-->

رواية احببت بنت البواب الجزء السابع 7 كاملة

رواية احببت بنت البواب الجزء السابع 7 كاملة

    رواية احببت بنت البواب الجزء السابع 7 كاملة 




    تقي بعصبيه: انت مالك انت اتنيل اروح كليتي ولا لاء
    أدهم ببرود: مش فاهم
    تقي: اه هنستهبل اهو
    إدهم بنظره اخرسته وبصوت خشن: انتي اتهبلتي يا بت اتتي عشان تقولي كده دنا انسفك من الدنيا
    تقي بخوف: طب انت اي ال قلتو لي ابويا ده
    أدهم:
    تقي: اي مترد

    إدهم: ادخلي جهزي الفطار عندي شغل
    تقي: عنك ما فطرت
    ومشيت مسرعاا قبل ان يرد عليه أدهم

    رؤوف : في اي ماله البت تقي بتزعق ليه
    أدهم : مسمهاش بت ساامع
    رؤوف بستغراب: ودا من امتا ده
    أدهم: بطل دوشه ويلا اجهز عشان نروح الشركه
    رؤوف: طيب مش نفطر طيب
    أدهم: يا اخي انت مبتفكرش غير في الاكل يا ساتر
    نزلت تقي وافتكرت جهاز التصنت وانها لزم تحطه في الشقه بس خايفه وهي مش من طبعه تأذي حد فك ت كتير لغايت رن الفون
    شخص: اي يا قطه محططيش ال قولت عليه ليه

    تقي: وانت عرفت منين اني مش نفذت
    شخص: عرقت ازاي دي تبعي ....اخلصي
    تقي : طب انت مين بقاا
    شخص: اخلصي يا يت انتي عشان متترحميش علي جابر ابوك
    تقي: خلاص خلاص
    أدهم: جابر الشقه محتاجه تنضيف
    جابر: امرك يا بيه حاضر تقي هطتلع
    أدهم: تمام ....يلا يا رؤوف
    في الشركه
    أدهم: فارس فين مش ظاهر

    رؤوف: مش عارف والله هكلموو
    يدخل فارس قئلا: متقدروش تبعدوو عني انا عارف عارف ههه
    أدهم بغموض: انت كونت فين؟
    فارس: ها ....اصل اي كونت عند ناس معرفه كده
    رؤوف: ناس مين دول. قريبك مثلا
    فارس: اها ...المهم سيبكو مني انتو اي النظام
    أدهم صلاح بيعرف معلوماتي منين
    فارس: مش عارف تحب اعرفلك
    رؤوف: أدهم في حد قريب قوي هو ال بينقل المعلومات دي والصفقه وكلو. كلو
    فارس: قريب اي يا عم المهم في اخبار في الشغل
    روؤف: ايوه فييييي
    ولكن قاطعه أدهم قئلا: لاء مفيش حاجه مهمه انا ماشي سلام
    رؤوف: رايح فين بس

    أدهم: ملكش دعوه
    تقي: حاضر يا بابا هطلع بس للاول هروح لي مدام كوثر عشان اشوف لو محتاجه حاجه
    تق تق تق
    كوثر: اه لسه فاكره
    تقي: حببتي مقدرش انساك ابداا يا كوكو
    سمير: لاء لاء اخيرا شوفتك
    تقي: سميرو وحشتني يا راجل اي اخبار الدراسه ولعه معاك انا عارفه
    سمير: يا ساتر بطلي قر يا بت
    تقي: لا يا عم انا بش بقر انا بحسد بنق عليك كده يعني
    سمير: طب ادخلي ادخلي عايز اتكلم معاك شويه
    كوثر: قبل الكلام يا اخويا عاوزه تقي
    تقي: في اي يا قمر ....وبعدين فين مريم مش باينه يعني

    سمير: ليل نهار بتكلم البغل بتاعه هههه
    مريم بعصبيه: سمعتك علي فكره لو سمحت متقولش علي دبدوبي كده ساااامع ...اعععععععع تقي حببتي وحشاااااانيييي
    تقي : حببيت اخبارك اي وحشتني خالص مالص
    مريم: اممممم واضح دا انتي حتي مرفعتيش سامعه فون عالياا
    تقي: الدنيا اشغال يا بنتي
    بعد وقت انتهت تقي من ترتيب بيت كوثر وخرجت لي شاقه أدهم
    ولكن سمير اوقفه علي السلام قئلا: توتو
    تقي: قلب توتو هههه عايز اي يا اخوياا

    سمير: مش هتخدي درس مني ولا اي
    تقي: اكيد طبعا
    سمير: تعالي بليل اوكي
    تقي: ماشي يا عم
    ولكن هناك عيون واذن سمعت وشافت
    أدهم بيكلم نفسو؛ درس اي ده وهي ماله بتكلم معاه عادي كده وبتهزر واي الكلام الفارغ ده وتروح بليل فين ال بت دي دنا اقتله
    يوووه وانا مالي انا
    تنهد وفتح ااباب ليه
    تقي: سلام عليكوو
    أدهم: ادخلي
    تقي دخلت وروقت الشقه وبتبس وراه لقت

    الفصل الثامن من هنا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .