-->

رواية قتلت اختي علشان حبيبي الفصل العاشر 10 بقلم دودا حودا

رواية قتلت اختي علشان حبيبي الفصل العاشر 10 بقلم دودا حودا

    رواية قتلت اختي علشان حبيبي الفصل العاشر 10 بقلم دودا حودا 



    قتلت اختي
    الجزء العاشر
    اسماء:نعم مليون جنيه بتوع اي
    مجهول بتوع عمرك انتي بسم الله ماشاء الله صورتك منوره الفديو قفلت السكه
    اسماء منك لله ياعماد الكلب اعمل اي دلوقتي ياربي
    جت رساله عالواتس من الرقم ماشي ياحلوه اقفلي براحتك ٤ايام لو فلوسي مجتش هودي الفديو للنيابه رمت الفون من أيدها وفضلت قاعده ساكته شويه والفون رن احمد
    احمد ازيك يا اسماء انا اسف علي الطريقه اللي اتكلمت بيها قدامك
    اسماء لا خالص انا عزراك انت عامل اي دلوقتي
    احمد الحمد لله بخير وانتي
    اسماء الحمد لله تمام
    احمد اسماء ينفع اشوفك بكره نتكلم شويه
    اسماء بفرحه اه طبعا طبعا تحت امرك تحب نتقابل فين
    احمد انا نازل شغلي بكره هخلص واكلمك نتفق
    اسماء تمام هستني تلفونك
    احمد تصبحي علي خير
    اسماء وانت من اهله
    اسماء ياربي هعمل اي اجيب الفلوس منين انا مش معايا الا١٠٠الف جنيه ولو بعت عربيتي والعياده هيجبوا ٢٥٠الف هتصرف في الباقي ازاي ودخلت الام كده يا اسماء انا فكراكي مع ابوكي
    اسماء معلش يا ماما انا رايحه ليه اهو بقولك اي ياماما انا محتاجه فلوس
    الام عيني ليكي يا حبيبتي عايزه كام
    اسماء انتي معاكي كام
    الام ٧٥الف جنيه شوفي عايزه منهم كام
    اسماء كلهم اصل اصل اصل هنفتح مركز طبي كبير انا ووحده صحبتي وبجد محتاجه فلوس كتير
    الام انا كنت ناويه اطلع اعمل عمره لشيماء بس عادي خديهم ولما ربنا يكرمك ابقي طلعني انتي اسماء:يا حبيبتي يا ماما ربنا يخليكي ليا يالله نشوف بابا خرجوا واتعشوا ودخلت اسماء اوضتها طيب هتصرف في الباقي ازاي كلمت سمسار عالشان يجي يشوف العياده قالها بكره هعدي عليكي نامت وصحيت علي تفلون الو مين
    مجهول انا عملك الاسود كل شويه هقولك سجلي الرقم عالشان هيكون في بينا مكلمات كتير اوي
    ايوه بوص انا مش هعرف اتصرفلك الا في٤٥٠الف دلوقتي واديني مهله شهرين اكلمك الباقي
    مجهول احنا هنقسط ياحلوه ولا اي
    اسماء انا بجد مش معايا فلوس ويبيع حاجتي عالشان اقدر اتصرفلك في المبلغ
    مجهول تصدقي صعبتي علبا موافق بس مش اكتر من شهرين
    اسماء بس انا اضمن منين انك لما تاخد الفلوس متوديش الفديو للنيابه
    مجهول ولا اي ضمان انتي تعملي اللي بقول عليه وانا مش عايز غير الفلوس وبس
    اسماء ماشي
    مجهول سلام يا موزه
    قفلت وسجلت الرقم باسم الزفت وقامت تلبس لقت احمد بيرن عليها
    اسماء الو ازيك يا احمد صباح الخير
    احمد صباح النور عامله اي
    اسماء تمام الحمد لله
    احمد هنتقابل انهارده
    اسماء اه بس انا رايحه العياده عالشان في سمسار جاي يشوفها لاني ناويه ابيع دي واجيب وحده اكبر
    احمد تمام والله فرحتني عالعموم هيجيلك و اتعامل انا معاه واجيلك فيها سعر كويس
    اسماء ياريت والله
    احمد خلاص هعدي عليكي
    اسماء تمام
    ونزلت ركبت عربيتها وراحت العياده وشويه وأحمد وصل
    ازيك يا اسماء
    اسماء الحمد لله اتفضل يا احمد انا كنت هعمل نسكافيه تشرب
    احمد تمام هو السمسار جاي امتي
    اسماء علي وصول
    احمد موبيلي فين شكلي نسيته في العربيه ينفع اعمل مكلمه من عندك يا اسماء
    اسماء اه طبعا الباسورد تاريخ ميلادي ١٠/٢٥
    فتح ورن علي واحد زميله مش بيرد وهو ماسك الفون جت رساله عالواتس من الزفت فضوله خده يشوف مين الزفت مش تقولي يا قمر أن اللي موتيها دي تبقي اختك لو مجبتيش المليون كامل هودي الفديو الجميل للنيابه
    احمد أنصدم وكتب اضمن منين انك معاك فديو ابعتلي جزء منه دلوقتي شويه وراح باعت جزء واسماء بتحط المخده علي راس شيماء لحد ما ماتت

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .