رواية سكرتيرتي السمينة الجزء الثاني عشر 12
سكرترتي السمينه
❤🙊البارت الثاني عشر
التفااااعل وحش لي ي حبايبي هااا اعمل فيكو اي دلوقت اناا💔😁
تنام بعد صراع طويل جدا بين متتمناه وبين ما تفعله الان تشعر وكانها تلقي بنفسها فالجحيم وما الهدف من هذا العذاب ولكن اصرت علي موقفها
تدخل اختها الصغري الي غرفتها وتحاول عدم اصدار صوت وفجاه وبصوت عاالي
ملك : يااااااااااااااااااسمين
ياسمين بخضه : ااااي ف ااي مين مات
وسرعان ما تداركت الموقف
في اي يلي تنشكي ف زورك قطعتي خلفي
ملك : مستعجله انتي اووي 😉
ياسمين : ف حد يصحي حد كدا
ملك : يعني هو في حد يكون عريسو جاي كمان ساعتين ونايم كداااا 😒
ياسمين بغضب : يكش ما يوعا يجي لا هو ولا جده
ملك بتفهم : حرام ي يسوو متدعيش علي حد
ياسمين : دول حلال فيهم الدعا والقتل
ملك : طب قومي البسي يلاااااا
ياسمين : البس اي
ملك : اي حاجة حلوه كدا منا ياما قولتلك نجيب هدوم تليق ع جسمك وانتي زي م انتي
ياسمين و راودتها فكره من ذهب : بقولك اي ي ملك فاكرا تيتا الله يرحمها
دمعت اعين ملك لشده اشتياقها لجدتها الحنونه
ايوه طبعا فاكرا ي ياسمين
ياسمين بخبث: كان نفسي تبقي معايا دلوقت
ملك : 😭😭😭 وحشتني اووووي
ياسمين : وانا كمان روحي هاتي الجلابيه السودا بتاعتها واكملت في خبث اصل لما بتوحشني بشم ريحتها الا ف الهدوم برتاح
ملك : حاضر 😭
ياسمين : وحيااات امك ي سمير لهربيك انتا والبغل الا جايبه معاك
اتت ملك ومعها عبائه جدتها المتوفيه
ملك : تعالي بقي اجهزك مفيش وقت
ياسمين بشر : لاااا ي ملوكة انا بعرف البس واتعلمت ازاي احط ميك اب من اليوتيوب
ملك : اوكي حبيبتي هروح اشوف ماما
ياسمين : هاهاهاهاهاها 😈😈😈😈
..........
تجلس وحيده يرتابها الملل والفتور تفكر به وتشتاق لسماع صوته
صبا : هو انا لي حسا انك واحشني ي كريم مع اني عمري م حبيتك بس تعرف انتا بقيت اقرب ليا من نفسي سامحني ي كريم انا بحب حسن لسه ومقدرش اظلمك
يجلس في سيارته وقلبه يعتصر الما ويصرخ في مكان خالي من الناس
لييييي لييي ي صبااااا لي عملتي كدا فياا لييي دا جزاه الحب الا حبتهولك دي اخرتها بعد اربع سنين حب دنا سيبت صحابي وخصرتهم عشانك عشان كنت بخاف حد منهم يبصلك بس خلااااااص وعد ي صبااا مش هيحصل تااني وهتشوفي وش الصحاب الا بجد وهتجيلي تتحايلي عليا نرجع وهقولك لاء
تجلس مكانها لا تفكر الا بممتلك افكارها عشيقها الحالم وهي لا تدري بعشقها له
ام صبا : بت ي صباااا
صبا : نعم ي ما
ام صبا : خلااص جطعتي الوكل اياك
صبا : عجولك اي ياما انا منيش رايده الوكل عتاكليني غصب عني ولاا اييه
ام صبا : هتعجلي متيييي هو اتجوز بقالي تلت سنين وانتي جاهره روحك عليه
صبا : متجفلي بجي علي السيره ديه
ام صبا : خلاص بس اني عاوزا احولك ان خلاص حبه لفلوس الا هملهم ابوكي لينا خولصت خلاااص
صبا : حاضر ي اما هشتغيل واصروف علي البيت
ام صبا : لاه انا مجولتش اجده
صبا باستغراب : امال رايده ايه عاد ي امااي
ام صبا : هشتغل اني
صبا : شوفي يامااا انا هسكت دلوج ومش هتكلم لكن ورحمة ابوي لو فتحتي السيره ديه تاني لهسيبلك البيت وامشي
