-->

رواية التجربة المجنونة الفصل الرابع 4

رواية التجربة المجنونة الفصل الرابع 4

    رواية التجربة المجنونة الفصل الرابع 4


    التجربة المجنونه
    +الجزء الرابع اهوو+🤷🤷
    عمرو ضحك ضحك هستيري وانا واقفه مصدومه
    عمرو: قطه عاديه خلفت قطه عاديه
    انا رديت بعصبيه :بطل ضحك بقي عاديه ازاااااااااااي انا متاكده ان فيه حاجه غلط وقربت من المولود وفحصته فحص سطحي كدا فعلا قطه عاديه جدا مش شايفه فيها اي اختلاف 

    مشيت وانا يائسه
    عمرو:ايه يابنتي مزعله نفسك ليه ماعادي يعني
    انا :عادي ازاي بس كل اللي عملته راح علي الارض انا مش مستوعبه ازاي دا حصل بس اكيد فيه حاحه انا مش واخده بالي منها انا هاخد القطه اامولوده واوديها للدكتور بسيوني الصبح وهو هيعرف
    *في عياده دكتور بسيوني *

    اهو يادكتور النتيجه من تلقيح حيوانات منويه بتاعن انسان لقطه انا كنت متوقعه ان هيطلع كائن غريب بس زي مانت شايف النتيحه مجرد قط عادي
    دكتور بسيوني : مالك مصدومه كدا ليه اكيد مكنش هيطلع طفل مقطقط
    انا رديت بعصبيه: لو سمحت يادكتور ماتتريقش
    دكتور بسيوني : انا بحاول الطف الجو المهم ياستي سيبيلي القط دا انهارده هفحصه وتعالي بكرا اقولك وصلت لايه
    *في البيت*
    عمرو : ااقطه دوشانا طول النهار شكلها عايزه ابنها ولا بنتها.. الا صحيح هو طلع ولد ولا بنت
    انا:عمرو لو كنن هتهزر فانا مش فايقه الله يكرمك انا خدت تريقه كتير انهارده 

    عمرو:لا والله بسأل بحد
    انا :ولد ياسيدي 
    عمرو :طيب تمام مش هتشوفي امه اللي بتصرخ من بدري دي
    قولتله اني هطلع احطلها اكل وجايا
    فضلت واقفه قدام القطه عماله افكر انه ليه مطلعش كائن غريب زي ماكنت متخيله وياتري دكتور بسيوني هيكتشف ايه
    *في عياده دكتور بسيوني *

    دكتور بسيوني :انا اسف اني رنيت عليكي  بدري اوي كدا وصحيتك بس كان لازم تيجي وتعرفي اللي انا وصلتله
    رديت وقولتله :قولي بسرعه االي وصلتله
    دكتور بسيوني :انا فضلت طول الليل افحصه فحص دقيق وعملتله اشاعات وسونار وخدت عينه من الدم وكل الاحراءت اللي انتي عارفاها بالظبط اكتشفت ان كل اعضائه زي الانسان بالظبط وعنده كل الانزيمات والهرمونات اللي عندنا  كل حاجخ داخليه فيه بتقول انه انسان حتي فصيله دمه زي الانسان بس الشكله هو اللي قطه واخد من امه جينات ااشكل فقط معني كدا انه ممكن يتبرع للانسان بالكلي او بالكبد وكمان بالدم والاكتشاف الاكبر بقي ان مخه زينا بيفكر وعنده القدره علي الكلام كمان وفحصت نسبه ذكاءه طلعت عاليه جدا يعني الكائن اللي بين ايدينا دا لا يقدر بتمن انتي بأقل حاحه جيبتي كائن ممكن يساعدنا ف كل حاحه 

    وكمان ممكن ناخد اعضائه ونساعد الناس اللي محتاحه كلي
    انا كل دا بصاله وانا مبلمه ومبسوطه جدا باللي بيقوله
    ::يعني تجربتي مفشلتش زي ماكتت متخيله
    متشكرررره جدا يادكتوو بسيوني انا مش عارفه اقولك ايه.. بس انا دلوقتي مضطره اخد القط واروح البيت وهكمل فحوصات عليه برصو واي حاحه هوصلها هكلمك علي طول
    *في البيت *
    قعدت ف المكتب ادون كل اللي قالهولي دكتور بسيوني
    سمعت حد بيفتح الباب
    عمرو بتريقه وهو داخل عليا المكتب : اخيرا جبتيلي ابني حبيبي 

    انا :بطل تريقه بقي تجربني مفشلتش خد اقرا التقربر الللي انا كاتباه دا وانت هتفهم كل حاحه
    انا طالعه ااكل القطط
    وسبت عمرو وهو بيقرا وهو مذبهل
    *عند القطط*
    لاقيت الكائن االي مش عارفه اسميه ايه بينمو بسرعه جدا وصوته زي الاطفال الصغيره
    بس لاقيت حاحه غريبه


    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .