recent
روايات مكتبة حواء

رواية لحظات انوثة الفصل السادس عشر 16

رواية لحظات انوثة الفصل السادس عشر 16




لحظات انوثه 💞 الفصل السادس عشر

🌷ادم وكارمن🌷
كارمن انت بتعذبني ابعد عني
ادم انتي اللي معذبة نفسك ومعذباني معاكي واقترب من شفاهها قبل ان يقبلها
كارمن ضربته تحت الحزام وهربت فتحت الباب وخرجت
آدم بالم بردو بحبك

🌷كارمن🌷
دخلت غرفتها وهي في حالة من الانهيار من مشاعرها المختلطة
لاتعلم اهو الم العشق والبعد ام قربه منها الذي اصبح كالمسكن لها ام كلماته التي توجعها وتالمها
كارمن انا لازم امشي مش لازم ااعد وفتحت شنطتها وقامت بلم اغراضها بعدها دق الباب مسحت دموعها وفتحت الباب
كارمن بصدمة انت انت عايز مني ايه
 ودارات وجهها
آدم ممكن نتكلم مع بعض شويه
كارمن مفيش كلام مابينا انا ماشية
آدم حتسافري ازاي بقي معاكي حق تذكرة الطيارة
كارمن بتلعثم وبللت شفاهها بطرف لسانها
آدم انتي المساعدة بتاعتي
كارمن كنت كنت المساعد بتاعك
آدم انتي شكلك كده بتخافي تواجهي ولا ايه
كارمن انا مبخفش من حاجة
آدم بخبث اللي انا شايفة غير كده خالص
كارمن شايف ايه بقي
آدم كنت فاكرك اجمد من كده طلعتي كلام علي الفاضي
كارمن بغيظ تمام يا ادم بيه وانا موافقة
آدم يبقي تمام انا حستناكي في اوضتي
اه انتي بقيتي كارمن خلاص بيتهيالي بلاش البس ده
كارمن ماله لبسي وبعدين مش جايبة معايا لبس غير دول
آدم تمام يبقي تنزلي تجيبي لبس
كارمن بكسفة انا انا
آدم وضع يده في جيب بنطاله و فتح محفظته اخرج بعض الأموال منها خدي دول
كارمن انت بتعمل ايه وايه دول
ادم دول فلوس زي ماانتي شايفة عايزك تجيبي هدوم عشان في اجتماع بليل عازم ناس مهمة
كارمن اسفة مش حاخدهم انا مبشحتش
آدم خدي سلفة وبعدين رجعيهم
كارمن طيب وخدتهم منه
آدم حتعرفي حاجة هنا ولا اجي معاكي قبل أن تجيب انا حاجي معاكي بس حتنزلي ازاي بلبس ده دي بدلة رجالي
كارمن عادي يعني حنزل بيها
آدم ده كان زمان ايام ماكنتي راجل
كارمن طيب والحل
آدم تعالي معايا
كارمن راحت وراه دخل غرفته اخرج بعض الملابس ومنها
آدم ببتهيالي التيشيرت ده حيبقي حلو عليكي خدي جربي 
كارمن لا طبعا انت بتقول ايه
آدم انتي مكسوفة تغيري ادامي احنا رجالة زي بعض حتي
كارمن بكسفة انت بتقول ايه
آدم ايه زعلتي مش دي الحقيقة اللي بتحاولي تقنعيني بيها انك راجل
كارمن أيوة عندك حق
آدم متاكدة انك راجل
كارمن انا زيكم بظبط مفرقش عنكم في حاجة
آدم اغمض عينيه وزفر بقوة فجأة دفعها الي الحائط حتي تالمت ورفع يديها عاليا
كارمن اغمضت عينيها وهي في انتظار قبلته
آدم وهو يري تعبيرات وجهها ابتسم وابتسامه تسلية ومال علي شفتيها هامسا انتي بتحبيني ياكارمن وانا شايفة ده في عينيكي وسامع دقات قلبك عاملة زي الطبل اهدي شوية
كارمن دفعته بعيدا عنها واسقطت بعض الدموع ابعد عني انت عايز مني ايه
آدم عايزك عايز قلبك تفتحي ليا حاولي مش حتندمي
كارمن كلكم زي بعض كل الرجالة زي بعض
آدم ليه كلنا زي بعض ليه انتي كنتي بتحبي قبل كده ردي عليا
كارمن عمري ما حبيت ولا ححب ابدا لان مفيش راجل يستاهل
آدم خدها في حضنه بالقوة
كارمن ابعد عني ابعد عني
ادم حضنها اكتر اراد إدخالها بين ضلوعه انا عمري محاذيكي ولا حسيبك
كارمن ببكاء ابعد عني ياريتني ماعرفتك انا كنت كويسة من غيرك
آدم خلاص اهدي اهدي
كارمن انا لازم امشي
آدم مش حينفع انا كنت هاجي معاكي عشان ننزل مع بعض اه وخليكي بلبسك زي ماانتي
كارمن هزت راسها بالموافقة
فتح آدم الباب و خرجت من وراءه كارمن

