-->

رواية خيانة زوجي الفصل السابع 7 كاملة - دودا حودا

رواية خيانة زوجي الفصل السابع 7 كاملة - دودا حودا

    رواية خيانة زوجي الفصل السابع 7 كاملة - دودا حودا 





    #خيانه زوجي
    #الحلقه السابعة
    #بقلم دوداا حوده
    ودخلت اميره ل مرمر
    اميره :مساء الخير
    مرمر بتعب مساءالنور مين حضرتك
    اميره:انا اخت مرات سامح اللي كان عندك دلوقتي وأنا معرفش حاجه عن اختي هو قال انها في المستشفى  ولما جه افتكرتك انتي هي بس للاسف معرفش حاجه عنها
    مرمر :انتي اميره صاحبه سعاد صح
    أميره :ايوه هو حضرتك تعرفينا
    مرمر :ايوه منا هنا بسبب صحبتك انا حاولت انجدها عملتلي انا مشكله
    اميره :ازاي اي اللي حصل وفين سعاد
    مرمر :معرفش بس اكيد هو عمل فيها حاجه احسنلك ابعدوا عنه ده واحد ملوش الا في الشر بس
    ووصل سامح وكانت ناهد وافقه مستنياه
    سامح :ها عرفتي مين اللي عندها
    ناهد :لا هي بقلها ربع ساعه جوا 
    ودخل سامح :خير يا اميره فيه اي
    اميره :فين سعاد
    سامح :وانتي مالك وانتي يا مرمر فيه اي
    مرمر :انا هوديك في ستين داهيه يا زباله
    سامح :حسابي معاكي بعدين وانتي عايزه اي
    اميره :عايزه اطمن علي سعاد
    سامح :كويسه كويسه اوي
    احمد :ما تعدل نفسك واعدل اسلوبك انت بتتكلم كده ليه
    سامح:وانت مالك انت
    اميره :سامح خليك معايا فين سعاد
    سامح :في بيتها
    أميره :بيت مين مش انت قولت انها في المستشفى 
    سامح :اه لانها مش عايزه تقبلك
    مرمر :كداب اوعي تصدقي  ده اكيد عمل فيها حاجه
    اميره :افين سعااااااااد اقسم بالله  لو ماعرفت هي فين لاروح اعمل فيك محضر وهحبسك
    سامح:اللي تقدري تعملي  يا شاطره اعملي
    احمد :هو انت محدش قادر عليك ومسك سامح نزل فيه ضرب في سامح وجه امن المستشفي وخرجهم كلهم برا واميره فضلت مع مرمر
    اميره :شكلك محترمه بجد انا عايزه اعرف فين سعاد
    مرمر :انا ممكن اودي سامح في ستين داهيه بي والله فعلا انا معرفش فين سعاد روحي الشقه وكسريها عليه وشوفيها جوا ولا اي
    ونزلت اميره ل لاحمد
    احمد :ها ناويه تعلمي اي
    اميره :مش عارفه بس لازم اطمن علي سعاد انا هروح لبها الشقه اشوفها هناك ولا اي
    احمد :احنا كده بنودي نفسنا في داهيه مش هنيفع طبعا
    اميره :انا واثقه ان الزباله ده عمل فيها حاجه
    احمد : بالعقل يلا نروح دلوقتي وبعدين نشوف حل
    اميره :البت يتيمه وملهاش حد حرام والله وروح احمد واميره كل واحد علي بيته وسامح روح البيت
    سعاد :هموت عايزه مياه
    سامح :ما تموتي ولا تولعي بجاز اعملك اي عجبك المنظر ده
    سعاد :وانا مالي ذنبي اي
    سامح :ما كلوا بسببك
    سعاد :ارحمني لوجه الله ارجووك واعملك اللي انت عايزو
    سامح :انا دلوقتي بقيت مش عايز من الدنيا الا اميره تتصلي بيها تكلميها انها تيجي لوحدها وانا هسيبك في حالك
    سعاد بعياط :لا مش هعمل كده مقدرش
    سامح :نزل ضرب علي وشها ليه ها ليه مش عايزه تسمعي الكلام ليه وسعاد اغم عليها
    وفضل يفوق فيها مش بتفوق شلها وراح بيها المستشفي واتعلق ليها محاليل واتصل البواب ب اميره
    البواب :ايوه يا انسه اميره انا اسف اني بكلمك دلوقتي
    اميره:لا المهم خير سعاد رجعت
    البواب :هي كانت فوق ولسه استاذ سامح نزل بيها عالمستشفي وسمعته بيقول لسواق التاكسي اقرب مستشفي
    اميره :طيب اقفل افقل وراحت علي كل مشتسفي قريبه لبيت سعاد لحد ما لقيتها
    اميره :والله لعملك فيك محضر يا سامح وهتشوف هعمل فيك اي وطلبت من الدكتور يعمل محضر وجه الظابط ياخد اقوال سعاد
    الظابط :مين عمل فيكي كده
    سعاد :معرفش ناس كانت خطفاني في مكان مهجور ما شوفتش
    الظابط :اه بس البواب شافك وانتي جوزك منزلك من العماره
    سعاد :اه مهو انا لما هربت روحت البيت وجوزي اللي جبني هنا
    اميره بصدمه :انتي بتقولي اي
    يتبع
    تفتكروا ليه مش قالت  الحقيقه
    ياربت شير من الصفحه علشان انزل الجزء الجديد


    الفصل الثامن من هنا

    إرسال تعليق

    جميع الروايات والقصص المنشورة علي الموقع هي روايات مجانية أخذنا إذن بنشرها من أصحابها إذا وجدت أي رواية لها حقوق ملكية فكرية أو تُريد إزالتها من الموقع اتصل بنا ، ونقوم بحذفها فوراً .