أخر الاخبار

رواية لحظات انوثة الفصل الرابع والعشرون 24

رواية لحظات انوثة الفصل الرابع والعشرون 24




لحظات انوثه 💞الفصل الرابع والعشرين

__عند كارمن__
في مكان بعيد كانت تتمايل يمينا ويسارا بخطوات بطيئة علي صوت الموسيقى كانت تغني وترقص بجسمها الغض المثير تحت عيون آدم كانت مفاجأة له انه راها بهذا الشكل
برق عينيه تمني احتضانها وهي عارية بحركاتها المثيرة التي تفقد عقله وكيانه تمني ان تتلوي امامه بجسمها الغض المثير المرمري الذي يريد تقبيله
تمني ان يدخلها بين ضلوعه حتي تتاوه وتتالم من قبلاته واحضانه لها بعد ان انتهت من الرقص حاول اثارة غيظها
صفق لها آدم برافو ياانسة كارمن عندك مواهب ايه تاني وانا معرفش واقترب من مكانها
كارمن بكسفة وتلعثم انت انت
آدم انا ايه ورفع حاجببه عاليا
كارمن انت هنا من امتي وجيت ليه
آدم من حظي عشان اشوفك بس ايه
 الجمدان ده وغمز لها
كارمن انت عايز ايه
آدم انا فهمت كل البنات اللي في العالم كلها والا انتي تخيلي
كارمن انا مش عايزاك تفهمني سبني في حالي
آدم مش حتمشي غير ماتفهميني مالك
 كارمن مليش انت عايز مني ايه سبني في حالي
ادم متاكده انك عايزاني اسيبك في حالك
كارمن ايوة انت بتضايقني بتتعبني بتعذبني
آدم انتي اللي معذباني معذبة نفسك انتي بتحبيني وبتنكري وده انا فاهمه في عينيك
كارمن قصدك ايه انا مبحبش حد وخصوصا انت
آدم انتي كدابه انتي كنتي حتموتي لما قربتلك وبوستك انتي كنتي في دنيا تانية كنتي حاسة انك طايرة قلبك كنت سامع دقاته كانت حتطلع ولحد عندي عندي انا ياكارمن
انا بفهم في البنات كويس اوي ده بيدق ليا انا بس
كارمن اغمضت عينيها انت موهوم انا مبحبكش
آدم طيب مغمضه عينيكي ليه بصيلي قوليها ادام عيني قولي انك بتكرهيني
كارمن ارجوك كفاية انت قولتلك مبحبكش ابعد عني هو ايه بالعافيه يااخي
آدم عندك حق مش بالعافيه انا حبعد عنك خالص بس انتي مش حتقدري تبعدي عني وتركها وذهب بعيدا
كارمن اغمضت عينيها واسقطت بعض الدموع

________
_قصي وسلمي_
بعد ان خرجت من غرفته بدقات قلب سريعة حاولت السيطرة عليها ذهبت الي الأرجوحة وجلست عليها وشردت فيما حدث بينها وبينه

حاول التخلص من تلك المشاعر وتوعد لها انتي اللي ابتديتي ياسلمي وضحك ضحكة عالية بسخرية

________
*كارمن وآدم *
حاولت بكل الطرق التغلب علي غرورها وكبريائها فهو في النهاية يسكن قلبها ذهبت لتعتذر منه بعد ان تجاهلها بكل الطرق اين الذي كان يركض خلفها في كل مكان تشتاق لمغازلته لوقاحته لقبلاته واحضانه لا تعلم ان في بعده توقفت الحياة
حاولت السيطرة علي نفسها وأفكارها
كان يقف امام موجات البحر الهائجة التي تشبه مشاعره اقتربت منه حاولت وضع يدها علي ظهره تريد الاختباء في قلبه تريد ان تشعر بالأمان في حضنه أغمضت عينيها وابتعدت بعض الخطوات بعيدا عنه
ادم عايزة ايه
كارمن انت عرفت منين ان انا
آدم تنهد واخد شهيقا وزفيرا من ريحتك
كارمن بابتسامة
آدم جاية ليه
كارمن عشان عشان
آدم ايه صعب عليكي تعتذري انك تعترفي بخطائك
كارمن انا انا اسفه
آدم تمام وأدار وجهه واقترب منها ايه معقول كارمن بتعتذر لراجل ده ايه التنازل ده كله ومسك ايديها حتي تألمت
كارمن سيب ايدي انت بتوجعني ياادم
آدم آدم واضح انك نسيتي نفسك انا اسمي آدم بيه الجارحي وانت كارمن المساعدة بتاعتي وبس اعرفي قيمه نفسك وترك يديها
كارمن حاضر مش حنسي نفسي انت ادم بيه الجارحي وانا كارمن السكرتيرة المساعدة بتاعتك ومش حنسي نفسي تاني
ادم تقدري تروحي مش عايز اشوفك ادامي
كارمن حاضر ياادم بيه وتحركت من مكانها ومعالم الاحراج علي وجهها
ادم رمي بعض الحجر والحصي في البحر ليخرج همه وغيظه
كارمن رجعت جلست علي احدي الصخور بعيدا عن الجميع

_______
_جاسر و جميلة_
جاسر يافندم بقولك خطيبتي
الضابط ايه اللي يثبت مش شايف حاجه في ايديكم يعني بطايقكم
جاسر انا بس عايز افهمك اننا منقصدش نعمل طيب سيبها هي وخدني انا هي هتتبهدل
 الضابط بصلهم تمام اتحرك من ادامي

_______
_ادم وكارمن_
ذهب اليها حاول استفزاز مابداخلها حاول الانتقام منها تلك الحمقاء التي تتسبب في خفقان قلبه

آدم انسة كارمن بما انك بتقولي انك راجل وممكن تعملي اي حاجه زي الرجالة
كارمن انا اقدر اعمل كل حاجة زي الرجالة زي ماقولتلك قبل كده
آدم تمام في هنا تسلق جبال الرجالة تعرفي تطلعي وكأنه اخرسها بكلماته ايه مبترديش
 ليه القطة كلت لسانك
كارمن بقوة انا اقدر اعمل اي حاجه زي ماقولتلك
آدم لا متقدريش لانك خايفة وضعيفة واعدة هنا عشان انا المدير بتاعك
كارمن انت فاكر نفسك حتتحكم فيا متخلقش الراجل اللي يذلني
آدم لا اتخلق وواقف ادامك كمان وحتضطري تسمعي كلامه عشان معندكيش حاجة تاني زي ماقولتي لما اوصل مصر حقدم استقالتي
كارمن انت مغرور اوي وشايف نفسك
آدم كمل كلامه عشان يستفزها اكتر
تمام انتي حتربطي الحبل وحتطلعي
فوق ها اشرح اكتر من كده
كارمن لا فهمت وتركته وذهبت
شيرين انت بتعذبها ليه بالشكل ده ياادم حرام عليك
آدم دماغها ناشفة لازم تتعدل
شيرين انت بتعذبها بالشكل ده
آدم متخافيش عليها هي اصلا مبتحسش
شيرين هزت راسها من تصرفتهم وعندهم واتجهت الي والدها عز جلست بحانبه
كارمن ربطت الحبل وتسلقت الجبل بكل قوة في الاول شعرت بحالها من الاغماء وصعوبة التنفس بعدها استجمعت قوتها وطلعت بكل قوتها وزفرت بقوة انتي قويه ياكارمن انتي قويه
آدم نظر لقوتها علي تحمل كل شئ
كارمن لاحد الرجال بعد مابتتسلقوا الجبال بتعملوا ايه
الرجل ده بيعتمد علي قوتك انتي بس انتي شكلك قوية واستحملتي ببتهيالي الوقت اتاخر وده ميعاد النوم اه ايدك علمت لازم تتعالج لانها حتورم كل هذا تحت عيون ادم الذي يموت من غيرته وعليها وغيظه منها
كارمن هزت راسها بالموافقة تمام

