رواية احببت بنت البواب الجزء التاسع 9 كاملة

رواية احببت بنت البواب الجزء التاسع 9 كاملة

    رواية احببت بنت البواب الجزء التاسع 9 كاملة 




    تقي بتوتر: حطيت اي
    يقترب أدهم ويمسك جهاز التصنت: ده اي ده
    تقي: ا..اا..اصل ....م...اصل
    ادهم: انطقي ده اي
    تقي بعياط: ممممم...انا هقووووولك ...ب..بس ادني فرصه
    أدهم اصبحت عيونو مثلا الدم: فرصه اي بقاا انتطقي عشان هقتلك لو طلع ال في بالي
    ده جهاز تصنت صح؟
    تقي: ها ..لاء. اها ...لاء
    أدهم: ششش خلاص فهمت

    طلع أدهم تلفونه
    أدهم: تعالي عايزك بس تعالي منن الباب الخلفي لي المبنا ومتتأخرش
    تقي تبتلع ريقه بخوف: ا..انت كلمت مين كده
    أدهم: ليه انتي كمان كده هاا ليه عملتي كده ليه
    تقي: انا والله العظيم ما فهمه
    أدهم بصوت عالي وعصبيه: ازااااااي انطقي ازااااي مش فهمه ازاي انتي عرفه انتي بتحطي اي انتي عرفه لو انا مشفتكيش كان ممكن يحصل ليا وبسبب وحده حقيره زباله
    بس تعرفي انتو كده يا جنس حوا كلكو كده لو وحده فيكو عدله تبقا ابره في كوم كش
    تقي: ادني فرصه افهمك

    أدهم: لا تفهمني ولا حاجه ....انتي حكمتي علي نفسك بسجن مأبد لو شفتي نور الشمس يبقا يوم موتي
    تقي جت تخرج بسرعه مسكه من ايده جامد وقال: راحه فين هو دخول الحمام زي خروجه انتي دخلتي جهنم ال علي الارض وورني هتطلعي منها ازاي
    تقي: سيب ايدي انا همشي وكأني مش عملت حاجه بالله عليك عشان خاطر ابويا
    أدهم : اخرسي يا بنت البواب منا كونت هستنا اي من وحده رخيصه ذيك واحده زياله
    تقي: ممكن بلاش كلامك ده وعيب قوي كده انا اسفه ولاكأمي شوفت خاجه وبصوت مخنوق: اعتبر نفسك مش شفتني
    أدهم: مش قبل متقولي كل حاجه وتخدي عقابك
    تقي: انا ذات نفسي والله معرف ...انا كل الحكايه
    وقاطع كلامه خبط علي الباب

    أدهم: تعالي يا حمزه ادخل
    دخل حمزه: خير يا وحش متطلبنش غير لشديد الاقوي
    أدهم: خاينه عاوزك تعرفلي اي ارار ال جبوها
    حمزه ينظر لها نظره خبس: امممم حلوه هعرف وادلع نفسي
    أدهم بغيره وعصبيه: يوووووه يا حمزه مش ال في بالك يا اخي افهم اعرف هتخده المصنع القديم ومتخرجش متشوفش نور الشمس وانا هبقا اجي ومتقربش منها يا خمزه عشان دي خط احمر
    كل الحوار ده بيدور وتقي وقفه عجزه فضلت تعيط ومش عارفه تعمل اي
    تقي : انت هتودني فين دنا اصوت والم عليك الناس
    ساامع هو انا يعني عملت اي هاااا منا كونت نويه اقلك الله سبني بالله عليك وحيات اغل حاجه عندك
    أدهم: ما هو عشان اغل حاجه عندي مش هسيبك
    تقي تبتلع ريقه: هتودني فين ....اوع يكون السجن
    أدهم: السجن رحمه ليك من ال هتشفيه ...حمزه يلا خده بطريقتك
    اقترب حمزه منه ورش مخدر ونامت تقي ايجا حمزه يشيله

    أدهم بسرعه: ::
    حميده: يووه البت تقي اتأخرت يا جابر اطلع شوفه كده
    جابر: هي فعلا اتاخرت ..بس يمكن شغل جديد او حاجه
    حميده: طيب يا اخويا انا هروح لي مرات صبري اشوفه ال في شارع (...)
    جابر: يا وليه انتي متكنيش ابداا
    حميده: جرا اي سا جابر من امتا وانت تقول كده في اي يا راجل ولا جاي تنفش ريشك عليا دلوقتي
    جابر: هو انا اتكلمت ...تشربي شاي
    حميده: مش متنيله انا راحه لمرات صبري سلام يا اخوياا
    أدهم: استنا يا حمزه هشله انا انزله في العربيه ولما تكون وصلت هتكون فاقت تمشي هيا
    حمزه: هو في اي اشمعنا. دي يعني

    أدهم: بطل لق بقا يا حمزه مش كده
    حمزه: خلاص يا اخويا براحتك
    أدهم وصل تقي لغايت العربيه وطلع تاني وسمع جررس بيرن
    ترن ترن ترن ..ترن ترن ترن
    أدهم: ايوه جاي طيب
    فارس: أدهومي اي ياعم مش بتفتح علطول ليه
    أدهم: عادي جاي ليه
    فارس: امال فين تقي جابر قال لي انها عندك
    أدهم: قفشته تحط ليا جهاز تصنت
    اتصدم فارس وكلم نفسه ((يا بنت الغبيه هنتضح وهروح في داهيه) ))
    نعم عزيزيتي القارئه انهوو الخأن الذي خان الصداقه ثم الاخوه ولكن تأكدي انو سوف يأخذ جزاته ولو بعد حين


    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .