلاقيها حرام عليكم عيله صغيره ترموها ذنبها اي مش قادرين تصرفوا عليها ودوها ملجأ
محمود :قول الكلام ده ليكم انتم
محسن :, انت غبي اكيد مش انا اللي هرمي بنتي طبعا اللي رماها خالها وقدام بيتك علشان كان عارف ان انت هتعملها كويس لان مكنش عندك عيال بس للاسف لما ربنا كرمك حبيت ترجع هديه ربنا اللي هي السبب في اللي أنت فيه ده وانا هوديك في داهيه
محمود :ودي قريبك الاول انا معملتش حاجه المصاريف كانت زياده عليا ومش هقدر اصرف علي اتنين
محسن :ربنا عمره ما بينسي حد واكيد كام هيقف جمبك روح منك لله وانا هقف جمبكم مش علشانكم علشان الطفله اللي جوا اللي ملهاش ذنب دي ومن غير سلام
سميره :يا استاذ استني انا عارفه بنتك فين
محمود :انتي مش رميتها زي ماقولتي
سميره :عمري ما اعمل كده لو قلبك جابك انا لا ولو وافقت ان دعاء تخرج من البيت فعشان فيروز بس فيروز هتروح مني كده
محمود :هنرجع البت وعلي اتفقنا
محسن :,انت اي مافيش حاجه بتأثر فيك
محمود :الفلوس ومش هتعرف مكان بنتك الا لما المصنع يبقي باسمي
سميره :اتفضل تعالي معايا يا استاذ
محمود :مش هتشوفي فيروز بعينك لو عملتي كده
سميره :مش بمزاجك يا محمود يلا يا استاذ وفي بيت بطه زميله سميره
بطه :اي يا دعاء مش بتكلمي ليه
دعاء :, عايزه ماما
بطه :تاني مش قولت ليكي ماما مسافره وانتر هتفضلي معايا هنا
دعاء :ماما وبابا وحشوني اوي
بطه :يا حبيبتي يا بنتي منك لله يا محمود طيب عارفه لو كلتي الاكل ده كله بابا محمد هيوديكي تتفسحي
دعاء :لا وانا بابا اسمه محمود مش محمد
بطه :طيب عمو محمود حلو كده يالله كلي الاكل ده وروحي افتحي دولابك وطبعي منه الطقم اللي يعجبك ونخرج ماشي
دعاء :هي اللي هناك دي اسمها اي
بطه :ندي اختك
دعاء :بس اختي اسمها فيروز
بطه :وبعد اذنك يعني اصل هي نفسها يبقي ليها اخت اوي وهي عالطول حزينه كده علشان ملهاش حد
دعاء :ممكن نأكل سوا
بطه :بس هي تعبانه مش بتعرف تاكل لوحدها
دعاء : انا هاكلها
بطه :بجد طيب روحي ياقلبي وخرجت
محمد :اي لسه مش بتاكل
بطه :عايزه سميره بس قوم اللبس علشان انا وعدتها لو كلت هنخرج
محمد:بطه انا خايف من المسؤولين اوي
بطه :, تاني يا محمد قولتك سميره بنفسها اللي جيبها هنا واكيد مش هتعمل حاجه تضرني يعني
محمد : ربنا يستر لما اقوم اللبس اي ده مين اللي جاي دلوقتي وفتح الباب كانت سميره ومحسن وإبراهيم
محمد :سميره اتفضلي تعالي ودخلت كلهم
سميره :انا اسفه يا بطه انا عايزه البنت
بطه :هو انا بمزاجك يا سميره
سميره :والله ابدا بس اهل البت جم وسالو عليها
بطه :اه واضمن منين كلامك ده
سميره : اكيد أنا مش هعمل مشاكل عالفاضي البت كانت معايا وانا اللي قولتلك خليها
بطه :اه وانا وافقت اني تربيتها مع بنتي ومش هدي البت حتي لأهلها كانو فين أهلها من ٥سنين مش هما اللي رموها برضه
محسن :عند حضرتك حق بس ممكن تسمعي مني الحكايه كلها وقال ليها عالحوار كله وخرجت دعاء
دعاء :ماما انتي جيتي من السفر تعالي بقي نروح
بطه :كده وتسيبي اختك معقول
دعاء :طيب أخدها معايا والنبي يا ماما اروح معاكي والنبي
سميره :دعاء محمود ميبقاش بابا ده بابا
دعاء :انا مش عايزه بابا محمود انا عايزكي انتي يلا نروح
بطه :لا مش هتخرج من هنا دعاء اوعي تسبيني والنبي
دعاء :بس انا عايزه ماما
سميره :بطه والنبي ما تصعبي الحوار ارجوكي ابوها لازم ياخدها وكانو بيتكلموا جوا ومحمود واقف برا
محمود :الو مدام كوثر ازيك
كوثر :نعم عايز اي
محمود :ابدا كنت عايزه اقولك مكان البت اللي جوزك رمها في الشارع زمام قدام بيتي وأنك قتلتي أخته اصل جوزك كان عندنا وعرفنا بكل حاجه
كوثر :اي بتقول اي
محمود :مش وقته تعالي بسرعه عالعنوان ده
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close