________
_قصي وسلمي_
خرج من غرفته وهو يتوعد لها راها حاول اللعب بأعصابها أكثر قسم قسما انها ستسلم
 له هذه المتمرده التي تفقده عقله
سلمي انت لسة تعبان ايه اللي قومك من السرير
لم يهتم لكلامها ولم يعرها اهمية كمل كلامه مع الغفير طلع الخيل عشان حنطلع انا والانسة نجوان مع بعض
سلمي بغيرة حاولت السيطرة عليها دخلت الي الاسطبل جلست مكانها رات نجوان
نجوان ايه ياقصي ها جهزت الخيل ووضعت يدها علي كتفه
قصي دخل الي الاسطبل حاول إثارة غيرة سلمي اختار احد الخيول ونادي علي نجوان
قصي اركبي على الخيل
نجوان تمام بس ساعدني
قصي تمام مسكها من خصرها وحاول مساعدتها تحت عيون سلمي التي كادت ان تموت من غيرتها
_______
_جاسر وجميلة_
جميلة الحمد لله اخيرا ياه علي الكسفة والاحراج
جاسر مش مهم المهم انك متبهدلتيش
جميلة بصت من زجاج العربية وتنهدت

بعد عدة ساعات وصل جاسر وجميلة علي الفندق الذي سيقام فيه التصوير
جاسر خلاص أهدي مفيش حاجه
جميله انا بس الموقف نفسه قاطع كلماتها خلاص أهدي وذهب الي الاستعلامات
جاسر عايز اوضتين جنب بعض

______
_قصي وسلمي_
انتظرته كثيرا ولم ياتي سمعت صوت من بعيد
ثريا مالك ياسلمي واقفة كده ليه مستنية حد
سلمي لا ابدا انا بس مش جيلي نوم
ثريا بابتسامة وكانها تفهمها حيرجع متقلقيش عليه
سلمي بكسفة الوقت بس اتاخر وهو تعبان
ثريا قصي كان بطل الفروسية كان بياخد بطولات كان حياته كويسه اوي لحد ماخنته حبيبته اتعقد من كل البنات بس هو طيب اوي بس عندي طالع لابوه الله يرحمه
سلمي ببتهيالي رجع في صوت برة
ثريا بابتسامة فهمت لهفة سلمي بسبب رجوعه اسيبك انا بقي وحنام تصبحي علي خير
سلمي وانتي من اهله وبصت من الشرفة علي قصي ونجوان
نجوان نتقابل بكرة انت قولت حتفرجني علي باقي المزرعة 
قصي هز راسه راي سلمي من ورا الشرفة كانت تحترق من الغيرة
_______
_آدم وكارمن_
بعد ان نزلت واخدت استراحه علي احدي الصخور ذهب اليها ادم
آدم بيتهيالي احنا لازم ننام مش كده
كارمن ايوة قصدك ايه متنام حد منعك
آدم حنام فين ياتري لازم يتعمل خيم شايفة الخيم دي افتحيهم واعمليهم اتحركي
كارمن حاضر ياادم بيه حروح اعملهم وتركته وذهبت
آدم مسح وجهه بيديه وزفر بقوة
حاولت كثيرا وجاهدت في ان تحمل بعد الاغراض الثقيله بيديها التي تالمها حاولت
 فتح الخيم لكنها فشلت في بادئ الأمر بعدها نجحت بعد الانتهاء ذهبت الي آدم
كارمن آدم بيه الخيم بقت جاهزة
آدم اغمض عينيه تمام روحي انتي
كارمن لم تهتم لكلامه ذهبت من امامه اخرجت وبعض الاغراض ربطت يديها بعدها جلست علي الصخور وهي تشعر بالم في قلبها قبل يديها اسقطت بعض الدموع من شدة والالم
لم تشعر بوجوده وهو يجلس بجانبها مسك يديها فك لها ربطة الشاش تفاجأ بتورم يديها اغمض عينيه وشعر بالم في قلبه العند في الالم كمان
كارمن تنهدت وافلت يديها لتربط يديها
بنفسها حاولت ولكنها فشلت
ادم مسك يديها وحاول مساعدتها بلل شفاهه بطرف لسانه انتي بتتعذبي نفسك ليه وبتعذبيني معاكي انتي .....يتبع

الفصل الخامس والعشرون من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close