ام صبا : ي بتي الحمل تجيل عليكي
صبا : وانا لما اجي اشتكي ابقي قولي اشتغل انا ماشيه سلام
ام صبا : خلاص عوچتي لسانك ي بت جمالات
تخرج من بيتها منهاره لا تعرف ماذا تفعل الان
حسن اما شقته
ازيك ي صبا
صبا : الحمد لله ي حسن
حسن : ومرات عمي اخبارها اي
صبا : كلنا تمام ي حسن
حسن : هو انتي مالك متغيره معايا لي
صبا : متغيره معاك ازاي يعني
حسن : زمان كنتي بتكلميني وتسالي عليا دلوقتي ولا بتعبريني حتي دنا بن عمك
صبا : مشاغل ي حسن معلش الدنيا تلاهي
حسن : تلاااهي ماشي ي صبا ع العموم لو احتجتي حاجة كلميني
صبا : ان شاء الله عن ازنك
كادت تنزل السلم ولكن وجدت كريم يقف امامها بعد غياب يومان وهي لم تعتد غيابه
صبا بلهفه : كريم وحشتني اووي وتدراكت ما قالته قصدي كنتي فين دا كلو
كريم : بهدوء جاي اعتذر عن الا عملتو اخر مره ي صبا ووعد مش هيتكرر تاني
صبا : لي ي كريم بتقول كدا انا اسفه
كريم : متتاسفيش انا الا اسف ي صوبا
صبا بهيام دون وعي : بحب منك صوبا اوي
حسن بغيظ وغضب :احمممممم جرا اي ي صبا مين الاستاذ وجي لحد البيت لي .
صبا : كريم زميلي ف الجامعه واعز حد عندي ف الدنيا كلها 😍
حسن : نعااااااااام
كريم : انا ماشي ي صبا سلام
صبا : وامسكته من يده بلهفه ممذوجة بالشغف والرقه متمشيش ي كريم انا محتجالك اوووي
حسن : لااا انتي زودتيها اووي بقي
صبا : ف اي ي حسن دا صديقي وبنتكلم مع بعض لو وراك حاجة اتفضل هوينا قصدي متاخرش نفسك
حسن وهو يجز علي اسنانه بشده
عاوزاني امشييي وهو يدخل يقعد معاكي جواا
صبا : ماما موجوده ي حسن اتكل ع الله
حسن : لا انا داخل معاكو هشوف مرات عمي
صبا : اوووووف ادخل
نعم اعلم انني استفذه بكلماتي ولكنني حقا اريد الحديث مع كريم وحدنا اريد اظهار ضعفي ودموعي اريده هو فقط من يديل احزاني عني اريد يديه الرجوليتين ان يلامسوا وجهي كعادته لا اعلم لما ارغب في تقبيله شعور غريب ينتابني تجاه كريم ولكن لما قلبي مزال معلق بحسن
....................
ممده الجسد عيناها مفتوحتان نتظر لنقطه الفراغ ف غرفتها
وتحدث نفسها
لي كل دا بيحصلي لييي لي بعد كل السنين دي ترجع دلوقت عارزا اي مننا احنا خلااااااااص دفناها جوانا مكفايا الم بقي بابا لو عرف مش هيستحمل انا خايفه عليه وحتي لما قولتله اتجوز رفض ونهرني انا اسفه ي بابا انا عارفه اني وجعتك بس صدقني انا كنت عاوزاك تنسااااها وتتجوز قبل م تظهر ف حياتك تاني
ومجددا يرن هاتف همسه برقم غير مسجل
همسه : الو
المتصل : بتهربي مني لي انا امك
همسه : حسبي الله ونعم الوكيل فيكي
هاجر بغضب : الظاهر ان نبيل معرفش يربي
همسه وقد تناست انها امها : نبيل دا اشرف منك نبيل مش وحدا و*** سابت عيالها عشان راجل تاني اغني ومين عالم عملتي اي تاني عشان الفلوس انتي اخر وحدا تتكلمي عن الادب والاخلاق ي هاجر هانم
واغلقت الهاتف
لحظه فقط لحظه واصبحت الغرفه محطمة بالكامل وسط صريخ همسه
ولكن كانت هناك صرخة اخيره اعلنت فيها عن اعتزالها للحياه والدماء تغرقها
................
ام ياسمين وهي ترتجف
اهلا اهلا ي عمي
سمير : اهلا ي سلمي
سلمي (ام ياسمين) : نورتنا اتفضل اتفضل ي مراد ي ابني
مراد بتكبر وهو ينظر لمنزلهم وعيونه الساحره تتنقل بارجاء المنزل : امممم مش بطال البيت
سمير : فين ياسمين ي سلمي بقالي سنين مشوفتهاش بقت ف سنه كام دلوقت
سلمي : ياسمين اخر سنه السن ي عمي
سمير : امممممم
دخلت عليهم فاتنه في جسد متناسق وبشره كالثلج وملابس مرتبه وشعر كستنائي فاتح
سميره : ماشاء الله احلوتي اوووي ي ياسمين
مراد : اوباااااا الموزه دي هاخدها وكمان هموت رامي بحصرته هو وجده دي شكلها هتلعب ع اللاااخر
سلمي : لا لا دي مش ياسمين دي بنتي ملك ف تانيه جامعه
مراد لنفسه : الصغيره كدا امال الكبيره اااي
سمير : عيالك حلوين زيك ي سلمي
سلمي بجمود : طالعين لابوهم ي عمي
سمير : بغضب لااا انا قولت طالعين ليكي يبقو طالعين ليكي
فضلت الصمت علي الرد عليه لانها تخاف علي اولادها حقا لقد تعبت كثيرا لتربيتهم
سمير : امال فين ياسمين مش عاوزا تقابلني ولا اي
ياسمين : ودي تجي ي جدي بردو
مراد : فين ياسمين ي جماعه وبعدين مش عيب تخضونا كدا احنا مش صغيرين يعني ابقو نقو الشغلات الا عندكو دي مش مناظر دا
ياسمين : شغاله اي ي مراد انا ياسمين
مراد : احيييييييه انتي ياسمين
ياسمين : اه فجاءتك مش كدا
سمير : كح كح كح اي ي بنتي السواد دا انتي اتنقبتي امتي
ياسمين : الهدي من عند ربنا ي جدي
الحد بصرامة : ارفعي ي بنتي النقاب عشان عريسك يشوفك
مراد : ااااشوف اي ي جدي مهو الجواب باين من عنوانه اهووووو
ياسمين : ام كنتش تحلف بس ي جدددددي
ورفعت النقاب
مراد : عااااااااااااا اي داااااا جايبني بيت الاشباااح هنا لا دا حلال ع رامي سلامو عليكو
سمير : احممممم ا اااا اااا اي دااا ي بنتي
ياسمين : اي ي جدي
سمير : سلام قول من رب رحيم
سلمي : ااااي دا ي ياسمين
ياسمين : مالي ي ماما
مراد : احمممم طب اتا ورايا مشوار انا ي جدي
سمير : خدني معاك ي بني قبل م اتلبس كان يوم اخبر لما فكرت اعاقب رامي بعقبو باي دنا عفيت عنه
سلمي : متستني ي عمي مشربتش حاجة حتي
سمير : لا كفايا كداااا عليا انا عاوز اموت موته ربنا
اغلقت ملك خلفهم الباب وفقدت سيطرتها علي نفسها
😂😂😂😂😂😂هموووووت ي بت يخربيتك دنا نفسي خوفت
ياسمين : كان نفسي اطلع روحو بايدي
سلمي : امشو ع اوضكووووو حالا
وصعدت غرفتها
سلمي : ي بنت السوسه 😂😂😂😂😂 احسن دا الراجل اترعب
مراد : هي دي الملاك ي جدي هي دي الجايزه جايزه اي دي ابوسها دي ولا افتكر بيها عذاب القبر
سمير : والله ي ابني كنت فاكرها حلوه رامي عمره م كان زوقو وحش
مراد انا ماشي ي جدي
ذهب مراد لشقته في التجمع
جرت علي الباب بحب
نورهان (اتفقنا انها نورهان احمد ) 😂
وحشتني اووووي ي مراد وحضنته بحب
مراد : وانتي كمان ي نوري
نورهان : متتاخرش عليا كدا تاني ي بيبي بقي
مراد : وحشتك اووي كدا
نورهان : اوووي اوووووي ي روحي
وسحبته من يده : تعالي بقي عمالك الاكل الا بتحبه واجلسته علي طاوله الطعام ووضعت له الشراشف وجلست بجانبه تطعمه في فمه بحب
مراد : كفايا ي نورهان شبعت
نورهان بدلع : تؤ تؤ بس انا عاوزا اكلك تاني
مراد : كفايا ي نورهاااان قولت الله
نورهان بدموع : انتا لي قاسي كدا ي مراد انا مراتك
مراد بعنف: مراتي ف السر واوووعي تفكري ان جوزنا هيتعلن ي نورهااان
نورهان بغضب : ولما انتا عاوز تتجوزني ف السر اتجوزتني غصب عني لي لييييي اجبرتني عليك لحد محبيتك ليييي
مراد : هههههه انتي زيك زي غيرك ي نورهان كلكو بتحبوني انا مفيش وحدا موقعتش ف شباكي ي ماما