🌷🌷🌷
🌷قصي وسلمي🌷
قصي وفي هنا فندق صغير تعالي نبات في علي ما الصبح نلاقي حد يصلح العربية
سلمي طيب 
***
ذهب قصي وسلمي الي الفندق
قصي عايز اوضتين لوسمحت
الموظف هو للاسف مفيش أوض في
 اوضة صغيره
قصي بصي لسلمي مفيش غير اوضة واحدة
سلمي يعني ايه
قصي اللي سمعتي لو مبتناش فيها هنام في الشارع
سلمي أغمضت وعينيها وزفرت بقوة طيب
الموظف اتشرف بالاسم يافندم
قصي قصي القاضي اثبات الشخصية
الموظف حضرتها تقربلك ايه
قصي المدام
سلمي بصدمة من كلامه برقت عينيها
الموظف ممكن القسيمة
قصي الاسف احنا لسة متجوزين و لسة مطلعتش
الموظف الف مبروك يافندم المفتاح اهو
قصي شكرا واخد  المفتاح واتجه الي الغرفة
سلمي ايه اللي انت قولته ده
قصي لومكنتش قولت كده كنا هنبات في الشارع
سلمي هزت راسها انا حروح اخد دش
قصي تمام براحتك
دخلت وسلمي الحمام وقلبها يرقص من الفرحة وضعت يدها علي راسها وهي مش مصدقة كلامه
***
بعد شوية بعد ان انتهت من اخذ دش
 افتكرت انها نسيت اغراضها في الشنطة
سلمي غبية ازاي انساهم بس
سلمي بصوت منخفض قصي قصي قصي ووضعت يدها علي فمها من الاحراج
سلمي علت صوتها لصوت اقوي قصي
قصي سلمي خير في حاجة
سلمي مم وراء الباب ممكن تجيبلي شنطتي وتحطها ادام الباب عشان نسيت هدومي
قصي بضحك تمام مسك الشنطة ووضع علي باب الحمام فتحت سلمي باب الحمام وسحبت الشنطة بسرعة واغلقت الباب كل هذا تحت انظار قصي الذي كان يموت من الضحك
بعد شوية خرجت من الحمام
قصي مفيش شكرا
سلمي شكر على ايه بظبط
قصي علي اللي حصل من شوية
سلمي بعدم اهتمام شكرا وجاية تمشي مسك يديها وسحبها اليها حتي اقتربت من وجهه وجسمه
سلمي وهي تحت تاثيره عايز مني ايه
قصي ريحتك تجنن واقترب منها اكتر مش قادر أقاومها
سلمي اغمضت عينيها انتظرت تقبيله لها
قصي انتي بتعملي فيا ايه وقبل ان يكمل
 باقي كلامه مال علي شفتيها والتهمها و اراد تذوق طعم شفتيها التي تغريه و كانه يستمتع
سلمي وهي تحت تأثيره فالاول اعترضت بعدها شعرت بارتخاء واستسلام وشعور جميل
قصي بعد أن التقط انفاسه من فرط مشاعره انهي قبلته بكلمات انا اسف مش عارف انا عملت كده ازاي وابتعد عنها وفتح الباب وخرج 
سلمي وضعت يدها علي شفتيها وجلست علي والسرير
🌷🌷🌷
🌷جاسر و جميلة🌷
جاسر هايل يا انسة جميلة خلصنا خلاص وغمزلها
جميلة بابتسامة شكرا
 اتصل جاسر بجميلة ردت حتروحي ازاي
جميلة حاخد تاكسي
جاسر انا مستنيكي علي اول الشارع
جميلة بفرحة تمام وقفلت
خرجت جميلة من الاستوديو رأت في وجهها ناىر
جميلة انت
نادر ايوه انا ايه نسيتيني ياجميله
جميلة انا مكنتش فاكراك اصلا عشان انساك
نادر خلاص افكرك بيا ايه نسيتي الحب اللي كان بينا ولا ايه بس بصراحه اتغيرتي اوي احلويتي
جميلة انت عايز مني ايه انت لسه فاكرني البنت الساذجة بتاعت زمان
نادر انتي فعلا غبية تقدري تقوليلي جاسر ده حيقدملك ايه
جميلة المهم ان انا بحبه وهو كمان بيحبني
نادر متاكده انه بيحبك ولا شاف وعرف اية كان بينا حيعمل ايه
جميلة قصدك ايه 
نادر فاكره قصه حبنا مصورها كلها
جميلة بصدمه سكتت لم تستطيع فتح فمها

🌷🌷🌷
🌷فاتن واحمد🌷
دخل احمد غرفه فاتن واقترب منها ومسك ايديها وتنهد مكنتش اعرف اني بحبك اوي كده كنت غبي
فاتن اسقطت بعض الدموع انا خلاص مبقتش انفعك
احمد رفع راسه عاليا وتنهد انا بحبك واسف
فاتن اتاخرت اوي
احمد باس ايديها لا متاخرتش انا بحبك وانتي كمان بتحببني

🌷🌷🌷
🌷كارمن وادم🌷
كارمن بعد ان انتهت من شراء بعض الاغرض خرجت بسالوبيت من الجينز يظهر قوام جسمها بشكل ملفت مع كوتشي وكاب وعملت شعرها علي هيئة ديل الحصان
آدم بابتسامة من مظهرها اشتريتي إيه
كارمن هدوم عادي
ادم زي اللي انتي لابسها دي
كارمن ده لبسي ومش حغيره عشان حد ابدا
ادم طيب بليل في حفله عايزك تحضري حتحضري بايه بلبس ده كارمن امال ححضر بايه
ادم اختار فستان ده حتلبسي ده مع اني اشك انك عندك جراه تلبسي

الفصل السابع عشر من هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent