أخر الاخبار

رواية تبادل زوجات الجزء الثالث 3 بقلم حازم محمود

رواية تبادل زوجات الجزء الثالث 3 بقلم حازم محمود


الحلقة ٣
فطرنا انا وحنان وفتحت الفيس لقيت الراجل  الي بعتلوا رسالة  رد عليا
 اتكلمت معه وقولتله عايز اشوف صورتك وصوره مراتك  الاول
 قبل ماتيجي عندي الشقة قالي مش هينفع لا معلش لو حابب اجي كده ماشي مش حابب خلاص🤐

احمد : لا لازم الصور الاول ده الشرط
..$ لا خلاص ياعم مش هبعت حاجه
احمد : متبعتش الوش طيب
  $... لا برضو 🙂
احمد : خلاص تمام برحتك سلام
⁦☹️⁩
قفلت معه انا محبتش يجي من غير ما اشوفهم قولت ممكن تكون مراتو  مش حلوة !!!

بس حنان كان ليها رأي تاني
حنان : خلي ييجي حلوين يبقا نظبط مش حلوين اهي ليلة وخلاص !!!؟
احمد.: يعني انتي شايفة كدا
حنان : ايوة طبعا هو اكيد قلقان اننا نكون بنضحك عليه ولا حاجه
 علشان كدا خايف يبعت صورهم لحد🙂

احمد..طيب نشوف غيرهم لسة فاضل ٢ كمان  لو مفيش نرجعلهم تاني  بعت لواحد كمان  رد عليا😔
 وفهمتوا اننا نبعت صورنا لبعض قبل ماييجي عندنا الشقة وافق بس قالي بشرط ابعت صوركم انتوا الأول  قولت لحنان اي رايك عايز يشوفنا احنا الأول
حنان :  مفيش مشكلة قوله ماشي
 وكده كده عندنا صور بتاعتنا من الأول ابعتها!!؟
احمد ..تمام ماش هبعتله
 صورنا وهو كمان بعت صورهم  مراتو حلوة اوي بس للاسف هو معجبش حنان !!؟
حنان..لا يا احمد مش عاجبني شوف غيرو
احمد : بس مراتو حلوة 😒⁦☹️⁩
حنان ..احنا اتفقنا  لازم يعجبونا هما الاتنين هي حلوة اه بس هو معجبنيش خالص شوف غيرو لسة فاضل ١ ولا ٢ شوفهم
احمد :  ماشي يا حنان هبعت لحد تاني اعتزرت منه وبعدها حظرتوا من الجروب 
 وبعت رسالة لواحد تاني وكلمته برضو  بس الأول نبعت لبعض الصور وافق طبعا وبعت
 صورهم  🙂
 بس المرة دي كان العكس🥺 الراجل عجب حنان وانا مراته  معجبتنيش بس حنان اصرت
  ان اخليهم ييجوا الشقة !!؟.
حنان:  انت خليهم يجيو والمرة الجايه ابقي لو كان العكس مفيش مشكلة هخليك تجيبهم  الشقة وخلاص 🤐
احمد : ماشي يا حنان 😤.
اتفقت معاه يجي الشقة واديتهم العنوان  وفعلا باليل جو في نفس الميعاد ودخلو الشقة::!؟ بصراحة مكنتش عجباني خالص لانها كانت مش حلوة
 بس اعمل اي وافقت علشان حنان !!؟
المرة دي حنان قبل ما اقوم ادخل الأوضة خدت الراجل ودخلت الأوضة وقعت مع مراتو بصراحة مكنتش حابب اعمل حاجة  بس كان لازم ادخل معاها
 دخلنا الأوضة وحصل بنا علاقة  وطلعت  الصالة وبعد شويا خرجت حنان وقعدنا شويا ومشيوا حنان كانت مبسوطه⁦☹️⁩
حنان.. اي مالك شكلك مظبطتش
احمد : بصراحة من الأول ومكنتش عجباني 😒
حنان : 😂😂  معلش المرة الجاية اختار انت متزعلش 😅
احمد: بتضحكي ماشي يا حنان طيب قومي جهزيلنا الاكل انتي بقا 😠
حنان: من عنيا حاضر

اتعشينا بس بصراحة كنت مضايق لان حنان انانية لانها صممت ان اخليهم يجو رغم أن الست مش حلوة
 فكرت شويا وقولت 
بكرة ان الي اختار ونمت⁦☹️⁩ وكالعادة صحيت الساعه١٢   نزلت اجيب طلبات البيت لحد ما حنان تجهز الفطار جيبت طلبات البيت ورجعت فطرنا
 وحنان :  مش هتفتح اللاب توب النهاردة ولا اي
احمد. : من رأي مش هينفع كل يوم علشان الجيران محدش ياخد بالوا من حاجه 🤐
حنان:  خلاص خليها بكرة 
بس افتح  اتفق مع حد علي بكرة 
احمد : ماشي شوفي شغلك انتي وانا هشوف الجروب 😠
فتحت اللاب توب ودخلت
علي الجروب طلبات كتير😱 انضمام بس انا كنت بقبل بالطلب الواحد علشان محدش يتفق مع حد غيرنا ويكلموا بعض😧⁦☹️⁩
 قبلت واحد وبعت رسالة علي الخاص ورد عليا بس كان حابب ان نتكلم فديو بس انا رافضت قولت احسن يسجلي فيديو ونروح في داهية انا وحنان !!؟

 حظرتوا وكلمت حد غيرو واتعرفت علية  وابعتنا صورنا وهما برضوا بعتوا صورهم
 انا المرادي البنت عجبتني اوي كان اسمها
وحنان  شافت صورة 
عجبها برضوا واتفقنا على بكرة يجيوا عندنا الشقة 😠😭
حنان.: بص يا احمد اي رايك تجيبلنا بيرة ولا وسكي  نشربوا
ونعيش بقاااا  وهننبسط  اكتر ونخلي بكرة احلي من اي يوم  نعمل احلي سهرة واحلي دماغ 😉
احمد :تصدقي فكرة  هنزل اجيب ونجهزهم لبكرة .
نزلت من غير تفكير اشتريت بيرة😔 وكنت اول مرة اشتري ونشرب بيرة
 الايام دي عدا اليوم وكانت حنان مستنيا السهرة بفارغ الصبر
اتغيرت اوي ازاي كده دي كانت رافضه خالص معقول كانت كدابه بس برضو مش في دماغي غير اني انا كمان حابب كده 😠😭
عدا اليوم
 اتصلت بيهم قالي جاي انا وداليا في الطريق  اهو
بعدها بشويا جو ودخل مصطفي وداليا الشقة !!؟
احمد :  بصوا ياجماعة انا جيبت بيرة انا اول مرة اجربها تحبوا تشربوا معايا !!؟
....& انا عمري ما جربتها بس اليلة هشرب معاك
احمد.: يا حنان خدي داليا وجهزي البيرة وقطعي الفاكهة وتعالوا
حنان.:  من عنيا  تعالي ياداليا

دخلت حنان وداليا المطبخ🍗 قطعوا الفاكهة وجهزوا الكوبيات وقزايز البيرة وقعدنا نشرب كلنا لحد ماكلنا سكرنا ومحستش باي حاجة
 لقيت مصطفي حاضن حنان😠 وبيبوس فيها انا مقدرتش امسك نفسي وقومت دخلت المطبخ اجيب السكينة⁦ عشان اقتلوا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close