-->

رواية احببت بنت البواب الجزء الثاني عشر كاملة

رواية احببت بنت البواب الجزء الثاني عشر كاملة

    رواية احببت بنت البواب الجزء الثاني عشر كاملة 





    فارس: جوز امك السبب في كل ده هو ال حرق المصنع وهو ال قتل ابوك وهو ال اخد منك حببتك هو ال قتله
    هو ال اخد بعض الثقفات منك في الشركه
    هو ال خالني اخونك لما عرض عليا مبلغ وانو هيكبر شركتي ويدعمني وانا كونت وقته محتاج يا صحبي وهو ال قالي علي المكان ال انت سكنت فيه عشان تبقا قريب لي وانا اقترحت علي رؤوف وقلتلو ميقولش ان انا ال قولت

    أدهم: ليه يا صحبي انت تبقا خاين

    فارس: والله لما لقيتك بتتعلق بي تقي وانا كونت اخت بالي منك قولتت هبعده عن الموضوع ده لكن جوز امك قال لا واطريت اني ادخله في الموضوع
    أدهم: كان ليك يد في خطفه مع صلاح
    فارس: لا دي والله وليد ال كان مخطط ليه
    أدهم بستغراب: وليدد مين ده
    فارس بتنهيده: ده يبقا زميل تقي وال عرفتو انو هو كان بيمثل عليه الحب واخده شقتو وحول يتهجم عليه لكن هي كانت خبطوتو علي راسه وهربت
    وبعده لما انت جيت العماره دي وهو عمل تحرياتو

    وشاف تقي وعرف هي في كليه اي ودفعه اي عرف وليد وسئاله عليه عشان يعني عجبتو
    أدهم: انا مبسوط من اعترافك يا خاين ودلوقتي اقدر اقولك سلام يا صحبي
    ودخلو قوه من الشرطه اخدوه
    في صباح اليوم التالي .........
    تقي: يا ماما انا موافقه
    حميده: لا ومالو سيد ليه توافقي علي سمير وسيد لاء ليه
    تقي: مبحبوش
    حميده: حبيه غصب عنك يا اختي
    تقي: اه طب انا داخله اشوف ابويااا

    جابر: لاء يا تقي
    تقي بستغراب: نعم مش انت ال بتقولي وكونت موافق
    جابر: لا ما جالك عريس تاني
    تقي: ومين التاني ده انشاء الله
    جابر: أدهم بيه
    تقي: أدهم مين
    أدهم: أدهم انا هيكون مين يعني
    تقي: يعم بطل هزار بقا انا عايزه سمير
    أدهم اضايق: وانا لاء ليه

    تقي: مش فيك موصفات احلامي
    أدهم برفعه حاجب: انتي تطولي اصل ....عم جابر يا ريت الفرح اخر الشهر وانتو هتنتقلو شقه المعادي جهزو نفسكو علي اخر اليوم
    تقي: وانا قولت مش موافقه هو عافيه
    أدهم: جابر عقل بنتك ....سلام يا قطه
    تقي: انت موافق يا بابا

    جابر: انتي هتلقي حد يحبك زي
    تقي: هو حبني امتا دنا وهو ناقر ونقير يا بابا
    جابر: بس بيحبك يا بنتي
    أدهم خرج من عند تقي وعمل تلفون وراح عند صلاح جوز امو
    ودهل ببرود وقال: اذيك يا صلوحه
    صلاح بعصبيه: اي جابك يا ادهم
    روان: ابني ويجي في اي وقت يا صلاح
    صلاح: جر اي يا روان من امتا وانتي بتقفي قصادي
    روان وقفت جمب أدهم ومسكت ايدو: ده ابني يا صلاح
    أدهم: حببتي يا ست الكل
    صلاح : ازاي انت مكنتش بطيق امك
    أدهم: انا هقولك .....

    فارس: جوز امك السبب في كل ده هو ال حرق المصنع وهو ال قتل ابوك وهو ال اخد منك حببتك هو ال قتله
    هو ال اخد بعض الثقفات منك في الشركه
    هو ال خالني اخونك لما عرض عليا مبلغ وانو هيكبر شركتي ويدعمني وانا كونت وقته محتاج يا صحبي وهو ال قالي علي المكان ال انت سكنت فيه عشان تبقا قريب لي وانا اقترحت علي رؤوف وقلتلو ميقولش ان انا ال قولت

    أدهم: ليه يا صحبي انت تبقا خاين

    فارس: والله لما لقيتك بتتعلق بي تقي وانا كونت اخت بالي منك قولتت هبعده عن الموضوع ده لكن جوز امك قال لا واطريت اني ادخله في الموضوع
    أدهم: كان ليك يد في خطفه مع صلاح
    فارس: لا دي والله وليد ال كان مخطط ليه
    أدهم بستغراب: وليدد مين ده
    فارس بتنهيده: ده يبقا زميل تقي وال عرفتو انو هو كان بيمثل عليه الحب واخده شقتو وحول يتهجم عليه لكن هي كانت خبطوتو علي راسه وهربت
    وبعده لما انت جيت العماره دي وهو عمل تحرياتو

    وشاف تقي وعرف هي في كليه اي ودفعه اي عرف وليد وسئاله عليه عشان يعني عجبتو
    أدهم: انا مبسوط من اعترافك يا خاين ودلوقتي اقدر اقولك سلام يا صحبي
    ودخلو قوه من الشرطه اخدوه
    في صباح اليوم التالي .........
    تقي: يا ماما انا موافقه
    حميده: لا ومالو سيد ليه توافقي علي سمير وسيد لاء ليه
    تقي: مبحبوش
    حميده: حبيه غصب عنك يا اختي
    تقي: اه طب انا داخله اشوف ابويااا

    جابر: لاء يا تقي
    تقي بستغراب: نعم مش انت ال بتقولي وكونت موافق
    جابر: لا ما جالك عريس تاني
    تقي: ومين التاني ده انشاء الله
    جابر: أدهم بيه
    تقي: أدهم مين
    أدهم: أدهم انا هيكون مين يعني
    تقي: يعم بطل هزار بقا انا عايزه سمير
    أدهم اضايق: وانا لاء ليه

    تقي: مش فيك موصفات احلامي
    أدهم برفعه حاجب: انتي تطولي اصل ....عم جابر يا ريت الفرح اخر الشهر وانتو هتنتقلو شقه المعادي جهزو نفسكو علي اخر اليوم
    تقي: وانا قولت مش موافقه هو عافيه
    أدهم: جابر عقل بنتك ....سلام يا قطه
    تقي: انت موافق يا بابا

    جابر: انتي هتلقي حد يحبك زي
    تقي: هو حبني امتا دنا وهو ناقر ونقير يا بابا
    جابر: بس بيحبك يا بنتي
    أدهم خرج من عند تقي وعمل تلفون وراح عند صلاح جوز امو
    ودهل ببرود وقال: اذيك يا صلوحه
    صلاح بعصبيه: اي جابك يا ادهم
    روان: ابني ويجي في اي وقت يا صلاح
    صلاح: جر اي يا روان من امتا وانتي بتقفي قصادي
    روان وقفت جمب أدهم ومسكت ايدو: ده ابني يا صلاح
    أدهم: حببتي يا ست الكل
    صلاح : ازاي انت مكنتش بطيق امك
    أدهم: انا هقولك .....

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .